Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Skakljanje po živalskem vrtu!

Posted by zogca na avgust 12, 2010

Ko človeka mine volja do nakupovanja (še vedno ne morem verjeti, da se je lahko to zgodilo meni in upam, da bo minilo) in nakupoovalna središča postanejo nekaj, kamor se mu ne ljubi laziti, bo kaj hitro pristal v naravi. Moja najljubša ljubljanska narava, ki ne gre navkreber, pa je seveda živalski vrt. Tako in tako sem letošnje poletje nameravala med živalce, saj sem obisk živalskega vrta obljubila enemu ljubkemu fantiču, ker pa je to padlo v vodo, sem se odpravila v odrasli družbi.

Mah, priznati moram, da mi narave ne more ponuditi takšnega zadovoljstva in toliko vzhičenja, ko so mi ga nekoč trgovine, čeprav …

… je bilo hranjenje slona več kot zanimivo, ampak kaj, ko …

… ga ne moreš kupiti in v vrečki odnesti domov. V bistvu sem bila tako zaspana in brezvoljna kot volk, katerega sem najmanj četrt ure čakala, da bo zbral dovolj energije in se za trenutek postavil na noge.

Ker želim znova biti zapravljivka, se skušam po hitrem postopku navdušiti nad nečim in padlo mi je na pamet, da mogoče bi si pa kupila ena očala. Ali pa mogoče dvoje očal. Seveda bi morala biti takšna fensi šmensi. Izkazalo se je namreč, je imam v omarah vse potrebno za tisti “luk”, ki sem se ga šla pred kdo ve koliko leti, namreč bele srajčke (ozke in seveda odprta zgornja dva gumba), kravate (da malo pokrijejo odprta gumba) in kiklice iz džinsa (ki jih tako in tako nosim). Ker vse kaže, da bom kmalu na starih kilogramih, bi lahko bila tudi na starem (in preverjeno dobrem) luku, samo začinila bi ga z očali, da ne bi bila videti kot izgubljena študentka, ampak bolj kot stroga učiteljica. Joj, še malo se moram navdušiti in potem bom začela skakljati od optika do optika. Če že nimam tiste prave volje, da bi skakljala od trgovine do trgovine. Pa saj, odpiranje omar je pokazalo, da bi pravzaprav lahko tudi sama odprla butik.

140 Responses to “Skakljanje po živalskem vrtu!”

  1. Nevenka said

    Jaz sem pa ravno danes razmišljala vse sorte.
    Že cel teden imam dopust. Jasno, da nisem nikamor šla, a grozno je, da nimam volje, da bi se lotila kakšnega pametnega dela.
    Kar fantaziram cel čas kot izgubljena v vesolju.
    Vse kar imam bi vrgla stran in vse bi kupila na novo, poznaš občutek? Diši po želji po novem začetku. Potem pa pogledam par reči, ki me priklepajo in se zavem, da če notranjosti ne morem spremeniti, vse skupaj ne bo nič pomagalo. In kar obsedim kot kup nesreče. Še hrane mi je zmajkalo in nisem šla niti v trgovino.
    Celo popolne poslušam NJEGOVO muziko.
    In sem pet minut srečna in pet minut objokana…pa spet in spet…
    Ni mi pomoči.
    Pogrešam ga. Pa bo sedaj tudi že pri meni dve leti kar ga nisem videla.
    Nobena zdravila mi ne pomagajo😦
    Samo tik nad vodo me držijo.

    Ah, upam, da v živalskem vrtu lepo skrbijo za živalce. Meni se takoj začnejo smiliti.

  2. zogca said

    Ne, ne poznam. Tega nisem nikoli počela. Nikoli nisem ničesar metala stran. Mislim, trapasto bi se mi zdelo, da bi zdaj metala stran mojo super truper posteljnino samo zato, ker se je on valjal po njej. In v končni fazi mi v kopalnici še vedno stoji listek, ki mi ga je tam pustil tisti dan, preden sva šla v Sarajevo, mi je napisal Rad te imam, tvoj … Naj bo še malo tam, potem ga bom dala v škatlo spominov in to je to.

    Ne mečem stran stvari. Ker vem, da mi jih ni treba. Ker vem, da ko bom v glavi in srcu predelala, ne bom ob njih čutila nobene bolečine. Ne mečem pa stran tudi zato, ker to je del mojega življenja. Zdaj pišem o stvareh, ki so od moškega. Svojih stvari pa tako in tako nikoli ne bi metala stran zato, ker se jih je on dotikal.

    Vse kar imam bi vrgla stran in vse bi kupila na novo, poznaš občutek?

  3. zogca said

    Oja, brez skrbi.

    Ah, upam, da v živalskem vrtu lepo skrbijo za živalce.

  4. Nevenka said

    Jaz bi včasih postala kar kdo drug.
    Tako me zvije. Ker si mislim, da je nemogoče, da bi še kdo moral občutiti tako bol. Hotela bi drugačno usodo, pa se me moja drži kot klop.
    Nič prav ne naredim. Pa sem iskrena do sebe in drugih in ponavadi se res trudim za vse.

