Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Skakljanje po nič več poletni Ljubljani!

Posted by zogca na avgust 30, 2010

Mi je res uspelo najti deset minut časa, da napišem objavo za blog? V bistvu ne, teh deset minut si bom odtrgala od spanja. Ne od osmih ur spanja, od treh, štirih, kolikor sem jih deležna v zadnjem tednu. Podočnjake imam do kolen. Okej, pretiravam, ampak samo malo. Nekateri so radi nepogrešljivi, jaz pa raje vidim, da se stvari (ne vse, večina) dogajajo mimo mene. Vendar se ne. Najboljša prijateljica v hudi stiski, najljubša teta na obisku, dela veliko in preveč, en in edini računalnik na zadnjih izdihljajih, stanovanje razmetano, perilo nezlikano in cele tone ga je … Da ne naštevam.

Včeraj sem šla s teto znova pohajkovat po stari Ljubljane. Ne, seveda nisem imela časa, ampak sem si ga vseeno vzela, kajti ko se bo vrnila domov, me bo strašansko pekla vest, da sem se premalo družila z njo. Čeprav se v resnici nisem premalo. Najprej sva šli na Mesarski most preverit, ali se je nabralo še kaj ključavnic. In da, veliko več jih je. Razveselim se vsake nove ključavnice, kajti vsaka je znak, da se imata dva rada, to pa mi daje upanje, da … Mogoče pa ljubezen vseeno ni misija nemogoče.

Potem sva se z vzpenjačo odpravili na Ljubljanski grad …

… in občudovali čudovit sončni zahod.

Ko je padla noč, sem kaj hitro ugotovila, da je poletja očitno konec.

Ne vem, koliko stopinj je bilo, vsekakor pa ne dovolj za kratko majico in še krajšo kiklico.

Aja, mimogrede sem našla tudi čeveljce, ki so mi zelo všeč. Mogoče. Za naslednje poletje.

In ko sem ravno pri šopingiranju … Jutri grem za ves dan šopingirat v neki orjaški outlet pri Gorici. Teta želi obujati spomine na čase, ko je iz Italije vlekla več vrečk, kot jih je bila sposobna držati v rokah. Upam, da ne bom jutri zvečer jaz obujala spominov na ta večer, ko je sem na računu še imela veliko denarja. Od tega denarja pa verjetno lahko že zdaj odštejem kakšnih petsto evrov, kajti povsem gotovo je, da potrebujem nov računalnik. Če mi gre šopingiranje sicer dobro od rok, pa je kupovanje računalnika zame prava mora.

74 Responses to “Skakljanje po nič več poletni Ljubljani!”

  1. maxi said

    Aja, mimogrede sem našla tudi čeveljce, ki so mi zelo všeč. Mogoče. Za naslednje poletje.

    Mene pa prav strah postaja; le kaj bom obuvala naslednje leto?!

  2. zogca said

    Ubožici midve, kajne? Goli in bosi.😉

  3. lynx said

    Najprej sva šli na Mesarski most preverit, ali se je nabralo še kaj ključavnic.

    Midva pa kot bi se zmenila. Tudi jaz sem si šel ogledati Mesarski most, spil pijačo ob Robbovem vodnjaku in šel z vzpenjačo na grad.
    Mimogrede, a veš kaj pomeni, če kateri od zmajev na Zmajskem mostu pomaha z repom?

  4. zogca said

    Jaz nisem pila pijače ob Robbovem vodnjaku.😉

    Ne, ne vem, mi še nikoli noben ni pomahal.

  5. maxi said

    Ubožici midve, kajne? Goli in bosi.😉

    :mrgreen:

    Še dobro, da sva dve, da lahko ena drugo tolaživa.😉

  6. zogca said

    A ne? Kaj bi midve druga brez druge. Če pa bova goli in bosi, se lahko pa tudi grejeva.😉 Ej, sploh si ne morem misliti, kaj si misli nekdo, ki prvič zaide na ta blog. Da sva midve bolj bi kot …😉

  7. maxi said

    Ej, sploh si ne morem misliti, kaj si misli nekdo, ki prvič zaide na ta blog.

