Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kako ščije!

Posted by zogca na avgust 6, 2010

128 Responses to “Kako ščije!”

  1. Jaz sem popolnoma pošprican!

  2. zogca said

    Zdaj vsaj veš, kako se včasih počutimo me. :mrgreen:

  3. Lahko te pridem mal šejkat pa pol mal pošpricam vse okol in si obrišem otepača v zaveso, ti zaželim lahko noč in te nikoli več ne pokličem? Bi šlo?

  4. zogca said

    Za takšne stvari se mi javi, ko bom imela tako levo kot desno roko v mavcu. Do tedaj pa ne potrebujem pomoči. :mrgreen:

    A tebe tudi takšen dež ne shladi?

  5. Jaz sem vedno vroč in sexy.

  6. zogca said

    Bo treba imeti podpisane in overjene izjave najmanj petih žensk, da bi se ti verjelo.:mrgreen:

  7. Lahko dodaš še eno nulo odzadaj za petko.

  8. Hello Žogca,
    Škoda da Vama ni zneslo z tvojim, samo če se spomniš sem nekaj takega napovedal. No, zdaj ko si frej pa lahko na en drink skočiva in vžgeva dooooooollgo astrološko debato. Če seveda želiš in ti je do tega.

  9. Piši mi na mail, če bi šlo naslednji teden.

  10. zogca said

    Za astrološko debato seveda sem. Ti bom javila na mejl. Saj, verjemi, sem jaz ves čas bila pozorna na en aspekt, na eno progresijo, in sem vedela, kaj približno lahko prinese, ampak sem vseeno ugibala na razne druge stvari, ker preprosto nisem hotela verjeti, da bi bilo to lahko res, ker je bilo tako lepo. Ampak je aspekt deloval točno na dan. Posledice so se sicer pokazale deset dni pozneje, ampak deloval je pa točno na mejl. Aja, saj drugače bi lahko astrološko debato s teboj tolkla tudi, ko nisem bila frej.😉

  11. No, napiši mi kakšen aspekt je bil to in kaj je v resnici bilo odzadaj, če ni preveč osebno. Seveda na mail.

  12. zogca said

    Ti bom raje v živo povedala, prav?

  13. zogca said

    Najprej aspekt, potem boš pa skušal uganiti.😉

  14. Mah, dej povej in napiši na mail kakšen aspekt je bil, pa tud malo opiši, da ne bom preveč “lutal” v temi. A njegov datum, kraj pa uro maš? No, napiši da mi bo lažje se it “astro-detektiva”.

  15. zogca said

    Bom prišla na kofe z vso astro dokumentacijo.😉

  16. O.k. Pa napiši kdaj, da malo planiram vnaprej.

  17. zogca said

    Kaj, rečeva v petek? Mislim, meni je vseeno.

  18. Ej, ti Zodiak, ti bi ga rad malo namočil v fračo od Žogce al kaj? Zgleda da fukfehtarjev nikoli ne bo zmankal v naši ljubi deželici.

  19. zogca said

    Nihče ga ne bo nikamor namakal!!!

  20. Lej, Dicky midva z Žogco se bova dobila le na kavi in bova podebatirala malo o astrologiji in še o čem drugem če bova o čem drugem pripravljena se pogovarjat.
    Nebi imel pa nič proti če bi me zapeljala taka razgledana, seksi, pametna,… dama kot je Žogca.
    Predlagam ti, čeprav ne odgovarjam za posledice, da si ga namočiš v tekoči dušik in se malo ohladiš.

  21. zogca said

    Žogca bo z moškimi raje samo prijateljevala. To je veliko manj zapleteno in za Žogco veliko bolje.

    Ja, Dickyja res malo preveč meče zadnje dni. Tudi urnebes na nebu ga ne more umiriti.😉

  22. Žogca debatirajva preko maila.

  23. zogca said

    Saj nimava zdaj kaj debatirat. Se bova dogovorila o uri in potem ob kavi rekla kakšno astrološko. Bom jaz to svojo karto prinesla s progresijami in tranziti in ti pokazala, kaj je delalo na kaj. Potem pa še kaj na splošno, ker jaz res ne bi debatirala samo o svoji karti. Mi je že malo dolgočasna, jo prevečkrat vidim.😉

  24. zogca said

    A muzke ne bo pa nocoj nihče lepil?

  25. Mislil sem, da je bedno če se javno dogovarjava kje se bova dobila na kavi. Razen če je tudi Dicky vabljen!

  26. zogca said

    To pa seveda ne. O tem, kje in kdaj, se bova dogovorila pa prej mejla. Logično.

