Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca na novem stadionu!

Posted by zogca na avgust 23, 2010

Vsaj deset let sem bentila, da je strašna sramota, ker Ljubljana nima primernega stadiona in vsaj deset let sem sanjala o tem, da bom nekega dne v Ljubljani stopila na stadion, na katerega bom dejansko lahko ponosna. In sem, sinoči res sem. Verjetno se vam bo to zdelo smešno (vsaj nekaterim), ampak zame je bil to prav poseben večer. Naj napišem tudi, da bom jeseni svoj volilni glas dala Zoranu Jankoviću? Ni potrebno, kajne? In če sem povsem iskrena, bi ga volila tudi, če mi ne bi postavil stadiona. Pa saj to že veste.

Moje skrbi, da do stadiona ne bo mogoče priti drugače kot po obvoznici (jaz pa seveda nimam vinjete), so bile popolnoma odveč. Pravzaprav nihče ni mogel priti po obvoznici, ker je bilo krožišče Tomačevo zaprto. In da, motili ste se tisti, ki ste me svarili, da pred stadionom ne bom mogla parkirati, če nisem gradbinec, pleskar, steklar ali kaj podobnega. Parkirala sem deset metrov od dvorane za košarko in petdeset od nogometnega stadiona. Brez težav, čeprav sem bila med zadnjimi.

Ampak vsaj nisem zamudila. Ponavadi zamujam.

V vrsti za vstopnico nisem stala dolgo, čeprav je bila vrsta precej dolga. Mogoče bi prihodnjič vstopnico lahko kupila na bencinski črpalki. Ali pa bi si omislila kar letno.

Če je koga zanimala cena … Deset evrov. Vsekakor Ljubljančanom sinoči ni bilo škoda ne denarja ne časa. Predvidevam, da v tako velikem številu niso prišli zaradi nogometa ali Olimpije, ampak predvsem zaradi stadiona. Mislim si, da bo obisk naslednje tekme že pol manjši.

Še preden se je tekma dobro začela, je na stadionu že gorelo. Najvijačem Kopra je povsem očitno uspelo na stadion pretihotapiti nekaj bakel. Ne vem, koliko škode so naredili, vem pa, da sem bila strašno jezna. Nov stadion! Je res treba takoj začeti delati škodo? Vem, malo sem nestrpna do navijaških skupin, ampak nekoč davno sem od pripadnika ene na tekmi dobila v glavo “fejst” velik kamen. Vsekakor dovolj velik, da se mi je ulila kri. Razumem ljubezen do kluba, ne razumem pa delanja škode. In še manj razumem metanje kamnov v glave.

Dragonsi so bili “pridni”.

Naj pišem o tekmi? Verjetno nima smisla, kajti vse lahko preberete na spletnem portalu RTV SLO.

Seveda bom še šla. Če lahko izbiram med “visenjem” v enem od lokalov v stari Ljubljani ter gledanjem mimoidočih in “visenjem” na stadionom ter gledanjem tekme, se bom seveda vedno odločila za nogomet. Že res, da je slovenski nogomet “podn”, ampak zato je pa zdaj stadion kot se šika.

86 Responses to “Žogca na novem stadionu!”

  1. webmaher said

    vsaj Cime bi si ti lohka podpisal, dokler ga bodo še gledal😆
    10€ zarad stadiona je Ok, zaradi tekmecev pa ni Ok😆

  2. Izbrana said

    Zame ima pa stadion grenak priokus…., ker vem, kako je, če delaš, pa za svoje delo ne dobiš plačila!😦

    In ne maram ljudi, ki breme svojih uspehov brezobrazno obesijo na pleče drugih, sami pa si privoščijo sijaj slave!

  3. zogca said

    Oja!!!

    10€ zarad stadiona je Ok, zaradi tekmecev pa ni Ok

  4. zogca said

    Vse to je res, ampak je tudi res, da se v Ljubljani vse gradi na ta račun. Poglej samo Celovške dvore. Drugače pa stadiona ni gradila Jankovićeva firma, kajne? Je pa vse to omogočila država s to zakonodajo, ko več kot dopušča izkoriščanje malega človeka. Včasih je, na primer SCT, dobil projekt gradnje nečesa in SCT je imel zaposlene vse, od inženirjev do zadnjega zidarja in snažilke. Tistega dne, ko je plačo dobil direktor, so jo oni tudi. Seveda nižjo, ampak so jo dobili. Danes pa ena firma dobi projekt, ta firma najame deset firm, teh deset firm vsaka po deset, pa spet vsaka po deset in ko vmes pokradejo ves denar in zamudijo z vsemi mogočimi roki, na koncu oni revež zidar nikoli ne vidi denarja. O tem sem jaz že veliko pisala in se mi zdi čista svinjarija.

    Zame ima pa stadion grenak priokus…., ker vem, kako je, če delaš, pa za svoje delo ne dobiš plačila!

