Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca v Sarajevu četrti del! aka Malo vas bom rajcala!

Posted by zogca na julij 31, 2010

Upam, da se vam ne bodo preveč cedile sline. Uh, sem packa, ker lažem. Ta objava je namenjena temu, da se vam bodo cedile sline. In še bolj packa sem zato, ker vem, da se meni ne bodo, ker mi vsa hrana smrdi in ne morem dati v usta nič. Zato pa bom, kakor vidite, nagajala vam.

Sarajevo

K Želju sva šla s pupijem v Sarajevu jest takoj, ko sva prišla. Oče mi je rekel, da so tam najboljši čevapčiči v celem Sarajevu in da jih ne smeva zamuditi. Imel je prav, čevapčiči so res fantastični, zato pa je tam fantastična tudi gneča. Čeprav sta restavraciji pravzaprav dve. Ljudje čakajo v vrsti in po jedi si niti cigarete ne moreš prižgati. Zelo jasno ti dajo vedeti, da je čas, da greš.

Sarajevo

Na begovo čorbo sva naletela povsem po naključju, ko sva pozno zvečer iskala nekaj za pod zob. Ker je pupi malo zapleten (ne je tega in onega), sem mu je “klasična” restavracija nad zaprto tržnico zdela najbolj primerna.  Mislila sem si “pa dajva”, ampak na koncu se je izkazalo, da sem prav jaz prišla na svoj račun. Begova čorba je bila najboljše, kar sem v Sarajevu jedla.

Sarajevo

Pita zeljanica je bila v Sarajevu “pod mus”, čeprav jo znam narediti tudi sama. Zahvala gre seveda moji predragi Jovanki Broz.

Sarajevo

“Pod mus” so bile tudi palačinke, čeprav v resnici ne znam razložiti, kakšno povezavo imajo s Sarajevom. Predvidevam, da nikakršno.

Sarajevo

V življenju ne gre brez banan, a ne?

Sarajevo

In en cukerček za oči.

Sarajevo

Pa še en.

Sarajevo

Rajcanja je konec, jaz pa si šibam kuhat čaj, ki je zadnje dni edino, kar ostane v meni dlje kot pol ure.

35 Responses to “Žogca v Sarajevu četrti del! aka Malo vas bom rajcala!”

  1. Izbrana said

    Hooočeeemmmm palačinke!!!!!
    Kdaj jih prideš mi nardit?😉

  2. zogca said

    Hmmm, da pomislim … Mogoče bi pa res lahko prišla tam okoli desetega. Ti se hecaš z menoj, ampak jaz res delam dobre palačinke.

  3. lynx said

    Ker je pupi malo zapleten…

    Kako lepo se izražajo sveže zaljubljeni ljudje….
    V resnici je verjetno izbirčen za popizdit. 😀

  4. maxi said

    Lynx😀

  5. Lynx said

    Lynx

    Mi s kilometrino vemo kako gredo te zadeve.
    Jaz sem romantičen samo kar se glasbe tiče in kadar je to nujno nujno potrebno. 😉

  6. maxi said

    Malo čudno za žensko….ampak tudi jaz nisem romantik.

  7. Nevenka said

    Ah, Žogca, tudi jaz sem takrat take težave prinesla iz Sarajeva, cel teden so trajale.

    Tudi jaz sem se nasmejala: malo zapleten…:-)
    Saj se boš navadila, če bo to samo pri hrani.

  8. Počakaj pol leta … potem bo nekaj v tem smislu: Pizda mu materna, …..

  9. Andrej34 said

    lynx said

    Kako lepo se izražajo sveže zaljubljeni ljudje….
    V resnici je verjetno izbirčen za popizdit.

    😀😀😀

    Ma ja.
    Glede na to da ima pri CENZURIRANO BY ŽOGCA cm višine CENZURIRANO BY ŽOGCA kg, kar je idealna teža za Pupo in ne Pupija, mora biti res izbirčen.

    Ampak naša Žogca ga bo malo poredila, da ne bo izgledal kot “živa priča Dachau-a”.😉

    En šnel kurz kuhanja pri Jovanki … pa bo😎 … malo manj izbrano izražanje😉

  10. Lynx said

    En šnel kurz kuhanja pri Jovanki … pa bo … malo manj izbrano izražanje

    Ma smo nesramni.😎

  11. webmaher said

    Ko bom velik, bogat in bogat mi bosta I za brana in Žogca kuhali vsak dan vse kar je dobrega na gornjih slikah in tega ni malo😆
    Sicer pa zvezde pravijo, da se bo kmalu kmalu rodil nogometaš, ki bo zasenčil vse sedanje zvezde:mrgreen:
    Je bela cesta pa zvezde sijoče in magla svuda oko nas:mrgreen:

  12. Lynx said

    Sicer pa zvezde pravijo, da se bo kmalu kmalu rodil nogometaš, ki bo zasenčil vse sedanje zvezde

    Šefice že toliko časa ni na blogu, da sem tudi jaz pomislil, da je šla rodit. Potem sem se spomnil, da je šla v kino.🙂

  13. zogca said

    Žogca ne bo nikogar redila, o tem bodi prepričan, tudi pupija ne.

