Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Česa se dandanes moški ne bojijo?

Posted by zogca na avgust 20, 2010

Oja, še vedno sem lena in še vedno se mi ne ljubi pisati. Saj ne boste hudi, če na “vržem na vrh” še eno staro objavo. V bistvu me stare objave, ta šteje skoraj dve leti in pol, zabavajo, kajti lahko preverjam, koliko se je moje mnenje o določenih stvareh spremenilo. Ko gre za moške, se je vsekakor precej. Takole sem pisala nekoč: Zadnje dni sem na spletu brala članke in forumske debate o samskih moških, ki so starejši od trideset let. “Mlade gospode”, narekovaji so z razlogom, bi sodeč po prebranem lahko razdelila na dve skupini. Prva in manjša skupina uživa v svoji samskosti in se čustveno z ženskami ne zapleta. O tej skupini nimam česa napisati, lahko samo spoštujem odločitev teh moških. In druga, veliko večja skupina, ki se boji … Česa se ne boji? Ti moški se bojijo biti z žensko. Bojijo pa se tudi biti sami. Bojijo se poroke. Še bolj se bojijo ločitve. Bojijo se, da jih bo ženska zanemarjala. Hkrati se bojijo, da se bo preveč ukvarjala z njimi. Bojijo se otrok. In se hkrati bojijo tega, da jih ne bodo mogli imeti. Bojijo se žensk, ki slabo zaslužijo, ker mislijo, da jih bodo izkoriščale. Hkrati se bojijo žensk, ki zaslužijo preveč, kajti potem oni ne bodo pravi moški in bodo svojo moškost dokazovali tako, da bodo od tod do večnosti tekmovali z njimi. Bojijo se pristopiti ženski. Hkrati pa se bojijo pogumnih žensk, ki si upajo pristopiti njim. Bojijo se, da bo ženska kot klada ležala v postelji, ker potem je seks pravi dolgčas. Ampak bojijo se tudi tistih divjih, ker vedo, da bodo potem nenehno premlevali, ali so sami dovolj dobri. Tisti, ki nimajo denarja, se bojijo, da ženski ne bodo mogli dovolj nuditi. Tisti, ki imajo denar, se bojijo, da jim ga bo ženska pobrala. Če je ženska preveč privlačna, se bojijo, da jih bo prevarala. Če je premalo privlačna, se bojijo, da se jim bodo prijatelji posmehovali. Če je ženska feministka, se bojijo, da bodo doma copate. Če je ženska tradicionalna, se bojijo, da bodo morali biti pravi, tradicionalni moški. Česa se torej dandanes moški ne bojijo?

Kajpak do teh zaključkov prideš, če jih bereš med vrsticami. Redki so tisti, ki priznajo, da jih je strah. Tako je, bojijo se priznati, da jih je strah. Tudi tega se bojijo. Kaj pa ljubezen? Strah je edino čutenje, ki je tako močno, da človeku zamegli vero v to, ali prav čuti. In da, pogosto je strah močnejši od ljubezni. Pobegniti je treba namreč od tiste, ki je bila poslana od hudiča, da prav njim uniči življenje.

In od takšnih, ki se bojijo samih sebe, me pričakujemo, da nas bodo zaščitili? Zbudi se, Žogca, ura je 19.45.

134 Responses to “Česa se dandanes moški ne bojijo?”

  1. zogca said

    Kot sem naredila pri prejšnji stari objavi, bom tudi tukaj napisala, kako se je moje mnenje spremenilo od napisanega. Če sem se pred dvemi leti ukvarjala s travmami, ki jih imajo moški, se zdaj ukvarjam s travmami, ki jih povzročijo meni. Dogajanje v njihovih glavah se mi zdi veliko manj zanimivo. Ne pa seveda čisto nezanimivo. In da, po novem se bojim moških.

  2. webmaher said

    Žogce, simpl, ko pasulj:mrgreen:

  3. Lynx said

    Jaz se več ne bojim, da bom moral trdo trenirati še dvajset let:

    36.zogca said
    november 30, 2008 at 11:56 popoldan

    Če boš ti nuna do 2028, bom jaz istega leta prvi strelec Premier lige.

    BOM.

  4. Tana said

    In da, po novem se bojim moških.

    Tega pa ne razumem najbolje. V kakšnem smislu se jih bojiš?

  5. zogca said

    Prosim razlago.

    Žogce, simpl, ko pasulj

  6. zogca said

    Vseeno lahko treniraš.😉 Ker mogoče se pa potem leta 2028 zgodi, da bo rekla, da en moški zdrži toliko kot jaz.😉

    Jaz se več ne bojim, da bom moral trdo trenirati še dvajset let

  7. zogca said

    V bistvu sploh ne znam razložiti. Iščem besede …

    V kakšnem smislu se jih bojiš?

  8. Lynx said

    Tega pa ne razumem najbolje. V kakšnem smislu se jih bojiš?