    In ne maram ljudi, ki breme svojih uspehov brezobrazno obesijo na pleče drugih, sami pa si privoščijo sijaj slave!

  5. Izbrana said

    Kdo je bil naročnik? O tem drugače sploh nočem debatirat, ker……
    Glej, blagor tistim, ki jim nikoli ne bo dano spoznanje, da Janković ni to, kar kaže njegova javna podoba. Ker tako spoznanje je veliko razočaranje!!!! Jaz sem ga okusila na štiri oči z g. Jankovićem in res bi raje videla, da bi si vedno mislila, da je on tak, kakršno sem si ustvarila prvo mnenje! Žal…. Saj na nekih nivojih ga spoštujem, res! Bi bil potreben za določene stvari marsikje….. Ampak zelo, zelo mu pa zamerim izkoriščanje položaja in kot sem rekla že v prvem komentarju, na plečih drugih! In to je javno dejstvo, tega ne more zanikati nihče, niti tisti, ki ste (ali so) kakorkoli zadovoljni z njegovim delom in županovanjem…..

    Drugače pa stadiona ni gradila Jankovićeva firma, kajne?

  6. zogca said

    Že res, ampak tukaj ni pomembno, kdo je naročnik, ampak kdo je firma, ki je vzela projekt. In dobila denar za projekt. Ta firma je dolžna plačati podizvajalce. In ne župan ali občina Ljubljana. Jaz vem, da imaš ti slabe izkušnje z Jankovićem, ampak tako se dela povsod. Ker to država dovoli. Ker država dovoli, da se stvari parcelirajo na sto razno raznih firm. V končni fazi, pa da ne bi tega pisala na blogu, se ti verjetno spomniš, kakšno novico sem jaz lani jeseni izvedela prav od tebe, ti pa si jo od svoje prijateljice. Veš, o čem govorim. To je ta isti šmorn. To veriženje, v katerem se denar lahko zlahka vmes ustavi. Zakaj to država dovoli, zakaj? Pa neplačevanje prispevkov, ne samo neizplačevanje plač. To prav omogočajo vse te svinjarije in že od samega začetka jih. Nihče pa nikomur nič ne more, ker je narejeno tako, da se lahko krade. Pa se 22 let star mulec brez enega dneva delovne dobe in ne z bogatimi starši lahko okoli vozi s poršem. In nihče ga nima pravice ustaviti in vprašati, od kod mu denar. Mene pa, tega ne bom nikoli pozabila, so skoraj nagačili svojih deset let nazaj, ker sem bila na dopustu in sem en teden zamudila s plačilom zemljiškega prispevka. Plačam položnico z enim tednom zamude, vse okej, pozabim na to. Ko po novem letu pride, da sem občini dolžna 4 tolarje ali kako že. In da naj takoj plačam, ker drugače bo … Pustimo to, da mi niso napisali, na kateri račun naj nakažem denar in da je bilo za ugotavljanje tega potrebnih ne vem koliko telefonskih pogovorov. In ker je položnica stala 200 tolarjev, jaz pa sem bila njim dolžna samo 4, sem rekla, ali mi lahko to preprosto pripišejo na zemljiški prispevek za naslednje leto. Da kaj si jaz mislim, kako si jaz to predstavljam, da jaz sem dolžna denar. 4 tolarje!!! Na vse strani pa kradejo.

    Ne misli, da jaz mislim, da je Janković perla. Daleč od tega. Ampak od vseh korumpirancev je on po mojem mnenju naredil največ tudi za nas. A veš, zakaj imajo Tita radi in ta napis je po raznih majicah, ki jih lahko kupiš. I ti si krao, ali si dao i nama. Nekaj v tem smislu. Tudi prejšnja županja in predprejšnja, enako sta se okoriščali, za Ljubljano pa nista naredili nič.

  7. webmaher said

    I za brana pomiri se, tukaj imaš kavico😆
    Pa nehajmo o politiki ker je brez pomena … pri nas bi bla potrebna diktatura pa ene 100.000 ljudi z “One way ticket” poslat v novo Osončje:mrgreen:
    No Sešlar je že odstopu, še Hađo pol pa Žogco za športno direktorco in gremo v nove zmage😆

  8. zogca said

    Web, saj je prav, da Izbrana napiše svoje. Ona pač ne mara Jankovića in ima do tega vso pravico. Kot ga imam jaz pravico imeti rada.

    Ampak saj, kaj je pa druga možnost? Kukovićeva kandidira. Nima nobene zveze z Ljubljano. Kot prvo. In kot drugo, a ni ona že evropska poslanka? V bistvu mi je ta kandidatura prav smešna.