  5. romeno said

    Če ima kdo kakšno željo, ki se mu mora nujno izpolnit naj zvečer pogleda v nebo🙂

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/pripravite-se-na-padajoce-zvezde.html

  6. asdf said

    žoga, do risov pa nisi prišla? kaj bo linx rekel!
    živali v živalskem pač životarijo. sem prepričan, da bi bile raje kje drugje. res pa je tudi, da se jih je veliko tudi skotilo v ujetništvu in na prostosti ne bi preživele.
    ja, sredi avgusta je vedno dosti utrinkov… na kak hrib zlest, koco na travnik, pa oke v luft…
    lp

  7. karmen said

    Žogca, resda občasno, ampak te rada berem.
    Oglasila sem se pa zato, da priporočam poslušanje Deve Premal. Mogoče ima samo name tak učinek, kot da se mi čistijo in čistijo stvari. Njen Yemaya assessu je čudovit. Učinki petja manter so menda že znanstveno dokazani, ona imam pa vsaj zame ravno prav pop elementov, da mi je glasba super.
    V vsakem primeru, vse lepo!

  8. lynx said

    žoga, do risov pa nisi prišla? kaj bo linx rekel!

    Prišla, prišla. Samo jaz ji nisem dovolil slikanja, da me ne bi potem vsi poznali. Tako se je morala zadovoljiti s fotko od volka. 😀

  9. zogca said

    Slon je moj fejvrit, ne volk. Drugače pa nisem naredila veliko fotk, ker sem imela prazno baterijo.

    Tako se je morala zadovoljiti s fotko od volka.

  10. zogca said

    Hvala za predlog. Bom vsekakor poskusila in ti javim, kakšni so bili učinki.

    Še kdaj se oglasi.😉

    Oglasila sem se pa zato, da priporočam poslušanje Deve Premal. Mogoče ima samo name tak učinek, kot da se mi čistijo in čistijo stvari. Njen Yemaya assessu je čudovit. Učinki petja manter so menda že znanstveno dokazani, ona imam pa vsaj zame ravno prav pop elementov, da mi je glasba super.

  11. zogca said

    Oja, zato pa je na blogu toliko skakljanj. Ampak lezenja na hrib pa ne obljubim.😉

    ja, sredi avgusta je vedno dosti utrinkov… na kak hrib zlest, koco na travnik, pa oke v luft…

  12. zogca said

    Usode se po moje ne da spremeniti, ampak kakšna pa tvoja je, tega ne veš.

    Meni je že dva tedna hudo, ampak se ne dam in se ne bom dala.

    Tako me zvije. Ker si mislim, da je nemogoče, da bi še kdo moral občutiti tako bol. Hotela bi drugačno usodo, pa se me moja drži kot klop.

  13. romeno said

    Nekam hitra si ti z delete tipko zadnje čase🙂

  14. zogca said

    Kakšen delete? Saj nič ne brišem. Je kaj izginilo?

  15. maxi said

    Usode se po moje ne da spremeniti, ampak kakšna pa tvoja je, tega ne veš.

    Kako zdaj??
    A zdaj pa zvezde ne funkcionirajo več? Hm…

    Ps: Jaz vem kakšna je moja.

  16. zogca said

    Zvezde seveda funkcionirajo. Zakaj ne bi?

    Kako zdaj??
    A zdaj pa zvezde ne funkcionirajo več? Hm…

    Ps: Jaz vem kakšna je moja.

  17. maxi said

    Zvezde seveda funkcionirajo. Zakaj ne bi?

    In kaj bereš iz zvezd?
    “Usodo”?!?

  18. zogca said

    V bistvu res, ampak jaz zadeve ne gledam (oziroma mogoče še ne znam gledati) na takšen način. Čeprav da, na nek način je tudi usoda. To, da moja Venera stoji na descendentu, očitno je moja usoda. Ker to je najbolj drugim izpostavljeno mesto na karti in …

  19. zogca said

  20. maxi said

    Hej, pa zakaj si zdaj pravzaprav žalostna?

  21. maxi said

    To, da moja Venera stoji na descendentu, očitno je moja usoda. Ker to je najbolj drugim izpostavljeno mesto na karti in …

    Hmm…o tem bi se dalo debatirat…

  22. romeno said

    Kakšen delete? Saj nič ne brišem. Je kaj izginilo?

    Google reader je prikazal eno novo objavo, na blogu je pa ni🙂

  23. zogca said

    Dobro vprašanje, da. Malo za njim, veliko pa za občutki, ki jih je znal vzbuditi v meni, ko se mi je tako intenzivno posvečal, ko je čisto padel noter, ko sem vedela, da nekdo ves čas misli name, me zjutraj pokliče, me zvečer pokliče, in vse te strategije, ki jih je delal za prihodnost, neko smer sem imela. Na takšen način, ne znam razložiti. Ipak nisva bila dovolj dolgo skupaj, da bi se zelo navezala nanj, da bi rekla, da ga strašno pogrešam. Čeprav ta čas, ko sva bila skupaj, je bilo pa to intenzivno. Pa tudi premalo sva bila skupaj, da bi bila jaz res zaljubljena. Na primer, v princa sem se jaz zaljubila zares šele po pol leta. Po drugi strani sem pa jezna, ker … Jezna nanj, seveda, ker je naredil takšno sranje, kot ga je naredil. Pa tudi jezna na vesolje, ker … Dve leti sem trpela kot Jezus in potem dobim ravno toliko, da znova začnem upati in jih potem takoj spet fašem po betici.

