Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Skakljanje po tanki vrvi!

Posted by zogca na avgust 11, 2010

“Ob osmih moram biti doma”, sem rekla, ko sva se odpravili v mesto. Aha, nisem hotela zamuditi otvoritve nove dvorane za košarko. Kot tudi danes ne bom hotela zamuditi otvoritve novega nogometnega stadiona. Kar se mene tiče, sta včerajšnji in današnji dan praznična, velika dneva za mojo Ljubljano. Če ne bi v preteklih dneh imela toliko nevšečnosti, bi verjetno dala vse od sebe, da pridem do vstopnice za nogometno tekmo, tako pa … Saj stadion bo ostal.

V mestu pa šov, ki ga je pripravil (bi rekla) Anglež. On je temu rekel ulično gledališče. Karkoli že je, pritegnil je pozornost skoraj vseh, ki so se okoli šestih znašli v bližini Prešernovega spomenika. Roko na srce, tam je bilo več turistov kot domačinov. Šest ljudi je prosil za pomoč pri izvedbi svojih vragolij in med temi šestimi je uspel “potegniti ven” samo enega Slovenca.

Mahanje z biči, hoja po tanki vrvi, žongliranje z nevarnimi predmeti. Ne vem, zakaj, mogoče zaradi pesmi skupine U2, ampak njegovo početje me je spomnilo za ljubezen.

Sledil je sprehod do Mesarskega mostu, ki je pač trenutno največja ljubljanska atrakcija.

Priznam, nisem mogla, da se ne bi spomnila prejšnjega obiska mostu, ko je bil še za ograjami, in vsega izrečenega tistega dne. Ih, še vedno me zvije, ko vidim, kako zelo so ljudje sposobni lagati in v kakšne podrobnosti pri tem svojem početju gredo. S ključavnico bom zategadelj raje še malo počakala. Ne bi se rada namreč znova počutila kot bebka.

Za konec pa še moje najljubše ljubljanske klopce. Lokacija mi sicer ni všeč, ampak barve … Ob osmih sva res bili pred televizorjem in dvorano so res odprli. Aja, na poti domov sva se ustavili na bencinski črpalki in spomnila sem se, da tam dela edini moški, za katerega sem spomladi govorila, da bi po lepoti prišel v poštev. Ko sem plačevala njegovemu sodelavcu, je prišel do pulta, čeprav tam očitno ni imel kaj početi, me pozdravil in se mi tako lepo smehljal, da … Oja, velikooo več sreče imam z moškimi, dokler jih samo gledam.

53 Responses to “Skakljanje po tanki vrvi!”

  1. Ljubezen nam je vsem v pogubo. Le tistim ne, ki se pretvarjajo.

  2. lynx said

  3. zogca said

    Še nikoli se nisem tako zelo strinjala s teboj.

    Ljubezen nam je vsem v pogubo. Le tistim ne, ki se pretvarjajo.

  4. zogca said

  5. Veš, ampak ti malo zamerim, ker kljub tvoji obljubi nisi še uvrstila moje spletne strani v rubriko Žogca danes bere.

  6. zogca said

    Komot to naredim, čeprav obljubila pa takrat nisem. Midva sva se menila, da bom tvoj link dajala gor v astro temah, ne spomnim se, da si me prosil za to desno.

  7. No, saj če nočeš ga pać ni treba dat. Ko si mi poslala svoje podatke za karto si mi to obljubila. Sam ni blem. Pač rahel poskus zastonj reklame, čeprav se je nebi branil.

  8. Obljubila pa si, ziher povezavo v rubriko.

  9. zogca said

    Bom dala, sploh ni problem. Ampak ti linki se menjajo, čeprav je res, da en stoji gor že pol leta. Bom pustila tudi tvojega stati.

  10. Thanx. Super si. Sorry za gnjavažo.

  11. Bom pustila tudi tvojega stati.
    Bi kaj rekel…pa ne bom. Naj stoji.

  12. zogca said

    Vidim, da se vam vsem frkljajo hormoni. Moji so ekspresno umrli in hvala jim.

    Bom pustila tudi tvojega stati.
    Bi kaj rekel…pa ne bom. Naj stoji.

  13. Tana said

    Ljubezen nam je vsem v pogubo. Le tistim ne, ki se pretvarjajo.

    Jaz se pa s tem sploh ne strinjam. Zakaj v pogubo? In kakšne veze naj bi imelo pretvarjanje z ljubeznijo?🙂

  14. Tana said

    Moji so ekspresno umrli in hvala jim.

    Ne umrli sigurno niso, si še mnogoooooo premlada🙂

    Trenutno so se malo potuhnili.