  9. Izbrana said

    Ej, Žogca, sam to….pozabiva, da se pogovarjava o g. Jankoviću.
    Povej mi, kako imaš lahko rada nekoga, ki je sicer naredil nekaj, kar je za morebitno tvoje dobro, pa veš, da je na drugi strani nekje nekdo, ki je zaradi te iste poteze oškodovan?
    Jaz ne morem, res ne! To mi je sebično.
    Na primeru: Da bi imela npr. prijateljico, ki mi je bližja kot ti, pa bi bila zelo nesrečna v ljubezni. Pa pride npr. tvoj pupi in jo v tej smeri osreči. Zapusti tebe, si nesrečna, ona pa ga spozna in je z njim ful srečna! Sori, jst tega pupija ne bi mogla imeti rada, ker bi vedela, da je prizadel tebe! Čeprav v ljubezenskih odnosih to mogoče ni primerljivo, pri izkoriščanju položaja in denarju pa se zame vse neha!

    Pa nehajmo o politiki ker je brez pomena … pri nas bi bla potrebna diktatura pa ene 100.000 ljudi z “One way ticket” poslat v novo Osončje:mrgreen:

    Ja, Web, se strinjam!🙂

    I za brana pomiri se, tukaj imaš kavico😆

    Iiiii, hvala!😉

  10. zogca said

    Počakaj, ali prav razumem. Jaz s tem, ko imam rada Jankovića, pridem v konflikt s tvojimi interesi?

  11. Izbrana said

    Ne, nočeš razumeti prav! Dobro veš kaj mislim! Ne morem imeti rada nekoga, za katerega vem, da se okorišča na račun drugih! Amen! In tudi svojih lastnih koristi od takega človeka ne sprejemam z navdušenjem! Amen še enkrat!

  12. Izbrana said

    A ja, pa da se razumeva. Itak, da ti lahko po lastni moralni presoji simpatiziraš s komerkoli želiš! To ne spremeni najinega prijateljstva! Do takrat, ko se pojavi (bognedaj) kakšen tak “g. Janković”, ki bi lahko povzročil škodo konkretno najinemu odnosu tako, da bi ena od naju bila zadovoljna, druga pa nesrečna, osebno….!🙂🙂🙂

    Web, saj je prav, da Izbrana napiše svoje. Ona pač ne mara Jankovića in ima do tega vso pravico. Kot ga imam jaz pravico imeti rada.

  13. zogca said

    Lej, jaz nikoli ne bom simpatizirala z nekom, ki bo delal škodo mojemu prijatelju ali prijateljici, nikoli. Ampak tukaj govoriva o politiku in gospodarstveniku. In sem ziher, da je na stotine politikov, ki so meni všeč, kdaj naredilo (tako ali drugače) škodo kakšnemu mojemu prijatelju. Ter obratno, na stotine politikov, ki so všeč mojim prijateljem, je naredilo škodo meni. Ker oni tako in tako večinoma delajo samo škodo. Evo, samo na primer, moja dobra prijateljica je fanatično nora na politika, zaradi katerega se jaz niti na deset metrov ne morem približati obvoznici. In če grem s tem absurdom še dlje, ona nima avta, jo vedno jaz prevažam okoli, torej posledično tudi ona kroži z menoj po daljših poteh in trati čas, ampak ga ima še vedno fanatično rada. Politika, za katerega jaz mislim, da mi je škodoval.

  14. zogca said

    Vsi ti, ki so si postavili velike bajturine in se vozijo s super dragimi avtomibili, se okoriščajo na račun drugih. S poštenim delom in brez izkoriščanja drugih ljudi človek težko zbere več kot za golfa. Okej, kakšna izjema kje je, ampak vse drugo je pa na ta princip. Bogatijo zato, ker tistim, ki delajo, dajo manj, kot bi si oni realno zaslužili.

    Ne morem imeti rada nekoga, za katerega vem, da se okorišča na račun drugih!

  15. webmaher said

    No no dečvi, nehajta o tem … če bosta nadaljevali vaju v ring polno blata postavim pa vstopnice po 20€ začnem zaraćunavat i eto ti ga na, šov 1A, posnamem pa prodam POPu in sem bogat … in to na vajin račun:mrgreen:

  16. zogca said

    Evo, še en, ki bi bogatel na račun drugih.😉

    pa vstopnice po 20€ začnem zaraćunavat i eto ti ga na, šov 1A, posnamem pa prodam POPu in sem bogat

  17. Izbrana said

    Ja, in jaz jih ne maram! Zagotovo od tistega trenutka ne, ko zvem za to….!!!! Pa naj bodo politiki, gospodarstveniki, trgovci, uradniki, šolniki, športniki…. Ne maram!!! In ne morem uživati v stvareh, ki so narejene na tak način!