    Ampak se držim in tole ne bo vodila v nobeno objokovanje.

    Hej, pa zakaj si zdaj pravzaprav žalostna?

  24. zogca said

    Tako so mi razložili, razgaljena Venera.

    Hmm…o tem bi se dalo debatirat…

  25. zogca said

    A, zdaj pa vem, kaj misliš.

    In to se je zgodilo že dva dni nazaj.

    Stvar je takšna. Deset dni nazaj sem šla brat stare objave, s še bivšega bloga. In za ene par sem se odločila, da jih spet dam na vrh. In sem jih kakor dala schedule za določen datum. In so same skočile na blog, jih nisem jaz dala gor, ker pa sem oba dneva že imela gor skakljanja, sem jih potem takoj umaknila. Ti dve objavi nista izbrisani, samo bosta gor šele čez nekaj dni. Ker imam zdaj toliko skakljanj.

    Google reader je prikazal eno novo objavo, na blogu je pa ni

  26. zogca said

  27. romeno said

    To je pa skoraj tako, kot da bi bral jutranji časopis🙂

  28. maxi said

    Jezna nanj, seveda, ker je naredil takšno sranje, kot ga je naredil.

    Torej…je še večji “burek”, kot sem mislila?!
    Pa nisi rekla, da ga poznaš preko prijateljice?

  29. zogca said

    Hudo sranje je naredil, da.

    Ne, ne poznam ga prek prijateljice. Mi je pa predstavil svojo najboljšo prijateljico (jutri pride k meni na obisk), sva z njo postali in bova ostali prijateljici. Vsekakor pa sem vedela veliko o njem in tudi on o meni. Zato je vse to še veliko manj fer, kot če bi šlo za enega popolnega neznanca.

    Torej…je še večji “burek”, kot sem mislila?!
    Pa nisi rekla, da ga poznaš preko prijateljice?

  30. zogca said

    Spet ne razumem.

    To je pa skoraj tako, kot da bi bral jutranji časopis

  31. zogca said

  32. zogca said

    A očal mi pa nihče ne bo pomagal izbirati?😉

  33. maxi said

    Vsekakor pa sem vedela veliko o njem in tudi on o meni. Zato je vse to še veliko manj fer, kot če bi šlo za enega popolnega neznanca.

    Ko sem ga jaz videla, me je kar malo presenetilo…glede na tvoje kriterije, ki si jih opisovala pogosto tu; da ti je “šel čez”.

  34. lynx said

    Pa naj bo še tale. Točno se spomnim, kdaj sem jo, z zgorajšnjo Mississipi, prvič prilepil:
    PS: Imaš odgovor.

  35. maxi said

    A očal mi pa nihče ne bo pomagal izbirati?

    Jaz sem trenutno v sferah čisto drugih “artiklov”, težko pomagam.
    Imam te dni hudo praznenje denarnice, tako da se ne želim navduševati še nad čim.:mrgreen:

  36. maxi said

    Točno se spomnim, kdaj sem jo, z zgorajšnjo Mississipi, prvič prilepil:

    Temu se reče; dober spomin.😉

  37. maxi said

    Žogca Amy nama poje;

    Don’t tell me that it’s over
    It’s only just begun

  38. lynx said

    Temu se reče; dober spomin

    Niti ne. Vem da sem zjutraj prišel z ene žurke kjer so igrali v živo ta dva komada in potem je pel youtube…..

  39. zogca said

    Ne vem, kje si ga videla (pa ni treba zdaj tukaj pisati, lahko na mejl), šel pa je čez z dobroto svojega srca, poštenostjo, pozornostjo, prijaznostjo. Pa ne rečem, da on teh lastnosti nima, ampak čisto očitno nima karakterja.

    In ti povem, da vedno nasrkam, ko grem čez svoje kriterije in si rečem okej, je pa dober. Ti povem, da sem jo z manekeni najbolje odnesla, sem jo. Princ, sem šla na dobroto srca, bum. Pupi, sem šla na dobroto srca, bum.

    Ko sem ga jaz videla, me je kar malo presenetilo…glede na tvoje kriterije, ki si jih opisovala pogosto tu; da ti je “šel čez”.

  40. maxi said

    na kak hrib zlest, koco na travnik, pa oke v luft…

    Ja, ja….Asdf, to je TO!

  41. zogca said

    Jaz se ne.

    Točno se spomnim, kdaj sem jo, z zgorajšnjo Mississipi, prvič prilepil:

  42. zogca said

    Šibam brat.

    PS: Imaš odgovor.

  43. zogca said

    Ona nama dvema veliko poje.😉

    Žogca Amy nama poje

  44. maxi said

    Ne vem, kje si ga videla (pa ni treba zdaj tukaj pisati, lahko na mejl)

    Vidla sem ga tam, kjer ŽOGCA PREBRALA IN IZBRISALA.😉

  45. maxi said

    In ti povem, da vedno nasrkam, ko grem čez svoje kriterije in si rečem okej, je pa dober.

    Hmm…dobrota ni povezana z (ne)lepoto.