    Ampak naša Žogca ga bo malo poredila, da ne bo izgledal kot “živa priča Dachau-a”.

  14. zogca said

    Aha.

    Potem sem se spomnil, da je šla v kino.

  15. zogca said

    V bistvu so krive zdravstvene težave (določenih stvari ne sme jesti), ampak pustimo zdaj to.

    V resnici je verjetno izbirčen za popizdit.

  16. Lynx said

    Glede na to da ima pri CENZURIRANO BY ŽOGCA

    Simpatično. Ma prepozno. 🙂 🙂 🙂

  17. Lynx said

    …ampak pustimo zdaj to.

    Zakaj mene vedno najbolj zanima tisto, kar želijo ljudje skriti?

  18. zogca said

    Vse, kar moraš izvedeti, boš pravočasno izvedel. Dvomim pa, da te zanimajo podrobnosti njegovega prebavnega trakta.😉

    Zakaj mene vedno najbolj zanima tisto, kar želijo ljudje skriti?

  19. Lynx said

    Dvomim pa, da te zanimajo podrobnosti njegovega prebavnega trakta.

    Bom tvegal da bo prebral, pa vseeno; bolj me zanima kapaciteta tvojega prsnega koša.

  20. zogca said

    Potem se pa nehaj ukvarjati z njim, ampak se ukvarjaj z menoj. Absolutno se strinjam, da je moj prsni koš veliko bolj zanimiv.😉

  21. Lynx said

    Potem se pa nehaj ukvarjati z njim, ampak se ukvarjaj z menoj.

    Dobro. Kako si kaj (razen tega, da si premražena)? Nosečnost? Slabost? Je boljše?

  22. zogca said

    Mah, nehajte no, nisem noseča. Mi je pač slabo. Pa jesti ne morem nič. Pa pijem tudi samo čaje, nič drugega. Ampak to menda še ne pomeni, da sem noseča. Nočem biti in nisem. Pika. Imam trebušno gripo ali kaj že.

  23. zogca said

    Ugotovila sem, da je čaj najboljša pijača na svetu.🙂 Kar je super glede na zimo sredi poletja.

  24. Lynx said

    Ugotovila sem, da je čaj najboljša pijača na svetu.

    Če že ni boljša od kokakole in fante, je vsaj zdravejša. 😉

  25. Lynx said

    Mon si odpikala?

  26. zogca said

    MON jaz redno berem. Vsak dan. To je moj najljubši forum.

  27. zogca said

    Ups, ne samo naljubši, MON je moj edini forum. Ups, spet napaka, berem še en astrološki forum. To sta pa res moja edina foruma.

  28. Lynx said

    MON jaz redno berem. Vsak dan. To je moj najljubši forum.

    Ne zasledim te več.

  29. zogca said

    Ker ne pišem, zato. Jaz sem eno leto in še več pisala prek proksija. Potem so se mi pa nekaj sfrkale java nastavitve ali kaj že v brskalniku in ne morem več pisati prej proksija, zato pač ne pišem več. Berem pa. Starševski čvek vsak dan. Na par dni pa preberem tudi čustveno inteligenco, ljubezenski forum, nezvestobo, partnersko posvetovalnico, tako da sem zelo na tekočem.

  30. Jovanka Broz said

    jao jao za zgornje posnetke😦

    Zanima me ali si pupiju že delala zeljanico? će bosta šla kam na ta konec pridita na kavo

  31. Lynx said

    Če imaš kakšno vprašanje, ti ga jaz lahko posredujem. 😉
    LN

  32. zogca said

    A ti tudi ne spiš? Sploh kdo spi?

    Ne, nisem mu je delala, ona tega ne je.

    Pupi je na svojem koncu, jaz sem na svojem in nisva trenutno najbolj navdušena drug nad drugim. Na kavo bi pa jaz lahko prišla naslednji teden. Pa še posončkala bi se malo.

    jao jao za zgornje posnetke

    Zanima me ali si pupiju že delala zeljanico? će bosta šla kam na ta konec pridita na kavo

  33. zogca said

    Prijazno od tebe, ampak jaz res odgovore na vsa vprašanja najdem na svoji astrološki karti. Ta se je izkazala za najbolj zanesljiv vir informacij.

    Če imaš kakšno vprašanje, ti ga jaz lahko posredujem.

  34. Jovanka Broz said

    lahko, ti samo javi kdaj

  35. zogca said

    Oja, se bom par dni prej najavila in preverila, ali imaš čas.

Leave a Reply

 
