Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moja Ljubljana ima stadion!

Posted by zogca na avgust 11, 2010

19 Responses to “Moja Ljubljana ima stadion!”

  1. romeno said

    Ja. Res je lep, ampak navijači pa bodo še rabili kakšno tekmo, da bodo usvtarili takšno vzdušje, kot je v Mariboru🙂

  2. zogca said

    Nč bat, nč bat.😉

    Jaz komaj čakam prvo nepompozno tekmo, da grem stestirat nov stadion, za katerega mislim, da me bo večkrat videval. Pa tudi na košarko bom kdaj šla, ampak seveda fuzbal, moja ljubezen …

  3. zogca said

    Hepi zaradi rezultata. Drugi gol fantastično lep. Stadion še enkrat – I love it.😉

  4. dronyx said

    “Jaz komaj čakam prvo nepompozno tekmo, da grem stestirat nov stadion…” Po moje bo derbi začelja med Primorjem in Olimpijo kar prava tekma za test. Ljubi mir, nobenega norenja na tribunah, skandiranja… lepo se usedeš na enega izmed 16000 kitajskih stolov in v miru prebereš kakšno knjigo ali prelistaš Lady.

  5. zogca said

    Brez Lady (Žogca tega ne bere) in knjige (te berem). Mi napišeš datum te tekme? Vem, bi ga šla lahko tudi sama poiskat.

  6. Mona said

    Rezultat tekme, ja! Se mi je kar milo storilo🙂.

    + Vedno bolj pogrešam Ljubljano …😦.

  7. Nevenka said

    Hja, saj sem jaz tudi vesela stadiona, čeprav šport že dolgo ni več moja prioriteta.
    Kak fajn koncert bi šla pa z veseljem gledat in poslušat.
    Če ga bodo uspeli dobro organizirat.
    Mene pa skrbi, da bo stadion več sameval kot ne.

  8. zogca said

    Ti bom povedala po prvih tekmah. Jaz bom tam.😉

    Mene pa skrbi, da bo stadion več sameval kot ne.

  9. webmaher said

    Baje bi ga 70X na leto morali ponucati, da bi nek plus delali😆
    Sicer pa čist v redu zadeva še posebno ker so naši čisto lepo zmagali😆

  10. zogca said

    Razmišljam, da bi si kupila kar letno karto za Olimpijine tekme. Vedno sem si to želela oziroma sem vedno govorila, da če bom imela sina, da bom nabavila letno karto in potem hodila z njim na tekme. Mislim, hočem ga vzgajati v pravem duhu.

    Čeprav, saj tudi posamične vstopnice niso drage, deset evrov.

    http://www.nkolimpija.com/?page=club&id=17

    Pa ne, da bi meni Olimpija kaj strašno pomenilo, hočem imeti tisto, da hodim na tekme, tisti fajn filing, ki sem ga imela vedno v Srbiji, ko sem šla vsak teden na tekmo.

    Niti razporeda tekem ne najdem na spletni strani. Ti najdeš?

  11. Tana said

    Mislim, hočem ga vzgajati v pravem duhu.

    No pa dajmo eno o vzgoji🙂 malo za hec, je pa v vsakem hecu tudi nekaj resnice.

    Mama v kuhinji je poslušala svojega 5-letnega sina, ki se je
    igral v dnevni sobi s svojimi vlakci. Slišala je, kako se je vlak ustavil in sina, ki je rekel:
    “Vsi kreteni, ki so zdejle še not, naj se čimprej skidajo ven, jebemti, tukaj je zadnja postaja!”
    In:
    “Tisti bedaki, ki mislijo iti s tem vlakom, naj spravijo svoje lene riti not, ker zdejle gremo.”

    Mama čisto popeni in reče:
    “Na tak način se ne boš pogovarjal v tej hiši, pojdi v svojo sobo za dve uri in razmišljaj, kako bi to lahko bolje rekel in ko prideš nazaj nočem več slišati takih besed!”

    Dve uri kasneje se sin spet igra z vlakom v dnevni in mama pozorno posluša, kako sin reče:
    “Dragi potniki, hvala, da ste potovali z nami, prosim, ne pozabite na prtljago, upam, da boste kmalu spet potovali z nami.”
    In:
    “Za tiste, ki so ravnokar vstopili: Dragi potniki dober dan, ta del je za nekadilce, upam, da boste dobro potovali z nami.”

    V trenutku, ko se za čne mama smejati, sliši:

    “In če ste čist besni zaradi dve-urne zamude, ne mene jebat, ampak povejte to oni pički v kuhinji!”

  12. Jazz said

    Tana… 🙂

  13. Nevenka said

    He, he…🙂

  14. webmaher said

    Tana we love you 4 ever:mrgreen:

  15. Urška said

    Razpored tekem:
    http://www.nkolimpija.com/?page=season&action=fixtures

    Prva tekma Olimpije v Stožicah bo torej 21.8.🙂

  16. zogca said

    Hvala, Urška. I will be there.🙂

  17. Tana said

    Tana we love you 4 ever:mrgreen:

    web, hvala. to pa tako paše🙂

    Ampak kavico pa ti nekam slabo kuhaš zadnje čase. Je Izbrana kar zaspala🙂

  18. webmaher said

    Tana se je pač izkazala in ji pripada Orden za zasluge narodu:mrgreen:
    I za brana se je pa že mal naveličala kavice zdej bi že kaj druzga, zato jo pa ni pogosto na spregled😆

  19. zogca said

    Izbrana je polno zaposlena in vse njene manjkajoče ure so opravičene.😉

Leave a Reply

 