  46. zogca said

    Pa da ne bi zdaj s to zgodbo hodila v prevelike podrobnosti. In da ne bi preveč pljuvala čez njega, ker vseeno sva ostala prijatelja. Sam od sebe je rekel, da se zaveda, da je to verjetno bila njegova največja napaka v življenju in da se zaveda, da se utegne zelo kmalu fejst tolči po glavi. To mi zadošča, ker vem, da se zaveda, kaj je naredil. Takrat, ko se bo pa to tudi dejansko zgodilo, mi pa tako in tako ne bo več mar. In tudi to on dobro ve.

  47. zogca said

    Sem ga pa ja, imela rada. In bi ga verjetno z vsakim dnem imela še raje.

  48. zogca said

    Seveda ne. In seveda on meni ni bil grd, logično.

    Hmm…dobrota ni povezana z (ne)lepoto.

  49. maxi said

    Takrat, ko se bo pa to tudi dejansko zgodilo, mi pa tako in tako ne bo več mar.

    Ti pa znaš tako pisat, da človek tudi če sicer ni…postane radoveden.😉

  50. maxi said

    Vidla sem ga tam, kjer ŽOGCA PREBRALA IN IZBRISALA.

    😉

  51. zogca said

    Ti bom enkrat, ne nocoj, ne ta teden, na mejl napisala, za kaj pravzaprav gre. In mogoče ti bo potem kaj bolj jasno. V bistvu vedo samo tri prijateljice.

  52. lynx said

    Ne vem, kje si ga videla

    To je pa ja bila najenostavnejša stvar.

  53. zogca said

    Okej, ne bomo zdaj o tem. Če takrat nismo, jaz nisem hotela, ni potrebe, da bi zdaj.😉

    To je pa ja bila najenostavnejša stvar.

  54. lynx said

    Mujo: “Šta je bolje, da si glup, ili da si lijep?”

    Haso: “Bolje da si glup, jer ljepota je prolazna.”

  55. Mona said

    Ne znam citirat v okvirčku, ampak to, kar je napisal Lynx: “To je pa ja bila najenostavnejša stvar.”, vsekakor drži.

    Vendar pa, radovednost je ubila še mačko, bojda … Zato😉. Ni zdravo biti preveč radoveden, si mislim🙂.

    Lepo in lahko noč prisotnim, mi2 greva še malo gledati v nebo🙂.

  56. romeno said

    Ta video me vedno spravi v dobro voljo🙂

  57. zogca said

    Nocoj se menda marsikaj vidi, pa ne bom napisala, kaj, ker mogoče sem pa narobe razumela in se ne bi rada osmešila.

    mi2 greva še malo gledati v nebo

  58. asdf said

    maxi natipkala”Ja, ja….Asdf, to je TO!”

    takšen komentar je sicer luškan, bi ga pa raje v kakšnem drugačnem kontekstu doživel…
    hvala, iskreno😀

  59. lynx said

    takšen komentar je sicer luškan, bi ga pa raje v kakšnem drugačnem kontekstu doživel…

    Ja, se delaš finega in pišeš o nekem hribu. V resnici bi raje zlezel na kaj drugega. 😉

  60. asdf said

    tisto je blo o utrinkih. ja, res se delam finega. šmorn, do zdaj mi je še komaj ratalo, zaj sm pa pečenka….

  61. Nevenka said

    Ja, ja..tudi jaz sem šla na nežno, ljubečo, dobrotljivo, umetniško dušo, ki je skoraj umirala od hrepenenja…

    A burek se reče takim?
    Se mi zdi, da sem jaz bolj burek. Totalno prismojen. Pa me vseeno nič ne premakne, pogrešam ga 24/7, mojega skrajnega komplikatorja.

  62. Žogca ti si ena navadna materialistična frača. ki se smili sama sebi ker se pač tudi čustev ne da kupiti. In nikoli se jih ne bo dalo zaviti v krep papir in spraviti v omaro.
    Pa tudi tisti tip na Petrolu ne more zaslužiti toliko kolikor lahko ti zapraviš, razvajena rit!

  63. zogca said

    Koliko tega tvojega sranja bom morala jaz še prebrati? Ali pa boš prvi, ki ga bom blokirala? Drugače pa je ta razvajena rit vedno zapravljala svoj denar, nikoli denar moških, ki so mimogrede vsi po vrsti zaslužili precej manj od mene.

    Žogca ti si ena navadna materialistična frača. ki se smili sama sebi ker se pač tudi čustev ne da kupiti. In nikoli se jih ne bo dalo zaviti v krep papir in spraviti v omaro.
    Pa tudi tisti tip na Petrolu ne more zaslužiti toliko kolikor lahko ti zapraviš, razvajena rit!

  64. zogca said

    Pa saj bi se naveličala njegovega kompliciranja, če bi ga morala prenašati leta in leta, res bi se ga.

    mojega skrajnega komplikatorja.

  65. Janis said

    Brez skrbi, saj se ti bo opravičil, da mu je nekdo “hajdžekal akavt”, ko se bo zjutraj streznil😉

  66. webmaher said

    Janis a si ti kaj prespala al sem jaz kaj zamudil … kdo se bo komu opravičil, aaaa😆
    in kaj to pomeni hajdžekati akavt:mrgreen:

  67. zogca said

    Akaunt, Web.

  68. Janis said

    😉

  69. zogca said

    Ampak res, tega mi pa ni treba brati na svoj račun. Kaj bo naslednje, da sem prostitutka?