  27. Mona said

    Muska … Te dni sem u iber tečna, ne vem sicer kaj mi fali, pač nič mi ne paše😦. Narobe postavljena zvezdna konstelacija, najbrž. Kar pač to že pomeni …

    In se tolažim z branjem tvojega bloga in musko. Tale me je ponovno očarala: http://www.youtube.com/watch?v=5IyAGpooGko.

  28. Nevenka said

    Jaz sem čisto zamudila tole deževje, če ne bi bilo luž in ohladitve, sploh vedela ne bi, da je kaj padalo. Vmes sem bila v kinu, prvič sem šla gledat 3D film. Nič posebnega, pravljico za mladino…Zadnji gospodar vetra. Efekti so bili pa fajn in scena.
    V predfilmu sem gledala celo nekaj risank, ki so v 3D tehniki tudi ok.
    Drugače je pa nekaj v zraku, mojemu bivšemu sem pisala…no, jasno, da ne odgovarja.
    Človek, ki bi rad spremenil svet, tako zelo veliko si da opraviti z moralo. Razen svojo.
    Očitno ljudi kar zbriše iz svojega življenja, če meni, da mu kvarijo sliko. Pa tudi če je tisčkrat rekel, da me ljubi.
    Jaz v življenju nisem nikogar ignorirala, če mi je kaj več pomenil, tudi če je prešlo in se je usoda poigrala. Nikoli ne bom razumela tega. In jaz imam še vedno ljubeča čustva do njega, ker se ga spomnim prijaznega in tega njegovega vedenja sploh sprejeti ne morem.
    Polna luna je že mimo ane…morda je pa dež kriv…ta vedno nosi nekaj žalostnega v sebi.

  29. zogca said

    Ziher bi tudi to našli.

    Narobe postavljena zvezdna konstelacija, najbrž.

  30. zogca said

    Zelo lepa.

    Tale me je ponovno očarala

  31. zogca said

    Oja, je bila 25.

    Polna luna je že mimo ane…

  32. zogca said

    Eni to govorijo za dobro jutro. Pa saj o tem sva že veliko pisali. Že prej. In lahko nadaljujeva. Še posebej pa je veliko, po mojih izkušnjah, razmetavanja, kajpak besednega, s poroko in otroki.

    Pa tudi če je tisčkrat rekel, da me ljubi.

  33. zogca said

    Logično, saj če imaš nekoga rad, ga ne boš ignoriral. Niti en sam teden, kaj šele dlje.

    Jaz v življenju nisem nikogar ignorirala, če mi je kaj več pomenil

  34. zogca said

  35. zogca said

  36. zogca said

  37. zogca said

  38. zogca said

  39. Tana said

    Saj danes več ne ščije, ampak vseeno se bom tukaj oglasila, ker atentati in zgodovinske zadeve me pač ne zanimajo kaj posebej.

    Samo 14 dni me ni, in pridem nazaj pa je vse narobe🙂 Sem včeraj zvečer in danes ponoči vse prebrala, tako da sem čist na tekočem (vsaj upam).

    Pa bo res nekaj v luftu, da se nam vsem nekaj dogaja, eni tečni, eni žalostni, razočarani… jaz pa tako brez vsake volje, pa tudi ne vem zakaj🙂

    Eh nič, grem si zdaj en sladoled po Izbraninem receptu naredit, pa bo takoj boljše razpoloženje. Ampak rit bo pa rastla🙂 Pa nič hudega, saj če si jo v špegu pogledam, jo samo jaz vidim.🙂

  40. zogca said

    Shujšala sem šest kil v desetih dneh. Nenamerno in nenačrtno.🙂

    Ampak rit bo pa rastla

  41. zogca said

    Najbolj je narobe to, da sem jaz nekaj stisnila v Operi in jo naredila neuporabno, moram zdaj biti v Firefoxu, ki me dela živčno, nikjer pa računalničarja, ki bi mi povedal, kako naj to popravim.

    pa je vse narobe

  42. Tana said

    Shujšala sem šest kil v desetih dneh. Nenamerno in nenačrtno.🙂

    In kaj točno je bilo: zastrupitev s hrano, trebušna gripa ali …
    in ali ti je sedaj že bolje?

