Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

S pogorišča v očeh!

Posted by zogca na avgust 16, 2010

PRETRGANA DVOJINA

Sonce se kopa v lužah.
Škrlatne plamenice
nad obličjem pokrajine.
Med griči pozvanja.

Ne vidim pogrebcev.
Le pretrgano dvojino,
brlečo drobno lučko,
prgišče prsti in spomin,
vklesan v kamen.

Šopek nežnih misli vene.
Tožba zastane v grlu.
Begave ptice vzletajo
s pogorišča v očeh.

Tanja Petelinek

112 Responses to “S pogorišča v očeh!”

  1. maxi said

  2. romeno said

  3. zogca said

    Še ena od mene …

  4. zogca said

  5. Jazz said

  6. Lynx said

  7. zogca said

    A bo še kdo kaj napisal ali pa bomo samo muzicirali?😉

  8. Lynx said

    Muzicirali.
    Vrzi kost.

  9. zogca said

    Kost? Počakaj, da razmislim. Nekaj mi ne delajo možgani.

  10. John said

  11. zogca said

    John.😉 Ker ni smajlija, ki lepše mežika.

  12. Janis said

    Kost? Počakaj, da razmislim. Nekaj mi ne delajo možgani.

    Ti pomagam😀

    Kako ti razumeš tale odstavek?

    Pri ločenosti gre sicer po njegovem predvsem za različne pristojnosti: “Država nima pristojnosti za to, da določa, kaj naj ljudje verujejo, kako naj živijo po svoji vesti, kako naj pojmujejo to, kar je prav in kar ni prav. Tukaj država te pristojnosti nima. Ima pa država pristojnosti, ko gre za varnost, ko gre za zakonitosti, za materialno blagostanje in podobno. To so državne pristojnosti, ki jih nima Cerkev. Gre torej za ločitev pristojnosti, ne pa da ne more prihajati do sodelovanja.

    Cela zgodba na http://www.siol.net/Slovenija/Novice/2010/08/Stres_S_posebnim_sporazumom_bi_veljalo_urediti_podrocje_sole.aspx

  13. John said

    Potem pa daj dva smajlija…😉

  14. zogca said

    Tole je meni zelo nejasno. Iščem, kje je hotel vodo speljati še bolj na svoj mlin, kot jo je že speljal. Pa ne vem, če je pametno, da se sploh preveč spuščam v tole, ker moja jeza nad verskimi blazneži se je spet razbohotila, tako da …

    Kako ti razumeš tale odstavek?

  15. zogca said

    Ti si pa za par mesecev pozabil name.😦 Kako to?

    Potem pa daj dva smajlija…

  16. zogca said

    Janis, imam pa mnenje na tole!

    “Zato je treba v tej luči oceniti ali pa upoštevati, da neke popolne ločitve Cerkve in države ni in je tudi ne more biti,” je dejal.

    Ustava mu ni sveta?😉

  17. John said

    Pozabil? A to pa ne. Spremljam tvoj razvoj od nune naprej. Občasno pokukal sem, se dolgo čudil. Nič napisal. Med tem so pa meseci kar šibali mimo.

    Sicer pa napreduješ. Nisi več nuna. Pa resno zvezo si medtem prakticirala. Lepo. :mrgreen:

  18. zogca said

    Čemu si se tako čudil?

    Nič več nuna, ne.

  19. zogca said

    Že drugi gol.🙂 Web bo vedel, o čem pišem.🙂

  20. Janis said

    Meni se zdi namreč to, kar sem citirala, zelo problematično. In ne, Stres ni verski fanatik, daleč od tega. Ampak njegovo pojmovanje, da država nima pristojnosti določat, “kaj je prav in narobe”, pri tem pa strateško zamolčanje, kdo po njegovem to pristojnost IMA, je zelo pomenljivo.

  21. John said

    Čudil tvojim dogodivščinam. Začni pisat avtobiografijo. Bo takoj bestseller!🙂

    Da si pa nehala vzganjat cirkus z “nuno” pa je bil res že skrajni čas. Na koncu bi se v to vlogo tako vživela, da bi dejansko prestopila med nune. Kaj bi pa potem mi, tvoji bralci počeli brez tvojih dogodivščin?