  70. Ko človeka narava ne navduši več je čas da umre.
    Žogca, ti si ena taka naveličana babura, da bi bilo zelo čudno, da bi kakšen tip sploh vzdržal s stabo več kot par dni. No mogoče če te bi imel le za fuk potem bi šlo mogoče celo en mesec.
    Kar blokiraj me bejbi. I dont give a dick to you!

  71. zogca said

    Te tudi bom.

    Kar blokiraj me bejbi.

  72. mmisaa said

    Žogca… ko sem te prebirala, sem dobila občutek, da te narava duši, ne zanima in v tebi poraja dolgočasje. Moram priznati, da sem ob tem spoznanju postala kar žalostna. Ampak smo si pač različni.
    Tako kot ti v naravi, se jaz počutim v nakupovalnih centrih, saj komaj čakam, da uidem ven na zrak. Meni ne bi bilo v Živalskem vrtu niti najmanj dolgočasno. Ti si pač mestno dete in te razumem, kot tudi Dicka po eni strani, posebej, če tudi on obožuje naravo. Po drugi je bil pa hudo nesramen in si upravičeno prizadeta.

  73. zogca said

    Od nekdaj sem imela raje beton. Ne vem, zakaj. Najraje se sprehajam po stanovanjskih soseskah, med bloki. Ali pa po svoji najljubši (sicer precej prometni) cesti. Bolje ob cesti oziroma na pločniku. To mi je ljubše od narave.

  74. mmisaa said

    Te čisto razumem. Kljub ljubezni do narave, se tudi jaz rada sprehajam po Ljubljani. Ne sicer po trgovinah, ampak po starem delu.

  75. zogca said

    Mene so tudi trgovine čisto minile. Ne morem verjeti, da je to mogoče, ampak je. Ne vem, kako dolgo bo to trajalo, ampak okej, nekaj bom prišparala v tem času.😉

  76. mmisaa said

    Ne se hvalit s šparanjem, saj te bo spet kdo žical za denar.
    Ve se kdo.:)

  77. zogca said

    Web, vsak dan.😉

  78. mmisaa said

    Še lahko noč zaželim in že me več ni…………
    papa

  79. zogca said

    Oddaja o lepih moških na RTV SLO 1. Čeprav ne vidim nobenega res lepega.😦

  80. Boom said

    Žogca, lahko še meni malo pogledaš, kakko kaj kažejo zvezde?

  81. zogca said

    A mi lahko pošlješ mejl? Čeprav zadnje čase sem malo lena in ljudi kar pustim čakati. Vsekakor pa pošlji mejl, ker sem pozabila, kje imam tvoje podatke.

  82. Boom said

    Povej kaj potrebuješ in ti pošljem. Pa ne me predolgo pustit čakat🙂

  83. zogca said

    Datum rojstva, uro rojstva in kraj rojstva.

    Se bom potrudila, da ne.

  84. Mona said

    Kot že rečeno, še vedno ne znam citirati sporočil😦.

    Nocoj se menda marsikaj vidi, pa ne bom napisala, kaj, ker mogoče sem pa narobe razumela in se ne bi rada osmešila.

    Midva sva kasneje gledala v nebo in čakala zvezdne utrinke. Tudi zaspala sva na prostem.

  85. romeno said

    Žogca. Ena ideja. Kaj, ko bi poizkusila namestit ta plugin za wordpress.

    http://wordpress.org/extend/plugins/quote-comments/

    in problem z quotanjem bi bil rešen🙂

  86. zogca said

    A misliš, da ne morem nič zafrknit? Jaz sem ipak mojstrica.😉

  87. Boom said

    A mi lahko pošlješ mejl?

    Evo, imaš.

  88. romeno said

    A misliš, da ne morem nič zafrknit? Jaz sem ipak mojstrica.

    Ampak tako dobra pa vseeno nisi🙂

  89. Boom said

    Mimogrede, ko je bilo govora o citiranju:

    Če si kdo želi ustvarit novo predlogo (tudi) za WordPress, Microsoft je izdal nov program za ustvarjanje predlog in je celo zastonj:

    http://www.microsoft.com/web/webmatrix/

    Sam ga sicer še nisem preizkusil, ker uporabljam nekega drugega.

  90. lynx said

    Za Mono

    Takole zapiši kar želiš povedati, le namesto č-ja uporabi c in se ti mora v okvirčku pojaviti samo besedilo, v mojem primeru:

    Za Mono

  91. lynx said

    Zajebal.
    Ponavljam:

    Za Mono

    Takole zapiši kar želiš povedati, le namesto s-ja uporabi c in se ti mora v okvirčku pojaviti samo besedilo, v mojem primeru: Za Mono

  92. lynx said

    Še enkrat
    Mogoče bo uspelo:

    Za Mono

  93. lynx said

    Ne gre mi. Sem obupal.
    V glavnem, pred tekstom vstaviš tisti blockquote z vsemi znaki vred, po tekstu pa pred b (od blockquote) vstaviš še znak /

  94. zogca said

    Nikoli se ne ve.😉 Bom pa en dan poskusila.

    Ampak tako dobra pa vseeno nisi

  95. Mona said

    Test. Sicer dvomim, da sem prav razumela😦, kljub temu pa hvala Lynx.

