Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca v vrelem Mostarju!

Posted by zogca na avgust 4, 2010

Ne, nismo še končali s Sarajevom, ampak naredimo kratek predah. Kot sva ga naredila tudi midva, ko sva se odpravila v Mostar. Načrtovala sva, da bova v Mostarju preživela ves dan, ampak izkazalo se je, da sva preslišala več kot deset alarmov in zahvaljujoč šprintanju po avtobusni postaji ujela zadnji še primerni avtobus, ki je odpeljal ob pol dvanajstih. In da, bilo nama je žal, da se je najin načrt tako “sfižil” in da bova v Mostarju lahko samo štiri ure.

Mostar

Ko sva prispela, nama je bilo kaj hitro jasno, da bodo v peklenski vročini (prepričana sem, da je bilo skorajda 40 stopinj) tudi štiri ure preveč. Mostar je, če me spomin ne vara, veljal za najtoplejše mesto v pokojni Jugoslaviji. Kakorkoli že, vročina je bila neznosna.

Mostar

V bistvu sva si znamenitosti ogledovala bolj zato, ker sva pač že bila tam, nikakor ne z užitkom. Tako in tako pa sva polovico časa “visela” v nekem lokalu zraven Starega mosta in se nalivala z raznimi tekočinami …

Mostar

… ter gledala v Neretvo. Priznam, imelo me je, da bi se vrgla noter.

Mostar

Muci so si, kakor lahko vidite, pomagali na svoj način.

Mostar

Jaz sem si pa na svojega. Ob Starem mostu namreč stoji nekakšna prha z vodo iz reke. Preprosto sem stopila pod njo (seveda oblečena) in se ohladila z ledeno vodo. Okej, bila sem povsem mokra in takšna sicer po ulici ne hodim, ampak ni šlo drugače. Pupi je najprej vse skupaj skeptično opazoval, ampak že pet minut pozneje je tudi on izvedel “prhanje”.

Mostar

Ne, drugega kot to, da je bilo strašansko vroče, ne znam napisati.

45 Responses to “Žogca v vrelem Mostarju!”

  1. Matr mala maš siske. Z veseljem bi se zaril med njiju, pa tudi svojo raketo bi podrgnil če bi mi pustila.
    Pust pupija je predeleč, dejva se midva mal poigrat?

  2. zogca said

    Nič bat, pupi ni več aktualen. Ampak ne iščem!!!

  3. Potem si spet v pričakovanju sodnikove piščalke.
    Sam so pa nekateri res pizzde … najprej žensko k sebi domov… lej, lepo mi bo zaupala, pol jo lepo na kurac nabijejo, potem pa v smeti zabrišejo.
    Res kavalirsko… zdaj greva lahko končno na drink. Greš?

  4. zogca said

    Eh, ne delaj drame iz nečesa, kar ni nič dramatično. In nihče me ni zabrisal v smeti. Halo!!!

    Ne, ne bi šla na drink.😉

  5. Pa sviraj užaloščeno tele…

  6. Še pred enim tednom si oh in sploh stokala, kako dolgega..celo najdaljšega ima… me zanima če ima zdaj še tako zelllllllllllooo dolgega, ali se mu je sedaj naenkrat skrčil?
    Ti boš najbrž rekla….ne, še vedno ima dolgega….v bistvu si boš pa pri sebi mislila tako dolg pa že spet ni bil…

  7. zogca said

    Ne, nisem, en teden nazaj sem Jovi napisala, da ga ne bom pripeljala k njej, ker se ne razumeva več. Pač, nehala sva biti par. Dolgega ima pa še vedno. :mrgreen:

    Še pred enim tednom si oh in sploh stokala, kako dolgega

  8. Ti boš najbrž rekla….ne, še vedno ima dolgega….v bistvu si boš pa pri sebi mislila tako dolg pa že spet ni bil…

  9. zogca said

    Ej, ni fora v tem, koliko ima dolgega. Kapiš? Fora je bila v nekih drugih stvareh, ki niso bile v redu in to nima nobene zveze s tičem. Ne bit toliko obremenjen s tiči. So tudi druge stvari, ki štejejo.

  10. Najbrž ga je posodil še kakšni drugi luliki? Bi ga bilo škoda samo za tvojo…

  11. zogca said

    Ah, Dicky, že od prvega komentarja naprej nekaj napletaš in pišeš stvari tjavendan, ker se ti niti sanja ne, zakaj sva se razšla.

  12. zogca said

  13. Ajde, pupa povej nam zakaj, ako ima kaj resnično med nogami!

  14. Jovanka Broz said

    Mostar je mesto v katerega bi šla živet zdaj -takoj.

  15. zogca said

  16. zogca said

    Pozimi da, poleti ne.

