Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Gremo v kino?

Posted by zogca na julij 30, 2010

Tale objava je namenjena vsem tistim iz Ljubljane in njene bližine, ki so mogoče pozabili (kot se je, ups, mimogrede zgodilo meni), da se je v četrtek začela prireditev Film pod zvezdami (jaz ji pravim kino pod zvezdami). Joj, kako sem lahko pozabila, ko pa mi je bilo lani na gradu tako zelo luštno? Ampak nič ni zamujeno, kajti prireditev bo trajala vse do 20/08. Če ne veste, kaj je kino pod zvezdami … Kinodvor v sodelovanju z Mestno občino Ljubljana in Festivalom Ljubljana pripravi izbor nekaterih najbolj odmevnih filmov kinematografske sezone, ki jih postavi na ogled pod zvezdami, in sicer na dvorišču Ljubljanskega gradu. Spisek filmov, ki so jih izbrali za letos, si lahko ogledate tukaj. Malo skeptično nocoj gledam v nebo … Mogoče jutri.

5 Responses to “Gremo v kino?”

  1. zogca said

    Sije sonček.🙂

  2. zogca said

    Kaže, da bo vreme zdržalo Pedra Almodovarja nocoj.🙂

  3. zogca said

    Deževalo ni, je bilo pa prav fejst mrzlo. Sploh tistim izmed nas v kratkih kiklicah. Nekako se mi ni zdelo, da se 31/08 spodobi oblačiti žabe.

  4. Lynx said

    Nekako se mi ni zdelo, da se 31/08 spodobi oblačiti žabe.

    Ti pa si res fejst zaljubljena. 🙂

  5. zogca said

    Ups, moja napaka. Ne, ti tako hudo in ni kriva zaljubljenost, prej ne več prav čiste leče.😉

Leave a Reply

 