    Jaz upam, da vklopi domišljijo in uživa.:mrgreen:

  8. zogca said

    Jaz tudi. Prav privoščim.😉

  9. webmaher said

    Dve avši avšasti:mrgreen:
    Žogci svetujem za PC brezplačno tut če mi še ne da pufa … e kad će da stignu oni dolari, majke mi Žogcine:mrgreen:

  10. romeno said

    Samo Janis še manjka …

  11. zogca said

    Ajde, kaj mi svetuješ. Pa nobenih Big Bangov, Bofov, Leclercov in podobnega. Računalnik hočem kupiti v zares računalniški firmi.

    Žogci svetujem za PC brezplačno tut če mi še ne da pufa …

  12. zogca said

    Ampak ona je zasedena, ne more trojčkati z menoj in Maxi.😦

    Samo Janis še manjka …

  13. zogca said

    Web, kaj tole pomeni?

    http://www.anni.si/trgovina/racunalniki-namizni-racunalniki-osebni-racunalniki/pchp-500bwb746ea.html

    OS: Win XP Pro prednaložen (Win 7 licenca)

    Da je gor XP? Kaj je zdaj to pro? In Win 7 samo zraven na dvd-ju ali kaj? Če je to to, ga grem kar iskat.😉

    Ali pa ta?

    http://www.anni.si/trgovina/racunalniki-namizni-racunalniki-osebni-racunalniki/pchp-3010mtvw304ea.html

  14. zogca said

    Kofe. Koma. Ampak očitno se telo navadi na štiri ure spanja in se mi vse skupaj sploh ne zdi slabo. Z nekaj sreče se naslednjo noč celo naspim.😉

  15. romeno said

    Jaz upam, da vklopi domišljijo in uživa.

    Ampak ona je zasedena, ne more trojčkati z menoj in Maxi.

    V mojem fantazijskem svetu lahko🙂

  16. romeno said

    Kaj pa boš naredila z diski iz tega računalnika?

  17. lynx said

    Ne, ne vem, mi še nikoli noben ni pomahal.

    To se zgodi, če gre čez most polnoletna devica.
    Zato se ne čudi, če tega nisi videla. 😀

  18. lynx said

    Pravzaprav se menda to ni še primerilo. 🙂

  19. Lynx said

  20. Boom said

    OS: Win XP Pro prednaložen (Win 7 licenca)

    Mogoče gre za downgrade, čeprav mi pri sedmici ni jasno zakaj. Za razliko od Viste dela odlično. Res pa je, da utegne tu in tam kakšen (bolj specialen) program na 7 imeti težave. Vendar ni noben problem imeti oba sistema ne istem računalniku. Jaz ju imam. Seveda pa moraš imeti oboje winse na CD-jih in ne neke OEM variante.

    BTW, Žogca, ali pri tvojih težavah ne bi pomagalo samo ponovno naložiti Windowse? Če ne gre za kakšno napako na komponentah, potem je to najcenejša rešitev.

  21. Boom said

    To se zgodi, če gre čez most polnoletna devica.

    Jaz sem polnoletna devica, pa mi tudi še nikoli ni mahal:mrgreen:

  22. Janis said

    V mojem fantazijskem svetu lahko🙂

    Komad je super😉

    Me pa radovednost daje, kaj bi bilo, če bi jaz začela razlagat, kaj je v mojem fantazijskem svetu😉

  23. No, lepo da je v tej krizi nekdo še pri denarju. Kdor je v debelih letih šparal, se mu zdaj smeje. Bravo, Žogca!

  24. S čem točno pa se ti baviš Žogca?

  25. webmaher said

    Pozabi na oba linka, tole se mi zdi preveč za taka jajca … grem zdej mal na Mimo gledat in nekaj sestavim pa da vidm rezultat u eurih pod 500:mrgreen:
    Astroskop ti pa že nimaš krize saj ti zvezde skoz pot kažejo, razn če si se zgubu u vesolju:mrgreen:

  26. webmaher said

    U ti boga, cene pa niso ničkAJ prijazne, seveda šola se bo začela:mrgreen:
    Procesor Intel Core i3 530 2,93 GHz, 1156… 119,27 €
    Matična plošča Gigabyte GA-H55M-UD2H, 1156 … 92,96 €
    Ohišje LC 7012SD Silver, 420W… 42,80 €
    Pomnilnik (RAM) Transcend DDR3 2 GB 1333 MHz (JM1333KLU-2G)… 53,65 €
    Trdi disk WD Caviar Black 1TB, 7200rpm, 32MB, SATAII (WD1001FALS)… 93,08 €
    DVD zapisovalnik Samsung S223C, črn… 22,48 €
    Sestava računalnika… 38,00 €

    Skupna vrednost artiklov (Redna cena): 537,93 €
    Tvoj prihranek (Redna cena): -75,69 €
    Skupna vrednost artiklov (Spletna cena): 462,24 €
    Skupni znesek naročila 462,24 €

    Pripeljejo ti ga brezplačno pol ti pa en vrže gor še XPje in maš mir za vsaj 5 let😆
    Barabini sploh XPjev ne prodajajo več:mrgreen:

  27. romeno said

    Žogca ne vem, katere programe uporabljaš, ki ne delujejo v winodws 7, ampak windows 7 profesional ima nek XP mode(to deluje nekako tako, da ti v windows 7 poženeš en program in prikaže se ti namizje windows xp), ampak moraš pogooglat, če ta xp mode poganja programe, ki jih ti potrebuješ.

    Za te Hp računalnike, ki si jih prilepila pa so do windowsov xp opravičeni samo citiram iz HP spletne strani

    Disk programa Windows 7 Professional lahko po želji uporabite za morebitno nadgradnjo. Do možnosti prehoda na starejšo različico so upravičene pravne osebe (vključno z vladnimi ali izobraževalnimi ustanovami), ki morajo letno kupiti vsaj 25 uporabniških sistemov z enako prilagojeno sliko.
    Disk programa Windows Vista Business lahko po želji uporabite za morebitno nadgradnjo. Do možnosti prehoda na starejšo različico so upravičene pravne osebe (vključno z vladnimi ali izobraževalnimi ustanovami), ki morajo letno kupiti vsaj 25 uporabniških sistemov z enako prilagojeno sliko.

    Kaj bi pa naj to pomenilo pa nimam pojma.

  28. romeno said

    Me pa radovednost daje, kaj bi bilo, če bi jaz začela razlagat, kaj je v mojem fantazijskem svetu😉

    Škoda, da ne pišeš bloga. Mam občutek, da bi bil zelo dobro obiskan🙂

  29. romeno said

    Barabini sploh XPjev ne prodajajo več

    Koliko sem seznanjen originalni xpji ne vsebujejo vseh potrebnih gonilnikov tako, da jih sploh ni možno namestit. Seveda pa obstajajo piratske različice🙂

  30. Jazz said

    12.zogca said
    avgust 31, 2010 at 1:47 am
    Ampak ona je zasedena, ne more trojčkati z menoj in Maxi.

    Vskočim!? Kjepakdaj??😛

    http://www.mojvideo.com/video-slon-in-sadez-sponzorska-plata-mestni-redar/828c7bbf7f2b1d9f972e

  31. maxi said

    Vskočim!? Kjepakdaj??😛

    😀😀

    Ps: Jaz v bistvu želim, da mi nikoli ne bi bilo potrebno kompenzirati.:mrgreen:

  32. Jazz said

    31.maxi said
    avgust 31, 2010 at 9:35 popoldan
    Vskočim!? Kjepakdaj??

    Ps: Jaz v bistvu želim, da mi nikoli ne bi bilo potrebno kompenzirati.

    Imej na umu,da smo v času recesije in inflacije! Nenazadnje pa,lahko sem tudi kar tako,za povrh…😉

  33. zogca said

    Malo več podrobnosti, pliz.

    V mojem fantazijskem svetu lahko

  34. zogca said

    Daj mi materiala za objavo z naslovom Nagajive fantazije neke (da bo še bolj hot – pohotne) Janis. Bi šla za žemlje, tiste vroče.😉

    Me pa radovednost daje, kaj bi bilo, če bi jaz začela razlagat, kaj je v mojem fantazijskem svetu

  35. zogca said

    Na varnem čuvanju bodo. Takšnih stvari se ne meče v smeti, kajti preveč je pobiranja iz smeti in bognedaj, da … Saj razumeš.