    Pa v resnici mi je hecna ta debata! Nič bat Web, do ringa z blatom ne bo šlo…..🙂

    Vsi ti, ki so si postavili velike bajturine in se vozijo s super dragimi avtomibili, se okoriščajo na račun drugih. S poštenim delom in brez izkoriščanja drugih ljudi človek težko zbere več kot za golfa. Okej, kakšna izjema kje je, ampak vse drugo je pa na ta princip. Bogatijo zato, ker tistim, ki delajo, dajo manj, kot bi si oni realno zaslužili.

  18. zogca said

    Midve se bova raje pomenili ob sladoledu.😉 Ali kofetu.😉 Joj, me mika, da bi zdaj visela na tvojem balkonu. Pa saj kmalu bom. Še vedno ne vem, kdaj bomo šli na tvoj konec. Ampak predvidevam, da ta teden, ker za morje so si premislili zaradi nekega sredinega neurja. Pojma nimam. Danes popoldne peljem teto po štacunah. Kar je … Jaz sem se drugače kar se zapravljanja tiče vrgla po teti, ona je edina hujša od mene.😉 Vsaj bila je, dokler ni Srbija v kompletu finančno kolapsirala.

    do ringa z blatom ne bo šlo…..

  19. asdf said

    oj!
    prvotni načrt:
    daš zemljišče mesta, poiščeš investitorje in ti se obvežejo, da bodo kot protiuslugo zgradili stadion. super- mesto torej podari ogromno vredno zemljišče, investitor na njem zgradi nekaj za mesto in trgovinski center, s katerim si bo poplačal stroške…
    spremenjeni načrt: investitor odstopi od pogodbe, mesto pa začne zganjati vik in krik, kako mačehovsko da se obnašamo do investicije v šport! lobiranje, mediji- bla, bla…
    zaključek:
    vsi podarijo denar, da lahko zgradimo vseslovenski projekt. in tako je vsa slovenija postala soinvestitor ljubljanskega stadiona. tukaj se, zame, skriva temelj goljufije!
    predvsem pa je takšen fuzbal stadion v sloveniji, kjer je na ligaških tekmah nekaj sto gledalcev, popolnoma stran vržen denar. in tudi to bomo plačevali mi.
    lp

  20. webmaher said

    asdf, kaj bi ti v ring k unima dvema, zvita taktika, vendar ne bo ti uspelo: To je Jelovica:mrgreen:

  21. Nevenka said

    Meni se zdi dvorana prazna? Eko.
    In vem, da bi šel še kdo na fuzbal, pa mu je deset evrov tri dni življenja.
    Kaj češ.

  22. romeno said

    Se strinjam z Izbrano. Robin Hood je bil navaden lopov🙂

  23. Izbrana said

    Je primerljiv z lopovi današnjih časov?
    Če ja, pol tud njega več ne maram!🙂

    Se strinjam z Izbrano. Robin Hood je bil navaden lopov🙂

  24. Izbrana said

    Zelo, zelo, zelo pa maram Bryana Adamsa!🙂
    Razen, če zvem, da je lopov….😉

  25. Jazz said

    24.Izbrana said
    avgust 23, 2010 at 7:58 popoldan
    Zelo, zelo, zelo pa maram Bryana Adamsa!
    Razen, če zvem, da je lopov….

    Ha!Kdo ve,koliko pesmi je preplonkal….😉

  26. Izbrana said

    Šment, pa res….!😉

    Ha!Kdo ve,koliko pesmi je preplonkal….😉

  27. Janis said

    Glej, blagor tistim, ki jim nikoli ne bo dano spoznanje, da Janković ni to, kar kaže njegova javna podoba. Ker tako spoznanje je veliko razočaranje!!!!

    Jaz pa nisem prav nič razičarana, ker sem že od začetka pričakovala od Jankovića točno to, kar je kasneje naredil – Ljubljano spremenil v eno veliko mafijsko navezo. In ja, mi je nagnusen tip politika in se bojim, da se je era pop politikov z njim šele dobro začela in da je on prvi lokalni Berlusconi v Sloveniji, vsekakor pa ne bo zadnji in se bojim, tudi ne najbolj škodljiv. Janša je zjebal zaupanje volilcev v desnico, Pahor je zjebal zaupanje volilcev v levico in kaže se nam prazen prostor, ki ga lahko zasedejo samo še Berlusconiji. Zaenkrat se zgražamo nad Italijani, ampak naša prihodnja vladajoča garnitura po prav ista.

  28. zogca said

    Motiš se.

    Zahodna in vzhodna tribuna sta bili čisto polni, to sta največji tribuni. Za enim golom so bili Dragonsi, za drugim golom pa je bila tribuna zaprta, to je drugače tribuna za navijaško skupino gostov, ker pa jih je bilo tako malo …

    Verjemi mi, veliko ljudi je bilo.

    Meni se zdi dvorana prazna? Eko.

  29. zogca said

    Bognedaj.

    In kdo so naši Berluskoniji?

    kaže se nam prazen prostor, ki ga lahko zasedejo samo še Berlusconiji.