    To, da si shujšala pa je sicer super, samo škoda da na tak način🙂

  43. Tana said

    Najbolj je narobe to, da sem jaz nekaj stisnila v Operi in jo naredila neuporabno,

    Če je samo to narobe, potem je itak vse o.k.🙂

    Počakaj, saj se bosta web in romeo oglasila in takoj rešila ta zaplet. Se spomniš, ko se je meni tudi eno soboto nekaj zaštrikalo, pa smo s skupnimi močmi zadevo takoj uredili🙂

  44. zogca said

    Ne, zastrupitev ziher ni bila, ker vem, kaj pomeni zastrupitev s hrano. Med tistim drugim in tretjim pa je rezultat še vedno neodločen. Bolje, kdaj pa kdaj mi je še vedno malo slabo. In nimam apetita. Še malo, pa bom manekenka.😉

  45. zogca said

    Oja, saj vem, da kompliciram, bi lahko uporabljala Firefox, ampak ga ne prenesem, sem šla takoj uploadat nov brskalnik.

    Se spomniš, ko se je meni tudi eno soboto nekaj zaštrikalo, pa smo s skupnimi močmi zadevo takoj uredili

  46. Tana said

    Med tistim drugim in tretjim pa je rezultat še vedno neodločen. Bolje, kdaj pa kdaj mi je še vedno malo slabo. In nimam apetita. Še malo, pa bom manekenka.😉

    Če ti je še vedno malo slabo in če nimaš apetita…. potem bo tisto tretje🙂 potem pa adijo manekenka, vsaj za kakšno leto🙂

  47. Tana said

    Jaz uporabljam Firefox in meni je super. Res pa da Opere nikoli nisem, niti ne poznam. Kakšne pa so prednosti te Opere, ali je to samo vizualno?

  48. maxi said

    Hmm…šele zdaj berem, pa ti si se Pupija že znebila?😕

    Ps: Po moje bo(š)va na koncu ugotovil(a)i, da sva medve za skupaj.:mrgreen:
    Pss: Upam, da ne bo to od obupa obeh …:mrgreen:

  49. zogca said

    Kaj ti jaz govorim že ves čas? You and me, my favourite couple.😉

    blockquote cite=””>

    Po moje bo(š)va na koncu ugotovil(a)i, da sva medve za skupaj.

  50. zogca said

    Kako od obupa, če sva midve najboljši?😉

    Pss: Upam, da ne bo to od obupa obeh …

  51. zogca said

    Sploh ti ne znam razložiti.

    Ko odpreš, ima kvadratke s tvojimi najljubšimi stranmi. Okej, ta Crome tudi, ampak Opera ima lepše. Pa tabi so mi boljši. Ne vem, boljša mi je. Firefox mi pa nikoli ni bil.

    Tale Crome mi je zdaj za silo v redu, samo na živce mi gre, ker me ves čas sprašuje, ali mi prevede stran. Kamorkoli pridem. Ne, ni ti treba prevajat. Si ne da dopovedat.

    Kakšne pa so prednosti te Opere, ali je to samo vizualno?

  52. maxi said

    Kako od obupa, če sva midve najboljši?

    Ja samo res…sploh ne rabiva čakat do konca…🙂

  53. zogca said

    Do katerega konca?😉

  54. maxi said

    hehe…dobro vprašanje!
    Do katerega konca?!🙂

  55. zogca said

    Ker koncev je več. Nekateri so celo bridki.

  56. zogca said

  57. maxi said

    Lahko bi začele pri prvemu naslednjemu…lahko počakava, da bo vmes še kateri. Hm; lahko pa tudi še vstrajava v tej smeri in nekoč rečeva; dost – jaz stopim zdaj v druge vode.

    😉 😀 🙂

  58. maxi said

  59. zogca said

    So moške ljubimce si bova še lahko privoščili, kajne?

    Ej, ni pametno, da čakava preveč, če se hočeva užiti, dokler bova še sočni.:mrgreen:

  60. zogca said

    Bom pa jaz nalepila tole.

  61. zogca said

    In kje so že ti časi?

  62. maxi said

    So moške ljubimce si bova še lahko privoščili, kajne?

    :mrgreen:

    Ps: Dajva si to dovoljenje, no!😉

  63. zogca said

    Mislim, da bi se spodobila. Ker ve se, da mene vsake toliko pograbi lakota za tičem. Tebe pa tudi. Nima smisla, da bi se mučili.😉

  64. zogca said

    Jaka aka Spider šiba v Rusijo in vas pozdravlja vse tukaj na blogu.

    Blagor mu, jaz bi tudi.😉

  65. Tana said

    Jaka aka Spider šiba v Rusijo in vas pozdravlja vse tukaj na blogu.