    Žogca, sorry, ker smetim …

  96. Mona said

    Eh, ne gre😦. Kaj je res tako komplicirano, ali sem samo jaz preveč smotana :-(?

  97. zogca said

    Ti kar smeti.😉 Saj bom jaz poskusila zrihtati, da bo bolj preprosto. Čim bom mentalno sposobna tega zapletenega podviga.😉

  98. Mona said

    Hvala Žogca😉.

  99. Supper duper demokracija.

  100. kaja said

    Dicky,

    ti si se pa spravil na Žogco…

    Glede na to, da sem na tvojem – zadnje čase precej mrtvem – blogu zasledila, da si se označil kot pizdunski provokator, ti Žogi tvojih izlivov verjetno ne sme zamerit😉

  101. masena said

    Ah, kje pa Dicky. Žogca je pa res “kul”. No, če odmislim, da vsake toliko časa fotka svoje joške in jih tukaj popa (za moj okus cenena pornografija), da te namerava blokirati, ker ne trobiš z njo v isti rog, da pri tipih išče dobroto srca, pa o njej ne ve več ko jaz o lanskem snegu, da se postavlja v pozo Vsemogočnega, pa od Vsemogočnega niti V-ja ipd.

  102. kaja said

    obtičala v moderaciji😦

  103. zogca said

    Kaja, tako deluje sistem. Prepričana sem, da bo naslednji komentar šel skozi brez težav.

    Masena, fotografija mene, oblečene (sicer poletno) in izrezana, da se vidi samo en del, niti pod točko razno ne more biti pornografija, še erotika težko. In ne, blokada ne bo zaradi netrobljenja v isti rog, ampak zaradi zelo očitnega žaljenja in nazivanja z imeni za ženski spolni organ.

  104. masena said

    Odvisno kaj smatraš za pornografijo. Dicky-jevih izrazov tu nisem srečal, a so po moje tu pri tebi zgolj elegantna rešitev za domnevno blokado, ki pa v resnici bazira čisto drugje. Pač ni eden tistih, ki bi te a priori koval med zvezde. Tako, bežna ocena. Sicer pa s sočnimi izrazi znaš postreči tudi sama. Spominjam se tvojih objav na MON-u. Pa kolikor vem še vedno in vztrajno tam objavljaš svoje komentarje. Če si šla enkrat tako daleč tudi sama, pa se ne odstraniš iz tamkajšnjih čvekov, hm, imaš dvojna merila?

  105. zogca said

    Če ti nisi naletela na njegove izpade, v katerih me naziva materialistična frača, nepotešena pizda in non stop piše o mojem splovilo, potem ti ne morem pomagati. Nikoli nikogar nisem blokirala zato, ker me ni koval v zvezde in tako in tako njemu že vsaj en mesec pustim, da me skoraj v vsakem komentarju žali. Res ne vem, zakaj bi. In ne vem, kdo bi. Nič nimam proti sočni govorici, ampak takole nekoga žaliti … Ne vem, od kod ti, da jaz vzrtajno objavljam na MON-u. V zadnjih treh mesecih sem tam pustila točno eno sporočilo, in še to dolgo en stavek, v katerem niti pod točko razno nisem nikogar žalila.

  106. masena said

    Če nimaš nič proti sočni govorici, mu pa vendarle pusti, da ti pove sočno, kar bi ti kdo drugi v lepši obliki. Bi pa, tudi tistega drugega, hitro rada dala na hladno.

  107. Žogca, lej tudi jaz se ne strinjam s tvojimi pogledi na določene teme. Ampak človeka v današnji družbi blokirati ker pove svoje mnenje je pa absurd in ko bo to prišlo na višji nivo bomo hitro v diktaturi. Kako in na kakšen način to pove, je pa pač pokazatelj njegove razgledanosti in besednega zaklada. A to še ne pomeni, da mnenja ne sme zapisati.

  108. zogca said

    Svoje mnenje? To, da mi je danes pisaril stvari (sem jih izbrisala), da se mu smili tisti otrok, ki ga bom jaz rodila in da samo popoln kreten lahko meni naredi otroka, a to je mnenje? In če vsak dan pisari takšne? Včeraj sem bila materialistična frača, predvčerajšnjim se pizdo dajala za denar ali kako že. A to je mnenje? Ali pa gre za to, da mene nekdo sistematično žali? Ne vem, zakaj bi jaz vsak dan blog odpirala v strahu, kakšne žalitve bom morala pa tokrat prebrati. Dve leti in pol pišem blog in njegovo ime je edino, ki je v vsem tem času blokirano.

  109. zogca said

    Pa še to. Nikoli nisem nikogar blokirala zato, ker se ne bi strinjal z menoj in niti pod točko razno strinjanje z menoj in pogoj za pisanje na tem blogu. To vedo vsi, ki sodelujejo.