  30. zogca said

    Fuzbalski stadion se da ponucati tudi za kaj drugega kot za fuzbal.

    popolnoma stran vržen denar.

  31. Janis said

    Bognedaj.

    In kdo so naši Berluskoniji?

    JIh še ni. Značilnost pop politikov je namreč ravno ta, da v osnovi ne izhajajo iz političnih logov. En tak lep nastevek lokalnega Berlusconija je pač Janković, paradoksalno pa mislim, da je tudi RKC na poti, da bi postala nek tak (sicer bolj metaforični) državni Berlusconi. Sesutje sociale namreč ne bi mikomur bolj prav prišel kot ravno RKC, ki komaj čaka, da bo s svojo Karitas skočila na izpraznjeno mesto. Tako kot je Jankoviću hudičevo prav prišlo, da pred njim najmanj trije župani niso sfurali niti enega megalomanskega projekta. Kdo se še taki, ki v senci čakajo na priložnost, pa ne vem. In zelo iskreno, jih tudi ne bi rada nikoli spoznala, ker so pop politiki za moj okus še hujši kot tradicionalni.

  32. Izbrana said

    Janis, zakaj ti zmeraj znaš tako presneto dobro, kratko in jedrnato, povedat svoje mnenje?🙂

    Saj vedno se sicer ne strinjam s tabo, ampak vseeno pa vedno znova občudujem to tvojo sposobnost!

    No, tole o Jankoviću se strinjam!
    Predvsem pa, tako kot tebi priznavam sposobnost dobrega izražanja mnenja, njemu priznavam sposobnost manipuliranja!!!

    Če je to tudi prepoznavnost “Berlusconijev”, kar ti nekako predvidevaš za našo politično prihodnost, pa ne vem, ker, evo priznam, o teh stvareh pa nimam pojma!

    Jaz pa nisem prav nič razičarana, ker sem že od začetka pričakovala od Jankovića točno to, kar je kasneje naredil – Ljubljano spremenil v eno veliko mafijsko navezo. In ja, mi je nagnusen tip politika in se bojim, da se je era pop politikov z njim šele dobro začela in da je on prvi lokalni Berlusconi v Sloveniji, vsekakor pa ne bo zadnji in se bojim, tudi ne najbolj škodljiv. Janša je zjebal zaupanje volilcev v desnico, Pahor je zjebal zaupanje volilcev v levico in kaže se nam prazen prostor, ki ga lahko zasedejo samo še Berlusconiji. Zaenkrat se zgražamo nad Italijani, ampak naša prihodnja vladajoča garnitura po prav ista.

  33. zogca said

    Hmmm …

    Kdo se še taki, ki v senci čakajo na priložnost, pa ne vem.

  34. zogca said

    Pa je kakšen politik, ki ni manipulant?

    njemu priznavam sposobnost manipuliranja!!!

  35. romeno said

    Meni se Jankovič ne zdi slab. Res pa je, da verjetno nimam tako insajderskih informacij, kot jih imate Ljubljančani. Mene ne moti, da si župan polni žepe, dokler naredi tudi nekaj za mesto. Ker jih je večina takšnih, ki si samo polnijo žepe za mesto jim pa po domače povedano dol visi.

  36. zogca said

    To je to, kar sem hotela napisati jaz. Da bi politik bil pošten, tega ne pričakujem. Če bi bil pošten, ne bi bil politik ali pa bi vsaj bil zelo neuspešen politik.

    Mene ne moti, da si župan polni žepe, dokler naredi tudi nekaj za mesto. Ker jih je večina takšnih, ki si samo polnijo žepe za mesto jim pa po domače povedano dol visi.

  37. Izbrana said

    No, zato, ker obstajajo taki “zagovorniki”, pa pri nas (itak povsod), lahko “veljaki” delajo dobesedno kar hočejo!!!
    Ma za mene ni izgovora za goljufije!!! NI!!

    Mene ne moti, da si župan polni žepe, dokler naredi tudi nekaj za mesto. Ker jih je večina takšnih, ki si samo polnijo žepe za mesto jim pa po domače povedano dol visi.

  38. zogca said

    Ne, saj je ni. Ampak jaz si nikoli nisem delala utvar, da so politiki in veliki gospodarstveniki pošteni, nikoli. Jaz vedno govorim, da je edini pošteni politik zame Jože Mencinger. In vemo, da on ni bil dolgo v politiki, se je umaknil, ker to ni bilo zanj.

  39. Izbrana said

    Vsak človek bi moral biti pošten! Vsak!

    Torej: Če so nepošteni tisti pd katerih imam tudi jaz korist, je OK…. Bog obvaruj, da si pa nepoštenje privoščijo tisti od katerih jaz nimam koristi (pač pa jo ima kdo drug)!! A tko?