    Blefira. 😉

  9. zogca said

    Tole je pa nekaj zame.

    http://zadovoljna.si/clanek/samo_za_moske/s-seksom-proti-kajenju.html

  10. zogca said

    Ne, pa ne. Ne verjamem več na besedo. In če človeku ne verjameš, se ga bojiš.

    Blefira.

  11. Tana said

    Tole je pa nekaj zame.

    Tole je samo za moške🙂

    In če človeku ne verjameš, se ga bojiš.

    Takih moških se preprosto izogneš, jih ignoriraš in se jih nimaš kaj bat.

  12. zogca said

    Tana, saj v tem je keč. Ne verjamem več nobenemu, torej se moram vsem izogniti. Mogoče je najbolje, da se družim z očitnimi barabami, te naredijo najmanj škode.

  13. zogca said

    Jaz moram nehati kaditi in to hitro, za njihovo kajenje me ne briga.

    Tole je samo za moške

  14. maxi said

    Važna ko strela. Imam avto pri hiši, lep in črn ko zorro.:mrgreen:

  15. maxi said

    Tana, saj v tem je keč. Ne verjamem več nobenemu, torej se moram vsem izogniti.

    Hmm…kaj nisi rekla, da imaš 6.čut. Če greš po tem feelingu, nimaš kaj zgrešit.

    Čeprav jaz nekaj pri tebi ne razumem….

  16. zogca said

    Imam blazno dober šesti čut, to bi ti marsikdo potrdil, ampak grem vedno čez njega. Ker mi vedno sporoča slabe stvari in potem si jaz mislim mah daj, ti si paranoik. Se pa izkaže …

    Česa ne razumeš?

    Ej, da ne boš mislila, da iz česa dela problem. Sem pač dala to objavo gor, ker se mi danes ni ljubilo pisati. Drugače se ne ubadam s tem, kaj se gredo moški.

    Hmm…kaj nisi rekla, da imaš 6.čut. Če greš po tem feelingu, nimaš kaj zgrešit.

    Čeprav jaz nekaj pri tebi ne razumem….

  17. Tana said

    Žogca, to je zdaj trenutno, ko si iz nekega (nam, vsaj meni, nepoznanega) razloga ponovno razočarana. Ampak saj veš … čas prinese spremembe. Tako kot sedaj ugotavljaš, si veliko mnenj v dveh letih spremenila. Tako boš tudi to.

    In zakaj moraš nehati kaditi in to na hitro? Pa menda ja ne… saj veš kaj mislim.

    Sicer pa jaz bi morala vsaj zmanjšati, ker nenormalno veliko kadim.

  18. zogca said

    Ooooo! Javi na mejl model, da bom vedela, za kaj točno sem ti fovš.😉

    Imam avto pri hiši, lep in črn ko zorro.

  19. Tana said

    Maxi, boš morala dati za pijačo.🙂 Čestitam.
    Meni je bila črna barva avtomobila vedno všeč in mi je še. Nikoli pa te barve nisem imela. In kakšne znamke je?

  20. zogca said

    Ehhh, pustiva zdaj to. A lahko?

    Pa menda ja ne… saj veš kaj mislim.

  21. maxi said

    Česa ne razumeš?

    Praviš, da se ne greš (več) resne veze. In potem pride nek Pupi (ok, sorry, tebi je verjetno veliko ali vsaj dovolj pomenil) in po enem mesece rečeš; nista več skupaj/v vezi. Kakšna veza pa je lahko po enem mescu poznanstva?? To je ja še vse v zraku….in če razpade, pač razpade.
    Jaz še po 6-stih meseceh ne vem točno kje sem, mah kaj 6 mesecih; po 3 letih, še vedno tavam :mrgreen:….dobro, ampak jaz sem zrela za posebni primer.:mrgreen:

  22. zogca said

    Saj, bi ga rada spremenila na boljše.

    Tako kot sedaj ugotavljaš, si veliko mnenj v dveh letih spremenila. Tako boš tudi to.

  23. romeno said

    Jaz moram nehati kaditi in to hitro

    Opa

    Sicer pa imam občutek, da nas informacijska doba pelje v pogubo🙂

  24. maxi said

    Ooooo! Javi na mejl model, da bom vedela, za kaj točno sem ti fovš.

    Ti pošljem kašno forko, ampak jutri…ok?!😉

    Maxi, boš morala dati za pijačo. Čestitam.

    Hvala Tana, mah dam za drink….ti samo javi, kam dostavijo.😉

  25. zogca said

    Če imaš nekoga dva meseca, ne en mesec, pol časa tukaj, če je non stop pri tebi, razen ko dela, če se non stop ukvarja s teboj, ja normalno, da ga vzameš resno. Če bi šla parkrat z njim ven, bi bilo to čisto drugače. Ampak ne bi o pupiju, se mi ne da nocoj razmišljati o njem čisto nič.

    Kakšna veza pa je lahko po enem mescu poznanstva?? To je ja še vse v zraku…

  26. Tana said

    Saj, bi ga rada spremenila na boljše.

