Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca ima tetovažo!

Posted by zogca na avgust 19, 2010

Okej, preden boste pomislili, da sem popolnoma “zglajzala”, naj vam napišem, da tetovaža ni trajna, ampak me bo krasila teden, mogoče dva. Ko sem listala po mapi, v kateri je bilo več sto motivov, seveda ni bilo nobenega dvoma, da se bom odločila za škorpijona. Ne, škorpijona v sebi ne maram, vendar moram priznati, da bi me, če ga ne bi bilo, nekateri ljudje pohodili. Ne v japonkah, v bulerjih. Ker moje Sonce v tehtnici nima nobene prave moči in je veliko preveč ustrežljivo, ker je moja Luna v raku veliko preveč materinska tudi do tistih, ki že dolgo niso več otroci, se zna zgoditi, da kdo pomisli, da je ni reči, ki je Žogca ne bo požrla in potem to krepko izkoristijo. Zakaj vendarle ne bi, ko pa vidijo, da lahko? In res lahko, dokler mi ne stopijo na škorpijona. Ko je škorpijon enkrat pohojen, se neham spraševati, kako bi še lahko ustregla in me (vsaj na kratko) mine skrb za tistega, ki je verjetno prej mislil, da takšne bebke pa še ne. Zato škorpijon! Mars v škorpijonu, izdatno podkrepljen s tesno bližino Urana, ki pa ni “softič” in ima to moč, da reče ne, what you give is what you get. Kar je v končni fazi tudi edino prav. Kje pa piše (razen v bibliji, ki je nihče ne jemlje resno), da je treba biti dober do tistih, ki so do tebe slabi? In kaj to človeku prinese? Razen seveda tega, da se počuti kot zadnji bebec.

Če ste za astrološko debato, sem za tudi jaz.

69 Responses to “Žogca ima tetovažo!”

  1. Lynx said

    Poglej mojo karto in mi napovej kakšen posebno dober dan.

  2. maxi said

    Buuu…škorpijon.

  3. romeno said

    Žogca brez zamere, ampak ta škorpijon pa zgleda kot, da bi ga dobila med služenjem v JLA. Samo, da je napačne barve.

  4. mmisaa said

    Saj ni res, pa je!
    Včeraj sem si dala na nogo nalepko škorpijona. Zdržala bo kakšen teden, več ne, ker se preveč kopam. Ampak je pa tolk lušten!
    Le kaj je bilo z nama, kaj praviš? Nekam čudno je vse skupaj, skoraj neverjetno!

  5. zogca said

    Ti bom raje teden.😉

    Poglej mojo karto in mi napovej kakšen posebno dober dan.

  6. zogca said

    Teden, dva, saj bo šel stran.

    ta škorpijon pa zgleda kot, da bi ga dobila med služenjem v JLA.

  7. zogca said

    Totalno neverjetno. Imaš tudi ti kaj škorpijona v sebi?😉

    skoraj neverjetno!

  8. zogca said

    Saj sem zgoraj napisala, da ga ne maram. Gre za preživetje.

    Buuu…škorpijon.

  9. zogca said

    Takole pa poje Venera v škorpijonu. Ampak njo jaz najraje kar izključim. Če se da. Enkrat je nisem mogla.

  10. romeno said

    Koliko pa stane ta hec? Saj ideja ni slaba samo škoda, da nič ni senčen. Da bi izgledal, kot tale🙂

    Sicer pa v bibliji piše tisto kar hočeš prebrat. Npr. “če te nekdo udari mu nastavi še drugo lice” pa tudi “oko za oko, zob za zob”

  11. Andrej34 said

    maxi said
    Buuu…škorpijon.

    Nekje spodaj, nekoč, nekdaj, nekje … sem napisal, da je za naju bolje, da se srečujeva samo virtualno.😉
    In to je še en razlog za to, ker jaz pa nimam samo tatuja …:mrgreen: … buuuu

  12. mmisaa said

    Ne vem, če imam kaj škorpijona v sebi, ker se na to ne spoznam.
    Po horoskopu sem pa tehtnica. Drugače imam pa najraje metulje, ampak mi jih je zmanjkalo. Se pa odpravljam po trajen tatu.:)

  13. Tana said

    Škorpijon je edino astrološko znamenje, ki loči ljubezen in seks.