  15. Tana said

    S ključavnico bom zategadelj raje še malo počakala.

    Saj ključavnico lahko obesiš in zakleneš. Samo ključka ne smeš stran vrečt ali izgubit.🙂

  16. romeno said

    velikooo več sreče imam z moškimi, dokler jih samo gledam.

    Zgleda, da gledaš napačne🙂

  17. Jazz said

    14.Tana said
    avgust 11, 2010 at 9:05 popoldan
    Moji so ekspresno umrli in hvala jim.

    Ne umrli sigurno niso, si še mnogoooooo premlada

    A ne! Otroci….🙂

  18. Žogca ti si ena potrebna frača, sam kaj ko imaš očitno probleme s tem, da fukneš moškega na postlo, ga zvežeš, pojahaš, pokadiš cigaret in rečeš auf fukisen!
    Če ti je tipson na Petrolu všeč, delaj se da nekaj iščeš po prodajalni, zgrabi ga za kurca ko pride vprašat kaj išče in ga zvleci v skladišče ter ornk pojahaj. Kaj kompliciraš….
    Če skladišče ni na voljo, počakaj ga po šihtu in ga poflodraj v avtu.
    Naj Vama pride!

  19. In ne mi skučajno s kakšnimi svetohlinskimi… mah ne morem, ne smem, hvala za družbo, ker zjutri mam službo…
    Navali narod…čas je za seksualno revolucijo!
    Na naslednjih volitvah nastopimo s stranko Seksači Slovenije.
    Kdo gre zraven?

  20. zogca said

    Popolnoma.

    Trenutno so se malo potuhnili.

  21. zogca said

    Imam problem s tem v toliko, da je ta tipson mogoče poročen, mogoče ima punco in takšnih stvari pa jaz ne počnem. Drugim ljudem ne delam stvari, za katere ne bi želela, da jih kdo naredi meni. V kolikor pa je samski in bo jasno pokazal, da bi želel, sploh nimam nobene težave s tem, da fuknem na postlo, pojaham, pokadim cigaret in rešem auf fukisen.

    Žogca ti si ena potrebna frača, sam kaj ko imaš očitno probleme s tem, da fukneš moškega na postlo, ga zvežeš, pojahaš, pokadiš cigaret in rečeš auf fukisen!

    e ti je tipson na Petrolu všeč, delaj se da nekaj iščeš po prodajalni, zgrabi ga za kurca ko pride vprašat kaj išče in ga zvleci v skladišče ter ornk pojahaj. Kaj kompliciraš….

  22. zogca said

    Gledam prave, zapletam se pa z napačnimi.

    Zgleda, da gledaš napačne

  23. romeno said

    Mam občutek, da Dicky spet samo z eno roko tipka🙂

  24. zogca said

    😉

    Pa vse ženske so zbežale z bloga.

  25. Nevenka said

    Si pa skeptična. Pa še toliko mladosti imaš na voljo. Kaj pupi ni več pupi? Ali pa gre samo za previdnost in bo šlo vse malo bolj počasi?

  26. Žogca, sorry ker ti bom spet malo težil in mogoče tole ni pravo mesto ampak vseeno.
    Pri pospravljanju sem naletel na 3 komplete kart za Tarot. 2 kompleta sta nedotaknjena, tretji pa je bil uporabljan mogoče parkrat. Ker sem se pred kakimi 3 leti bolj intenzivno ukvarjal z raziskovanjem simbolike skozi tarot karte, sem dobil 3 komplete za darilo. Sedaj mi pa ležijo doma in ker imam že svoj osebni komplet kart jih podarim oz. menjam.
    Torej če je kdo, ki bi rad imel res lep komplet tarot kart znanega proizvajalca Lo Scarabeo, naj mi piše na mail.
    lahko si jih ogledate na tej povezavi:
    http://www.loscarabeo.com/ing-catalogo.aspx?p=8344
    Gre za kompelte kart:
    Golden Tarot of Klimt
    Golden Tarot of the Tsar
    Medieval Tarot
    Ker vem kako je z podarjenimi stvarmi in da nikoli ne pridejo v prave roke, karte menjam za kako dobro knjigo.
    Vsi zainteresirani mi lahko pišete na mail: astroskopzodiak@gmail.com
    Tebi Žogca pa sorry če je bil tale poziv malo mimo.

  27. zogca said

    Pupi ni več pupi. Za previdnost pa je žal že malo prepozno, prej bi bila morala biti previdna. V bistvu sem bila tokrat prav prekleto neprevidna. To, kakšen bo račun za neprevidnost, bom pa prav kmalu videla.