    Saj ga tudi boš. In to bistveno prej kot v dveh letih.🙂

  27. maxi said

    forko=fotka

  28. zogca said

    Do leta 2013 ga bom ziher, ker takrat se bom poročila. Ziher.😉

    Saj ga tudi boš. In to bistveno prej kot v dveh letih.

  29. Tana said

    Sicer pa imam občutek, da nas informacijska doba pelje v pogubo🙂

    Romeno imaš dober občutek. Ampak ni fajn, da se vse tako zmenimo🙂
    To je pa tudi nekaj. Pa poguba gor ali dol🙂

  30. zogca said

    Še dobro, da imamo računalnike in mobitele, ker drugače bi mogoče nocoj morala ven. Pa se mi res ne ljubi.

  31. Tana said

    Maxi ni treba nič dostavljat. Častiš, ko se vidimo. Ne boš je kar tako poceni odnesla z eno pijačo na dom🙂

  32. Lynx said

    Jaz še po 6-stih meseceh ne vem točno kje sem, mah kaj 6 mesecih; po 3 letih, še vedno tavam ….dobro, ampak jaz sem zrela za posebni primer.

    Zdaleč nisi edina. Če ne prej, začneš tavat, ko spoznaš vse partnerjeve slabosti. 😉

  33. Tana said

    Do leta 2013 ga bom ziher, ker takrat se bom poročila. Ziher.

    Kako si lahko tako ziher? A to po astrološki napovedi?

    No vidiš, in če se to uresniči, se moških ne boš več bala. Razen če se boš moža. To pa navsezadnje tudi ne bi bilo slabo. Saj si vedno rekla, da imaš rada stroge moške🙂

  34. maxi said

    Častiš, ko se vidimo.

    Deal!🙂

  35. zogca said

    Enkrat bom res organizirala skupno pijačo. Nič pod mus. Kdor hoče, pride.

    Častiš, ko se vidimo.

  36. webmaher said

    Pohitite, pohitite 21.12.2012 se bliža pa Nasa nam grozi za 50 let … kdo bi se potem bal Žogce … sumljiva je, kot je že nekdo pred mano ugotovil Tana … zakaj že … zaradi Škorpijončka … je bil to samo trenutek “breztežnosti” ali je to prava Tana:mrgreen:

  37. zogca said

    Saturn v sedmi. In njegovo znamenje. In konjunkcija z vozlom.

    Poznam to, ker poznam princa.

    Jaz, če ne morem zaupati, en teden ne zdržim v zvezi.

    mah kaj 6 mesecih; po 3 letih

  38. Lynx said

    Aja, Maxi, čestitke.

  39. webmaher said

    Žogca nič ćastit, če se zmažeš iz tega vn za eno mašo daj pa ene par klošarjev obdaruj pa bo:mrgreen:

  40. zogca said

    Sto posto ziher. Ja, po astrologiji. Imam dva znaka, ki sta vsak zase tako jasen pokazatelj, ki ne zgreši. Tukaj pa sta dva. V bistvu je tudi tretji, ampak okej. Sto posto ziher. Ampak to ugotavljam zelo hladnokrvno.

    Kako si lahko tako ziher? A to po astrološki napovedi?

  41. zogca said

    Nekaj je nocoj v zraku.

  42. maxi said

    Do leta 2013 ga bom ziher, ker takrat se bom poročila.

    A to se tudi vidi? Hm…jaz sem tudi prepričana, da se bom še enkrat….samo ne vem, če še v tem življenju….he he
    Se malo preveč “nerazsčiščeno” obnašam.😦

    Ampak resno, se da to videt….mislim, si opazila kaj podobnega pri meni?

  43. webmaher said

    Tana ti si pa ko učitelca z beležko, za Žogco se menda ni bati, ker če pride res ornk kriza ma Maxi, da o Jovanki sploh ne govorim:mrgreen:

  44. zogca said

    Naj dajem tistim, ki imajo več od mene? Paradoks.

    za eno mašo daj

  45. webmaher said

    Maxi glede na situacijo bi lahko Žogco na en kratek izlet nekam odpelala pa jo mal razveselila:mrgreen:

  46. romeno said

    A ne bo leta 2012 konec sveta:mrgreen:

  47. webmaher said

    cajtngam pa res ni treba vse verjet, če te pa kak klošar okol prnese, kar je tebe bl težko pa nič zato, si pač plačala prvovrstno predstavo:mrgreen:

  48. Tana said

    web, takrat tisto s škorpijončkom je bil res trenutek. Ampak mi ni bilo nikoli žal. Drugače pa sem takšna prava, ko vse ženske. Enkrat sonce, drugič dež, treska, bliska, grmi pol je pa tako vse lepo🙂

  49. webmaher said

    Romeno konec sveta kot ga poznamo potem bomo živeli na višjih nivojih:mrgreen:

  50. zogca said

    Oja, se da, ampak drugače niti ne gledam. Niti pri sebi nisem gledala. Ampak ko smo na tečaju delali mrke in sem videla mrk na 23 škorpijona, sem seveda … Počakaj, tole je pa točno na moji Veneri, moja Venera pa na descendentu. In sem šla seveda potem gledat aspekte. V bistvu se stvari vidijo tako jasno, da ni za zgrešit. O določenih stvareh ugibaš, kako se bodo manifestirale, tukaj pa je zelo jasno.

