Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Potem me poteptaj!

Posted by zogca na avgust 27, 2010

V OMAMI

O, saj ne morem reči ti besede!
Če sem ti kot dehteča roža – utrži,
če sem ti kakor čaša vina – drži,
o drži me na ustih in me pij,
da zadnja kaplja v tebi izkopni.

Ne misli na poznejše moje bede
in nič, prav nič naj te ne moti zdaj.
Potem? Potem bodi brez srca,
potem me rožo z nogo poteptaj,
potem me čašo prazno trešči v tla,
da v slast ti še črepinj bo žvenketanje.

Ker vem, da kot razbite tvoje sanje,
kot bolečina, kes in kot zločin,
bom vedno še hodila ti v spomin.

Alojz Gradnik

60 Responses to “Potem me poteptaj!”

  1. Nevenka said

  2. Lynx said

  3. zogca said

    Jaz pa danes ne bom lepila muzke, ker bi morala po vsakem komadu reštartat računalnik, bom vrgla eno kost, čeprav bi verjetno morala o tem napisati še objavo … Prižgem dnevnik in slišim … Patria. Sem hotela iti po Mladino, ampak sem to prestavila na jutri, zdaj pa vidim, da je stvari že zelo daleč.

    Kakšno mnenje?

  4. Nevenka said

    Oh, Žogca, Patria!
    Kako bi bila vesela jasnega epiloga.
    Prav izmučena sem od vseh političnih manipulacij.

  5. romeno said

    Tako lepo ime. Če bom kdaj imel hčerko ji bo ime Patria.

  6. zogca said

    V bistvu res ne zveni slabo.😉

    Če bom kdaj imel hčerko ji bo ime Patria.

  7. zogca said

    Dvomim, da ga bomo dobili. Še nikoli ga nismo. Ne vem, zakaj bi bilo tokrat kaj drugače.

    Kako bi bila vesela jasnega epiloga.

  8. Jazz said

    Patria,ti si kakor zdravje…

  9. zogca said

    Tvegam, da bom morala reštartat računalnik, ampak brez muzke ne gre …

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. zogca said

  13. maxi said

  14. mojcej said

    Ker imam v “gugl riderju” še od dopusta 339 neprebranih objav na mojih najljubših blogih, ne vem, zakaj je treba prilepit muziko, ma moram pa poveat, da je tale Gradnikova pesem bila moja najljubša mnogo mnogo let.
    Sploh pa; Gradnik; moj najljubši pesem. Še na poročnem vabilu sva imela njegov verz…

  15. John said

  16. zogca said

    John, kaj je pa to?

  17. zogca said

    Saj ni treba. Samo jaz rada na vse strani lepim komade z YouTuba in sem živčna zadnje dni, ko ugotavljam, da je moj računalnik že tako na psu, da je tudi to zanj že prehuda obremenitev.

    zakaj je treba prilepit muziko,

  18. zogca said

    Nam zaupaš katerega? Ni pa mus.

    Še na poročnem vabilu sva imela njegov verz…

  19. zogca said

  20. Nevenka said

    Morda bo komu všeč, kar danes poslušam, čeprav tule niste ravno metalci, vsaj meni je izjemno kvalitetna muzika…

  21. Lynx said

  22. akvarij said

    Ujela sva se, srečna, v lastno past.

  23. John said

    Slikca je pa kar nekaj!🙂

    Ma možakar vse pred nosom…

  24. zogca said

    Kar nekaj? Kr neki?

    Pred nosom? Jaz si predstavljam, da pred usti.😉

  25. John said

    Pred nosom? Jaz si predstavljam, da pred usti.😉

    Saj… ampak čast prvega dotika ima nos. Potem so pa usta… 😉

  26. John said

    …o drži me na ustih in me pij,
    da zadnja kaplja v tebi izkopni!

    Še pesem se ujema s slikco…:mrgreen:

  27. zogca said

    Seveda se ujema, sem gledala, da se bo ujemalo.

    Reciva, da se nos dotakne malo višje, usta pa ravno tam, kjer je treba.😉

  28. Lynx said

  29. zogca said

    Kje je pa moja Maxi?

  30. romeno said

  31. Lynx said

    Kje je pa moja Maxi?

    Če bi bila res tvoja, bi vedela kje je. 🙂
    Prejšnji teden je pripeljala vranca v garažo, mogoče ima ta vikend vranca v postelji. 😉

  32. zogca said

    Ne vem jaz vedno za vse svoje, kje so. Nisem jim še dala vgraditi tistih zapestnic, ki javljajo lokacijo.😉

    Če je Maxi z Vrancem, ji to seveda privoščim. En malo sem tudi ljubosumna, ker se spodobi.😉

  33. zogca said

    Danes pa na grad in na Nebotičnik. Je bilo mišljeno tudi na suši, ampak če vstaneš ob enih, Supernova pa se ob treh že zapre … Ostala sem brez sušija in sama sem si kriva.😦

    Kaj boste kaj počeli?