  22. zogca said

    Nisem jaz mislila nanj, ko sem omenjala verske fanatike. On je cerkveni politik.

    In ne, Stres ni verski fanatik, daleč od tega.

  23. zogca said

    Pa se ti to zdi novo?

    Ampak njegovo pojmovanje, da država nima pristojnosti določat, “kaj je prav in narobe”, pri tem pa strateško zamolčanje, kdo po njegovem to pristojnost IMA, je zelo pomenljivo.

  24. zogca said

    Po moje res. Še posebej, če noter uvrstim določene stvari, ki jih na blogu vseeno raje izpustim.

    Začni pisat avtobiografijo. Bo takoj bestseller!

  25. zogca said

    Nič bat. Zdaj me ne vzamejo več za nuno, pa četudi bi prišla ponižno prosit.

    Kaj bi pa potem mi, tvoji bralci počeli brez tvojih dogodivščin?

  26. John said

    @Janis

    Stres očitno poskuša ujeti vlado na levi nogi. Vlada (če temu še lahko tako rečemo?) je zdaj silno zaposlena sama s sabo in sindikati. Cel kup zadev se ji bliža v jesenskih mesecih. Stres pač pristavlja svoj lonček in poskuša čim več izsiliti. Pa šola se bo tudi kmalu začela… a ne?🙂

  27. maxi said

    Čemu si se tako čudil?

    Eh, to tudi jaz obvladam…jaz se znam čudit kar tako.😉
    Pri meni gre za frazo – prispodobo, kadar si v nestabilnem stanju.:mrgreen:

  28. Janis said

    Pa se ti to zdi novo?

    Pojmovanje kot tako? Ne, tako cerkveni voditelji razmišljajo, že odkar jim je uspelo podrediti si rimski imperij.

    Nova se mi zdi Stresova odkritost, da tako razmišlja. Zadnji dve leti je prav opazen je premik od retorike tipa “verniki imajo v skladu z ustavo pravico do verske vzgoje svojih otrok” v retoriko “država je dolžna del svojih pristojnosti prepustiti Cerkvi”.

  29. zogca said

    Jaz se pa ne čudim. Jaz se ponavadi zgražam. Čudim se pa ne več.

  30. lynx said

    Jaz te ločenosti sploh ne razumem. Zdi se mi, da jo vsak interpretira drugače, se pravi v svoj prid.

  31. happyone said

  32. romeno said

    “Problemi” RKC-ja me ne ganejo več. Če prav pomislim me nikdar niso. Bolj me ganejo problemi, ki jih imajo zaradi poplave ljudje v Pakistanu. Pa se nikjer nič ne piše. Zanimivo nobena dobrodelna organizacija še ne zbira denarja. Verjetno Pakistanci ne verujejo v “pravega” boga.

  33. zogca said

    Bil on odkrit ali ne bil odkrit, vsem je že od nekdaj jasno, kam oni ciljajo in kaj hočejo. Priti v vse pore. Pa saj, a ni z našo družbo narobe predvsem to, da nismo dovolj cerkveni?

    Nova se mi zdi Stresova odkritost, da tako razmišlja.

  34. zogca said

    Kar se mene tiče, je sploh ni. Če država duhovnikom plačuje prispevke, je ni. Če so v vojski duhovniki, je ni. In tako naprej.

    Jaz te ločenosti sploh ne razumem.

  35. Lynx said

    Bolj me ganejo problemi, ki jih imajo zaradi poplave ljudje v Pakistanu. Pa se nikjer nič ne piše. Zanimivo nobena dobrodelna organizacija še ne zbira denarja. Verjetno Pakistanci ne verujejo v “pravega” boga.

    Motiš se:

    http://www.siol.net/svet/novice/2010/08/svetovna_banka_na_pomoc_pakistanu_z_900_milijoni_dolarjev.aspx

  36. Lynx said

    Kar se mene tiče, je sploh ni. Če država duhovnikom plačuje prispevke, je ni. Če so v vojski duhovniki, je ni. In tako naprej.

