Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kaj puščaš za sabo?

Posted by zogca na avgust 3, 2010

SKOZI ŽIVLJENJE MNOGIH LJUDI GREŠ

Kaj puščaš za sabo?
Je brazda v rodovitni njivi
ali le izginula sled roke,
ki je skušala zadržati
nemirno reko?
Je plamen,
izpuhteli v dim?
Bela črta,
ki za nekaj trenutkov
ukradenih večnosti
preseka nebo?

Kaj daš,
ko vstopaš v njihova življenja?
Kaj vzameš?

Mila Kačič

32 Responses to “Kaj puščaš za sabo?”

  1. zogca said

    Za dobro jutro!

  2. zogca said

    In še ena …

  3. zogca said

    A danes sem pa sam jaz muzikalna?😉

  4. Izbrana said

    Ponavadi puščajo sledi za sabo!
    Najprej se po teh sledeh, s solzami v očeh, oziramo ženske!
    Ampak….. Poslušaj besedilo….

  5. zogca said

    Seveda se, ker nimamo pameti. Samo k pameti je treba priti.

    Najprej se po teh sledeh, s solzami v očeh, oziramo ženske!
    Ampak….. Poslušaj besedilo….

  6. maxi said

    Seveda se, ker nimamo pameti. Samo k pameti je treba priti.

    ??

  7. zogca said

    Kako??? Mislila sem na to, da se ne gre toliko sekirati zaradi njih.

  8. romeno said

  9. zogca said

    O, tebe pa že nekaj tednov nisem videla. Si bil na morju?

  10. zogca said

  11. romeno said

    O, tebe pa že nekaj tednov nisem videla. Si bil na morju?

    Oh, I wish. Ni bilo časa in volje, da bi se spuščal v debate. Sem pa prebral vse objave, tako da mi še ni treba dajat neopravičenih🙂

  12. zogca said

    Ti jih nisem dajala. Poleti sem zelo velikodušna. Se je volja torej povrnila? Si bolje?

  13. romeno said

    Se še vrača🙂

  14. zogca said

    A zaupaš, kaj je voljo vzelo?

  15. romeno said

    Še sam ne vem kaj.🙂 Na splošno sem zadnje čase nekam slabo počutim. Ah bo že🙂

  16. zogca said

    A ti na karto pogledam? Če ja, se bereva prek mejla oziroma mi podatke pusti na mejl. Ne tukaj.

  17. romeno said

    Nimam tvojega majla.

    p.s. Kje si pa Biblijo našla😆

  18. zogca said

    Nimaš, okej. Ti bom jaz malo pozneje poslala mejl na tisti naslov, ki si ga dal ob registraciji. Je pravi?

    Biblijo jaz večkrat berem, brez skrbi. V določenih obdobjih več, v drugih manj. Pa čeprav ne verjamem v Boga na krščanski način. Modrosti me zanimajo, tiste življenjske, Jezusa in Marijo pa preskočim.

  19. romeno said

    Ja je pravi🙂

  20. zogca said

    Poslala sem ti mejl.

  21. zogca said

    Seveda, logično, sredi julija se ti je zgodil Saturnov povratek in to ne kjerkoli, ampak (če ura rojstva drži), na samem ascendentu. Ti bom več napisala na mejl.

  22. Sneguljčica said

    Te lahko še jaz prosim, da mi pogledaš v karte?

    Se prosim oglasiš na mail, ki ga vidiš? Hvala

  23. zogca said

    Ti bom poslala mejl.

    To karte … Da ne boš mislila, da jaz kaj vedežujem ali kaj podobnega. Daleč od tega. Gre za astrološko karto, natalno in potem prediktivno astrologijo. Lahko ti pogledam trenutne aspekte in na podlagi tega kaj rečeva.

  24. Jazz said

    V mojo nikar ne glej…naj me kar trešči!😉

  25. zogca said

    Kaj, strela? Okoli mene strele treskajo, da je joj.

  26. Jazz said

    Res? Ma,če je takšna “usoda”…

  27. zogca said

    Zajebavam. Ampak treska pa res. Pa tudi poplava na balkonu je resnična.

  28. romeno said

    Seveda, logično, sredi julija se ti je zgodil Saturnov povratek in to ne kjerkoli, ampak (če ura rojstva drži), na samem ascendentu.

    To se bere huje, kot brain tumor.🙂

  29. zogca said

    Kje pa! In tudi mimo je že oziroma zadeva popušča. Saturnov povratek doživi vsak. Kako ga doživi, je seveda od odvisno od karte. Kaj se od njega takrat zahteva, pa tudi.

  30. uHHH..povratek Saturna na ASC zna biti zelo težek položaj, ki lahko prinese v življenje osebe precej problemov.

  31. Sneguljčica said

    Nič ne bom mislila…karkoli bo, bo dobrodošlo,da malo vidim, če se bo kaj premaknilo

  32. zogca said

    Dobila sem mejl. Bom pogledala in ti napišem.

Leave a Reply

 
