Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Gledala boš za njim …

Posted by zogca na julij 29, 2010

ODHOD

Odšel bo iz te dežele
in ne bo se več vrnil.
Zapustil te bo okus
po njegovih ustih,
mraz bo na svetu
in gola boš
brez njegovih poljubov.
Ničesar več ti ne bo daroval
in mrtvi bodo darovi preteklosti,
ker dar –
to je bil on sam.
Šel bo,
kot tolikokrat,
gledala boš za njim,
klicala boš za njim,
vse bo,
kot je bilo,
samo to bo drugače –
ne bo se vrnil.
Zmeraj bolj bo odhajala
njegova bližina.
Postal bo,
kar ti je včasih govoril –
daljava, dih vetra,
bežeča voda.
A tudi tam ga ne bo.
Nikjer ga ne bo.
Tuje sonce bo vzšlo
in ta dežela
ne bo več tvoja.

Kajetan Kovič

21 Responses to “Gledala boš za njim …”

  1. Izbrana said

    Oprosti,asociacija…..
    Mi je full lep komad.

    Gledala je za njim….. Čeprav, preživeto!!!!
    😉

  2. maxi said

  3. Nevenka said

    Ah, take pesmi je moj včasih meni napisal, ampak so še bolj polne bolečine in neskončnega pogrešanja.
    Najbrž je že od vsega začetka vedel, da ne bo ostal.

  4. zogca said

    Po moje tudi. Ali pa je strokovnjak v laganju samega sebe. Takšnih strokovnjakov je cele bataljone.

    Najbrž je že od vsega začetka vedel, da ne bo ostal.

  5. Nevenka said

    Najbrž res Žogca.

  6. maxi said

    Hmm…zdaj vem, (za)kaj ljubim jaz.

  7. zogca said

    Zakaj?

  8. maxi said

    Ni obljub, do zdaj tudi ni bilo laži.
    Karte so ves čas na mizi – moje in njegove.

    Sistem vzami ali pusti.

  9. zogca said

    Ni vsaka obljuba laž, je pa res, da premnoge obljube so laži.

  10. zogca said

  11. zogca said

  12. Janis said

    Za globoka ljubezenska čustva priznavam samo dva velika pevska mojstra: Jacques Brel in Leonard Cohen.

  13. Lynx said

    Za globoka ljubezenska čustva priznavam samo dva velika pevska mojstra: Jacques Brel in Leonard Cohen.

    Po kakšnih kriterijih?

  14. zogca said

    Se lahko “pohvalim”, da za prvega sploh še nisem slišala?

  15. asdf said

    verjetno je to misla’
    kriterij- verjetno občutenje iskrenosti in globine izvajalca…(belgijec je – žoga!) letos bom spet šel v njegovo kavarno na pir… belgijski, seveda… pa na čokoladice v brugge in na severno morje na piknike in sprehode…

  16. zogca said

    Kja Žoga ve, ko ne ve nič?😉

    belgijec je – žoga!

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. mojcej said

    Pesem Odhod je napisal Ivan Minatti (sem isti kiks naredila tudi sama: http://akvarij.blog.siol.net/2008/03/21/kiks-ali-svetovni-dan-poezije-in-lutk/)
    Sicer pa je to pesem napisal za hčerko, ko ji je umrl mož/partner/fant (ne vem več točno).

  20. zogca said

    Mojca, mi je odpre tvojega linka oziroma naj bi šlo za prazno stran.

    Minatti? Hmmm. Kako zelo si prepričana? Ne bi rada imela napačnega avtorja. Pa mislim, da je moralo v knjigi tako pisati, 98 odstotkov pesmi namreč prepišem iz knjig.

  21. akvarij said

    http://akvarij.blog.siol.net/2008/03/21/kiks-ali-svetovni-dan-poezije-in-lutk/

    No, zdaj sem tudi jaz spet v dvomih. Zdaj šibam ven, potem pa spet malo pogledam v svoje zapiske…

Leave a Reply

 