    Drugače obstajajo ta neka pravila, kako se vidi to, kako se vidi ono in ti po teh pravilih lahko pogledam, ampak na pamet jih pa ne znam, ker mi to, ali se bom poročila in kdaj nekako ni predstavljalo težave. Jaz bi si samo želela biti srečna, za poroko mi dol maha.

    Ampak resno, se da to videt….mislim, si opazila kaj podobnega pri meni?

  51. webmaher said

    ah Tana, tebe se v 99% res ni za bat😆

  52. zogca said

    Nihče od tistih, ki to trdijo, si ne upa zapraviti vseh svojih prihrankov.😉

    A ne bo leta 2012 konec sveta

  53. maxi said

    Aja, Maxi, čestitke.

    Hvala Lynx.

  54. zogca said

    Lahko se pa samo oglasi, ko bo tako in tako v Ljubljani.

    bi lahko Žogco na en kratek izlet nekam odpelala pa jo mal razveselila

  55. webmaher said

    za to da si srečen res ne rabiš poroke … če že imaš tako željo se poročiš pol ko si enkrat tam okol 80😆

  56. zogca said

    Saj, zato pa to zame ni ključno vprašanje. Jaz bi samo rada bila srečna.

    za to da si srečen res ne rabiš poroke …

  57. webmaher said

    Maxi jaz ti bom čestital, ko boš naredila dobro delo pa ne odlašaj preveč, a je prou:mrgreen:

  58. maxi said

    Jaz bi si samo želela biti srečna, za poroko mi dol maha.

    Jaz imam v glavi, da bi imela poroko v sredo in v kavbojkah in štikli (od Severine).:mrgreen:
    To mi je mogoče želje ravno zaradi tega, ker sem prvič podlegla kvazi tradiciji, ki mi je, tradicionalno pokvarila poroko.

  59. webmaher said

    sreča pa je v majhnih stvareh in do nje ni bližnjice😆

  60. zogca said

    To bi bila tudi moja želja. Samo jaz bi kavbojsko kiklico.

    Jaz imam v glavi, da bi imela poroko v sredo in v kavbojkah in štikli (od Severine).

  61. maxi said

    Lahko se pa samo oglasi, ko bo tako in tako v Ljubljani.

    Bi se že zdavnaj, pa skoraj nikoli nisem sama v LJ.😦

  62. webmaher said

    Maxi pol ko ti natakne prstan greš pa bika jahat sa štiklama naravno:mrgreen:

  63. zogca said

    Drugače sem kupila par dni nazaj eno dobro astrološko knjigo in bom v naslednjih dneh spisala eno astrološko objavo, ki je ravno povezana s partnerskimi odnosi. Mogoče pa celo dve objavi. Za eno sem ziher. In sem ziher, da jo boste z zanimanjem prebrali in šli čekirat svoje karte.

  64. romeno said

    Dobra želja. Biti srečen. Ampak če bi me kdo vprašal, kako bi lahko to dosegel mu pa ne bi znal hitro odgovorit.

  65. maxi said

    Maxi pol ko ti natakne prstan greš pa bika jahat sa štiklama naravno

    Nočeeeeeeem bika, hočem strelca….🙂

    Mah, ne….veš kako je, v bistvu je to pri meni zgolj iluzija.

  66. webmaher said

    Maxi ne išči izgovorov saj dobro veš kako te ima Žogca rada, celo tako, da je ubogega Lynxa pustila čakat do nevemkateregaleta že in si bo lahko zapel uno 30 let:mrgreen:

  67. webmaher said

    Jaz bom une karte za poker mal prečekiral aneda Žogca:mrgreen:

  68. zogca said

    Jaz imam neke ideje, ampak v praksi …😦

    Ampak če bi me kdo vprašal, kako bi lahko to dosegel mu pa ne bi znal hitro odgovorit.

  69. zogca said

    Bika lahko daš pa meni. Preferiram pred strelcem.😉

    Nočeeeeeeem bika, hočem strelca….

  70. maxi said

    Biti srečen.

    Jaz sem pred kratkim, to izustila…po moje po cca 8-ih letih. Je res, da je bil razlog, ampak vseeno.
    Torej, sreča se veže na trenutke….dvomim, da kdo to evforijo nosi v sebi non-stop leta in leta.

  71. zogca said

    2028.

    da je ubogega Lynxa pustila čakat do nevemkateregaleta

  72. zogca said

    Sreča ni evforija, lepo prosim.

    Evforije so res kratkotrajne.

    dvomim, da kdo to evforijo nosi v sebi non-stop leta in leta.

  73. webmaher said

    Romeno boš naslednji ćetrtek srečen če Maribor zmaga 4:0:mrgreen:

  74. zogca said

    In Žogca? Bi 2-3, a ne?