    Tole misel sem nekje prebrala. Ne vem pa, če je to res. Bo Andrej kaj več povedal🙂

  14. Tana said

    Aja, pozabila povedat. Jaz imam že nekaj let pravi – trajni tatu. In to škorpijončka. Je majhen ene 10 cm. Je pa na skrivnem mestu🙂
    Drugače pa jaz tudi nisem škorpijon in ne vem, če ga imam kaj v sebi.

  15. maxi said

    In to je še en razlog za to, ker jaz pa nimam samo tatuja … … buuuu

    Da, da…prav ti prikimam.😉

    Ps: Sem enkrat rekla, ne taknem ga ni palcom več.😛

  16. maxi said

    Škorpijon je edino astrološko znamenje, ki loči ljubezen in seks.

    No, ja…bo “lokalna” astrologinja potrdila ali ovrgla?😉

  17. Andrej34 said

    Tana said
    Je pa na skrivnem mestu

    Ja,ja … na skrivnem mestu:mrgreen:

    Drugače pa jaz tudi nisem škorpijon in ne vem, če ga imam kaj v sebi

    Me pa presenečaš. 1. da imaš sploh tatu in 2. da si si dala delati škopijona

    Če bi rabila nekoga, da ga piči, če šari tam okoli tvojega skrivnega mesta😉 je veliko bolj primerna kobra (simbol in zaščita faraonov …)

    P.S.: Škorpijona imaš sigurno nekaj v sebi. Kako močen je, ti bo pa naša astrologinja Žogca povedala ….

  18. zogca said

    Še ena.🙂

    Po horoskopu sem pa tehtnica.

  19. zogca said

    Preveri.

    Drugače pa jaz tudi nisem škorpijon in ne vem, če ga imam kaj v sebi.

  20. Tana said

    Ja,ja … na skrivnem mestu:mrgreen:

    No, no… zopet pa ni na tako skrivnem mestu, kot ti misliš Andrej. Sem hotela samo povedati, da ni na roki ali nogi. Drugače se ga pa lepo vidi, če sem v kopalkah ali v majčki z naramnicami🙂

    Me pa presenečaš. 1. da imaš sploh tatu in 2. da si si dala delati škopijona

    Sem sama sebe presenetila s tem, da sem si ga dala naredit. Ampak mi je to bila neka skrivna želja (ne vem zakaj) nek izziv. In potem sem sama sebe častila za rojstni dan🙂

    Škorpijonov se pa sicer zelooooo bojim, in to da sem si dala ravno škorpijona je bil drugi izziv. In tako seksi se mi je in se mi še vedno zdi🙂

    Zna bit, da ga imam v sebi, ampak boljše da ne vem🙂

  21. Tana said

    No, ja…bo “lokalna” astrologinja potrdila ali ovrgla?😉

    Me res zanima ali je kaj na tem? Andrej ni nič reagiral na vprašanje🙂

    Mogoče pa to ne velja za vse škorpijone🙂

  22. zogca said

    Kaj moram potrditi ali zavreči? Sem ravno priletela domov in še nisem uspela vsega prebrati.

  23. zogca said

    Ni nujno. So ljudje, ki ga nimajo NIČ. Kot na primer jaz nimam nič ovna, nič kozoroga, nič vodnarja in nič ribi. Hmmm, ali še česa nimam nič? Seveda, device tudi nimam nič.

    P.S.: Škorpijona imaš sigurno nekaj v sebi.

  24. Tana said

    Tole misel, ali kaj že je. Sem nekje prebrala.

    Škorpijon je edino astrološko znamenje, ki loči ljubezen in seks.

    p.s.
    Žogca to imaš tatu na roki?

  25. zogca said

    Na notranji strani, da, ob srcu.😉

  26. zogca said

    Hmmm … Zato pa pogosto ne loči med ljubeznijo in posesivnostjo.

    Škorpijon je edino astrološko znamenje, ki loči ljubezen in seks.

  27. zogca said

    Drugače pa, na nebu bosta jutri Venera in Mars v konjunkciji. Govorimo o tranzitni Veneri in Marsu. Je za vreč uč, kje se bo ta konjunkcija zgodila. Meni na Plutonu.

  28. zogca said

    Še malo škorpijonskega petja.

    Dovoljeni so tudi neškorpijonski linki.😉

  29. zogca said

  30. zogca said

    A, pa fuzbal je. Mariborčani gledate?😉

  31. Tana said

    Hmmm … Zato pa pogosto ne loči med ljubeznijo in posesivnostjo.