  34. Lynx said

    Danes pa na grad in na Nebotičnik.

    Tudi jaz sem bil na gradu. In nate sem se spomnil. Si potem res šla?

  35. Jazz said

    Zjeban dan!

    Nocoj pa…

    http://www.mojvideo.com/video-slon-in-sadez-sponzorska-plata-nocoj/0b341a9f75022be02bbc

  36. maxi said

    Kje je pa moja Maxi?

    Tukaj.:mrgreen:

  37. webmaher said

    Stižu dolari ali ne još od Žogce😦
    Pa sej zdej jih ne more imeti, ko pa je Partizanom posodila za novega golmana😆

  38. webmaher said

    Maxi ima dva črna vranca, lako njoj:mrgreen:

  39. Lynx said

  40. maxi said

  41. Lynx said

  42. maxi said

    Sem šele zdaj prebrala Gradnikovo pesem…hm, rahlo kruta.

    Samo tole mi je všeč;

    …o drži me na ustih in me pij,
    da zadnja kaplja v tebi izkopni.

  43. zogca said

    Tudi ljubezen je po mojih izkušnjah kruta.

    rahlo kruta.

  44. zogca said

    Za tega pa res ne. Halo?

    ko pa je Partizanom posodila za novega golmana

  45. zogca said

    Čisto res. Do Nebotičnika nisva prišli, sva bili pa s teto par ur na gradu. Je bilo luštno. Bom dala na blog kakšno fotko, mislim, da je jih je nekaj prav lepih. Bil je lep večer.

    Si potem res šla?

  46. Lynx said

    Čisto res. Do Nebotičnika nisva prišli, sva bili pa s teto par ur na gradu. Je bilo luštno. Bom dala na blog kakšno fotko, mislim, da je jih je nekaj prav lepih. Bil je lep večer.

    Jaz sem bil gor nekje do petnajst do petih. Morda sva se videla, ampak dvomim, ker mi nobeno oprsje ni padlo v oči. 😉

  47. zogca said

    Nisem sicer gledala na uro, ampak mislim, da sva midve prišli po šesti, ker sva prej še nekaj skakljali po mestu.

    Jaz sem bil gor nekje do petnajst do petih.

  48. zogca said

    Moje bi ti ziher, o tem ni dvoma.😉

    Čeprav danes sem nekaj sanjala o silikonih, ampak mi je bilo rečeno, da jaz jih pa res ne potrebujem.

    ker mi nobeno oprsje ni padlo v oči.

  49. Lynx said

  50. Lynx said

    Čeprav danes sem nekaj sanjala o silikonih, ampak mi je bilo rečeno, da jaz jih pa res ne potrebujem.

    Nekje sem prebral, kako lahko stestiraš, če ima ženska “dodelane” ustnice. To naj bi bila tista, ki ne zmore zažvižgati kekčeve pesmi. Pri joškah se to menda ne obnese. 🙂

  51. zogca said

    Mislim, da res ne. Vsaj moje ne znajo žvižgati Kekčevo pesem.😉

  52. Lynx said

  53. Jazz said

    Sem čist not padu…😛

    Šibam v štalo!
    http://www.mojvideo.com/video-slon-in-sadez-sponzorska-plata-disko-kmet/6197c785a98664b38bdd

  54. zogca said

    Dobro jutro! Vstala sem ob šestih. Ne najdem smajlija, ki zavija z očmi.

  55. zogca said

  56. romeno said

    Dobro jutro! Vstala sem ob šestih. Ne najdem smajlija, ki zavija z očmi.

    Dobro jutro. Vstal sem ob devetih. A “zlepljenega” smajlija tudi ni?🙂

  57. zogca said

    Tudi ne. Drugače smajli, ki zavija z očmi, je, samo jaz ….

    Joj, tale projekt končam, ki se mudi, grem k frizerki, grem s teto na hitro po trgovinah, pridem domov, končno napišem objavo za blog, potem … Zakaj dan nima 36 ur, zakaj jaz nimam nič časa in predvsem zakaj nimam časa, da bi se enkrat pošteno naspala?

  58. Nevenka said

    Aja, čez plot skačejo tudi tisti, ki so se napačno poročili in imajo uspešnejše žene.
    Ker ne prenesejo življenja v “senci”.

  59. Nevenka said

    ??? sem narobe nalimala komentar? Ah, k lažnjivim moškim tole paše.
    Se opravičujem za štoravost.

  60. zogca said

    Oja, to gre pod drugo objavo. Ampak kar se mene tiče ne gre pod tisto, da ubogi reveži morajo lagati, ko me od njih vlečemo komplimente. To je povsem druga vrsta laži.

Leave a Reply

 