    Romeno boš naslednji ćetrtek srečen če Maribor zmaga 4:0

  75. romeno said

    Web to pa sigurno🙂

  76. webmaher said

    Po tistem kar sem jaz videl Partizan nima šans pa če greš od jutri dalje vsak dan v cerkev molit😆
    To bi bil večji čudež kot pa naša zmaga nad Rusi:mrgreen:

  77. Tana said

    Torej, sreča se veže na trenutke…

    Strokovnjaki tipa Milivojević in seveda tudi drugi, pišejo, da je sreča eno od čustev🙂 In kot taka ne more trajati večno. Je kratkotrajna. 1 min, 10 min, 1 uro… največ dan, dva🙂 Saj ne vem, če sem prav napisala.

  78. webmaher said

    do 2:0 bom tiho potem pa bom začel tuliti, tako, kot sem za naše gole na SP:mrgreen:

  79. webmaher said

    Tana ta Milivoje nima pojma in ti si lahko srečna svaki dan više od jednog sata na ovaj ili onaj način:mrgreen:

  80. Tana said

    Za lahko noč🙂

  81. zogca said

    Vem, ampak jaz rada ohranim upanje. Takšna pač sem.

    Po tistem kar sem jaz videl Partizan nima šans pa če greš od jutri dalje vsak dan v cerkev molit

  82. webmaher said

    Jao juće sam puno pričao, danes je že nov dan:mrgreen:
    Tana kako pa da si ti danes še kar pokonci:mrgreen:

  83. zogca said

    Jaz se s tem ne morem strinjati.

    1 min, 10 min, 1 uro… največ dan, dva Saj ne vem, če sem prav napisala.

  84. zogca said

    Tana, lahko noč. Ne vem, ali bo srečen, če pa bo sončen, bi šla pa mogoče na bazen in se imela luštno. Kopalke so pa kje? V trgovini.😉

  85. webmaher said

    Ja saj to je prav Žogca, oprosti, upam, da res pustijo srce na igrišču, upam, da sem imel napačen občutek … morda bodo pa zvezde bolj naklonjene pa bo:mrgreen:
    Kar se pa maribora tiče pa itak proti mafijcem ne gre, sodnik je zelo sumljivo našga golmana izključu in pol je bila kot pravijo oni sa juga šala mala:mrgreen:

  86. zogca said

  87. webmaher said

    no Tana lepo se spočij pa glej da pred mano vstaneš, da bo vsaj en priden:mrgreen:

  88. webmaher said

    za zaspanko Tano:mrgreen:

  89. zogca said

    Ni se mi treba opravičevati, ker jaz zelo dobro vem, kako stvari dejansko stojijo. Sem pa takšna, da dokler stvari niso 100 posto, si rada dam upanje, da tudi če je 1 posto možnosti, da pa vseeno … Takšna sem tudi sicer v življenju. Včasih bi kakšno stvar lahko vedela za 100 posto, ampak je raje ne vem, da imam še tisti 1 posto upanja, da mogoče …

    Ja saj to je prav Žogca, oprosti, upam, da res pustijo srce na igrišču, upam, da sem imel napačen občutek … morda bodo pa zvezde bolj naklonjene pa bo

  90. webmaher said

    Tale pa za Žogco:mrgreen:

  91. webmaher said

    ja se ti opravičujem, ker imaš prav. Če za nekoga navijaš že leta in si res s srcem za njih potem ni predaje … in tako je tudi treba gledat na vse …

  92. zogca said

    Saj. Ker včasih pa … Mislim, se je tudi že zgodilo, kajne? Pa je bilo videti, da ni prav nobene možnosti, potem pa …

  93. zogca said

    Ej, Paul pa piše knjigo!!! Saj ni za verjet!!!

    http://www.dnevnik.si/novice/neverjetno/1042381949

  94. romeno said

  95. asdf said

    ta mi je bil vedno zabaven…

    “Sreče človeku ne more dati niti država niti sistem niti politična partija.
    Srečo si lahko človek ustvari samo sam.”

    močno jo čutim v tem spotu, sploh, če preberem tekst pesmi od tagoreja…

    v resnici se mi pa danes zdi, da moja sreča sploh ni pomembna. da je samo fikcija nepomembne vrste, ki živi košček sekunde življenja vesoja in misli, da je zveličavna. črni avto- čestitam! lebdimo v fluidu življenja in minljivosti. ajt, grem spat…

  96. asdf said

    aja, to je tekst…

    Stream of Life

    The same stream of life that runs through my veins night and day
    runs through the world and dances in rhythmic measures.

    It is the same life that shoots in joy through the dust of the earth
    in numberless blades of grass
    and breaks into tumultuous waves of leaves and flowers.

    It is the same life that is rocked in the ocean-cradle of birth
    and of death, in ebb and in flow.

    I feel my limbs are made glorious by the touch of this world of life.
    And my pride is from the life-throb of ages dancing in my blood this moment.

  97. Tana said

    dobro jutro vsem🙂

    web sem pridna, vstala pred teboj, spočita in ….