    Kaj pa boš naredila z diski iz tega računalnika?

  36. zogca said

    Toliko in toliko pa človek mora dati na stran (če seveda lahko, eni nimajo kaj dati na stran). Vsaj za ta mus zadeve. In računalnik je zame gotovo ta mus zadeva.

    No, lepo da je v tej krizi nekdo še pri denarju. Kdor je v debelih letih šparal, se mu zdaj smeje. Bravo, Žogca!

  37. zogca said

    Dvomim, da bi se programi, ki jih uporabljam, znašli na tem spisku, ker ne gre za programe v širši uporabi, ampak programe, narejene posebej za mojega delodajalca. Programe, ki nikoli niso bili posodobljeni, zato tudi XP.

    Žogca ne vem, katere programe uporabljaš, ki ne delujejo v winodws 7, ampak windows 7 profesional ima nek XP mode(to deluje nekako tako, da ti v windows 7 poženeš en program in prikaže se ti namizje windows xp), ampak moraš pogooglat, če ta xp mode poganja programe, ki jih ti potrebuješ.

  38. zogca said

    Počakaj, kateri računalnik je to?

    U ti boga, cene pa niso ničkAJ prijazne, seveda šola se bo začela:mrgreen:
    Procesor Intel Core i3 530 2,93 GHz, 1156… 119,27 €
    Matična plošča Gigabyte GA-H55M-UD2H, 1156 … 92,96 €
    Ohišje LC 7012SD Silver, 420W… 42,80 €
    Pomnilnik (RAM) Transcend DDR3 2 GB 1333 MHz (JM1333KLU-2G)… 53,65 €
    Trdi disk WD Caviar Black 1TB, 7200rpm, 32MB, SATAII (WD1001FALS)… 93,08 €
    DVD zapisovalnik Samsung S223C, črn… 22,48 €
    Sestava računalnika… 38,00 €

    Skupna vrednost artiklov (Redna cena): 537,93 €
    Tvoj prihranek (Redna cena): -75,69 €
    Skupna vrednost artiklov (Spletna cena): 462,24 €
    Skupni znesek naročila 462,24 €

    Pripeljejo ti ga brezplačno pol ti pa en vrže gor še XPje in maš mir za vsaj 5 let😆
    Barabini sploh XPjev ne prodajajo več

  39. Tana said

    Razveselim se vsake nove ključavnice, kajti vsaka je znak, da se imata dva rada, to pa mi daje upanje, da …

    ljubezen je bila, je, in bo vedno. Samo dopustiti si je treba, da ljubiš in potem boš tudi ljubljen(a)🙂

  40. zogca said

    Ufff, jaz si dopuščam marsikaj, tudi to.

  41. webmaher said

    Saj mam jaz tut specialne programe in sem cvikal al bodo delal na Sedmici … maš compatibility mode in ko to narediš sve radi, čak i eksoti😆
    Sicer pa sedmice rabiš sploh ne in nekatere zadeve še vedno bolje delajo na XPjih…

    Mamice ti, Žogca:mrgreen:
    To sem ti jaz sestavil lastnoročno iz komponent, ki jih majo tam na razpolago … kupovati njihova sestavljena jajca bi bilo potratno😆
    Tole je tko sestavljen da pol lahko še kaj nadgradiš, vkolikor bi čez noč postala igričarska navdušenka in hotela recimo s Tigrom igrat golf …:mrgreen: vse ostalo kar rabiš ta trenutek pa mora špilat 1000%:mrgreen:

  42. zogca said

    Okej, in kdo točno so oni, kam mora iti s tem svojim spiskom?