    Kolikor jaz razumem, gre za ločenost pristojnosti, ki je zapisana v ustavi in je od države do države različna. Je stvar dogovora.
    Manjšina pa itak vedno potegne ta krajšo. Na žalost ali na veselje.

  37. romeno said

    Motiš se

    Tole sem pa spregledal. Hvala🙂

  38. Lynx said

  39. Boom said

    “Država nima pristojnosti za to, da določa, kaj naj ljudje verujejo, kako naj živijo po svoji vesti, kako naj pojmujejo to, kar je prav in kar ni prav.

    V osnovi ima prav. Vendar pa mora država poskrbeti tudi, da si teh pristojnosti ne jemlje nekdo drug.

  40. zogca said

    In kdo je manjšina v odnosu mi – oni?

    Manjšina pa itak vedno potegne ta krajšo.

  41. happyone said

    “V osnovi ima prav. Vendar pa mora država poskrbeti tudi, da si teh pristojnosti ne jemlje nekdo drug.”

    Katera država? A naša? Le za kaj bi ta naša državica morala še vse poskrbeti? Se morda samo jaz sprašujem to?! A ne bo kmalu propadla?! Ali poskrbi le post festum za nekaj malenkosti, da ublaži svoj ugled? A neka nova ministrica za gospodarstvo bo pa rešila vse gospodarske težave?

    Kot da je država malce izgubila svoj nadzor … vsaj finančni …

  42. zogca said

    Kar se mene tiče, bo. Vsaj finančno.

    A ne bo kmalu propadla?!

  43. Boom said

    Katera država? A naša? Le za kaj bi ta naša državica morala še vse poskrbeti? Se morda samo jaz sprašujem to?! A ne bo kmalu propadla?! Ali poskrbi le post festum za nekaj malenkosti, da ublaži svoj ugled? A neka nova ministrica za gospodarstvo bo pa rešila vse gospodarske težave?

    Če imaš kakšen boljši predlog okoli tega, kar na dan z njim.

  44. happyone said

    Saj se že je. Upokojenci se tresejo za svoje “penzije”. Moje intuitivno mnenje glede tega je, da se bodo tu malo ustavili, ker po mojem v glavnem upokojenci hodijo na volitve. Samo denarja vseeno ni. Ker bomo morali reševati še nekaj nestabilnih stebrov državnega gospodarstva. Pa še ena smešna: baje smo krivi tudi s.p.-jevci, ker vplačujemo minimnalne prispevke. A ne daje Zavod za zaposlovanje finančne podpore le-tem, da lahko prikažemo manjšo brezposelnost. Baje 80% vseh teh s.p.-jev po zakonsko določenem času zapre s.p.

  45. Boom said

    BTW, Žogca, si že kaj “delala na meni”?

  46. Lynx said

    In kdo je manjšina v odnosu mi – oni?

    Ne razumem vprašanja.
    Parlamentarna demokracija temelji na večinskem volilnem sistemu.

  47. Lynx said

  48. happyone said

    “Če imaš kakšen boljši predlog okoli tega, kar na dan z njim.”

    Sem se pa razkurila danes.🙂 Priznam, mi je zelo všečna ta nova ministrica. Ampak, da čisto vse breme pade na njo. No, saj ženske znajo biti zelo sposobne. Samo baje zaposluje precej nesposobne sodelavce. Bo še za njih delala.

    Predlog: enostaven in že večkrat dan v javnost, naj odgovarjajo s svojim osebnim premoženjem oz. s premoženjem svojih bližnjih. Ker najbrž bi se zgodilo, kot je to pač navada v deželi šentflorjanski, da prepišejo premoženje svojim otrokom ali ženi / možu. Še kak predlog?

  49. zogca said

    Ne še, non stop buljim v svojo karto in skušam najti odgovor na eno vprašanje. Bom med vikendom, kar opomni me.

    BTW, Žogca, si že kaj “delala na meni”?

  50. zogca said

    Kdo pa je nova ministrica?

    Priznam, mi je zelo všečna ta nova ministrica.

