Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

To res ni najhujše!

Posted by zogca na avgust 8, 2010

TAKO SAM

Okrog vseh dreves se lahko loviš.
Za vsemi drevesi se lahko skrivaš.
Na nobeno se ne naslanjaj!
Ne veš, katero je trhlo, nagnito,
spodkopano, nažagano.
Lahko padeš.
Hudo.
A to ni najhujše.
Huje je, ker potem sumiš,
da so vsa drevesa trhla,
nagnita, spodkopana, spodžagana.
In nenadoma si tako žalosten in sam.

Neža Maurer

55 Responses to “To res ni najhujše!”

  1. romeno said

    I feel the weight of the world on my shoulder
    As I’m getting older y’all people get colder
    Most of us only care about money makin
    Selfishness got us followin the wrong direction
    Wrong information always shown by the media
    Negative images is the main criteria
    Infecting their young minds faster than bacteria
    Kids wanna act like what the see in the cinema
    Whatever happened to the values of humanity
    Whatever happened to the fairness and equality
    Instead of spreading love, we’re spreading anomosity
    Lack of understanding, leading us away from unity
    That’s the reason why sometimes I’m feeling under
    That’s the reason why sometimes I’m feeling down
    It’s no wonder why sometimes I’m feeling under
    I gotta keep my faith alive, until love is found

    Where is the love?

  2. zogca said

    Ti si ga verjetno tudi. Mislim na julij, Saturnov povratek na ASC in vse to.

    I feel the weight of the world on my shoulder

  3. zogca said

    Hmmm … Če kaj, potem ljubezen ubije vero, ko ugotoviš, da …

    I gotta keep my faith alive, until love is found

  4. maxi said

    Hmmm … Če kaj, potem ljubezen ubije vero, ko ugotoviš, da …

    Kaj vse lahko definiramo kot ljubezen?

    Ps: Prava ljubezen ne ubija vere…tako so mi obljubili.

  5. zogca said

    Pa ljubezen tudi boli ne, a ne?😉

  6. maxi said

    Hm…boli ego.
    O tem smo že cele noči debatirali. Samo z asfd-jem sva se tu strinjala.

  7. zogca said

    Jaz se ne strinjam, da je ljudi samo ego. Okej, ego ima marsikdaj debelo prste vmes, ampak nekaj je pa menda tudi v srcu.

  8. zogca said

    Ne rečem pa, da ne obstajajo ljudje, ki bi človeka raje uničili, kot pa da bi ga videli oditi. In to ni ljubezen, ampak patologija. In ne rečem, da ne obstajajo ljudje, ki bodo naredili vse, da drugemu uničijo srečo, pa čeprav ga zase sploh nočejo. Tudi to je patologija. Nekoga si dobesedno lastiti do smrti. Mislim, da sem se naučila na astrološki karti prepoznati takšne tendence.

  9. maxi said

    ……nekaj je pa menda tudi v srcu…

    Je tudi srčna bolečina, seveda je. Samo ta prej spusti, ne boli zelo dolgo. Zakaj bi si srčno želela nekoga, ki ne želi biti z mano?

  10. maxi said

    Mislim, da sem se naučila na astrološki karti prepoznati takšne tendence.

    Mislim, da sem jaz tega “clean”?:mrgreen:

  11. romeno said

    I feel the weight of the world on my shoulder.

    Ti si ga verjetno tudi. Mislim na julij, Saturnov povratek na ASC in vse to.

    Meni se to dogaja enkrat na mesec in pol.

  12. zogca said

    Za to pa ne more biti kriv Saturn.😉

    Meni se to dogaja enkrat na mesec in pol.

  13. zogca said

    Aha, si. Imaš drugače en hudo manipulativen aspekt, ampak s tvojo Luno, s tvojim ascendentom, s tvojo Venero, enostavno to pretehta … Si clean, seveda.

    Mislim, da sem jaz tega “clean”?

  14. zogca said

    Oja, spusti. Lahko podpišem, da spusti. Mine. In potem človeku želiš vse dobro. Ampak ne vsi. Eni do smrti kuhajo zamero in kujejo maščevanje.

