Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Polnim si baterije!

Posted by zogca na avgust 13, 2010

70 Responses to “Polnim si baterije!”

  1. Nevenka said

    🙂 mene od njih samo ušesa bolijo.

  2. maxi said

    Lovšin tudi meni nikoli ni preveč sedel, kljub temu, da sem rock’n roll soul.

  3. Boom said

    o, meni pa občasno kar gre v ušesa🙂

  4. asdf said

    kljub temu, da si ti, kar praviš, da si, je on modni punker (zdaj pač po sili roker, ker punk več ni in) in zaendrek muzikant, pa tudi njegove človeške kvalitete mi niso ravno najbližje. matr, spet se nekaj fin delam….

  5. asdf said

    floydi pa so ok. nekoč davno, smo bluzli na njihovem koncertu v benetkah. baje so se pogreznile takrat za par cmjev…

  6. maxi said

    …in zaendrek muzikant, pa tudi njegove človeške kvalitete mi niso ravno najbližje. matr, spet se nekaj fin delam……

    Da, da….nekoč sem ga vidla malo bolj od blizu in par njegovih gest je bilo prav neokusnih.

  7. maxi said

    Od naših mi je najljubši Kreslin, pa tudi njegova kombinacija s Siddharto mi je (za) gušt:

  8. Jazz said

    Kljub vsemu,tole kar gre v ušesa…😉

  9. Jazz said

    Maxi,bi midva šla mal v gobe?😛

  10. romeno said

  11. maxi said

    Maxi,bi midva šla mal v gobe?

    Moraš še malo počakat, zdaj so komaj borovnice konc.

  12. Jazz said

    Hudiča!😦 Eno je mimo,drugaga še ni… 😉

  13. romeno said

    Brez skrbi Maxi. Gobe že veselo rastejo. Vsaj tu na štajerskem koncu😉

  14. Tana said

    Hudiča!😦 Eno je mimo,drugaga še ni…😉

    Jazz, vidiš to se pa zgodi, če nimaš strateškega načrta izdelanega, kdaj, kje, kako ….🙂

    Baje je treba vse proučiti, analizirati in potem takih težav ni več oziroma jih sploh ne more bit🙂

  15. Tana said

    floydi pa so ok. nekoč davno, smo bluzli na njihovem koncertu v benetkah. baje so se pogreznile takrat za par cmjev…

    Asdf,verjetno si mislil … za par mm🙂

  16. Jazz said

    Tana said
    avgust 14, 2010 at 12:02 popoldan
    Hudiča! Eno je mimo,drugaga še ni…

    Jazz, vidiš to se pa zgodi, če nimaš strateškega načrta izdelanega, kdaj, kje, kako ….

    Baje je treba vse proučiti, analizirati in potem takih težav ni več oziroma jih sploh ne more bit

    Mi je nekaj pojedlo en odgovor… No,hočem povedat,da sem te zadeve že zdavnaj opustil,zdaj še samo Grlom u jagode!Ker,rezultat je enak…:mrgreen:

  17. webmaher said

    Tana ma kakšno analiziranje, proučevanje, načrtovanje … Matematika, fizika, gumeramika in prideš zagrabš odpelješ … če te potem toži itak ni prava😆

  18. lynx said

    Polnim si baterije!

    Ti to misliš z muziko?
    Sicer imam en dober polnilec če hočeš. Ni ravno najnovejši, je pa zanesljiv, predvsem pa univerzalen. Posodim tudi kateri drugi. Mejl dobite pri Šefici. 😉

  19. Nevenka said

    Perota poznam od malih nog, njegovo sestro Mojco, ker smo bili na Kodeljevem sosedje.
    Skupaj z njegovo ženo smo hodili na isto osnovno šolo in gimnazijo.
    Od vsega, kar mi je v spominu ostalo, je bilo, da je z veliko voljo in še večjo žlico drgnil po pekaču v katerem se je pekel češnjev štrudl.
    Ta muzika se je odvijala na našem balkonu.
    Češnjev sok zapečen s sladkorjem ima prav poseben zvok🙂
    In tako je nastal slovenski punk.

  20. zogca said

    Mene zabolijo od poslušanja bedarij zadnje dni. Ali branja. Zato mi paše nekaj tako anojing kot so Pankrti.

    mene od njih samo ušesa bolijo.

  21. zogca said

    Grem pogledat, če je kaj in če je rešit.😉

    Mi je nekaj pojedlo en odgovor…

  22. zogca said

    Ne, ničesar ni v spamu.

  23. Mona said

  24. romeno said

  25. romeno said

  26. zogca said

    Jaz pa nocoj poslušam Katie Melua. Mi tako sede.

  27. zogca said

  28. maxi said

    Ni sicer ravno moja muska tole, je pa precej lušno besedilo:

  29. zogca said

  30. maxi said

    Tale začetek od Where the streets have no name, tale mi vedno (s)pušča mravljince po celi silhueti!