  51. Boom said

    Predlog: enostaven in že večkrat dan v javnost, naj odgovarjajo s svojim osebnim premoženjem oz. s premoženjem svojih bližnjih. Ker najbrž bi se zgodilo, kot je to pač navada v deželi šentflorjanski, da prepišejo premoženje svojim otrokom ali ženi / možu. Še kak predlog?

    Se strinjam, vendar dodajam (glede bližnjih): od določenega datuma. Ampak to bo rešilo le manjši del problemov. So drugi tudi, morda še mnogo večji.

  52. zogca said

    Verniki ali neverniki?

    Ne razumem vprašanja.

  53. webmaher said

    s kakšnimi problemi se vi dajate ajej … problemov ni …
    Raje fuzbal glejte, jebiga Žogca un ta drug gol so čist brezveze dobil Đanluidži bi to z levo obranil:mrgreen:

  54. Boom said

    Ne še, non stop buljim v svojo karto in skušam najti odgovor na eno vprašanje. Bom med vikendom, kar opomni me.

    Ma ti si že ko država😀

    Na dan s problemom. Ti ga rešim jaz🙂

  55. zogca said

    Se strinjama. Gledala sem na nekem čudnem linku nekega čudnega bogsigavedi programa na netu, tako da slika spet ni bila najlepša, ampak jaz, beden gol, čisto za brez veze dobljen.

    Raje fuzbal glejte, jebiga Žogca un ta drug gol so čist brezveze dobil Đanluidži bi to z levo obranil

  56. zogca said

    Vem, da si zelo sposoben, ampak to je pa zunaj tvojih sposobnosti.

    Na dan s problemom. Ti ga rešim jaz

  57. webmaher said

    Problemov ni, so samo začasne težave😆

  58. happyone said

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042374760

    ministrica

  59. zogca said

    Ne gre za problem, problem bi bila grda beseda, pač na eno vprašanje iščem odgovor.

  60. webmaher said

    kaj ni bil prenos na RTS Sat🙄
    jaz sem sicer gledal na RTS 1 … ja Srbi take tekme kar na prvega ne tako kot mi na drugega😆

  61. zogca said

    Aaa, njo sem pa že videla. Kakor si opazila, slabo sledim.

    ministrica

  62. zogca said

    Ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    kaj ni bil prenos na RTS Sat

  63. Boom said

    … ampak to je pa zunaj tvojih sposobnosti.

    To ti misliš. Rešujem z levo roko vse probleme (razen svojih), saj sem tipičen Slovenc😀

  64. zogca said

    Jaz RTS 1 nimam.

    Logično, tam se ve, kaj je pomembno.

    jaz sem sicer gledal na RTS 1 … ja Srbi take tekme kar na prvega ne tako kot mi na drugega

  65. zogca said

    Ni to problem!!! Je pač eno vprašanje.

    To ti misliš. Rešujem z levo roko vse probleme (razen svojih), saj sem tipičen Slovenc

  66. webmaher said

    Happyone ne biti tako naivna, stvari na tak način pri nas niso rešljive, žal:mrgreen:
    in dokler bomo za kruh in vodo imel se ne bo nič spremenilo na bolje samo na slabše … uzdaj se use i u svoje kljuse …

  67. Boom said

    Vprašanje brez odgovora je problem

  68. webmaher said

    imaš pa RTS SAt mar ne in tam naj bi bil fuzbal al sem jaz kaj zamešal😆
    jutri pa naj Maribor makaronarje strese:mrgreen:

  69. webmaher said

    Boom samo odgovori so lahko neumni, zato obstajajo vprašanja brez odgovorov:mrgreen:

  70. Boom said

    ‘bemti fuzbal, kaj vidite v tem?

  71. zogca said

    Velik užitek. Vsaj jaz.

    ‘bemti fuzbal, kaj vidite v tem?

  72. Boom said

    Boom samo odgovori so lahko neumni, zato obstajajo vprašanja brez odgovorov

    Po mojem vprašanj brez odgovorov ni, ker če odgovora ni danes, bo morda jutri.

