Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca v Sarajevu tretji del! aka Pokrij svojo žensko, bulji v tuje!

Posted by zogca na julij 28, 2010

Pošteno je, da na samem začetku objave napišem, da sem milje daleč od strokovnjaka za verska vprašanja. Ne luknje, prave kraterje imam že na področju krščanstva, medtem ko o islamu res ne vem skoraj ničesar. Že vnaprej se vam opravičujem za vse morebitne hude napake (za tiste manjše se ne), ki pomenijo popolno odsotnost verske izobrazbe. Pa začnimo. Ko sva s pupijem prišla v Sarajevo, sva že na sami postaji opazila “preveč oblečeno” žensko. Zasmilila se mi je. Bilo je pošasto vroče. Jaz v kratki kiklici in kratki majici, ona pa pokrita od glave do nog. Obraz ji je seveda gledal ven. Brskanje po spletu je pokazalo, da se temu načinu oblačenja reče hidžab. Če bi imela pokrit tudi obraz, bi bila to burka. Te bodo tako in tako v Bosni in Hercegovini prepovedali. Kot sem že napisala, se je meni smilila, mogoče se je tudi sama sebi, možu pa se očitno ni.

Sarajevo

Spodnja fotografija je zavajajoča. Tako veliko pokritih žensk v Sarajevu tudi ni. Če sem iskrena, je veliko več kot pokritih žensk nagovarjanja k pokrivanju.

Sarajevo

Kamorkoli sva se obrnila, sva naletela na knjige, ki so nagovarjale k islamu. “Kako otroka vzgajati v islam.” “Zakon in intimni odnosi v islamu.” “Islamski tinejdžer.” “Islamska tinejdžerka.” Poročna noč v islamu.” Še cel kup je bilo knjig s podobnimi naslovi in dejansko so jih ponujali na vsakem koraku. V “islamski tinejdžerki”, če vzamem za primer to knjigo, so bila napisana podrobna navodila za to, kako deklico pripraviti (mogoče celo prisiliti), da bo nosila hidžab in česa vse starši ne bi smeli narediti, da ji islama ne bi priskutili.

Sarajevo

Pupi je v roke vzel eno izmed knjig o intimnih odnosih v islamu, jaz pa sem, ko sem videla, kaj v njej piše, iz nahrbtnika izvlekla fotoaparat, kajti nekaj odstavkov sem preprosto morala ovekovečiti. Nisem vam prilepila tistih o dolžnostih moških. Ena izmed dolžnosti je tudi, da ženske ne sme tepsti, če je poslušna. Če ni poslušna, jo očitno lahko.

Sarajevo

Bolj zanimive so se mi zdele dolžnosti žensk. Kot vidite, se mora mora moškemu seksualno predati ne glede na vse in bognedaj, da bi pokazala kakšen znak negodovanja. Neki meleki (se opravičujem, ampak res ne vem, kakšna bitja to so) bi jo v tem primeru preklinjali do zore.

Sarajevo

Paziti mora, kakor lahko preberete, na otroke svojega moža. Človek bi mislil, da so otroci tudi njeni, ampak očitno niso, čeprav jih spravi na svet, doji, hrani itn.

Sarajevo

Aha, tisti zgornji odstavek pa vseeno spada med dolžnosti moža. Prav plemenito se mi zdi, da je mož dolžan ženo obvestiti o tem, kdaj bo prišel s poti, ampak razlog … Da je ne bi našel neurejeno in nevredno poželenja, kajti to bi lahko slabo vplivalo na njun zakon. Šment, mož si je mogoče ne bi več želel. Če si ona ne želi njega, je to tako in tako zanemarljivo dejstvo, kajti meleki …

Sarajevo

Kakorkoli že, pupi je izustil, da bi takšen odnos z žensko bil čisti dolgčas.