    Blagor mu, jaz bi tudi.😉

    Hvala za pozdrave. Lepo, da se še kdo spomni🙂

    Drugače pa jaz mu nič ne zavidam in ne bi bila na njegovem mestu. V Moskvi je baje 40 st.+ in ozračje tako, da se sploh ne da dihat. Vsaj kolikor sem en dan na hitro videla po TV ljudje tam nosijo maske.

    Tako da pri nas doma je najlepše🙂

  66. zogca said

    Ups, na to pa nisem pomislila. Ampak jaz bi vseeno šla. Če bi mi kdo plačal, seveda.😉

  67. zogca said

  68. zogca said

  69. zogca said

  70. Mona said

  71. Mona said

    Robbie je meni tako zelo simpatico🙂.

    http://www.rtvslo.si/zabava/iz-sveta-znanih/robbie-williams-zapusca-samski-stan/236322

  72. Mona said

  73. Mona said

  74. Mona said

  75. Mona said

    Zardevam, ampak jaz bi tudi …🙂.

  76. zogca said

    Enako, ampak ne ravno z njim.

    Dobro jutro!

    Lepe pesmi.

    Če je za Robbieja bilo upanje, je mogoče še za kakšnega izmed nas.😉

    ampak jaz bi tudi …

  77. webmaher said

    Hej Monaaaaaaaaaaa, uuuuuuuuuuuuuuuuuu Monaaaaaaaaaa😆:mrgreen:😆

  78. maxi said

    Če je za Robbieja bilo upanje, je mogoče še za kakšnega izmed nas.

    Upanje je vedno, a ni tako?😉

  79. maxi said

    S tole Feel je pa Robbie prerasel/presegel samega sebe.

  80. Jazz said

    79.maxi said
    avgust 8, 2010 at 2:09 popoldan
    S tole Feel je pa Robbie prerasel/presegel samega sebe.

    Maš prav…,ti bi se šla midva zalizat…

  81. Jazz said

    …v tist tako opevan Tanin sladoled? Če ja,naj naju kdo napove.😉

  82. zogca said

    Eh, veš … Jaz se težko komu odprem. Mislim na moške. V bistvu se prav prisilim, da se navežem nanje, skorajda kot bi se žrtvovala. Ko pa se navežem nanje, je iz tega ali onega razloga vsega konec. Vsaj tako je bilo v dveh od treh primerov. Prvi primer je itak trajal več kot eno desetletje.

    In se mi zdi nesmiselno, da bi se spet silila, da se navadim na en nov obraz, na eno novo telo, na ene nove čudaške navade. Če to potem ne bo imelo nobene trajne vrednosti.

    Upanje je vedno, a ni tako?

  83. zogca said

    Oja. Pa saj zdaj naj bi spet bil s Take That ali kako?

    S tole Feel je pa Robbie prerasel/presegel samega sebe.

  84. zogca said

    Ko smo že pri Take That ….

    Jason Orange mi je nekoč bil strašansko lep. In dejansko sem v tem obdobju imela tipa, ki mu je bil tako zelo podoben.

    Jason se je zdaj malo postaral.

    http://www.popsugar.co.uk/Sugar-Bits-Jason-Jack-Jericho-1137351

    Ampak bi vseeno bil za ponucat.😉

  85. zogca said

    http://tracara.com/robi-vilijams-je-ozenjen-covek/

  86. maxi said

  87. maxi said

    …v tist tako opevan Tanin sladoled? Če ja,naj naju kdo napove.

    Jaz sem ga ravno pomazala, ni bil Tanin ali ipak…tako, da hvala…drugič.😀😛

  88. maxi said

    Ampak bi vseeno bil za ponucat.

    Tiste plave uče, mi niso najbolj, ampak….ja za ponucat…pajade🙂

  89. maxi said

  90. zogca said

    Saj se nama na obrabi, a ne?😉

    .ja za ponucat…pajade

  91. zogca said

    Jebali me plavi uči. Dobesedno.

    Tiste plave uče

  92. maxi said

    Midve bi kamot skupaj hodile….verjetno ni šans, da bi si v zelje skakale…he he

  93. zogca said

    Ti ne vem. Jaz sem se odločila, da bo naslednji specialec. Te mikajo specialci? Mimogrede, za specialca sem se odločila že leta 2006, ampak sem potem pozabila, da moram na njihove fuzbal tekme, vmes me je zmešal računalničar in … Zdaj pa, ko bom hotela moškega, hočem specialca. Oni imajo največ kondicije, a ne?