  73. zogca said

    Ni bil. Veš, da sem poskusila, imela prižgano, to ti je menda jasno.

    Bil je nek muzički program.

    imaš pa RTS SAt mar ne in tam naj bi bil fuzbal al sem jaz kaj zamešal

  74. zogca said

    Ali presenečenje.😉

    Vprašanje brez odgovora je problem

  75. Boom said

    Velik užitek. Vsaj jaz.

    Meni bi bil užitek kvečjemu igrat, ne pa samo gledat – po možnosti preko ekrana. Ampak nisem toliko za kolektivne športe. Sem bol individualist na tem področju.

    BTW, je kdo na tu, ki se ukvarja s plezanjem?

  76. zogca said

    Jaz bi tudi igrala fuzbal, če bi imel s kom. Kein problem.

    Plezanje? Jaz ne. Kar ni naravnost, ni zame.

  77. Lynx said

    Verniki ali neverniki?

    Ti to tako vidiš?
    Potrebno je določiti pravila, ki jih določa večina. Lahko bi bilo tudi drugače, če bi bila družba zrelejša. Se je pa treba teh pravil držati.

    Na dan s problemom. Ti ga rešim jaz

    Isto sem hotel jaz napisati.

  78. Boom said

    Kar ni naravnost, ni zame.

    Ah, no, saj je. Samo v drugo dimenzijo🙂

  79. zogca said

    Ni naravnost, je najbolj navpično gor.

  80. zogca said

    Še en, ki zna rešiti vse tuje?

    Isto sem hotel jaz napisati.

  81. webmaher said

    Jaz sem včasih plezal po sosedovih hruškah, češnjah, mirabelah …:mrgreen:
    Drugače pa največ fuzbal, košarka, rokomet … in na stara leta rekreativno tenis, kjer sem neki pokalov skp spacal:mrgreen:
    Zdej sem pa poklicni športnik na kavču, zihr rekorder:mrgreen:

  82. Boom said

    Ali presenečenje.

    V

    prašanje brez odgovora je problem

    Presenečenje je lahko le odgovor. Nekatera presenečenja pa imajo za posledico tudi dolg ksiht:mrgreen:

  83. Boom said

    Glede plezanja sprašujem, ker iščem (iščeva) družbo za to.

  84. Boom said

    Zdej sem pa poklicni športnik na kavču, zihr rekorder

    Men se je pa na “stara leta” mal utrgal:mrgreen:

  85. Lynx said

    Jaz sem včasih plezal po sosedovih hruškah, češnjah, mirabelah …

    Na kakšno babo ti še uspe splezat?

    Še en, ki zna rešiti vse tuje?

    Točno 🙂

  86. Boom said

    Na kakšno babo ti še uspe splezat?

    A ni bolj komot, če je obratno:mrgreen:

  87. webmaher said

    Odvisno kolk je težka:mrgreen:

  88. zogca said

    Jaz sem dobra v kar nekaj kavčnih športih.

    Zdej sem pa poklicni športnik na kavču, zihr rekorder

  89. zogca said

    Žena in ti?

    ker iščem (iščeva) družbo za to.

  90. zogca said

    Vsekakor je boljše. Je seks boljši. Je manj očitno, kako ne obvladate.😉

    A ni bolj komot, če je obratno

  91. webmaher said

    Žogca a kej Gućo na Pinku gledaš, dons bo Manjifiko😆
    Če ker ne more spat je pa tenis zdejle direkt z Merike in zdej bo Rođer stopu na igrišče😆

  92. Boom said

    Žena in ti?

    Ja.

  93. zogca said

    Oče to gleda. In teta. Mama pa beži v drug štuk. Ker ne prenese.

    Žogca a kej Gućo na Pinku gledaš, dons bo Manjifiko

  94. zogca said

    Boom, mogoče poskusiš na kakšnem forumu o plezanju, saj gotovo obstaja.

  95. Boom said

    Je manj očitno, kako ne obvladate.