  98. Jazz said

    Jaz sem vstal ob pol petih! No,da vas slišim,no…

  99. Tana said

    Jazz, priznam, da si me prehitel.🙂 Za kakšno dobro urco, nič več.

  100. webmaher said

    no, dobro jutro vsem, Tana je že kaj v loncu:mrgreen:

  101. Tana said

    Tana je že kaj v loncu:mrgreen:

    Si me ravno ujel, ko odhajam ven na kosilo. Tako, da lonci so prazni.🙂

    Namesto kosila, pa ena pesmica samo zate web

  102. zogca said

    Vstala ob enih in se počutim, kot da bi me povozil traktor.

    vstala pred teboj, spočita in ….

  103. zogca said

    Jaz že tri tedne nisem skuhala nič razen čaja in parkrat kofeta. Po moje bo tako tudi ostalo.

    Tako, da lonci so prazni.

  104. webmaher said

    Hvala Tana, lepo se maš😆
    Jaz ravno po kosilu, zdej bo kavica, tudi za I za brano kakopak:mrgreen:
    Žogca ne mi rečt da si shujšala za 7 kil:mrgreen:

  105. zogca said

    Kje si pa pobral to številko? Nisem se zdaj tehtala, je pa res šlo precej z mene. Sekiranje in to.

  106. zogca said

    Drugače se pa zdaj zelo zabavam.

    http://24ur.com/novice/slovenija/v-boj-z-jankovicem-tudi-mazej-kukoviceva.html

  107. maxi said

    Hm, hm…nihče še ni omenil, meni je pa tako posebno lepa/dobra FOTKA v tej objavi!

  108. zogca said

    Meni je bila že takrat strašno všeč in tudi tokrat mi je. Fantastična in jaz v njej vidim veliko simbolike. Simbolike, ki je v življenju še nisem doživela.

  109. zogca said

  110. Izbrana said

    To je to, web!🙂
    Česa se moški bojijo? Takih kot v globalu dandanes so, sem se predvsem jaz začela bati njih!😉

    OK, ne velja za dobro generacijo do vključno letnik ’75, vse kar je mlajše pa….. šc, šc, šc….🙂

    Jaz ravno po kosilu, zdej bo kavica, tudi za I za brano kakopak:mrgreen:

  111. zogca said

    To!!! Midve sva na isti frekvenci.

    Takih kot v globalu dandanes so, sem se predvsem jaz začela bati njih!

  112. Jazz said

    107.maxi said
    avgust 21, 2010 at 2:39 popoldan
    Hm, hm…nihče še ni omenil, meni je pa tako posebno lepa/dobra FOTKA v tej objavi!

    Kakorkoli že…,Maxi,Jazz bi se ti menda pustil zapeljati,zdaj,ko imaš novo kočijo…😛

  113. Janis said

    Jao, Žogca, ko te berem, mi je prav žal, da je en moj bivši že srečno poročen z otroki. Ti bi rabila enega takega direktnega in odkritega tipa, kot je on. Midva sicer tudi pod razno nisva zdržala skupaj, ampak ne zaradi njegovih napak in problemov, zaradi najinih skupnih.

  114. zogca said

    Hih, Janis … Jaz zelo dobro vem, kaj hočem. In čisto možno je, da si to pogruntala tudi ti. Ampak tega ni. Vsaj vsi tisti, ki so se meni pretvarjali, da to so, niso, s tem mislim predvsem na princa. Roko na srce, on je bil še najbližje temu, kar sem jaz želela, ampak vseeno ne tako trden navznoter, kot je bilo to videti navzven. Trdnega (ki ga ne zamaje vsak veter). Strogega (najprej do samega sebe in posledično potem lahko tudi do mene, ker če je nekdo samo do mene strog, se mu smejim naravnost v fris). Navidezno hladnega, ampak vseeno tudi toplega in čustveno fanatičnega. To je to. Zato so meni astrologi v hecu govorili, naj si najdem enega vojaka, po možnosti s činom.😉 Lej, tudi moja predanost moškemu je lahko fanatična, ampak če imam jaz čemu biti predana. Predana sem, če lahko spoštujem, to je pri meni bistveno, da ga lahko spoštujem. Pa kako boš spoštoval nekoga, ki vidiš, da sploh nima hrbtenice? Mimogrede, vse to kar sem zgoraj napisala in kar sem vedela že veliko pred astrologijo, potrdi tudi moja sedma hiša.

  115. zogca said

    A se spodobi iti v mesto z mokrimi lasmi???

  116. Janis said

    Če ne boš šla direkt v kakšno restavracijo, potem komot.

    Kar se pa brezhrbteničarjev tiče – večina tistih, ki se nikoli ne upa postavit proti drugim, se bo znala postavit edino proti tebi. In tisti, ki bodo s tabo najbolj brezkompromisni, bodo večinoma predpražnik primarni familiji. Ker vsa njihova odločnost proti tebi je rezultat tega, da ne upajo ogrozizi svoje (patološke) vezi s primarno familijo.