Sarajevo

Kolikor se jaz spoznam na islam (v bistvu nič), naj muslimani ne bi pili alkohola. Kakor vidite, Sarajevska pivovarna dela s polno paro. Lahko samo upam, da se s pivom ne nalivajo tisti, ki v imenu vere pokrivajo svoje ženske. Tudi na 35 stopinj in več. In lahko samo upam, da to niso tisti moški, ki so meni žvižgali in namigovali tistih edinih deset minut, ko me je pupi pustil samo. Tega zadnjega nisem hotela napisati, ker se bere kot sodba, po vseh teh vojnah, ki so na Balkanu divjale tudi zaradi vere, pa nikakor ne želim pisati sodb, pa vseeno … Če bi bilo govora o državi, v kateri ženske nikoli niso poznale drugačnega življenja, bi razumela, da pristajajo na takšno obliko šovinizma. Bosanske ženske so petdeset let živele v socializmu in s tem v sekularni državi. Same so po večini odraščale nepokrite, zdaj pa jemljejo v roke knjigo “Islamska tinejdžerka” in študirajo, kako bodo svojo hčer spravile pod hidžab in ji vcepile v glavo, da mora biti poslušna, ker potem je pa mož ne bo imel pravice tepsti … Ne vem, meni je to nedoumljivo.

67 Responses to “Žogca v Sarajevu tretji del! aka Pokrij svojo žensko, bulji v tuje!”

  1. Lynx said

    Kakorkoli že, pupi je izustil, da bi takšen odnos z žensko bil čisti dolgčas.

    Ja, naš vsakdan je povsem drugačen in nikakor dolgočasen. Ženske nosijo “hlače”, imajo pogosto migreno, svoje “ukrase” (beri dekolteje in noge) molijo sodelavcem in sosedom pred nosove in če prideš nenajavljen domov, se ti prav lahko zgodi presenečenje v smislu razbitja enoličnega življenja; tako za popestritev. 😉

  2. webmaher said

    Adolfe vrati se, sve ti se oprašta:mrgreen:

  3. Janis said

    Ta fenomen, da moški v državah s prevladujočim islamom dobesedno bulijo v tuje nezakrite ženske, se slabša s številom zakritih žensk na ulicah. Turčija velja za (včasih celo nasilno) seksualno državo, vendar ti povem, da se tam zakriva 70-80% žensk v Istanbulu, izven njega pa praktično 100%. In ja, kot zahodnjaški turistki ti bo neprijetno, ker boš čutila, da ne spadaš tja in da si opažena.

  4. Janis said

    Ojej, predolgo že buljim v računalnik. Sekularno, seveda, ne seksualno:mrgreen:

  5. Nevenka said

    Meni je to v tretjem tisočletju nepojmljivo.

  6. zogca said

    Nikoli. Mi je pa res že tri dni slabo in me boli trebuh.

    imajo pogosto migreno

  7. zogca said

    Saj.

    Meni je to v tretjem tisočletju nepojmljivo.

  8. emm, vsakemu svoje. ampak meni so babnice s hidžabom hudo seksi. resno.

    kar se pa tiče raznih “religioznih” usmerjanj, kar kdo lahko in kaj kdo ne sme, sem pa skoraj prepričana, da v našem dragem katolicizmu obstajajo prav podobni primeri. samo naključni niz besed v guglu (npr. raise a christian child) je dokaz … Christian Family Guide to Parenting a Toddle, Raising Christian Children in a Secular World: Christian Parenting, Building the Christian Family You Never Had … (na Christian shopping zone). ah.

    kakorkoli, hotela sem samo reči, da kot goreč nasprotnik pranja možganov in razno raznih smernic, enako z odporom gledam na vzhod in zahod. čeprav mi je pravzaprav vseeno. če njim paše, prav. meni ne. moji otroci so vzgajani tako, da ne hodijo po rožah, ne brcajo živali, ne žalijo ljudi in da se, ko storijo kaj narobe, opravičijo. meni je to dovolj. ni treba, da zraven zmolita še kako zdravomarijo/karkoli že.

    sem se razpisala. sori. so teme, ki me pač malo bolj zanimajo.

    lp.

  9. mmisaa said

    Si mogoče v Sarajevu kaj takega pojedla? Svetujem ti, da greš k zdravniku, ker je možna zastrupitev s hrano.

  10. webmaher said

    Mmisaa dej ne pretiravej … najbolje pomaga domač brinjevec in to ni hec…
    Še čisto zmeraj mi je pomagal in ni hudič da ne bi tudi Žogci čeprav alkohola ne mara😆
    Spominčica prav maš, jaz bi vse vere prepovedal razen tvoje, tako to je:mrgreen:

  11. webmaher said

    jej, tole je pa kriza, Žogca javi se …

  12. Mogoče si pa noseča. Če ima res takega tiča ti je lahko malo prepiha naredil?

  13. To pa vem, da najprej gre mož, potem otroci, potem mula, za njo pa žena. Razen v Bosni, kjer so minska polja, tam je vrstni red obrnjen.