  31. zogca said

    Jaz sem pa že dva dni čisto notri v Katie, ampak čisto.

    Me njene pesmi spominjajo na enega čednega pilota, ki mi je podaril njen album. Par let nazaj. Ampak jih do zdaj nisem zares poslušala, mislim pesmi in besedila.

  32. romeno said

    Od Katie mi je všeč samo tale🙂

    Ampak je za čase, ko imam zelo prazne baterije😆

  33. zogca said

    Kaj pa devet milijon koles?😉

  34. maxi said

    Katie mi je (po)malo žalostna, tale njena mi je pred časom padl av uho;

  35. maxi said

    Kaj pa devet milijon koles?😉

    :mrgreen:

  36. zogca said

    Maxi, poslušaj It’s only pain. Ampak res poslušaj. Prav zares.

  37. romeno said

    Kaj pa devet milijon koles?😉

    Mi je bila na začetku, ampak sem jo že tolikokrat slišal, da se mi je po prek postavila🙂

  38. zogca said

    Tudi tebi priporočam It’s only pain. Te nisi mogel prevečkrat slišati.

  39. maxi said

    Maxi, poslušaj It’s only pain. Ampak res poslušaj. Prav zares.

    Dobro besedilo!
    …čeprav mi njen stil ne sede čisto.

  40. zogca said

    Meni pa trenutno ful. In to besedilo. Dejansko ga razumem takole … Toliko in toliko bolečine mi je usojeno in je dejansko nepomembno kdo in zakaj, vse to je nepomembno, pomembna je samo bolečina. Njeni kurirji oziroma poštarji so nepomembni, kot so nepomembni vzroki. Preprosto mi pesem da neko distanco in mi razosebi moškega, ki jo je povzročil. Zelo zdravilna zame in totalno jo rada poslušam zadnja dva dni.

  41. maxi said

    https://zogca.wordpress.com/2010/08/13/polnim-si-baterije/#comment-53931

  42. maxi said

    Ups, napačen link.😦

  43. zogca said

    Kaj si hotel narediti?

  44. romeno said

  45. maxi said

    Kaj si hotel narediti?

    Prilepit link iz you tuba.

  46. zogca said

    In? Prilepi ga.

  47. maxi said

    Mah…ne bom, je že mimo.:mrgreen:

  48. webmaher said

    tale je dobra za zbujat:mrgreen:

  49. zogca said

    Jaz se zbujam na tole. Če se zbudim. Ker se ne vedno.

  50. webmaher said

    to je prenežna, evo še ene hude:mrgreen:

  51. zogca said

    So what prenežna? Meni gre skozi vsako možgansko celico.

  52. zogca said

  53. zogca said

  54. Shirley Valentine said

    Jaz pa čakam na polno luno…

  55. zogca said

  56. zogca said

  57. Mona said

  58. Mona said

    Zgornjo pesem sem enkrat. Ne, lažem, večkrat, zasledila nekje na MONu. Sč, Žč. Svm, Či, kaj pa vem kje točno … No, pri Pušenjaku ali na Družinski medicini, je zagotovo nisem🙂.

    Skratka ta pesem, video in besedilo, mi je danes, ko sem (spet) nekoliko slabe volje, pisano na kožo.

    Te nočne, v zadnjih dveh mesecih, se mi že precej poznajo😦.

    LN, prisotnim.

  59. webmaher said

    Ajej Mona nič ti nisem fouš😆

  60. Mona said

    Web, ti si ena zlohotec. Navadni🙂. Tako, da veš ;-)!

    Še štirinajst dni, pa ti vrnem dvojno … Ahtaj se, hudobec :-D!

  61. Mona said

    en, ne ena zlohotec, no … Navadni! :=)

  62. webmaher said

    Hvala Mona, sem vedel takoj, da si dobrega srca😆
    Tale je samo za Mono, ko se zbudi:mrgreen:

  63. webmaher said

    Še enkrat hvala Moni, zahvaljujoč kateri sem našel še tole noroooo predelavo, ki ti zihr napolni baterije😆
    Predstavljajte si da so mladenke v videu Mona, Tana, Žogca in I za brana:mrgreen:
    A sm res žleht? Eh kje pa, dejto no mir:mrgreen:

  64. Mona said

    Web🙂

  65. Tana said

    Uff, web, in katero si si predstavljal kot mene? Ja, ena bi res lahko bila🙂

    smo pa vroče, pa reči kaj češ🙂

  66. webmaher said

    Ma zažigate da ni res, da čujem kaj pravi še druga pol(o)vic(a) benda:mrgreen:

  67. maxi said

  68. Izbrana said

    Jaz sem za!🙂

    Predstavljajte si da so mladenke v videu Mona, Tana, Žogca in I za brana:mrgreen:

  69. Jazz said

  70. maxi said

Leave a Reply

 