    Kaj pupi ni več pupi? Ali pa gre samo za previdnost in bo šlo vse malo bolj počasi?

  28. Nevenka said

    Škoda, ker se bolj ne razumem na te reči, čeprav sem kar z veseljem prebirala članke o tarotu. Poznam Corwleyev tarot, Heindlov, tarot Williema Blaka, Sola Busca.
    Klimt? Slikar? Ta mora biti pa res zlat. Predvidevam, da je zelo lep.
    Gotovo ga bo kdo zelo vesel.

  29. Nevenka said

    Oh, Žogca. Žal mi je😦

  30. Nevenka said

    Žal je dejstvo, da skoraj na vsakem moškem piše: več sreče prihodnjič😦

    Pa še dobri nimajo nobene garancije, da se ne bodo pokvarili.

  31. zogca said

    Tale je bil hudo pokvarjen že v štartu, samo da jaz tega nisem vedela, ampak sem totalno nasedla njegovi predstavitvi, ki je seveda bila dober, pošten, večno ranjen blablabla. Ves zlat do mene na začetku, potem pa …

    Pa še dobri nimajo nobene garancije, da se ne bodo pokvarili.

  32. maxi said

    Tale je bil hudo pokvarjen že v štartu, samo da jaz tega nisem vedela, ampak sem totalno nasedla njegovi predstavitvi, ki je seveda bila dober, pošten, večno ranjen blablabla.

    Hm…saj vem, da je po bitki lahko bit heroj.
    Ampak, ko sem jaz prebrala njegov prvi post tukaj…se mi vtisnil feeling, da je blebetač.

    Drugače pa sux.😦

  33. Nevenka said

    Ja, sux😦

  34. Ja in sedaj se bo zaprla kot školjka in čakala in čakala, čakala.Še na koffe ne gre…

  35. zogca said

    Gotovo si ne mislim še tako kmalu omisliti novega fanta, še manj ga mislim iskati.

    Ma kofe pa prijateljsko lahko grem, to nikoli ni bil problem. Je pa res, da imam zdaj že tri dni obiske, sestrično, da jutri pride na obisk prijateljica in ostane ves dan, skratka trenutno nimam časa.

    Ja in sedaj se bo zaprla kot školjka in čakala in čakala, čakala.Še na koffe ne gre…

  36. zogca said

    Ko bi vsaj bil samo to.

    da je blebetač.

  37. zogca said

  38. zogca said

  39. zogca said

  40. Tana said

    A ne! Otroci….🙂

    Se strinjam Jazz. Kar naju naj vprašajo in poslušajo, ki imava že kar nekaj izkušenj in …🙂

  41. Tana said

  42. lynx said

    Žal je dejstvo, da skoraj na vsakem moškem piše: več sreče prihodnjič

    Kako gre tista; moški so kot avtobus, malo počakaš in pride naslednji. 😉

  43. zogca said

    Lynx, in mi zdaj verjameš, da vem nekaj o astrologiji? Se spomniš, ko sem tole napovedala in si rekel, da boš preveril? Evo, točno, da je deloval aspekt, ki sem ga tebi omenjala. Si rekel, da boš preveril.

  44. zogca said

    Avtobusi so vedno boljši, klima, obveščanje o postajah itn, moški pa vedno slabši.😉

    moški so kot avtobus, malo počakaš in pride naslednji.

  45. lynx said

    Ne spomnim se.
    Kako se prav piše. Spomnim ali spomnem?

  46. lynx said

    Če bi mene vprašala, bi ti isto povedal (podobno kot Maxi). Brez kart. 🙂

  47. zogca said

    Spomnim. Jaz se spomnim. Sem ti povedala aspekt in kdaj bo. Napisal si, da ne verjameš in boš prav preveril.

    Ker si takšen dvomljivec …

  48. zogca said

    Zakaj?

    Če bi mene vprašala, bi ti isto povedal (podobno kot Maxi). Brez kart.

  49. lynx said

    Sem ti povedala aspekt in kdaj bo. Napisal si, da ne verjameš in boš prav preveril.

    Bom preveril.

    Ker si takšen dvomljivec …

    V pozitivnem smislu. 😉

    Zakaj?

    Ti bi temu rekla šesti čut. Na blogu ne bomo o tem.

  50. zogca said

    Če še imaš moj mejl, mi lahko napišeš na mejl.

    Ti bi temu rekla šesti čut. Na blogu ne bomo o tem.

  51. zogca said

    Kar.

    Bom preveril.

  52. lynx said

    Če še imaš moj mejl, mi lahko napišeš na mejl.

    Zvečer

  53. maxi said

Leave a Reply

 