  43. romeno said

    Web raje ji sestavi en računalnik na http://www.sestavi.si in prilepi sem link. Tako ga lahko žogca naroči, kar od doma😉

  44. webmaher said

    saj sem ti napisal da majo to v Mimo … http://www.mimovrste.com/ registriraš se pol pa sam pocahnaš tele komponente in jih pomešeš v voziček in plačaš na blagajni ter ti pošljejo račun, ki ga pol seveda res plačaš, pol te bodo pa sproti obveščali kdaj ga dobiš😆
    Romeno, se mi ne da, če si prepričan, da majo ceneje pa poklikej iste komponente in če je ceneje Žogca lahko kupi tam ali pa pošlje na mimovrste dokaz da so tam cenejši in ti bodo takoj popravili ceno da bo še cenej:mrgreen:

  45. zogca said

    Web, videla sem Mimo, ampak kako naj bi vedela, da je to mimovrste.com? Oja, saj pri njih sem že večkrat kupovala. Kaj vsako komponento naročam posebej?

    Romeno, da ne bo na koncu na mojem računalniku manjkalo nekaj velikega? Na primer hard disk. Ker ga bom pozabila naročiti.

  46. webmaher said

    Ja vsako komponento posebej in na koncu kot vidiš tudi sestava računalnika, da ti ga tam pol še sprobajo, tko da si zihr, da vse dela in da tebi ni treba pol še šraubat:mrgreen:
    Kot vidiš imaš vsega skupaj s sestavo 7 delov …. kakopak imaš mrežno kartico in seveda grafikuljo že na matični plošči, ohišje je z napajalnikom, tko da nič ne manjka … moti morda samo DVD, ker je črn, ohišje je pa srebrne barve …

  47. romeno said

    Kaj pa kaj takšnega? (sestavljeno na sestavi.si)

    3147 Mainboard S – 1156 ASUS P7P55D, ATX(Osnovne plošče) 127.17€
    5287 Procesor INTEL Core i3 530 2,93GHZ BOX(Procesorji) 128.34€
    5902 RAM DDR3 4GB Kit (2x 2) PC3-10600 1333MHz CL9 GeIL Value (Pomnilnik) 81.52€
    3405 Grafična kartica PCI-E 2.0 POINT OF VIEW GeForce G210, Retail, 512MB(Grafične kartice) 46.37€
    1414 HDD SAMSUNG 1TB SATA2 32MB/7200 (HD103SJ)(Trdi diski) 64.07€
    2096 DVD/RW NEC AD – 7241S – 0B SATA BULK BLACK(Optične enote) 21.49€
    1189 Ohišje LC Power MIDI 648B LC420H 420W črn ATX(PC Ohišja) 35.37€
    Skupaj: 504.33€
    Malo dražji je, ker ima 4gb rama in samostojno grafično kratico.

  48. zogca said

    4 Giga rama pomeni, da mi potem res ne bo nič štekalo, a ne?

  49. webmaher said

    Zaradi RAMa ti tudi pri 2GB ne bo nič štekalo … 4GB pa XPji oz. 32 bitni sistemi ne znajo ponucat … no ja škodvat ne more, grafikulje pa posebej zihr ne rabš, ker ne igraš igrc:mrgreen:
    Važn da maš dobr procesor pa 1 TeraBajt placa za vse tvoje serije, muzko in videje:mrgreen:

  50. zogca said

    Pa saj ne bom jaz uporabljala samo XP-je. Jaz bi samo en program zaganjala v XP-jih, vse drugo bi delalo na novem sistemu.

    Ne, ne igram igric. Nikoli jih nisem. Meni YouTube ne vleče. Okej, zdaj ga lahko poslušam, ker nisem na svojem računalniku, ampak drugače po novem meni ena YouTube pesem vse zašteka.

  51. webmaher said

    Na tvojem mestu bi namestil XPje, ker Sedmico ne rabiš sploh … ne vidm nobenega problema, da imaš še vedno XPje… jaz Sedmico preklinjam ko pri norcih, ker mi satelitska dela slabše, moj skener, ki je sicer že častitljive starosti pa dela sploh ne, ker ni gonilnikov … na prenosniku imam zato kar XPje, ki se obnašajo čisto odlično in ni nobene potrebe po Sedmici … in jaz mam stacionarnega še vedno na 32bitih in ti bi zdej morala namestiti 64bitne, če bi hotela ponucati 4GB RAMa … meni zadostujeta recimo dva pa mam satelitsko v HD resoluciji stisnjeno v MPEG 4 pa sve radi ko pr norcih … še celo robote lahko optimiziram, ko mi procesorji na škrge dihajo …:mrgreen:

  52. zogca said

    Ampak mi je trapasto, ker licenco za sedmico ali kaj že bom pa morala plačati,. a ne?