  14. zogca said

    Ne, se je začelo dva dmi pozneje. V bistvu tri. V Sarajevu sem nazadnje jedla v soboto dopoldne, začelo pa se je v torek popoldne. Gotovo ne gre za zastrupitev.

    Si mogoče v Sarajevu kaj takega pojedla? Svetujem ti, da greš k zdravniku, ker je možna zastrupitev s hrano.

  15. zogca said

    Se ti javim zvečer, oprosti.

    Žogca javi se …

  16. zogca said

    Upam, da ne.

    Mogoče si pa noseča.

  17. maxi said

    Upam, da ne.

    Počil kondom?
    Sicer se pa to danes, da hitro preverit.

  18. zogca said

    Sploh ni bilo kondomov. Lej, saj verjetno nisem, če pa sem, sem … In bom že pravočasno ugotovila. V bistvu me sploh ne zanima. Kar je, je. In je, kar mora biti. Se sploh ne ukvarjam s tem vprašanjem. Neke stvari so drugačne, kot so kdajkoli v življenju bile, neki znaki obstajajo. Ne zdi se mi pa prav verjetno glede na datume in to.

  19. maxi said

    Sploh ni bilo kondomov

    Sem mislila, da pri tebi ni šans brez…

  20. zogca said

    Je tako veljala vse življenje. Ampak trapa jaz sem se nehala držati tega pravila in zdaj bom požrla, kar sem si s tem skuhala. Če sem slučajno kaj si.

    Sem mislila, da pri tebi ni šans brez…

  21. zogca said

    Meni ne, ampak to je stvar okusa.😉

    ampak meni so babnice s hidžabom hudo seksi. resno.

  22. maxi said

    Je tako veljala vse življenje. Ampak trapa jaz sem se nehala držati tega pravila in zdaj bom požrla, kar sem si s tem skuhala. Če sem slučajno kaj si.

    Kaj se pa pravzaprav dogaja, da ne berem vsega za nazaj. Ti je slabo?

  23. zogca said

    Med drugim tudi to, da. Pa še ene par drugih stvari. Ne vem, ni logično, ni prav verjetno, sploh je pa čudno, da bi to tako zgodaj čutila, ampak brkljanje po internetu je pokazalo, da mnoge so čutile tako zgodaj. Po moje ni nič, zato ne bom delala nobenega preplaha in bom počakala, kaj bo.

  24. maxi said

    Tudi pri meni ni bilo slabosti tako zgodaj … se je začela nekje okol 2 meseca – obakrat.
    Sem pa vseeno vedla vedno že 1.mesec, da sem noseča. Jaz imam posebne simptome v blaženem stanju.:mrgreen:

  25. zogca said

    Uf, sem našla na nekih ringarajatih in bambinotih, kako zelo hitro so ene vedele, po parih dneh. Mah, ali lahko zamenjamo temo? Ta mi res ni najbolj prijetna.

    Kaj bolj veselega, lahko?

  26. Noseča si. Ni kaj razglabljat. Če je spuščal notr in ni imel kondoma gor ti pa nisi na tabletkah je odgovor jasen … kaj bi rada da ti poštar prinese telegram : Noseči ste, čestitamo!
    Me pa motijo nohti tvojega pupija izgleda malo zanemarjen!

  27. No more fun! Now it is time for breastfeeding!

  28. zogca said

    Dicky, nihče mi ni nič spuščal notri. A lahko nehamo?

    Za njegove nohte ne odgovarjam, nisem njegova manikirka. Moji nohti so vedno popolni, to pa ja.🙂

  29. maxi said

    Hehe….unbeliveble.

  30. maxi said

    Seveda lahko nehamo.

  31. maxi said

    Me pa motijo nohti tvojega pupija izgleda malo zanemarjen!

    Bi bilo pametneje, da bi se ukvarjal s tem, kar druge moti pri tebi!

  32. zogca said

    Ker mogoče imam pa samo trebušno gripo.🙂

    Seveda lahko nehamo.

  33. zogca said

    Dajmo.😉

    Bi bilo pametneje, da bi se ukvarjal s tem, kar druge moti pri tebi!