    To je pa nekaj najhujšega, kar lahko žensko/moškega doleti.

    Odgovor na vse, kar ti prizadane je “v imenu ljubezni”🙂

  32. romeno said

    Jap. Škoda. Niso si zaslužili treh komadov.

  33. zogca said

    Najhujše je to, da te nekdo hoče imeti samo zato, ker ne prenese, da bi ti bil s kom drugim, v resnici pa mu dol maha zate. In bo zato, ne iz ljubezni, visel s teboj. To je pa škorpijonstvo. Bom ubil tudi sebe, samo da lahko zraven ubijem tistega drugega. Ubijem, uničim, karkoli. Drugo znamenje tega ne more. To je tista zgodba o škorpijonu in žabi.

  34. zogca said

    Jaz sem prižgala šele v zadnji minuti. Tako in tako sem prišla pozno domov, pa še pozabila sem. Sem pa včeraj gledala svoje, ki so igrali 2-2.

    Jap. Škoda. Niso si zaslužili treh komadov.

  35. romeno said

    Kaj pomeni, če imaš marsa v škorpijonu in uran v škorpijonu?

  36. zogca said

    Lej, da imaš Urana v škorpijonu v bistvu ne pomeni nič, ker je generacijsko v škorpijonu. Cela ena generacija ga ima. Pri Uranu je bolj pomembno, kakšne aspekte dela z drugimi planeti in v kateri hiši je. Pomeni pa nekaj, če imaš Marsa in Urana v konjunkciji. Kar jaz imam. In zato sem to napisala.

  37. zogca said

    Sam Mars v škorpijonu je pa tole, takole sem ga jaz opisala.

    Mars v škorpijonu

    Mars je v znamenju škorpijona najmočnejši, še veliko močnejši kot v ovnu. Čeprav večina ljudi govori, da življenje brez spolnosti nima pravega smisla, ste lahko prepričani, da Mars v škorpijonu to misli najbolj resno. Mars je v škorpijonu izjemno čustven, zelo strasten in še bolj vzdržljiv. Le redke ljudi spusti blizu, ko pa se vam odpre, vam povsem pripada in se vam posveti z dušo in s telesom. Vendar vedite, da ta Mars ne pozna sredine. Nekaj je ali belo ali črno, siva barva pri tem Marsu ne obstaja. Če tega Marsa razočarate, je to tako, kot bi mu zarili nož v srce. Odpustil vam ne bo nikoli, zna pa se zgoditi, da se vam bo tudi maščeval. Mars je v škorpijonu najbolj pogumen. Ne samo, da ne beži od nevarnosti, nemalokrat jo celo izziva in se ji posmehuje. Aha, Mars v škorpijonu je provokator. Jup, vaša Žogca v škorpijonu nima samo Venere, tudi njen Mars je v škorpijonu. Ker pa vse zgoraj našteto očitno za Vsemogočnega ni bilo dovolj, mi je Marsa v škorpijonu podprl še s konjunkcijo z Uranom. Če veste, kaj pomeni Uran, potem razumete, kaj sem pravkar napisala. Še nekaj o tem Marsu. Ko se za nekaj odloči ne zna, noče in ne more odnehati. Je tako iznajdljiv, da mu nemalokrat uspe nemogoče. Ljudje z Marsom v škorpijonu izjemno dobro »zavohajo« nevarnost, vendar se prav zaradi te svoje lastnosti velikokrat zdijo pretirano sumničavi. Kaj še? Mars je v škorpijonu naporen. Seks pa … Drage moje dame, menda ženska ni zares seksala, dokler ni seksala z Marsom v škorpijonu. Seveda meni vesolje ni privoščilo te radosti. Še dobro, da imam sebe in svojega Marsa v škorpijonu. Tudi to je nekaj. Ne, premislila sem si. To ni dovolj. Kje so moški z Marsom v škorpijonu? Videla sem že veliko rojstnih kart, ampak v nobeni moški karti še nisem zasledila tega Marsa.

    https://zogca.wordpress.com/2010/05/16/mars-od-ovna-do-ribi/

  38. romeno said

    Ta zapis sem videl ja. Nisem vedel, da misliš konjukcijo med marsom in uranom.🙂

    Sicer bom pa tako ali tako začel sumit, da delaš za CIA.😆

  39. zogca said

    Oja, jaz imam prav konjunkcijo. Samo dobro stopinjo imam vmes. Med Marsom in Uranom. Na drugi strani pa ima moj Mars severni vozel, tudi samo stopinjo stran in tudi v škorpijonu. Močan je kot hudič. Brez tega Marsa bi z menoj brisali ploščice po najbolj smrdljivih straniščih, verjemi mi. Ker jaz imam ob zgoraj naštetem (v objavi) še popolnoma polno to uslužno šesto hišo. Ej, če ne bi bilo tega okrepljenega Marsa, da znam v nekem trenutku reči ne, zdaj je pa dovolj, ploščice po sekretih, res.