    Ampak tudi sicer me ni tako navdušil. Sem bila tokrat drugič v Mostarju.

    Navdušena pa sem bila znova nad Neretvo. Ko sva se vozila ob Neretvi … Pa tisti zalivčki ob reki … Bi šla kar tja na počitnice, namesto na morje.

    Mostar je mesto v katerega bi šla živet zdaj -takoj.

  17. Jovanka Broz said

    meni tam pri 37 stopinjah sploh ni bilo vroče. Tam je suh zrak in veliko lažje prenašaš vročine.

  18. zogca said

    Meni pa se nikjer ni bledlo tako kot v Mostarju. Tokrat in tudi svojih dvajset let nazaj. Samo da mi tokrat hvalabogu ni bilo treba plezati na vrh minareta. Tisto je bila pa prav posebna oblika mučenja.

  19. Hoččemo zgodbo glede pupija… kje je sfalil in zakaj si mu dala?

  20. zogca said

    Nimam kaj napisati. O najinih skakljanjih in potovanjih ste lahko brali na blogu. Še vedno lahko berete. Tisto drugo, kar je bilo med nama, bo pa med nama tudi ostalo. Ne bom ponavljala napake, narejene pri princu, ko sem pisala o najini zvezi in razhodu, pač misleč, da nikoli nihče ne bo izvedel, kdo je princ, potem se je pa njegov najboljši prijatelj odločil to obelodaniti širnim ljudskim množicam in je ratalo celo sranje in tega. Je pa v bistvu čisto simpl – bila sva skupaj in od Sarajeva dalje nisva več.

  21. Torej te je peljal malo na morje, pa malo romantike, pa kao veliki popotnik…potem pa skok v tvojo luliko brez kondoma potem si pa najbrž ugotovila da si ne menja gat vsak dan, ampak jih po enem tednu samo okrog obrne?

  22. zogca said

    Ne, ugotovila sem, da je vampir.😈

  23. Ja čustveni vampir… ker če bi bil tisti pravi, bi ga jaz poznal.

  24. zogca said

    Pravi, seveda pravi. :mrgreen:

  25. maxi said

    Ne, ugotovila sem, da je vampir.😈

    Saj to je lahko čisto kjut.:mrgreen:

  26. zogca said

    A greva vampirje okoli lovit? :mrgreen:

  27. A si mela menstro pa je skoz med noge silu?

  28. zogca said

    Ne, slamico mi je dal v vratno žilo in potem iz slamice pil kri.
    :mrgreen:

    Saj menda razumeš, da se ves čas zezam?

  29. Jazz said

    25.maxi said
    avgust 6, 2010 at 5:16 popoldan

    Saj to je lahko čisto kjut

    Kje si maxi !? Bi mi lahko avto našamponirala,ko tako fajn lije…..

  30. zogca said

    Takoj si našel sosedo za izkoristit.😉

  31. Jazz said

    Jazz bi že…😉

  32. zogca said

    Nič tri pike, do konca.

  33. Jaz pa Žogce nebi ker ji visijo joški, kot mi je zaupal Pupi ima tudi “razdeljak” zelo širok.

  34. zogca said

    Ej, zaradi jošk pa tepem.:mrgreen:

  35. maxi said

    Ooo Jazz!!🙂
    Sem bila zihr, da ti ga katera redno šamponira, te tolk dolg ni bilo na spregled😛

  36. maxi said

    <A greva vampirje okoli lovit?

    Naj raj oni naju….:mrgreen:

  37. zogca said

    Vampirji? Morava počakati polnoč.😉

  38. Jazz said

    Evo,kot ponavadi,nikogar nikjer!Pri meni pa kava dišeče kaplja…😉

  39. lynx said

    Ne, ugotovila sem, da je vampir.

    Saj to je lahko čisto kjut.

    Tudi jaz znam piti kri, čeprav nisem vampir. Dvomim pa, da bi bilo to kateri všeč. 🙂

  40. lynx said

    Na tekmovanju za miss mokrih majčk bi bila glavna atrakcija. Modrc seveda odpade. 🙂

  41. zogca said

    Sem lahko tudi brez.😉

  42. lynx said

    Sem lahko tudi brez.

    Smisel je itak v tem, da se skozi vidi. 😉
    Pravzaprav je v tem čar; oblečena in hkrati gola.

  43. zogca said

    Najbolje, da ga dam takoj zdaj dol, se polijem z novo in …

  44. lynx said

    Ne rajcaj….

  45. zogca said

    Saj ne, to raje počnem v živo. Čeprav vi ste zrajcani tudi, ko vas nihče ne rajca. Res, poleti je to tako očitno, mislim na buljenje v oprsje. Kamorkoli grem. Ne vem, kakšne slike se vam prikazujejo v glavi, ampak …

Leave a Reply

 