  34. maxi said

    Lahk gremo moje zvezde gledat, da za zihr menjamo temo… he he

  35. Moti jih najbrž le moj dolg kurec… in da včasih prdnem med seksom, no pa še kakšna malenkost…ampak nohti so odraz človeka, še bolj kot čevlji:)

  36. zogca said

    To bi pa res lahko. Če me Izbrana me pokliče, me menda bo, se lahko malo lotim astrologije.

    Lahk gremo moje zvezde gledat, da za zihr menjamo temo… he he

  37. zogca said

    Od kdaj je to moteče?

    Moti jih najbrž le moj dolg kurec…

  38. Izbrana said

    Jaz bi pa vseen od vsega na teb najrajš vidla samo tvoje čevlje!

    Moti jih najbrž le moj dolg kurec… in da včasih prdnem med seksom, no pa še kakšna malenkost…ampak nohti so odraz človeka, še bolj kot čevlji:)

  39. Izbrana said

    Kličem!!!!!🙂

    To bi pa res lahko. Če me Izbrana me pokliče, me menda bo, se lahko malo lotim astrologije.

  40. zogca said

    Ti pa znaš.😉

    Jaz bi pa vseen od vsega na teb najrajš vidla samo tvoje čevlje!

  41. in v čevljih dolg kurec, ki ga nisi videla že zeeeeeeeeeeeelooo dolgo, kajneda samostanska sestra usmiljenka

  42. maxi said

    Kličem!!!!!

    Ne smeta predolgo, ker že itak dežuje.:mrgreen:

  43. asdf said

    gnjavator!

  44. zogca said

    Kot vidiš, sva predolgo govorili.😉

    Ne smeta predolgo, ker že itak dežuje.

  45. OOO deževalo bo 3 dni in tri noči…

  46. zogca said

    To bo tako in to, če jaz dobro vidim napoved.

  47. Lynx said

    Sem mislila, da pri tebi ni šans brez…

    Je tako veljala vse življenje. Ampak trapa jaz sem se nehala držati tega pravila in zdaj bom požrla, kar sem si s tem skuhala. Če sem slučajno kaj si.

    Ko sem jaz Žogci govoril, kako se spreminjamo in da tista puhla “nikoli ne reci nikoli” velikokrat drži, mi ni verjela. 🙂

  48. zogca said

    Če se tokrat rešim, se bom potem tistega nikoli ressssss držala.

  49. maxi said

    Meni pa prav ni jasno, zakaj ne greš v prvi DM in končaš dilemo.

  50. zogca said

    V bistvu to ni moja dilema, res ne, ker okej, smo se tukaj o tem zaklepetali, ampak drugače se jaz s tem vprašanjem res ne ukvarjem. Zdi se mi namreč skoraj neverjetno, da bi bilo res, res skoraj neverjetno. Če pa slučajno je, je pa že tako moralo biti. In bom gotovo pravočasno in prav kmalu izvedela.

  51. In baba gre pa brez kondoma fuka z tipsonom, ki ga “pozna” – koliko časa že?
    To so te svetohlinke pohotne, ki govorijo, da fukat pa ne pa pa in so fukalačne, pol pa k kurca zagledajo pa ni važn kolkšn je al pa ma kondom gor, važn da ga lulika poje.

  52. zogca said

    Daj se že umiri.

  53. Jaz sem calm bejbi, ti sediš na dinamitu!

  54. zogca said

    Jaz sedim na stolu.

  55. bata said

    Pozdravljena,

    zanima me samo kam je šlo par komentarjev, ki niso bili žaljivi so pa res da nakazovali, da obstaja še kaka druga stran?

    lp, bata

  56. zogca said

    Noben komentar ni mogel iti nikamor. Jaz ničesar nisem brisala.

    Katere komentarje pogrešaš in kdo naj bi bil njihov avtor?

    Če Dickyja nisem brisala, potem ne vem, zakaj bi koga drugega.

  57. bata said

    Bil je en komentar od nekega Matjaža, ki je podal povezavo na moj blog.

    Bilo je nekaj v stilu, da pogledaš še z druge strani kako je s temi stvarmi…

    lp, bata

  58. zogca said

    Je bilo in je še vedno.

    Ni šlo za Matjaža, šlo je za Nevenko.