  53. John said

    Kaj je stari PC fuč? Si ga preveč “mučila”?:mrgreen:

    Jaz bi najprej poskusil s ponovno namestitvijo XP-jev na star pc, tako kot je Boom predlagal. Formatirat disk in vse na novo. Če je škatla ok, potem bi moralo spet vse tekoče delovati. Ampak res vse. Stari PC še ni za v smeti. Če ne drugega, vsaj za dolvleko je pa čisto ok.
    Če se ga že misliš znebiti… potem ga podariš ali prodaš na bolhi za simbolno ceno. Disk pred tem vzameš ven in ga vtkaneš v USB ohišje za zunanje diske(tega kupiš, ni drago). Tako dobiš prenosni disk, ves materijal (slike, dopisi,…) ostanejo nedotaknjeni in še vedno na voljo za uporabo. Disk tako postane arhiv, ki ga lahko prenašaš tudi k prijateljicam (in prijateljem) in jim predvajaš slike. Če seveda nimaš USB ključka.

    Ako je želja po novem aparatu prevelika, potem pa ni dileme – nov PC. Nikar pa ne pretiravaj s ceno. Ker meni je že 500€ pretirano visoka cena. Vsaj meni. Pač malce drugačne zahteve, a ne.

    Dilema XP ali Windows 7. No, moram reči, da še pred pol leta bi prisegal na XP-je. Potem pa sem presedlal na Win 7 in zgodilo se je. Zaljubil sem se v 7-mico.😉
    Zelo stabilno. Zelo uporabno. Zelo fancy. Ne bi šel več na XP-je. XP-je načeloma priporočam samo, če je res problem s kompatibilnostjo softwareja (stari DOS programi) ali pa je PC strojno tako šibak, da ne bi bilo smisla na njem zaganjat Win7. Za vse nove nakupe pa vsekakor edino priporočilo Win7.

  54. romeno said

    Jaz imam slabo izkušnjo z on board grafično kartico. Npr. kakšne flash aplikacije na internetu mi je odpiralo pol ure. Lahko pa, da je ta boljša.

  55. webmaher said

    Žogca zakaj že bi morala plačat:mrgreen:
    John sem precej zahteven uporabnik Pcja in ni nobene potrebe za 7ico, kjer sem že 3X dobil ekran v priljubljeni plavi barvi, tko, da ne mi o stabilnosti, lepo prosim:mrgreen:
    In Žogca je precej nezahtevna uporabnica tko da lepo prosim ne rabi nič drugega kot XPje še posebno, ker ima pač neke službene programe, ki pa bi verjetno delali tudi na compatibility mode, tako kot mam jaz tut neke specialne programe… ampak ker ste vsi tako za 7ico pa naj ji nekdo pol rukne gor 64 bitne stari PC pa naj ji služi nekaj časa za službeno rezervo …
    Romeno pri fleš in podobnih zadevah grafikulja ni ravno starteškega pomena, sploh pa se lahko kadarkoli dokupi, bolj je važno da maš zadnje verzije raznih playerjev pa kakšnih video kodekov… sicer pa sta men tako Internet Explorer kot Firefox že zablokirala cel PC, da sem ga lahko reštartal samo s tipko …

  56. zogca said

    Pet let in pol sem ga mučila. Zdaj ali je fuč ali ne, nekaj ni v redu. In ne vem, ali sploh ima smisel ugotavljati, kaj, ker že nekaj časa vem, da moram kupiti novega, samo mučno mi je to menjavanje računalnika, mučno na kvadrat.

    Kaj je stari PC fuč? Si ga preveč “mučila”?

  57. zogca said

    Jaz bi tudi, če bi znala. Ampak ne znam. Se izgubijo vsi podatki, ko se to naredi?

    Jaz bi najprej poskusil s ponovno namestitvijo XP-jev na star pc, tako kot je Boom predlagal. Formatirat disk in vse na novo.

  58. zogca said

    Jaz se strinjam. In mislim, da bi računalnik za 350 evrov ravno tako zadostil mojim potrebam.