    Zakaj sumiš, da jaz delam za CIO?

  40. romeno said

    Zakaj sumiš, da jaz delam za CIO?

    Sem dobil občutek, da zbiraš podatke za CIO. Imaš rojstne podatke od skoraj vseh, ki komentirajo na blogu. Karto si pa interpretirala samo peščici🙂

  41. Janis said

    Hmmm … Zato pa pogosto ne loči med ljubeznijo in posesivnostjo.

    Protestiram:mrgreen:

    Zgleda, da bom počasi edina, za katero CIA ne bo vedela, kam jo prit iskat😉

  42. zogca said

    No, to pa res, da sem jo interpretirala samo peščici. Je pa res, da me nekateri prosite ravno, ko imam največ težav sama s seboj in takrat od svojih težav ne vidim … Tebi sem povedala za Saturna in zakaj se ti je tisto dogajalo. In zdaj, ko imam tvojo karto, me lahko kadarkoli vprašaš in ti povem, kaj lahko pričakuješ v naslednjem mesecu, mesecih, letu. Je pa res, da je daleč največ od mojega astro čaranja imela Maxi, ker ima to srečo (ali smolo), da ima karto podobno princu. Drugače pa sem spomladi pogledala ogromno kart, veliko tudi napisala, takrat ko so me na MON-u zasuli, je bilo vsega preveč in sem ves čas imela slabo vest in me je malo … morilo me je, ker sem ostajala dolžna na vse strani.

  43. zogca said

    Samo tvojo Luno, Venero in Marsa bi lahko našla.😉

    Drugače pa – vaši rojstni podatki ostanejo na mojem računalniku in ne gredo naprej.

    Zgleda, da bom počasi edina, za katero CIA ne bo vedela, kam jo prit iskat

  44. romeno said

    Ok, ko boš imela pet minut viška mi lahko poveš, kaj me v poslu čaka v bližnji prihodnosti🙂 Pa s tem ne mislim, da moraš ob treh zjutraj mojo karto gledat😆

    Za maxi sem pa tako že mislil, da sta v navezi🙂

  45. zogca said

    Lej, ti imaš, kolikor je meni znano, dva škorpijona. Kakšen je preostanek tvoje karte, ne vem, gotovo pa pokaže, zakaj nisi posesivna. Na primer, Maxi, to smo par dni nazaj pisali, ona ima zelo manipulativen aspekt Venera konjunkcija Pluton. Ampak ona ni v ljubezni ne manipulatorka ne posesivka, ker njena Venera je v tehtnici. Če bi bila v škorpijonu in v konjunkciji s Plutonom, bi to bila smrt za reveže moške. Pa plus cel preostanek karte je pri Maxi lahkoten v tem smislu, da je toliko zraka, da … Saj razumeš, kaj hočem napisati. Treba je upoštevati vse.

    Protestiram

  46. zogca said

    Med vikendom me izbezaj, ko me vidiš. In mi kar napiši takoj zdaj. Ker jaz sem super za stvari, ki jih naredim takoj zdaj. Čim se nekaj začne razvaličiti, imam slabo vest in ne delam več z veseljem, česar pa Žogca ne dela z veseljem, ponavadi sploh ne naredi.

    Ok, ko boš imela pet minut viška mi lahko poveš, kaj me v poslu čaka v bližnji prihodnosti Pa s tem ne mislim, da moraš ob treh zjutraj mojo karto gledat

  47. zogca said

    Ne, midve šele bova par.😉 Ko bova popolnoma obupali nad moškimi.

    Za maxi sem pa tako že mislil, da sta v navezi

  48. Andrej34 said

    Tana said
    Sem sama sebe presenetila s tem, da sem si ga dala naredit. Ampak mi je to bila neka skrivna želja (ne vem zakaj) nek izziv.

    Ja pa verjetno je bil tudi konec ali začetek konca nekega “obdobja” v tvojem življenju.😕

    Škorpijonov se pa sicer zelooooo bojim, in to da sem si dala ravno škorpijona je bil drugi izziv.