    In sicer pod to objavo: https://zogca.wordpress.com/2010/07/26/zogca-v-sarajevu-drugi-del-aka-mesto-posejano-z-grobovi/

    Komentar številka 39.

    Ni bilo razloga, da bi karkoli brisala.

  59. bata said

    Pa še to😉

    Sem prehitro stisnila enter.

    Saj mi je vse eno…pravzaprav po pravici povedano je bolje da ni povezave na moj blog s tega bloga.

    Tako, da nič hudega če si brisala, ali če je morda samo padlo med spame, kar bi bilo čudno ne pa nemogoče.

    Sem pa 100%, da je bil tisti komentar , ker sem ga prebrala.

    lepo te pozdravljam

    bata

  60. zogca said

    Ne vem, zakaj to misliš, zakaj misliš, da bi ta povezava kakorkoli škodila tvojemu blogu. Ampak če želiš, jo seveda lahko izbrisem. Nisem pa je brisala, kakor se lahko prepričaš na povezavi, ki sem ti jo pustila. Ti si pač pomešala objave.

    Saj mi je vse eno…pravzaprav po pravici povedano je bolje da ni povezave na moj blog s tega bloga.

  61. zogca said

    Da, in še vedno je tam, kjer je bil, ko si ga prebrala.

    https://zogca.wordpress.com/2010/07/26/zogca-v-sarajevu-drugi-del-aka-mesto-posejano-z-grobovi/

    Sem pa 100%, da je bil tisti komentar , ker sem ga prebrala.

  62. bata said

    Ne bilo je pod tem blogom in sicer med prvimi petimi komentarji in vem da je Matjaž, ker mi je sam povedal.😉

    Sicer pa saj pravim ni problema. Takrat ko sem vprala, kam so šli komentarji sem bila malce huda, zaradi enega nesporazuma o tem, da ne dopuščam drugačnega mnenja…

    pravzaprav pa kot sem zgoraj napisala je tako tudi čisto uredu😉

    lp, bata

  63. zogca said

    Jaz ne vem, kako naj te prepričam, da nisem brisala nobenega komentarja? Tisti, ki dolgo hodijo na moj blog, vedo, da tega ne počnem. Veš, kakšne vse komentare (ki žalijo mene osebno), ne brišem. Ne vem, zakaj bi izbrisala komentar enega Matjaža, ki je napisal samo svoje mnenje o tem vprašanju. Res, prisežem, nič ne vem o tem.

    In drugačna mnenja so na mojem blogu več kot dobrodošla. Še več, vesela sem ji, ker drugačna mnenja pomenijo dobro debato. Če se vsi strinjamo, sploh ni zanimivo.

  64. bata said

    Saj ti verjamem, ker se to ne bi prvič zgodilo. Na mojem blogu se mi je že zgodilo, da je komentar izginil in to pol ure po objavi brez sledu in videla sem ga nalastne oči in ni bil nič žaljiv, da bi kdo drug brisal imel pa je res da dve povezavi.

    Če se ne bi zgodilo meni potem bi morda rekla da ti ne verjamem tako pa ti verjamem. Verjemi pa tudi ti meni, da sem videla ta komentar.

    Uno drugo temo sem sedaj prvič odprla in tega prej sploh nisem prebrala.

    Skratka vse je qul, grem, ker sem že predolgo tu😉

    lp, bata

  65. zogca said

    Jaz res nimam teh izkušenj, da bi stvari izginile. Se pa je zgodilo, da se je kaj zataknilo v spamu in jaz tega nisem opazila. Si prepričana, da je ta Matjaž pisal na moj blog? Jaz se ne spomnim nobenega Matjaža in vedno moram prvi komentar novinca odobriti.

    Drugače pa vedno dobrodošla na mojem blogu, pa čeprav se mogoče midve o nečem ne bi strinjale čisto nič.

    Lep večer ti želim.

  66. I know.... said

    Žogca, bodi prepričana, ker vse preberem, da ni bilo še nikoli nobenega komentarja od kakega Matjaža. Bi bil opažen!

  67. zogca said

    Ulala, a ti me tudi bereš? Oja, sem morala pogledati, če mi bo mejl razkril, kdo je tale I know, ki tako natančno spremlja moj blog … Hepi jaz, počaščena.

Leave a Reply

 
