Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca v Sarajevu peti del! aka Je to sploh še Žogca?

Posted by zogca na avgust 2, 2010

Če bi mi kdo kdaj rekel, da bom šla v Bosno in si tam ne bom kupila ničesar, bi mu odvrnila, da je padel na glavo. Ne, niti to ne, začela bi se mu smejati naravnost v “fris”. Kdor je kdaj videl, koliko robe sem bila jaz sposobna privleči iz Srbije, ve, o čem pišem. Ne enkrat, večkrat. Tokrat nisem kupila ničesar. Okej, eno knjigo, ki pa sem jo morala kupiti, ker mi je bila naročena. Sicer pa nič. Pupi je nakupoval, jaz pa ne. Mislim …

Sarajevo

Narobe svet.

Sarajevo

Če sem vstopila v trgovino, sem to storila zato, ker mi je bilo na ulici vroče. Ali pa je deževalo. Kakorkoli že, v trgovino me je nagnalo vreme in ne moja strast do nakupovanja. Sprašujem se, ali sem to sploh še jaz.

Sarajevo

Še posebej zato, ker sem v zadnjem tednu dni v Ljubljani zapravila samo deset evrov. Okej, upoštevati morate, da imam dve šteki bosanskih cigaret, pa vseeno … Deset evrov? Štiri za kino in šest v trgovini. Mimogrede, za nepoznavalce … Jaz drugače deset evrov zapravim, še preden sploh stopim iz stanovanja. Potem pa kokakola tukaj, kokakola tam, sladoled, sok, red bull, tortica … Še deset, dvajset … Denar kar leti od mene. Zdaj pa živim samo od doma skuhanega čaja. Ki mi je, mimogrede, postal ljubši od kupljenega. Še en paradoks.

Sarajevo

Nič šopingiranja, nalivanje z doma skuhanim čajem namesto s kokakolo, kaj je naslednje? Saturn gotovo ve. Ker tole je brez vsakršnega dvoma njegovo maslo.

Sarajevo

Za vas pa nekaj fotografij z bosanskih stojnic.

33 Responses to “Žogca v Sarajevu peti del! aka Je to sploh še Žogca?”

  1. webmaher said

    Žogca vse bolj Gorenka, pa ljudi jel to moguće, pa šta je ovo …😆

  2. zogca said

    Zdaj sem že toliko Gorenjka, da bi lahko postala tudi Avstrijka. Moram enkrat pomotoma zgrešiti Jesenice in pomotoma zapeljati čez tunel. Da vidim, kaj se kaj lepega ponuja na oni drugi strani. Ne lepega v smislu trgovin.😉 To me ne zanima. Joj, še dobro, da sem, dokler me je imelo kupovanje, nakupila dovolj za naslednjih deset let.:mrgreen: Imam samo 40 parov kavbojk. Da drugega ne omenjam. Eno celo sobo v stanovanju imam samo za omare s cunjami.😳 Nič čudnega, da je Saturn popizdil in rekel dost je.

  3. masena said

    Skozi tunel. Čez tunel se ne da. Nisi ti kao neka huda slovenistka?

  4. webmaher said

    jao pa ti bi za naslednjih deset let buvljak lohka odprla za jodlarje😆
    če pa ne bi laufal pa še par omar in počakat na bolja vremena😆

  5. webmaher said

    tut čez tunel se da, sam brez jeklenega konjička pa voljo moraš imeti:mrgreen:
    Išče se lektor ica za Žogcin blog. Plača 60 minut na uro:mrgreen:

  6. zogca said

    Prebrala sem objavo še enkrat in res ne najdem tega tunela.

    Drugače pa jaz nisem slovenistka. Niti blizu FF nisem bila.😉

    Skozi tunel. Čez tunel se ne da. Nisi ti kao neka huda slovenistka?

  7. zogca said

    Ups, zdaj vidim, to je napisano v komentarju.

  8. zogca said

    Ne dam svoje robe.❗

    ti bi za naslednjih deset let buvljak lohka odprla za jodlarje

  9. masena said

    Ne, saj je kul. Samo na živce mi gre, ker ima navadno veliko povedati o drugih. Ampak, tudi v tem smo si različni.

  10. zogca said

    A jaz? Res je, veliko imam povedati čez nepismenost, nikoli pa nisem trdila, da ne delam napak. Drugače pa vem, da gremo skozi tunel in ne čez. V bistvu gremo skozi predor.😉

  11. masena said

    Ne vem, ko sem te kje brala nisem imela takega občutka. Ampak, saj ni pomembno. Ne vem pa, v čem si pripisuješ pristojnost govoriti o nepismenosti, če pa sama nisi v tem popolna. Nenazadnje pa, že dolgo časa je znan rek, da naj čevlje sodi kopitar. Ti pa praviš, da si bila daleč od FF!?

    P.s. Napake delam pa tudi sama, samo zgoraj omenjena nelogičnost se mi zdi malo nenavadna.

  12. zogca said

    Nikoli nisem trdila, da sem popolna. In se tudi nikoli nisem zavzemala za popolnost, samo proti zmazkom, ki so v sramoto slovenskemu jeziku. Jup, kar daleč od FF, vsaj kakšnih petsto metrov. V bistvu nimam občutka za mere. Vsekakor nisem hodila na FF, ampak na PF.