    Če skrajšam, dve stvari ti bosta zelo veliko povedali o karakterju in zrelosti človeka: kakšen je njegov odnos do staršev in kakšen je njegov odnos do bivših. Če to dvoje štima, se lahko mirno podaš vsaj na en zmenek. Če ne štima – sploh ne probaj, tudi če je tip še tako seksi in vznemirljiv.

  117. zogca said

    Ne, bom počakala, da se mi posušijo lasje. Prijateljica me čaka, jaz pa tukaj z mokrimi lasmi svetim in molim, da se mi čim prej posušijo. Ne smem jih pa fenirat, ker feniranje mojih kodrov je tragedija. Zdaj so me navlekli, da moram biti skodrana in naravna, ne vem, kako dolgo bom to še zdržala.

    Saj to, reva proti drugim, pa neko moč hoče uveljavljati proti meni. Nema. Hmmm, ideja, kako naj preverim odnos do staršev in bivših? Ponavadi naletim sluz do strašev, sluz do bivših. Ali pa skregan s pol familije (drugo polovico samo sovraži), o bivših pa govori, kot bi bile same satanke.

    Mah, kaj sploh pisarim, brez veze, trenutno me moški sploh ne zanimajo, imam druge preokupacije.

    Mi je pa fajn o tem teoretizirat s teboj. Ti bi vse te moje sesula v prah. Saj bi jih tudi jaz lahko, ampak jih nočem. Ups, princa ne bi mogla sesuti v prah, tam sem bila pa čisto brez moči. Vse drugo je bilo pa v iskanju nadomestne mame, to sesuješ na prafaktorje, če hočeš.

  118. Janis said

    Hmmm, ideja, kako naj preverim odnos do staršev in bivših? Ponavadi naletim sluz do strašev, sluz do bivših. Ali pa skregan s pol familije (drugo polovico samo sovraži), o bivših pa govori, kot bi bile same satanke.

    Indirektna varianta: poslušaš vse, kar ti pove mimogrede in imaš oči odprte.

    Direktna varianta: vprašaš.

    Najbolje je seveda skombinirat obe.

    Točki, kjer začneš bežat brez razmišljanja(velja za oba spola, ampak napisala bom tip:

    a) tipu je ogromno do tega, da bi razsežnost vajinega odnosa ali celo tvojo eksistenco prikril pred svojo družino (s katero se drugače dobro razume) in pred svojimi prijatelji

    b) tipu se vedno v življenju dogajajo same krivice, on pa nikoli ničesar kriv; njegove bivše so prasice, mama mu je zjebala otroštvo, vlada je kriva, da nima denarja, itd.

  119. zogca said

    Princ!

    a) tipu je ogromno do tega, da bi razsežnost vajinega odnosa ali celo tvojo eksistenco prikril pred svojo družino (s katero se drugače dobro razume) in pred svojimi prijatelji

  120. zogca said

    Pupi!

    b) tipu se vedno v življenju dogajajo same krivice, on pa nikoli ničesar kriv; njegove bivše so prasice, mama mu je zjebala otroštvo, vlada je kriva, da nima denarja, itd.

  121. zogca said

    Mene sta drugače oba zjebala na isto foro, oba. Princu sem rekla, da bi bila z njim samo za seks, on pa meni, da to ne pride v poštev, ker on ima pa z menoj skrajno resne namene, bi se poročil z menoj, imel otroke, skratka vse bi on rad, misli smrtno resno. Pupiju nisem rekla, da bi ga imela samo za seks, ampak kako naj bi mu? Že naslednji dan mi je povedal, da ima mojo fotografijo na telefonu. Dva dni pozneje mi je že govoril, kako je prijateljem govoril zame. Tri dni pozneje je zame povedal svojemu otroku, mu kazal moje fotografije. Ajd, kako naj bi takšnemu moškemu rekla, da jaz pa hočem njegovega tiča in nič drugega? Moja slabost je, da se mi moški dejansko smilijo, res. Vedno. Oba kobajagi hudo ranjeni duši. Moj prekleti materinski čut, ki ga namesto do otrok čutim do odraslih moških. Padem noter, totalno, s tem dobijo premoč ali pa se vsaj naenkrat počutijo zelo močni (ker pridejo totalno ranjeni) in lahko samo opazuješ, kako gre stvar strmo navzdol … Oziroma sploh nimaš kaj opazovati, ker se stvar zgodi od danes na jutri. Brez kakršnega svarila, od ekstatične sreče do … Na meni oziroma ob meni zelo zrastejo krila, povsem očitno. Oba sta bila manjša od makovega zrna, ko sem začela z njima, nesrečna visela v svojih malih čumnatah. Verjetno imajo prav ženske (tudi Peggy Bundy), ki pravijo, da je treba moške samo dol zabijati, to in nič drugega, tako fejst dol zabit se ne premakne od tebe. Ne pa jaz, ki jim dvignem ego do višav.