    Je tudi srčna bolečina, seveda je. Samo ta prej spusti, ne boli zelo dolgo. Zakaj bi si srčno želela nekoga, ki ne želi biti z mano?

  15. maxi said

    Imaš drugače en hudo manipulativen aspekt, ampak s tvojo Luno, s tvojim ascendentom, s tvojo Venero, enostavno to pretehta …

    Khm…lahko zvem o tem kaj več??

  16. zogca said

    Kaj več? Kateri je ta manipulativni aspekt?

  17. maxi said

    Kaj več? Kateri je ta manipulativni aspekt?

    Recimo. Karkoli v zvezi s tem. Lahko na mail, če se ti da seveda.

  18. zogca said

    Lahko tudi tukaj. Saj ni problem. Venera v konjunkciji s Plutonom. Ampak pri tebi se to ne more razbohotiti na takšen način. Ker ta tvoja Venera je vseeno v tehtnici. Pa toliko strelca v karti. Če bi imela pa Venero v škorpijonu in še v konjunkciji s Plutonom, bi bila pa človeka pripravljena tudi uničiti, če ga ne bi mogla imeti. Vsaj jaz sem prebrala par zgodb na to temo. Škorpijon tako podprt s Plutonom, tam sploh ni meja. Ampak res, gleda se cela karta in ti tega nimaš.

  19. zogca said

    Mogoče ti tale anekdota opiše, kaj pomeni pretirano škorpijonstvo:

    Škorpijon poprosi žabo, da ga na hrbtu prepelje čez reko. Žaba se brani, rekoč, da zato, ker jo bo prav gotovo pičil. A škorpijon ne popusti in jo nazadnje le prepriča z zagotovilom, da tega nikakor ne bo napravil, saj bi skupaj z njo potonil tudi sam. A ko jo sredi reke kljub vsemu piči in mu hirajoča žaba to očita, rekoč: “Poglej, nesrečnik, kaj si storil! Sedaj boš umrl tudi sam!” ji škorpijon odvrne: “Kaj morem, takšen pač sem!”

    Ampak nima to prav nobene zveze s teboj!!!

  20. maxi said

    kaj pomeni pretirano škorpijonstvo:

    Zelo dobro vem, kaj to pomeni. Žal.

  21. zogca said

    Okej, potem si izkusila. Res, mogoče sem krivična, ampak da jaz spoznam enega tipa in da vidim, da ima pol planetov v škorpijonu, pobegnem, pa četudi bi imel tiča iz čistega zlata. Zbežala bi, da se rešim. Ker si ne morejo pomagati. Že mene moji škorpijoni kdaj malo odnesejo, ampak na srečo imam v karti toliko zraka in še ascendent me prizemlji, da nikoli … Vem pa za primere, ki imajo škorpijonski stelijum (štiri, pet planetov v konjunkciji v škorpijonu) in to ne moreš verjeti, česa vse so sposobni.

  22. maxi said

    Okej, potem si izkusila.

    Še vedno leti.😦

  23. zogca said

    Leti, kako misliš leti?

  24. maxi said

    Po moji glavi.

  25. zogca said

    Ampak škorpijoni ne letijo. Oni pikajo.

  26. maxi said

    A de?
    Hm…nisem našla boljše prispodobe tisti trenutek.
    Sem na trenutke globoko žalostna zaradi tega…po 5 letih človek še vedno ni sposoben požret svojega sranja in začet normalno funkcionirat.

    In to ti je specialec s kondicijo plavih oči.

  27. zogca said

    Aha, to je ta, ki te v bistvu ni hotel več, zdaj pa ne more prenesti tega, da nisi več njegova? Saj, to je bolno. To je to – moje do smrti, čeprav tega v resnici niti več nočem.

  28. maxi said

    Saj, to je bolno.

    Ja to je bolno.

  29. zogca said

    Oni se tega ne zavedajo. Če ti je v tolažbo. Pa dvomim, da ti je.