    P.S. Vem, manjka ti ena vejica.😉

  13. webmaher said

    še ring postavimo pa blato pol se pa dejta, očitno ne gre samo za slovenštinu:mrgreen:

  14. zogca said

    Ne vem, za kaj drugega bi lahko šlo.

    A v ringu imam lahko kopalke?😆

  15. masena said

    Nikoli nisem trdila, da sem popolna. In se tudi nikoli nisem zavzemala za popolnost, samo proti zmazkom, ki so v sramoto slovenskemu jeziku. Jup, kar daleč od FF, vsaj kakšnih petsto metrov. V bistvu nimam občutka za mere. Vsekakor nisem hodila na FF, ampak na PF.

    P.S. Vem, manjka ti ena vejica.

    Se vidi, da se nisi, saj si nravstveno hudo nepopolna. Ukvarjaj se zato raje s svojim zmazkom.

  16. masena said

    Kopalke pa lahko dam gor tudi sama. Samo, da meni po riti verjetno bolje stojijo.🙂

  17. Shirley Valentine said

    Jao, žogca, spet so se ti prifuknjenci zaredili na blogu kot gliste po dežju, ne moreš nankar stuopit, ne da bi iz enha nardu polpet (prosto po Mlakarju)🙂

  18. zogca said

    Tole mi pa res ni več jasno. Vse tole pregovarjanje zaradi enega čez. In to celo ne v objavi, ampak v komentarjih. Ih, saj ni vredno. Imam veliko drugih težav.

  19. Izbrana said

    No, Web, kateri misliš, da bi kopalke bolj gor stale :)? Nataliji ali Rebeki?😉

  20. Izbrana said

    Žogca, kaj se dela? Bo treba spet eno potovanje narest? Tako, ta kratko, saj veš, jaz sem “enodnevnica”. O, kok bi pasal en izlet v Bohinj, kot lani, se spomniš….. Joj, jedla bi kolesarsko solato! Danes nisem še nič imela kosila. Pa tud Web mi še ni kave skuhal!😦

    Je bela cesta, kje ste vsi!!??

  21. zogca said

    Dela se. Sicer s polžjo hitrostjo, ampak se.😉

    Žogca, kaj se dela?

  22. zogca said

    Lahko. Lahko pa tudi kakšno drugo, podobno lokacijo. Da ne bo vedno ista. Veš, v bistvu bi se lahko pojavila že ta vikend, ker kaže, da mi ne bo treba biti doma, ker kaže, da bo šla sestrična iz Ciriha naravnost domov in se ne bo ustavljala v Ljubljani. Zaradi nje sem si pa splanirala stvair tako, da bom okoli desetega v Ljubljani in kje drugje. Pa tako in tako sem tvojemu malemu obljubila, da pred koncem počitnic spet pridem.

    O, kok bi pasal en izlet v Bohinj, kot lani, se spomniš…..

  23. zogca said

    Jaz živim samo še od čaja.

    Danes nisem še nič imela kosila.

  24. Izbrana said

    Lahko prideš, ampak jedli bova palačinke. Joj, pa da ti jaz kaj skuham….., ne boš več na čaju😉 !

  25. zogca said

    Ej, da ti ne bom potem deset minut po hranjenu tekla na sekret. Ne vem, če si to želiš. Me raje imej na čaju in dobrem počutju.😉

  26. Nevenka said

    Kaj pa naj bi človek tam doli sploh kupil?
    Se kaj dobi, česar mi nimamo?

    Od samega čaja boš preč. Vsaj prepečenc jej in banane, posute s kakavom.

  27. zogca said

    Tam se da pa marsikaj kupit. Sicer nisem videla sarajevskega buvljaka, gotovo mora obstajati, ampak na beograjskem se meni odpirajo nebesa. Veš, kakšne cunje, da padeš dol. Tam je vse moderno na voljo, skopirali Turki, skopirali Kitajci, in za poceni denar. Pišem o Beogradu, za Sarajevo ne vem.

    Spravim vase tudi kakšno juho in en čokolino sem nekje dobila. Drugače pa mi vse smrdi. Mah, nič hudega, bom že dobila nazaj apetit. Bo pač telo malo kurilo lastne zaloge. Saj zato jih pa ima.😉

  28. maxi said

    …ampak na beograjskem se meni odpirajo nebesa. Veš, kakšne cunje, da padeš dol

    Jaz lani nisem nič našla, prej nasprotno….kupe krame.

  29. webmaher said

    Maxi ob napačnem času na napačnem kraju … z Žogco bi morali še malo via Turčija😆
    I za brana, odgovor je nobeni, gor najsto ji kaj drugega ali pa nič:mrgreen:

  30. zogca said

    Maxi, saj krame je tudi veliko, ampak … Ne vem, kaj si gledala in kje. Jaz sem res … Na primer … Dve torbici, ki sem jih pri Kitajcih kupila za pet evrov (obe) … Štiri leta so mimo in še danes … Ga ni ženske, ki bi videla eno od dveh teh torbic in bila totalno navdušena. Res.

  31. webmaher said

    žOgca kaj če bi eno meni šenkala kar je precej bolje kot da ti jo kdo ukrade pa še zelo dobro delo boš naredila😆

  32. zogca said

    Ej, bo cvetlično torbico kdo narobe razumel in potem boš dobil fanta. :mrgreen:

  33. webmaher said

    Nč bat bi šlo naprej v prave roke😆
    Lohka mi pa še vedno posodiš 50k € ne bom nč jezn oblubm:mrgreen:

Leave a Reply

 