  110. webmaher said

    AstroZodiak, na stanje v današnjem svetu bi že zdavnaj lahko v zvezde pogledal natančneje in ugotovil, da živimo v diktaturi … Žogca če si ga Dickya toliko časa prenašala ga pa daj še naprej in ne odgovarjaj naj se sam s sabo pogovarja …
    Masena ti se pa odloči jesi žensko ili muško ali nevemkaj:mrgreen:
    Očitno so zvezde že nekaj časa slabo razpoložene bodo morale prave čarovnice na sceno stopit:mrgreen:

  111. kaja said

    Ej Web,

    mene ista dilema daje….nick in vsebina komentarja sta mi nekako v “spolnem” neskladju🙂

  112. Janis said

    Dej, Žogca, ne se prerekat s temi otročjimi retardiranci, ki vsi delujejo po istem principu: pridejo na TUJ blog, začnejo z vulgarnimi izrazi žalit lastnika bloga, ko jih pa fašejo nazaj v njim lastnem slogu od ostalih komentatorjev ali dočakajo ban s strani lastnika, pa začnejo jokcat, da gre za diktuaturo in diskriminacijo. Take retardirance se pošlje v pm in jokat nazaj na njihov blog, če ga imajo, pa konec debate. Škoda vsake minute za internetne debile.

  113. Nevenka said

    Človek ima ustavno pravico do izbire.
    In kar se tega tiče, je ena od izbir tudi družba, čeprav internetna.
    Lahko jo človek dojema tudi kot diktaturo, ki pač zahteva nek kulturni minimum.
    Demokracija pač ni to, da se ti lahko čisto vsak userje na glavo. In kdor jo tako dojema, naj najprej v svojo kahlo glavo tišči. Pa naj potem poroča kako mu je všeč.

  114. Nevenka said

    Moram priznati, da skrajno ne maram internetnih nasilnežev in spolnih nadlegovalcev.

  115. Osnovni pogoj odprte demokracije je tudi odprta in neomejena komunikacija. Drugače smo hitro na Kitajskem, kjer te preprosto blokirajo (npr.Google) in ti me pustijo izrazit mnenja.
    Nevenka:
    Demokracija pač ni to, da se ti lahko čisto vsak userje na glavo. In kdor jo tako dojema, naj najprej v svojo kahlo glavo tišči.
    Žal Nevenka je danes tako, da se poštenim in delavnim ljudem nevede skoraj vsak dan nekdo userje na glavo v imenu demokracije. In kaj naredijo ljudje, nič preprosto potrpijo, da pride nov dan in mogoče ne bodo spet na vrsti.
    Pri nas definitivno ni demokracije na nobenem podoročju, tudi na verbalnem je ni.

  116. Nevenka said

    Tako, mimo grede, njihovo vedenje je nezakonito in kaznivo.

  117. Nevenka said

    Saj je odprta in neomejena, ker pa ni vsa dovolj kulturna, je pač regulirana še z dodatnimi instrumenti.
    Tudi grožnja je komunikacija, žalitve so komunikacija, diskriminatornost itd… thank you very much za to odprtost in demokracijo.
    Demokracije ne smeš enačiti z popolno anarhijo in razvrednotenjem vrednot.

  118. Nevenka said

    Vsekakor pa ni demokracije moderiranje na 24ur.com, kjer pa res ne smeš povedati niti na kulturen način stvari, ki “jim” ni všeč.
    To pa ni demokracija.
    Samo omeniš kulturni boj, (belo-rdeči) si že na seznamu in bog ne daj, da kakšno zasoliš na verski in cerkven račun.

  119. asdf said

    meni se zdi pomembno, da ne glede na svojo izobrazbo in čustveno stanje, zmoremo povedati svoje mnenje na nežaljiv način. če tega nismo sposobni, je pač pravilno, da za svoja dejanja in besede sprejmemo posledice…
    demokracija, kot oblika svobode, tako kot pravice, zajema tudi dolžnosti. lepo je če si jih zmore oseba določati in jih izvajati sama…
    lp vsem

  120. Nevenka said

    Asdf, absolutno.

  121. masena said

    Žogca, ti lažeš. Preglej zato raje svoje domnevne osebnostne kvalitete. Ponavljam se, pri tem boš s pometanjem imela cel kup dela. Po mojem mnenju imaš grd značaj. Tvoje joške in ne vem kaka muca ipd. stvari ti ne morej nič pomagati. Razen, se ve, pri tistih, ki tako plehko kot ti gledajo na ta svet in ki z jezikom do peta hlastajo samo po telesnem. Samo, ne mi potem v nebo vpiti o neki lepoti in dobroti, ki jo iščeš, ker o tem pri tebi ni ne duha ne sluha. Žanjemo menda tako ali tako tisto kar smo sejali. Ti seješ precej grdega.

  122. Nevenka said

    Masena, tvoje dojemanje sveta je pa močno na psu, kajneda?

  123. masena said

    Znotraj diktature, bi se lahko tako reklo. Jaz pa sem demokratka.

  124. Izbrana said

    Dodam samo še to: …moja pravica se neha tam, kjer se začne pravic drugega! In obratno, pravica nekoga drugega se neha tam, kjer se začne moja!!!! Tako in nič drugače! Tudi IN predvsem v demokraciji!!!!!……….

    Ampak tega nekateri ne zmorejo, ker ne znajo ali pa nočejo! Najhujši so pa tisti, ki ne znajo pa niti nočejo znati…..

    meni se zdi pomembno, da ne glede na svojo izobrazbo in čustveno stanje, zmoremo povedati svoje mnenje na nežaljiv način. če tega nismo sposobni, je pač pravilno, da za svoja dejanja in besede sprejmemo posledice…
    demokracija, kot oblika svobode, tako kot pravice, zajema tudi dolžnosti. lepo je če si jih zmore oseba določati in jih izvajati sama…
    lp vsem

  125. Janis said

    Ampak tega nekateri ne zmorejo, ker ne znajo ali pa nočejo! Najhujši so pa tisti, ki ne znajo pa niti nočejo znati…..