    Sestavite mi kaj cenejšega.😉

    Ker meni je že 500€ pretirano visoka cena. Vsaj meni. Pač malce drugačne zahteve, a ne.

  59. zogca said

    Sodelavke, ki so menjale računalnike, so rekle, da ne, da ne dela, mora biti XP. In so si dale narediti nek računalnik na računalniku, tako da del računalnika teče na XP.

    In Žogca je precej nezahtevna uporabnica tko da lepo prosim ne rabi nič drugega kot XPje še posebno, ker ima pač neke službene programe, ki pa bi verjetno delali tudi na compatibility mode

  60. John said

    Jaz bi tudi, če bi znala. Ampak ne znam. Se izgubijo vsi podatki, ko se to naredi?

    Odvisno od tega, kako imaš zdaj vse skonfigurirano. Sicer pa se da, brez izgube podatkov.
    Sicer se mi zdi, da gre pri tebi bolj za to, da je po petih letih potrebno na novo namestiti XP-je. Software, ki je bil aktualen pred petimi leti, je zdaj zelo drugačen.🙂

    Sodelavke, ki so menjale računalnike, so rekle, da ne, da ne dela, mora biti XP. In so si dale narediti nek računalnik na računalniku, tako da del računalnika teče na XP.

    Auch… še en relik!.🙂
    Sem te ravno hotel vprašat, kako je pri sodelavkah to urejeno. mrgreen: Potem si ti pač podobno urediš še pri sebi.

    John sem precej zahteven uporabnik Pcja in ni nobene potrebe za 7ico, kjer sem že 3X dobil ekran v priljubljeni plavi barvi, tko, da ne mi o stabilnosti, lepo prosim:mrgreen:

    Web, če si ti zahteven uporabnik kam potem spadam jaz?😯

    Sicer sem pa podobno razmišljal kot ti. Zdaj ne več. Meni dela. Brezhibno.
    Pa je kar nekaj inštalirano na njih.
    Do zdaj se mi samo en program ni pustil namestiti (RosettaStone). Kar pa ni tragično.
    😉

  61. webmaher said

    Žogca dej mi pošlji te tvoje programe pa probam na 7ci v compatibility mode. John ne vem koliko si ti zahteven ampak mislim, da če ganjaš satelitsko s HD programi pa pol še kaj posnameš in to zmontiraš oz. skompresiraš, je to za vsak PC pravi šok😆
    Da kako optimiziranje robotov sploh ne omenjam:mrgreen:

  62. webmaher said

    Kupec: Žogca
    Datum: 3.9.2010
    Kraj: Jesenice
    INFORMATIVNI IZRACUN
    Ohišje LC 7012SD Silver, 420W 1 KOS 55,12 22,35 20,0 42,80 /
    DVD zapisovalnik Samsung S223C, crn 1 KOS 23,09 2,12 20,0 22,60 /
    Sestava racunalnika 1 KOS 48,00 20,83 20,0 38,00 /
    Procesor Intel Pentium Dual-Core E6500 2,93GHz, 775 1 KOS 94,80 15,41 20,0 80,19 /
    Trdi disk WD Caviar Green 1,5TB, 7200rpm, 64MB, SATAII
    (WD15EARS)
    1 KOS 117,84 31,48 20,0 80,74 /
    Pomnilnik (RAM) Geil Value DDR3 2x 2 GB 1333 MHz
    (GV34GB1333C9DC)
    1 KOS 99,99 16,70 20,0 83,29 /
    Maticna plošca Asus P5G41-M, 775 1 KOS 62,04 17,60 20,0 51,12 /
    Skupaj brez DDV: 417,40
    Popusti: 85,12
    DDV: 66,45
    Za placilo: EUR 398,74

    Zmanjšali smo ceno za skoraj 65€ … Kako nam je to uspelo?
    Ošvohnili smo procesor zamenjali mamo plato a kljub temu povečali RAM za 2GB, povečali hard disk za 500GB in ma sedaj kar 1,5Tera bajtov … najslabša karika je sedaj grafikulja, ki pa če bi bilo treba se lahko dokupi po jako smešni ceni:mrgreen:

  63. romeno said

    Zmanjšaj disk nazaj na 1TB, zmanjšaj ram nazaj na 2gb in dodaj grafično. Pa si zmagal🙂

    Ko ji bo začelo zmanjkovat prostora (to bo enkrat leta 2013, ko bo že srečno poročena), ji bo mož prestavil še disk iz tega računalnika, v novega in bo dobila še dodaten prostor🙂

    Mislim, da je enkrat izjavila, da je obsojena na računalničarje🙂

  64. John said

    In na tej mašini bi Web poganjal XP-je?😯

    1,5 Tb?? Kaj bo Žogca za časa njenega živlenja to sploh uspela napolnit?

    Tole je kar soliden PC. Težko je sestavit manj zmogljivega, a ne.🙂

  65. John said

    Mislim, da je enkrat izjavila, da je obsojena na računalničarje🙂

    Ja, to je bilo še pred zvezdami in Popijem…🙂

  66. webmaher said

    John prisegel bi da si Bill Gates:mrgreen:
    Romeno zdej naj se pa sama odloči, predlogov smo ji dal cel kup … sicer pa je zadnje čase na dieti, cunce tut ne kupuje preveč zavzeto, tko da si lohka privošči tut Appla da bo in:mrgreen:

  67. zogca said

    Samo enega sem imela.😉

    Mislim, da je enkrat izjavila, da je obsojena na računalničarje

  68. zogca said

    Po moje res ne potrebujem 1,5 TB. Če mislite, da je 2 Gb dovolj, potem … Čeprav jaz ne vem, kaj je zdaj, kar šteka, mogoče ravno procesor. Ker čim dve okenci odprem, je že procesor 100 posto obremenjen.

    Zmanjšaj disk nazaj na 1TB, zmanjšaj ram nazaj na 2gb in dodaj grafično. Pa si zmagal

  69. zogca said

    Nikoli. Jaz ne snemam dol filmov, nič takšnega ne delam.

    1,5 Tb?? Kaj bo Žogca za časa njenega živlenja to sploh uspela napolnit?

  70. zogca said

    Ti nič ne pomaga, če ti jih pošljem, ker jih ne moreš odpreti. Ti programi namreč ne delajo brez posebnih ključev. Če teh ključev ni v računalniku, ni teorije, da program odpreš.

    Žogca dej mi pošlji te tvoje programe pa probam na 7ci v compatibility mode.

  71. webmaher said

    na pa smo zgubil, zdej nas v torek še Srbi izprašijo pa smo aut …

  72. Boom said

    Jaz bi tudi, če bi znala. Ampak ne znam. Se izgubijo vsi podatki, ko se to naredi?

    Najbolje je to narediti tako, da se. Torej disk preformatirati in ponovno vse naložiti. Jaz na svojih mašinah to naredim včasih tudi na pol leta. Zato pa je treba imeti kopijo vseh pomembnejših stvari na kakšni drugi enoti. Najbolje na zunanjem disku. Za to danes dobiš že prav luštne programčke (pa še zastonj), ki skrbijo za to, da pd zadnjega backupa vse spremenjene filetke pri naslednjem ponovno prenesejo na zunaji disk (ali kakšen drug zunanji medij).

    Drugače pa tudi jaz nimam prav veliko pripomb na sedmico in to 64-bitno. Imam pa naložena oba sistema (tudi XP), vendar ne toliko zaradi tega, ker kaj ne bi delalo (nekateri manj pomembni programi res ne), temveč iz čisto drugih razlogov.

  73. Boom said

    V glavnem, če nisi neka zahtevna uporabnica, ti resno priporočam najprej ponovno inštalacijo XP-jev na isti računalnik. Potem se bo pa že videlo ali ga s… mašina (in bo treba novo) ali se je samo gor nabralo en kup navlake, ki leti z neta.

  74. zogca said

    V bistvu tudi ta možnost obstaja. Ampak se vseeno trudim biti realna. Računalnik je star pet let in pol. Kaj veliko od njega pričakovati ne morem več. In če se že grem vse to (kar mi je strašno mučno) bi rada imela rešitev za več let.

    Bom poročala, kako se bo razpletala ta računalniška saga.😉

Leave a Reply

 