    Pravilno. Tana je pametna punca:mrgreen:
    Tudi naša druga štajerka Maxi to ve:

    maxi said
    Ps: Sem enkrat rekla, ne taknem ga ni palcom več.

    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  49. Jovanka Broz said

    lepo…

  50. zogca said

    Ko pridem do tebe, je ne bo več. Ampak mogoče si pa do takrat omislim drugo.😉

    Ti moram odgovoriti na mejl, bom.

    lepo…

  51. zogca said

    Ena rahlo astrološka, čeprav v ponedeljek ne bo mlaja.

  52. asdf said

    pritožba na moderatorko bloga!
    že mesce in leta čakam!
    pa ne mi zdaj začet- pošlji mi datum, uro, minuto in kaj vem še kaj!
    lp

  53. zogca said

    No, zdaj se je pa oglasil nekdo, zaradi katerega imam najbolj slabo vest. Ker nisem naredila takoj, nisem naredila … Kako dolgo? Pol leta? Več? Podatke pa seveda imam. Dajmo, en dan mi boste določili, ko bom podelala vse svoje grehe, en deževen dan. In to ti, ki te imam tako zelo rada.

  54. webmaher said

    Najprej jaz potem vsi ostali:mrgreen:
    Ampak jaz sem dobrega srca in dam vsem prednost:mrgreen:
    Žogca naslednjo sredo bo dež😆

  55. zogca said

    Ti pa nisi nikoli dal podatkov.

    V sredo bi znala biti na morju.

  56. lynx said

    Ti bom raje teden.

    Čakam.

    …kozoroga, nič vodnarja in nič ribi.

    Prijateljice, ki se spozna na slovenski jezik še nisi srečala? 😉

  57. zogca said

    Ne še, lynx, ne še.😉

  58. maxi said

    Za maxi sem pa tako že mislil, da sta v navezi

    Itak, ko Žogco razočarajo moški, je Maxi dobra.:mrgreen:
    😉

  59. zogca said

    A veš, kaj? Maxi je vedno dobra. Kdaj Maxi ni bila dobra?

  60. Tana said

    Pravilno. Tana je pametna punca:mrgreen:
    Tudi naša druga štajerka Maxi to ve:

    Samo jaz se, za razliko od maxi, bojim oziroma se jih ne dotikam, tistih “ta pravih” živalc. Z onimi drugimi, pa vsaj kolikor se spomnim, nisem imela nekih opravkov in nimam izkušenj.

    So mi pa zelo blizu raki in ovni (pa ne kot živalce) oni drugi🙂

  61. zogca said

    Rakci se dajo zelo lepo udomačiti. Oziroma hočejo biti udomačeni.😉

  62. Tana said

    Rakci se dajo zelo lepo udomačiti. Oziroma hočejo biti udomačeni

    Ja, pa zopet ne vsi. Dva nista enaka.

    Eden se ni in ni hotel, za nič na svetu. Eden je pa kar sam hotel, kot praviš “biti udomačen”🙂

  63. zogca said

    Seveda nista enaka, seveda ne. In bogsigavedi, koliko vodnarskega ali strelčevskega je imel v sebi tisti, ki se ni dal udomačiti. Čeprav tisti najbolj večni samci so po mojih izkušnjah device. Ali pa sem jaz tako naletela. Drugače sta bili ti dve devici po mojem mnenju tudi najbolj seksi moška, ki sem ju v življenju spoznala. Za enega lahko rečem, da je bil tudi najboljši ljubimec vseh časov. Tisti drugi bi verjetno bil še boljši, ampak nisem preverila. Mi je danes žal.

  64. webmaher said

    Po Žogcinem mnenju je vse mogoče po Taninem pa ne:mrgreen:
    Stižu dolari danas u 20 i 10 a Žogca meni ne da eure, mamico ji pokličem, fotra mi:mrgreen:

  65. zogca said

    Mamica fanatično gleda to serijo. Verjetno že tretjič.

    Raje dam dolarje kot evre.😉

  66. webmaher said

    Nisem izbirčen Žogca daj potem te dolarje, mamice ti:mrgreen:

  67. Lynx said

  68. romeno said

    Srbi in Grki so izumili novi šport🙂

  69. zogca said

    Videla, Romeno, videla, že kot breaking news sinoči. Mislim, noro!!!

Leave a Reply

 