    To ni to. Samo podpiramo enakopravnost🙂

  96. webmaher said

    Če je kdo zamudu Žogcin nastop u bendu skupi s Tano, Mono in I za brano, naj pogleda :mrgreen:

  97. Boom said

    Boom, mogoče poskusiš na kakšnem forumu o plezanju, saj gotovo obstaja.

    Ja, vem, obstaja. To je bil samo trenutni navdih, ker je dosedanja družba malce razpadla, midva pa še nisva dovolj izkušena, da bi to počela samostojno.

  98. webmaher said

    Moj edini dvatisočak je Viševnik (2050m) osvojen poleti in pozimi brez vsake opreme in kisikovih bomb:mrgreen:

  99. zogca said

    Jaz tudi, ampak v seksu sem pa raje gor. Ki vi nimate kondicije. Dobro, eni več, drugi manj. Ampak dejstvo je (dokazano), da jaz zdržim več od vseh vas skupaj. In je zato bolje, da so fizični napori moja domena.😉

    To ni to. Samo podpiramo enakopravnost

  100. zogca said

    Katera sem jaz?😉

    Če je kdo zamudu Žogcin nastop u bendu skupi s Tano, Mono in I za brano, naj pogleda

  101. Lynx said

    Jaz sem dobra v kar nekaj kavčnih športih.

    Dole divan gore Ivan. 🙂

    ker iščem (iščeva) družbo za to.

    Ni to malo nevarno. Da se ti ne zgodi kakšen plezalec, ki raje pleza kje drugje kot po hribih? 😉

    Vsekakor je boljše. Je seks boljši. Je manj očitno, kako ne obvladate.

    Lahko tudi obrneš. Verjemi, da je večini moških bolj všeč, kadar oni diktirajo tempo.
    Ampak ve imate v glavi, da je dober ljubimec tisti, ki VAS zadovolji.

  102. zogca said

    Po mojih izkušnjah ni tako. Ker tudi, če me kdaj zagrabi tista lena (saj me redko), je zelo hitro pa pojdi ti gor. Ker jaz to res dobro delam.😉 Brez heca.😉 Vsi se navlečejo in razvadijo.

    Lahko tudi obrneš. Verjemi, da je večini moških bolj všeč, kadar oni diktirajo tempo.

  103. Boom said

    Moj edini dvatisočak je Viševnik (2050m) osvojen poleti in pozimi brez vsake opreme in kisikovih bomb

    Ne gre za to plezanje. Bolj za nekaj temu podobnega:

  104. Boom said

    Ni to malo nevarno. Da se ti ne zgodi kakšen plezalec, ki raje pleza kje drugje kot po hribih?

    Ne, dokler jaz spodaj držim štrik:mrgreen:

  105. Boom said

    J az tudi, ampak v seksu sem pa raje gor. Ki vi nimate kondicije. Dobro, eni več, drugi manj. Ampak dejstvo je (dokazano), da jaz zdržim več od vseh vas skupaj. In je zato bolje, da so fizični napori moja domena.

    Zdaj se pa počutim izzvanega, ampak kaj, ko imam ženo. ‘bemti pa tak občutek nemoči :-mrgreen:

  106. Lynx said

    Ker jaz to res dobro delam.

    Kaj tisto za leto 2020 še velja? Glede na to da nisi več nuna?

  107. zogca said

    To ni bil izziv, samo razlaga. Do naslednjega seksa pa bom tako in tako morala še malo počakati. In da, seveda se ne bom odločila za vezanega, ker se nikoli ne. Lahko pa greš zbudit ženo.😉

  108. Lynx said

    Pardon! 2018!

  109. Boom said

    Lahko pa greš zbudit ženo.

    Ob tej uri še posebej ne bo dvomila v mojo kondicijo🙂

  110. Boom said

    Boom, bejž spat. Pišeš traparije, zlovdal se ti je pa tud že vse.

    Lahko noč.

  111. zogca said

    Seveda, takrat bom pa gotovo že lahko.😉

    Kaj tisto za leto 2020 še velja? Glede na to da nisi več nuna?

  112. zogca said

    Bejž, bejž, nekateri še delamo stvari za službo.

    Boom, bejž spat.

Leave a Reply

 