    To je to, kar sem hotela napisati jaz. Da bi politik bil pošten, tega ne pričakujem. Če bi bil pošten, ne bi bil politik ali pa bi vsaj bil zelo neuspešen politik.

  40. zogca said

    Ej, Izbrana, poznaš me. Jaz sem poštena. Na druge pa ne morem vplivati, tudi če bi hotela.

  41. Izbrana said

    Eh, Žogca….🙂
    Sej veš, nisem več mlada, bi šla že z nekom….če bi tud bil star, ampak pošten!😉

    Čeprav tudi ti mene poznaš, pa veš, da vse v tej trditvi ni ravno res, a ne? Bi bilo čist vredu, če bi bil mlad….🙂

  42. asdf said

    “Da bi politik bil pošten, tega ne pričakujem. Če bi bil pošten, ne bi bil politik ali pa bi vsaj bil zelo neuspešen politik.”

    mislim, da se v takšnem komentarju kaže popolnoma zgrešeno razmišljanje. javnost mora zahtevati poštenost politikov in posledično glasno obsojati vsako njihovo nepoštenost!
    lahko dam dva primera, ki mi v tem trenutku padeta na pamet: wiily brandt, olaf palme. pa še bi jih blo. žal noben izmed njiju ni slovenec, ampak to je druga, žalostna, zgodba.
    lp

  43. asdf said

    “Na druge pa ne morem vplivati, tudi če bi hotela”

    tudi s tem se ne strinjam!, čeprav priznam, da sem razmišljal na enak način… vsak lahko in se mora truditi spreminjati okolje, izražati svoje mnenje in glasno povedati, kaj misli. to je edina pot. aktivno sodelovati.
    še enkrat glasujem za razsvetljeno monarhijo pod mojim blagim vodstvom😉

  44. romeno said

    Kakšne goljufije ima na vesti Jankovič?

  45. Nevenka said

    Iz medijev ponavadi vedno kaj takega kapne, da izvemo, da ima Jankovič pri vsakem poslu svoj piskerček zdraven. Firma od firme od firme firma, pa prideš vsaj do njegovih sinov.
    Njegova udejstvovanja na področju zazidljivosti zemljišč so v nebo vpijoča.
    Se splača prebrati kak Jazbinškov tekst.
    Dobro je poznati obe plati cekinčka.

    Kar se mene tiče, me res zanima, kaj nam lahko obljubi za naslednji mandat?

  46. webmaher said

    Je bela cesta, dejte o žogci na novem stadionu pisat ne pa o politiki … politike ni več, tako kot demokracije sploh ni … ko bo večina to dojela bo pa že konec sveta … in Jankovića že pustite na miru, on je dober človek, od Kučana pionirček, ki zna manipulirati z množicami … svojo vest pa si še naprej lajšajte z sms-i pomoči potrebnim in položnicami UNICEFa … saj smo ja vendar vsi dobri ljudje … pred leti sem se čudil, kako je KP pred drugo svetovno vojno lahko zmanipulirala množice pa sem reku, seveda splošna izobraženost je bila na nizkem nivoju pa gospodarska kriza … danes pa ne morem verjet, da je ljudstvo še 10X bolj … ne ni neumno, pokvarjeno in sebično … in športni primer tega so naši mega košarkaški zvezdniki, ki so enkratni pokazatelj negativnega kolektivnega duha, ko je treba špilat za svojo domovino … danes šteje samo še denar in čisto nič drugega, čimveč tembolje … precejšnje število ljudi gara po cele dneve da sestavi mesec z mesecom in je srečna da sploh redno dobiva mizerno plačo, peščica posameznikov pa nemarno bogati največkrat na račun vseh, brez posebnega truda s pomočjo pokvarjenih bankirjev in tu ni važno a si rdeč, bel, črn … važno da si naš … politika, ki ostane je samo za farbanje ljudstva, ki noče in noče spregledati … Esmeraldaaaaaaaaaaa vrni se, še enkrat, morda …:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    P.S. Z besedami ne znam tako kot Janis, ampak precej dobro znam seštevat 1+1+1+1+1+1+1:mrgreen:

  47. mikstone said

    smili se m ženska,ki išče zabavo na nogometnem stadionu.možača,bosanka ali kaj tretjega?

  48. webmaher said

    smili se mi Mikstone, ki išče zabavo na tem blogu: neotesanec, verski fanatik ali z Marsa padu:mrgreen:
    P.S. Vsekakor pa dobr kompanjon za Dicka Hardya:mrgreen:

  49. Nevenka said

    Ja, Webmaher, Žogca je dobila stadion, tudi jaz bi kaj rada.
    Žal je ravno politika tista, ki jemlje in daje.

