Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca v Sarajevu sedmi del! aka Fuzballlllllll!

Posted by zogca na avgust 9, 2010

Aha, fuzbal. Odkar sem velika ljubiteljica najpomembnejše postranske stvari na svetu, kamorkoli grem, “rinem”na stadione. Če imajo v velikih evropskih mestih enako veliki klubi možnost ogleda stadiona in iz tega naredijo prvovrstno turistično atrakcijo, sta bila ogleda sarajevskih stadionov prav posebna in nenavadna dogodivščina. Aha, prišla sva na oba stadiona ali bolje v notranjost obeh stadionov. In ne, ne zahvaljuč pupiju. Ogled nama je v obeh primerih omogočila moja predrznost oziroma razmišljanje, da je največ, kar nama lahko naredijo to, da naju naženejo ven. Okej, sredi Anglije tega verjetno ne bi počela, ampak v Bosni … Kot da se bo komu ljubilo ukvarjati z “eno zmešano Slovenko, ki ne ve, da se nekam ne sme”.

Stadion Koševo oziroma natančneje stadion Asima Ferhatovića Haseja. Na njem igra FK Sarajevo, sicer pa se tam odvijajo glasbeni koncerti. Kot vidite po policijski marici, se je nekaj dogajalo tudi tistega dne. Ne koncert. In tudi tekma FK Sarajevo ne. Na stadionu je evropsko tekmo igral FK Želježničar, ki povsem očitno (pa saj mi je jasno, zakaj) od UEFA ni dobil dovoljenja za igranje na domačem stadionu.

Pupi je šel k policistoma z vprašanjem, ali je mogoče iti v notranjost stadiona in rekla sta mu, naj greva vprašat. In sva šla. Vendar ni bilo nikogar, ki bi ga lahko vprašala. Pupi se je obrnil in se začel vračati, jaz pa sem šla kar naprej, prijemala kljuke vseh vrat in da, ena so se odprla. Ko sem stopila skoznje, sem se znašla v tunelu, skozi katerega igralci pridejo na stadion.

Ampak Koševo ni bilo dovolj zanimivo, kajti iz meni neznanega razloga je pupi zelo navdušen nad Želježničarjem. In sva šla na stadion Grbavica. Tudi tam sem začela prijemati kljuke in izkazalo se je, da je bila pot do tribun odprta. Pupi se je veselil kot majhen otrok …

… jaz pa sem se počila na enega izmed stolov in uživala.

Pred odhodom iz Sarajeva sem mu neprostovoljno, ampak vseeno z ljubeznijo, kupila tudi Željov šal in skodelico. In bil je vesel. Jaz pa bom vesela, ko bom lahko obiskala naslednji stadion. Uganete, katerega imam v mislih? Seveda novega ljubljanskega.

20 Responses to “Žogca v Sarajevu sedmi del! aka Fuzballlllllll!”

  1. webmaher said

    da vidimo, na spodnji slikci manjka še nekaj …😆

  2. zogca said

    Kaj pa manjka?

  3. webmaher said

    bo I za brana povedala alpa Tana, onidve sta stručkinji za fudbal😆

  4. Tana said

    Joj, joj, prejoj… web, če bi rekel, da sem stručko na katerem drugem področju, bi se ti zahvalila za kompliment, tako pa🙂

    Kje si ti mene našel v fuzbalu. Ne rečem, Izbrana že, jaz pa pojma nimam. Res pa je, da navijam “za naše”.

  5. Tana said

    Uganete, katerega imam v mislih? Seveda novega ljubljanskega.

    Greš danes na otvoritev? Bo pa menda kar pestro. Me prav zanima, kako se bo vse skupaj izteklo, grožnje z blokado ….🙂

  6. zogca said

    Zdaj, ko razmišljam … Po moje je mislil, da manjka žoga.😉

  7. zogca said

    Ne.

    Greš danes na otvoritev?

  8. romeno said

    Zdaj, ko razmišljam … Po moje je mislil, da manjka žoga.

    Koliko jaz poznam Weba verjetno misli dve🙂

  9. zogca said

    To pa niso žoge, so žogce.😉

  10. maxi said

    Koliko jaz poznam Weba verjetno misli dve

    Ja, ja….🙂

  11. webmaher said

    Romeno pacek, Žogca ma prou, kot skoraj vedno:mrgreen:
    A popravim slikco😆
    Tana kar jaz rečm drži😆

  12. zogca said

    A vidite? Žogca ima prav.🙂

  13. zogca said

    Evo, Žogca z žogco. Dve leti stara fotografija.

  14. webmaher said

    Evo od letos :mrgreen:

  15. Nevenka said

    Kaj ni bil objavljen še en zapis?
    Nisem mogla v komentarje, je javljalo napako 404.

  16. romeno said

    Zgleda, da ga je Žogca izbrisala.

  17. zogca said

    Jup, res je, to je bila ena stara objava, za katero sem se odločila, da jo spet ruknem gor in sem jo pripravila za ta dan, potem pa sem pozabila, sem si premislila, je ne želim dati gor zdaj, ker imam že to objavo, bo pa gor v naslednjih dneh.

  18. zogca said

    Luštno.😉

    Evo od letos

  19. zogca said

    Stadion.🙂 Kok sem ponosna.🙂

  20. Žogca, sorry ker ti bom spet malo težil in mogoče tole ni pravo mesto ampak vseeno.
    Pri pospravljanju sem naletel na 3 komplete kart za Tarot. 2 kompleta sta nedotaknjena, tretji pa je bil uporabljan mogoče parkrat. Ker sem se pred kakimi 3 leti bolj intenzivno ukvarjal z raziskovanjem simbolike skozi tarot karte, sem dobil 3 komplete za darilo. Sedaj mi pa ležijo doma in ker imam že svoj osebni komplet kart jih podarim oz. menjam.
    Torej če je kdo, ki bi rad imel res lep komplet tarot kart znanega proizvajalca Lo Scarabeo, naj mi piše na mail.
    lahko si jih ogledate na tej povezavi:
    http://www.loscarabeo.com/ing-catalogo.aspx?p=8344
    Gre za kompelte kart:
    Golden Tarot of Klimt
    Golden Tarot of the Tsar
    Medieval Tarot
    Ker vem kako je z podarjenimi stvarmi in da nikoli ne pridejo v prave roke, karte menjam za kako dobro knjigo.
    Vsi zainteresirani mi lahko pišete na mail: astroskopzodiak@gmail.com
    Tebi Žogca pa sorry če je bil tale poziv malo mimo.

Leave a Reply

 