  94. maxi said

    Neeee! Kamot ti prepustim specialce, nič uniformiranega me NE zanima. Kar strese me ob misli na njih…to je vse deformirano, to ni zame. Pa še modre oči….buuu, no way.

    Jaz častim pri moškem popolnoma drugačne aspekte.

  95. zogca said

    Zakaj deformirano?

    Si stvar v uniformi, ampak v kondiciji.😉

    Oja, jih častim tudi jaz, samo se vedno nategnem. Pri kondiciji me vsaj ne morejo sfolirati. Je ali pa ni.

  96. maxi said

    Zakaj deformirano?

    Deformnirano za moj aspekt, lahko da bi tebi to ležalo. Pri teh moških nisi svoboden nikoli. Oni te z vso svojo posesivnostjo zagušijo, dobesedno. Razen, če si tip ženske, ki to rabi.
    Jaz rabim zrak…in njega, ki to razume.

    Kondicijo ima ravno tako mnogo njih, ki niso v uniformi.

  97. zogca said

    Ne vem, če lahko po poklicu sodiš, kako zelo je nekdo posesiven in te bo zadušil.

    Se ti zdi, da lahko?

  98. maxi said

    Zanimivo, mene pa ne gane kondicija…v njej sploh ni čara.
    Me pa gane passion, ta me stopi…

  99. maxi said

    Se ti zdi, da lahko?

    Da.
    Ne, da se mi zdi, vem da lahko. Ne more biti vsak moški v uniformi oz. ne želi. In tu je ključni razlog; samo določeni moški karakterji in osebnosti se odločajo (z razlogom; to bi ti psihologi znali razložit) za poklice z uniformo. Dopuščam možnost izjeme, ampak so redke. V bistvu…so o tem cele študije.

    No v glavnem…mene zanimajo izključno oni ostali, ki jih uniforma ne zanima.

  100. zogca said

    Jaz sem ti rekla … Mene uniforma ne zanima. Mene zanima … Pa saj, tako in tako samo za seks. Sploh se mi več ne da truditi za neko zvezo, preprosto se mi ne da.

    Ej, sem enega Bosanca videla v vlaku v Bosni. No, njega bi pa imela namesto specialca.😉 Kakšen tip, za dol past.

  101. maxi said

    Sploh se mi več ne da truditi za neko zvezo, preprosto se mi ne da.

    Jasen odgovor…in preprosto; ne trudiš se. Pika.

    Ps: Pred kratkim mi je znanka rekla; danes ne moreš več pričakovati resne veze; ta se zgodi, ali pa se ne. Torej; ne trudiš se….ker pride kar mora prit, samo od sebe.

  102. zogca said

    Ne znam se ne trudit. Ko z nekom sem, hočem biti v redu, dobra, prijazna. V prvi zvezi nisem bila in obljubila sem si, da naprej bom. Ker pri onem prvem mi je res preveč dol mahalo zanj in to ni bilo prav. Čeprav okej, roko na srce, sem bila tudi do njega več kot dobra.

    Pa nisem mislila truditi se za resno zvezo, daleč od tega. Mislila sem … Pa saj v bistvu sploh ne gre za trud. Gre za to, da si dober do človeka. Zame to ni trud, pride samo od sebe. Ampak ko zadeva poči in vidiš, da si nategnjen po dolgem in počez, si pa misliš … Kaj mi je bilo tega treba? Če si do nekoga prasec, potem vsaj veš, zakaj te je nekaj doletelo. Če si pa dober, se potem počutiš kot bebec. Ker v resnici bebec tudi si.

  103. maxi said

    Če si pa dober, se potem počutiš kot bebec. Ker v resnici bebec tudi si.

    Hm…tega ne razmem čisto.

    Ne znam se ne trudit. Ko z nekom sem, hočem biti v redu, dobra, prijazna.

    Nikoli se nisem TRUDILA biti prijazna, do nekoga ki ga spustim v moj svet; ker do teh ljudi (ki so v mojem krogu) sem prijazna in dobra in ljubeča in …itd. Brez truda, po defoltu. In prav nikoli se še nisem počutila bebavo, tudi če ni ratalo. Sem pa bila kdaj žalostna, prizadeta….bebava ne.

    Moja prva pomembna točka z moškim; da ga prosim, da je takšen kot v resnici JE. Tudi jaz sem taka. In to je vse kar neka veza rabi, da zaživi ali umre. Iskreno, brez pretvarjanja.

  104. romeno said

    Če si pa dober, se potem počutiš kot bebec. Ker v resnici bebec tudi si.