  30. maxi said

    Ne ni mi v tolažbo. Če mene kaj boli; me boli to…vse skupaj ima velik vpliv na moje življenje, in to BOLI. To res ni fer….ampak vesolje gre svojo pot, njemu je dovoljeno vse, meni nič.

    Ps: Paradoks tolerance. Kje je meja strpnosti do nestrpnosti?

  31. zogca said

    Verjamem, da ima vpliv. Pa verjemi, bi lahko imelo še hujši vpliv. Tudi to takšnim ljudem ni tuje. Na primer. Te zapusti. Te vidi, da trpiš. Vidi, da preboliš, greš naprej, zaživiš drugo življenje, najdeš srečo z nekom drugim in se vrne nazaj samo toliko, da ti rasfuka srečo, potem gre pa spet naprej svojo pot. Samo da zaznamuje teritorij. Da se ve, da je nekaj njegovo. Ta tvoj tega pač ne more narediti, ti pa zato na druge načine greni življenje. Pa kakor sem jaz razumela, je on tebe varal in on končal vajino zvezo. In kaj bi zdaj rad? Da do smrti ostaneš počena nanj in živiš zanj, vse drugo pa je nesprejemljivo.

    Kje je meja strpnosti do nestrpnosti? Očitno je ni.

  32. maxi said

    Pa kakor sem jaz razumela, je on tebe varal in on končal vajino zvezo.

    Je varal, ampak ni končal.

    Pri nas udarja take plitke in pokvarjene udarce; ker ne more prizadet mene, gre preko otrok. Ne veš ali bi bruhal ali jokal.

  33. zogca said

    In on zdaj ni sam, kajne? Ima novo družino in ne more reči, da je njegovo življenje žalostno in prazno (pa tudi to ni izgovor). Nič mu ne fali, to pa dela iz čiste objestnosti? In kar je najhuje, to se zamenjuje za ljubezen. In kar je še huje, mnoge ženske (ne ti) bi to zamenjale za ljubezen.

  34. maxi said

    He he…ja to je ljubezen tudi zanj.
    Ne bo ga takšnega, ki bi te bolj ljubil kot sem te jaz, so bile ene njegovih zadnjih besed.
    Da bruhaš….naj vrag vzame ljubezen, če je to LJUBEZEN?!!

    Nekoč, ko bodo otroci odrasli, mu s tihim glasom diskretno povem; Za tabo je prišel nekdo, ki mu ti ne sežeš niti do gležnjev.
    In potem naj se razpoči v lastnem besu in objestnosti, jaz mu bom pa v slovo še samo smeje pokimala.
    Ampak a veš, mislim da bi se tip ob takšni moji gesti res bil sposoben požret.

  35. webmaher said

    ajej, zvezde zvezde, no sej 21.12.2012 bosta rešeni vseh muk, še posebno ker magnetni pol pride čez geografski. Biće urnebes😆

  36. Boom said

    ‘čer, tale je za vse prisotne damice

  37. Boom said

    ups, zakaj mi ni hotelo vstavit videa? No, pa mogoče takole:

  38. zogca said

    Oooooo ….

    ‘čer, tale je za vse prisotne damice

  39. zogca said

    Saj, če je kaj pravice na tem svetu, se bo. Ampak kot veš, jaz v pravico tega sveta ne verjamem.

    In potem naj se razpoči v lastnem besu in objestnosti,

  40. Boom said

    Kako? Konec dopusta?

  41. zogca said

    Dvomim.

    no sej 21.12.2012 bosta rešeni vseh muk

  42. zogca said

    Hodimo po kosih. Vsaj jaz.😉

    Kako? Konec dopusta?

  43. maxi said

  44. zogca said

    Je pesem hkrati vprašanje?😉

  45. maxi said

    Mah, ja…čeprav ne iščem več odgovorov.

    Želim samo, da v miru žvim MOJ life.