    Če hočeš vedeti, koliko je komu v resnici do takega tipa “demokracije”, kjer lahko vsakega oblajaš s primitivnostjo, mu enostavno vrni z njegovo mero. Takrat se pa pri teh “demokratih” zmeraj zgodi čudežni preobrat, ki se mu reče takole: demokracija je to, da se lahko jaz lahko vsakemu userjem na sredo spalnice in mora vse tiho požret, v mojo hišo pa ne sme nihče niti pokukati, drugače bo joj. Taki “demokrati” niso nobeni demokrati, ampak čisto običajni hinavci.

  126. zogca said

    Če ti tako misliš, tudi prav.

    Žogca, ti lažeš. Preglej zato raje svoje domnevne osebnostne kvalitete. Ponavljam se, pri tem boš s pometanjem imela cel kup dela. Po mojem mnenju imaš grd značaj. Tvoje joške in ne vem kaka muca ipd. stvari ti ne morej nič pomagati. Razen, se ve, pri tistih, ki tako plehko kot ti gledajo na ta svet in ki z jezikom do peta hlastajo samo po telesnem. Samo, ne mi potem v nebo vpiti o neki lepoti in dobroti, ki jo iščeš, ker o tem pri tebi ni ne duha ne sluha. Žanjemo menda tako ali tako tisto kar smo sejali. Ti seješ precej grdega.

  127. zogca said

    Saj. Se spomniš, koliko žaljivk sem jaz prebrala in prebavila na MON-u takrat, ko je ven prišlo, kdo je princ? Se spomniš? In sem prijazno odgovarjala. Dokler nisem enkrat vrnila z enako mero in vse skupaj samo enkrat poslala v tri pizde materine. Takrat pa ogorčenje, kakšna da sem in kako da se vedem. Tako kot so se vedli oni.

    Če hočeš vedeti, koliko je komu v resnici do takega tipa “demokracije”, kjer lahko vsakega oblajaš s primitivnostjo, mu enostavno vrni z njegovo mero.

  128. masena said

    Ha, ha. Pa ti me boš še nasmejala danes s svojo vlogo žrtve, ki jo vedno znova špilaš. V bistvu si pa ti velik volk.

  129. zogca said

    Jaz nisem nobena žrtev. Je pa lepo, da si dobre volje.

  130. masena said

    Igraš jo že.

  131. zogca said

    In naslednje leto pričakujem oskarja.

  132. masena said

    Koga boš pripeljala kot spremljevalca?

  133. zogca said

    Jovanko Broz.

  134. masena said

    Izbira ti pristoji.

  135. zogca said

    Tudi Jovanka, srčece moje, mi pristoji.

  136. Janis said

    Takrat pa ogorčenje, kakšna da sem in kako da se vedem. Tako kot so se vedli oni.

    Najstarejši trik pod soncem😉 Žalostno je pa to, da je to tudi priljubljen trik za šikaniranje (posameznika ali cele skupine). Nekoga ne maraš, začneš ga sistematično podjebavat in ko ta posameznik ali skupina končno reagira v svojo zaščito, začne provokator na glas tulit “saj sem vam rekel, da je ta in ta takšen in takšen”, ergo, njegovi predsodki naj bi bili “že od vsega začetka” upravičeni, torej je upravičena tudi diskriminacija. Bingo!

    Grdo in sprevrženo. Imam pa tudi sama tako izkušnjo z MON-om, kjer mi je odneslo pokrov, ko so začeli na forumu Družinska pobuda veselo opravičevati diskriminacijo z manipuliranjem določenih podatkov. In sem bila kasneje tudi označena za vse najslabše, ker nisem šparala njihovih občutljivih ušesc, ki so v čudovitem neskladju z njihovimi umazanimi usti.

  137. maxi said

    Grdo in sprevrženo.

    exactly!

  138. zogca said

    Meni tako in tako sploh ni jasno, zakaj bi človek hodil na blog nekoga, ki ga ne mara. Jaz osebno tega ne bi počela. Okej, forumi so nekaj drugega, tam je glupo, da zapustiš forum, če ti gre en uporabnik v nos, ampak pri blogih …

    Nekoga ne maraš

  139. Boom said

    Tvoje joške in ne vem kaka muca ipd. stvari ti ne morej nič pomagati.

    ne bit fovš, no.

  140. masena said

    Ne, Boom. Nisem fovš. Res ne. Nimam biti za kaj.

    Res pa ne vem, zakaj naj bi nekoga na forumu zafrkavali. Ne vem na kakšni osnovi taka pravica. Sem pa videla kako frčafele ala Žogca to tam počno. Odvratno, polno žolča in sprevržensoti. Če potem Dicky napiše, da se mu smili otrok, ki ga boš rodila, je pač to mnenje, ki ga ima na tej ali kaki drugi osnovi. Ni reakcije brez akcije. Kako neokusne so tvoje in akcije tebi podobnih pa ne mislim naštevati. Tako ali tako ste prepričane v svoj prav. Za povrh pa še lažete. Grdo, najbolj milo rečeno.

Leave a Reply

 