  50. lynx said

    Tudi jaz se strinjam z Izbrano. Eno je reči: “Politika je kurba” ali: “Vsi politiki so lopovi”, zato ne podpiram nikogar. Nekaj drugega pa je ob takšnem razmišljanju vseeno nekoga podpirati, za nameček še takega, za katerega obstaja velika verjetnost da je mutibarič če že ne goljuf, višek vsega pa je, da imaš lahko takega človeka celo rad. Dejstvo, da obstajajo še slabši, ali da naredi tudi kaj dobrega, ni opravičilo, kakor tudi ne to, da si zato, ker pravna država ne deluje, lahko privoščiš kar hočeš.
    In res je, vse preveč ljudi (tudi politike) ocenjujemo glede na to če so nam simpatični, kaj so naredili za našo osebno korist, ali katero politično opcijo zastopajo.

  51. dronyx said

    “Jaz vedno govorim, da je edini pošteni politik zame Jože Mencinger.”

    Ti to resno? Tega človeka so dali na TV na začetku tranzicije, da je ljudem povedal v obraz, da delnice niso vredne nič ravno zato, ker je deloval kot “pošten politik”, ki sigurno ne laže.

    Ampak politika je vedno znala najti prave kadre za prave naloge. Ene, všečne ljudem za pred kamero (recimo dr. Drnovšek, sedaj Pahor), drugi pa niti vlečejo v ozadju in se ponavadi še bolj pomembni kot ti, ki jih javnost pozna iz televizije. Ampak to je umazana igra in dr. Drnovšek je na koncu mislim spoznal, čemu je služil.

    Glede Jankovića pa samo to. V pravni državi je razpravljanje o poštenosti in nepoštenosti politikov po moje nesmiselno. Oziroma lahko o tem debatiraš ob pivu. Gre se samo za to, ali človek na položaju dela v skladu z zakoni, ali ne. Če ne dela, ima ta država na plačilni listi celo armado ljudi, ki so to dolžni po uradni dolžnosti preganjati. Če tega ne počnejo, ker je nekdo postavil takšen sistem, so krivi vsi volilci in volike, ker so izvolili oblast, ki je postavila takšen sistem. Pika.

  52. webmaher said

    vsi tisti, ki ste volili vlade v zadnjih 15 letih ste krivi za to kar imamo tako, da ne jamrajte in služite denar kakor veste in znate😆
    Noben naš politik ni pošten, če pa je je pa “nepomemben” … če bi vsi izvoljeni politiki začeli delati dobro in pošteno bi morali v nekaj mesecih odstopiti … in politika je danes samo še maškarada … vse niti vleče par ljudi iz ozadja, ki jih nihče ni volil … država, kjer je prej vladal 40 let komunizem in v kateri so potem največji komunisti postali največji kapitalisti in država, kjer skoraj vsak vsakega pozna ne more funkcionirati niti pod razno, ker so temelji gnili do amena … pred 20 leti so govorili, da smo lahko druga Švica, zdaj pa bi blo najbolj pošteno, da nas zruka en ornk potres in smo drug Haiti … bo nam Berlusconi, dal pol čist nove šotore in reku, sej vi ste pa zdej, ko bi bli na dopustu😆 :mrgreen: 😆

  53. webmaher said

    crnobjeli vode posle prvog poluvrijemena sa 1:0 usred Belgije😆
    Kje je Žogca pa ja ne moli, da ima boga:mrgreen:

  54. zogca said

    Žogca je tukaj.😉

  55. romeno said

    Jap Črno-beli so na pragu raja🙂

  56. zogca said

    V bistvu sem tukaj.

    http://atdhe.net/index.html

  57. webmaher said

    eh vse so zakockal, še tretjega bodo zihr dobil …

  58. webmaher said

    matr, res 2:0 povedejo, šanso čisto za 3 gol zgrešijo pol pa dva amaterska gola dobijo … če bi branil Handanovič bi blo še vedno 2:0 za njih …

  59. webmaher said

    produžeci, mamicu im, zdej bodo pa popili …

  60. webmaher said

    penali in drama …

  61. webmaher said

    Šta da kažem a da ne lažem, bravo Žogca🙂

  62. webmaher said

    ej Žogcaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ne tuliiiiiiiiiiiiiiii:mrgreen:

  63. romeno said

    Žogco je zgleda kap😆

  64. webmaher said

    Romeno raje si poglej Miss Universe iz Mehike😆
    Žogca je odporna na vse zato ne pametuj:mrgreen:

  65. zogca said

    Žogci je skoraj prišlo, ampak ni pa je kap!!!!!!

    Žogco je zgleda kap

  66. zogca said

    Pa sem tulila, res tulila. Še sploh, ker sem gledala prenos tako, da sem na vsakih pol minute dobila eno sliko in da sem ugotovila, kaj se je zgodilo z zadnjim penalom, noro.

    ej Žogcaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ne tuliiiiiiiiiiiiiiii

  67. zogca said

  68. Mona said

    Partizani povozili Belgijce … Všeč😉

  69. webmaher said

    A Mona je tut za Partizane pa nočno ma spet:mrgreen:
    Tale je sam zano, lepo prosim Heeeeeeeeeeeeeeey Mona:mrgreen:

  70. vlatka said

    Bom vsekala mimo:

    izbrana: če si res prava frendica frendici, in je tip v katerega si zaljubljena, zaljubljen v tvojo frendico, ji iz vsega privoščiš, da je z njim, če že s tabo ne more biti. In tako ste vsi frendi.(Seveda, pod pogojem, da je tudi tvoji frendici všeč….)