  46. zogca said

    To je tako … Ti lahko povem, da obstajajo še hujši od tvojega ultra škorpijona. Jih poznam več, ki so nasrkali zaradi preveč škorpijonskih ljudi. Ena ženska, ki ne sme končati zveze, ker jo bo ubil. In jo res bo, ta strah in izvit iz trte. Če gre, je mrtva. To je en primer. Drug je primer, ko ženska ne prenese, da bi bivši bil srečen, čeprav noče biti z njim, mu bo iz čiste objestnosti uničila vse, kar bi lepega začel. In tretji primer ultra škorpijona, ki je vsem trem bivšim puncam vsaj eno leto pil kri z grozilnimi sms tipa te bom zaklal in potem bom gledal, kako kri izteka iz tebe. V dveh primerih je odnehal sam, v tretjem ga je ustavila policija. Pa da me ne bo kdo narobe razumel, da jaz mislim, da je vse škorpijonsko slabo. In da so škorpijoni zlodeji. Daleč od tega. Jaz sem samo povedala, da ko vidim v karti kakšen ultra močan škorpijonski stelij, po možnosti še v kakšni res pomembni hiši karte, vem, da tukaj ni meja, da so meje zabrisane in da je takšen človek pripravljen na vse. Saj če ga vprašaš, gre pa tako in tako za ljubezen.

  47. maxi said

    Hm…bi šel tudi pri nas čez mnogo več robov, če mu ne bi jasno pokazala svoje zobe tudi jaz. Saj v biti mi nič ne more, in on to ve. Zato gre preko otrok; (kot, da) je TUP do konca in nazaj, da ne vidi, da jih prizadane. In sploh, kaj imata otroka s tem??? On ni več mož, je pa oče!!
    Razumeš, kaj hočem povedat; ker se zaveda svoje nemoči izrablja nemočne.
    Mene direktno ne napada (več), ker dobi bumerang nazaj in zdaj spletkari.

  48. zogca said

    Čista objestnost. Jaz razumem bolečino, jo razumem, pa razumem tudi to, da človek, ki ga boli, je sebičen in zato naredi tudi kakšno neumnost. Razumem, sem dala skozi. Ampak njega nič ne boli. In če ga kdaj je kaj bolelo (pa dvomim, da hudo, kajti zaradi njega sta se razšla, ne zaradi tebe), ga je že minilo. Objestnost je edina beseda, ki mi pade na pamet.

  49. Nevenka said

    “zakaj bi si srčno želela nekoga, ki ne želi biti z mano..”

    Jaz sem v taki situaciji.
    Zato, ker sem bila edino z njim srečna v življenju in ne razumem zakaj on ni bil srčen z menoj; ne verjamem v to, da bi jaz čutila srečo, če je on ne bi.

    Je to moj ego? Ne vem. Želim si pač.
    Saj silim ga ne. Samo iskreno povem, kar je res. In ni mi do tega, da bi ga ravno zaradi tega morala izgubiti za vedno. Z ljudmi, ki mu nič ne pomenijo in mu to tudi nikoli niso, je pa prijazen.

  50. Nevenka said

    Žal mi je za ljudi, ki od svojih bivših partnerjev doživljajo ali ignoranco ali pa celo slaba dejanja…Preteklosti ne moremo spremeniti, samo boljši ljudje smo lahko, danes.

  51. zogca said

    Chairty begins at home.

    Poznam cel kup ljudi, ki so celemu svetu več kot dobri, ampak svojim najbližjim pa zadajajo bolečino non stop.

    Z ljudmi, ki mu nič ne pomenijo in mu to tudi nikoli niso, je pa prijazen.

  52. zogca said

    Sploh se ne bi smela truditi razumeti. Vem, da je težko, ampak … Z določenimi norostmi si je popolnoma nesmiselno razbijati glavo. Stvari je treba sprejeti. Vem, da je to prekleto zahtevna naloga, verjetno najtežja od vseh, ampak da, samo sprejeti. Ni bil. Mu želeti, da zdaj je in to je to. Čeprav mi verjemi, da ljudje njegovega tipa nikoli niso srečni. Mogoče so še najbolj srečni, ko so nesrečni.

    in ne razumem zakaj on ni bil srčen z menoj

  53. zogca said

  54. zogca said

  55. zogca said

Leave a Reply

 