    Počutiš se izdanega. Ko se za nekoga angažiraš 100% dobiš pa vrnjenih 75%. Vsaj jaz.

  105. zogca said

    To je še dobro. Nekateri dobijo vrnjen kup dreka, še huje driske. Marsikdo bi podpisal teh 75 odstotkov.

    Ko se za nekoga angažiraš 100% dobiš pa vrnjenih 75%. Vsaj jaz.

  106. zogca said

    Saj, o tem tudi pišem. Tudi jaz sem prijazna po defaultu. In verjetno človek res ni zato bebav, se pa gotovo kdaj počuti oguljufano. Saj potem, ko žalost mine, mine tudi občutek bebavosti.

    Nikoli se nisem TRUDILA biti prijazna, do nekoga ki ga spustim v moj svet; ker do teh ljudi (ki so v mojem krogu) sem prijazna in dobra in ljubeča in …itd. Brez truda, po defoltu. In prav nikoli se še nisem počutila bebavo, tudi če ni ratalo. Sem pa bila kdaj žalostna, prizadeta….bebava ne.

  107. maxi said

    Počutiš se izdanega. Ko se za nekoga angažiraš 100% dobiš pa vrnjenih 75%.

    Zahteven, ni kaj.
    Kaj pa brezpogojna ljubezen in to…?!:mrgreen:

  108. zogca said

    Žal ljudje se pretvarjajo. Jaz zase mislim, da vedno sem, kar sem. Ne igram. Če me nekdo ne mara takšne, kakršna sem, sploh ni treba, da me ima rad. Ni potrebe, da bi imel rad vlogo, ki bi jo igrala.

    da je takšen kot v resnici JE.

  109. zogca said

    Je v parčkanju ni, ne delajmo si utvar. Če ljubiš brezpogojno, si … Jaz še vse tiste, ki so ljubili brezpogojno in šli čez vse … Meni so se vedno zdeli pomilovanja vredni in vedno so bili žrtve.

    Kaj pa brezpogojna ljubezen in to…?!

  110. maxi said

    Žal ljudje se pretvarjajo.

    Vem. Ko te nekdo dobro izšola v tej smeri vsem naslednjim istim ne uspeva več ravno…

  111. zogca said

    Jaz pravim, da je tako … Ko daš skozi eno šolo in se nečesa naučiš … S to lekcijo … Te pa naslednji nategne na en drug način.

  112. romeno said

    Kaj pa brezpogojna ljubezen in to…?!:mrgreen:

    Že barva smeška pove vse.

    Žal ljudje se pretvarjajo. Jaz zase mislim, da vedno sem, kar sem. Ne igram.

    Ne verjamem.

  113. zogca said

    Bi me moral spoznati. Potem mogoče bi.

    Ne verjamem.

  114. romeno said

    A nisi v enem komentarju oz. eni objavi napisala, kako boš generalno sčistila stanovanje, ker dobiš obiske.

    Je pa res, da malo igre ne škodi. Če le ni nihče prizadet pri tem.

  115. romeno said

  116. zogca said

    Aja, a to misliš, da je pretvarjanje? Ne, to je samo malo dodatne motivacije. Drugače pride k meni sestrična, ki me je videla v takšnih in drugačnih okoliščinah, jaz pa njo tudi. Ji nimam kaj blefirati.😉

  117. maxi said

    Hmm…Romeno tudi ti si žalosten?!😦

  118. zogca said

    Lynx nam manjka, da nas razvedri.

  119. romeno said

    Nič bolj, kot običajno🙂

  120. zogca said

    Mah ne, ne se mi spremenit v depresivca, pliz.

  121. zogca said

    Romeno, zate ena vesela žalostna pesem.

  122. zogca said

  123. zogca said

  124. zogca said

  125. romeno said

    Thnx srsly🙂

  126. zogca said

    Trudim se. Ti bom jutri pogledala, kdaj lahko pričakuješ sončaste dneve.

  127. lynx said

    Ne vem, če lahko po poklicu sodiš, kako zelo je nekdo posesiven in te bo zadušil.

    Tudi jaz tako mislim. Sploh je vsakršno predalčkanje že vnaprej zgrešeno. Tudi astrološko ocenjevanje in podobne stvari. V pragmatičnosti ni nič spontanega.
    Zakaj se ne bi pustili presenetiti?

  128. zogca said

    Ampak astrološko ocenjevanje ni predlčkanje, prav nasprotno.

Leave a Reply

 