    Najbolj bedno prijateljstvo je: če je ena od frendic zaljubljena v tipa, ki je ne mara, bi pa maral drugo frendico, ki ji je tudi všeč…., pa tega ne dovoli.

    Prijateljstvo daje in ne jemlje…

    LP, V.

    In brez zamere.

  71. vlatka said

    žogca,

    meni je Jankovič tudi všeč…, čeprav eni govorijo ful proti njemu.
    Imam filing, da je človek zelo pošten!
    Za vsakim dobrim konjem se praši.
    Še kako res.

    In zakaj govorijo proti? Ker so foušni!
    Menim, prepričana sem, da Jankovič stoji za svojimi besedami!
    Lp + objemčka,
    Vlatka

  72. zogca said

    Ljubiteljica nogometa.😉

    smili se m ženska,ki išče zabavo na nogometnem stadionu.možača,bosanka ali kaj tretjega?

  73. zogca said

    Traso ali dve podzemne?

    Kar se mene tiče, me res zanima, kaj nam lahko obljubi za naslednji mandat?

  74. zogca said

  75. Nevenka said

    Podzemno?
    Morda bi jo res rabili.
    A meni so še podhodi zoprni,
    v njih se ne počutim varno in smrdijo po urinu in vse je popackano z grafiti. Edino v Plavi laguni za Bežigradom še kar gre. Če bi usposobili stopnice, bi bilo bolje.

    Jaz sem se tako navduševala nad novim projektom opere. Pa ni nikjer nič od tega.
    Samo stara opera je dobila nek mrtvaški prizidek.

  76. zogca said

    To sem pač bleknila. Nekaj velikega bo gotovo obljubil, predvidevam, da večjega od stadiona. Samo to je orjaški projekt, neizvedljiv po vsej Ljubljani in tudi nepotreben. Mogoče pa proga ali dve ne bi bili odveč.

    Saj opera napreduje, počasi, ampak okej. Nisem pa jaz navdušena nad tem, kar delajo, res ne.

  77. romeno said

    Pa sem tulila, res tulila. Še sploh, ker sem gledala prenos tako, da sem na vsakih pol minute dobila eno sliko in da sem ugotovila, kaj se je zgodilo z zadnjim penalom, noro.

    Jaz sem gledal penale na A kanalu. Sedaj še samo Maribor povozi Palermo pa bo teden popoln🙂

  78. webmaher said

    Romeno pa si šel že v cerkev pa do Cose Nostre in se vse dogovoril😆
    Če je odgovor 2X da, potem mi samo še povej na kateri azijski stavnici vplačam Žogcinih 50k $, ki naj bi mi jih pol 1000% posodila saj gre za zelo varno naložbo:mrgreen:

  79. zogca said

    Је текма данес … Ups, pozabila sem spremeniti. Danes se pojam po srbskih forumih in imam nastavljeno čirilico. Je tekma danes?

    Sedaj še samo Maribor povozi Palermo pa bo teden popoln

  80. zogca said

    Bi ti jih, če bi stavil na Partizan, ampak nisi, ker nisi verjel.😉

    Veš, kako zelo bi zdaj bil bogat!!!

    Žogcinih 50k $, ki naj bi mi jih pol 1000% posodila saj gre za zelo varno naložbo

  81. zogca said

    Žogca je drugače totalno sesuta in bo morala popoldne v posteljo. Če ne dobim vsaj dveh ur spanja, bo po meni. Spat sem šla ob petih ali kako že. Gledala penale, poslušala Partizanove pesmi.

  82. lynx said

    Danes se pojam po srbskih forumih in imam nastavljeno čirilico.

    Po slovensko se reče cirilica. 😉

  83. romeno said

    Ne tekma je jutri. Tako, da lahko greš danes že ob sedmih v posteljo🙂

  84. zogca said

    Ups. Kaj bi jaz brez tebe?

    Po slovensko se reče cirilica.

  85. zogca said

    Ne bom zdržala. Grem kar zdaj spat in bom potem imela ves večer.

    Tako, da lahko greš danes že ob sedmih v posteljo

  86. webmaher said

    Res nisem verjel, ampak če bi mi povedala, da je vse dogovorjeno potem bi tudi jaz drugače govoril … sicer pa si še enkrat oglej obe tekmi in pošteno povej, da je sreča tokrat bogato nagradila crnobjele …

Leave a Reply

 