  122. Jazz said

    uf,temu se PA reče rana ura…🙂

    121.zogca said
    avgust 22, 2010 at 2:53 am

  123. Tana said

    Verjetno imajo prav ženske (tudi Peggy Bundy), ki pravijo, da je treba moške samo dol zabijati, to in nič drugega, tako fejst dol zabit se ne premakne od tebe. Ne pa jaz, ki jim dvignem ego do višav.

    Ta “pravi moški” se ne bo pustil dol zabijat. Prav zato je tudi “ta pravi”. S takimi, ki jih lahko dol zabijaš, jaz jim pravim šleve, brezvezniki… pa se itak nima smisla ukvarjat. Kaj šele, da bi ga tako dol zabijala, da se več ne premakne vstran🙂 Si misliš, da bi takšnega morala potem prenašat celo življenje. Adijo pamet.

    Žogca, očitno noben od zgoraj omenjenih (princ, pupui) ni bil ta pravi moški zate, ki si želiš, da bi bil tvoj moški odločen, strog, avtoritativen, inteligenten, ljubeč….. S takim, ki bi ga ti dol zabijala, sploh ne bi bila srečna. Torej nisi nič zamudila.

    Do 2013 pride pravi zate, tako da med tem časom pa uživaj.

    In še to, zakaj bi ti moškim ego dvigovala. Če te ima tvoj moški resnično rad, če je ponosen na tebe, če je srečen zato, ker je lahko s teboj, potem mu je zaradi tega ego lahko v višavah. Zato, ker te ima.

    p.s.

    Sem se malo razpisala. Poslušala sem intervju s Cirilom Zlobcem po radiu, pa mi je dalo velikoooooooo za mislit.

  124. romeno said

    a) tipu je ogromno do tega, da bi razsežnost vajinega odnosa ali celo tvojo eksistenco prikril pred svojo družino (s katero se drugače dobro razume) in pred svojimi prijatelji

    Princ

    b) tipu se vedno v življenju dogajajo same krivice, on pa nikoli ničesar kriv; njegove bivše so prasice, mama mu je zjebala otroštvo, vlada je kriva, da nima denarja, itd.

    Pupi

    No vidiš Žogca. Naslednji bo pravi, edino škoda je, da boš nanj morala čakat do 2013.🙂

  125. Janis said

    Hm, hm. OK, tvegam, da bom enostransko obsodila nekoga, ki ga sploh ne poznam – smatrajte to kot disclaimer:mrgreen:

    Ampak sori, model, ki gre tri dni po tistem, ko je položil eno žensko, že razlagat svojemu otroku, da ima novo punco, ni gladek.

  126. zogca said

    Pač, jaz sem to gledala drugače. On je se mi je zdel totalno navdušen in kako resno je vse skupaj razložil, mi je pač šlo v kontekst. Čeprav sem tudi jaz rekla (tudi njemu), da je to prehitro.

  127. zogca said

    Zakaj že?

    edino škoda je, da boš nanj morala čakat do 2013.

  128. zogca said

    Jaz nočem nikogar zabijati, meni je to grozno.

    Ta “pravi moški” se ne bo pustil dol zabijat.

  129. zogca said

    Ne pride takrat, takrat se bom poročila.

    Do 2013 pride pravi zate, tako da med tem časom pa uživaj.

  130. Janis said

    Pač, jaz sem to gledala drugače. On je se mi je zdel totalno navdušen in kako resno je vse skupaj razložil, mi je pač šlo v kontekst. Čeprav sem tudi jaz rekla (tudi njemu), da je to prehitro.

    Oprosti, ampak kot starš moraš čustveno dobrobit svojega otroka postavit nad željo do očaranja svoje najnovejše fukfrendice (še enkrat, oprosti, ampak tridnevna zveza ni resna zveza v nobenem primeru, tudi če bi se vidva dogovorila, da je, pa se niti takrat še nista, če prav razumem).

    Kolikor vem, ti tako ali tako nočeš imeti resne zveze z moškim, ki že ima otroke. Ali se je tudi ta postavka spremenila?😉

  131. zogca said

    To je vedno bilo moje pravilo. In sem šla čez njega. Naj pa povem, da me otrok ni čisto nič motil, še več, bil mi je totalno ljubek, kjut in vse naj naj. Z otrokom nisem imela ene same samcate težave, vse težave, ki so nastale, so nastale z njim. Se pa vsekakor strinjam s teboj, da otroku ne koristi, da gleda promenade žensk, ki se sprehajajo skozi očetovo življenje.

  132. zogca said

    Drugače pa je tako in tako vseeno. On povsem očitno ni tisto, kar se pretvarja, da je in zame je on kot moški adakta.

  133. lynx said

    Ti bi vse te moje sesula v prah.

    Ona že. Ampak ima alternativo. 😉

  134. lynx said

    To je vedno bilo moje pravilo. In sem šla čez njega.

    Tudi najboljšim se zgodi, da gredo preko nekaterih svojih načel. Zato jaz zelo nerad slišim: “Jaz pa ne bi nikoli…”

Leave a Reply

 
