Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Še ena poletna!

Posted by zogca na julij 27, 2010

45 Responses to “Še ena poletna!”

  1. zogca said

    Ker sem danes res hudo zdelana (po moje sem staknila kakšno trebušno virozo ali kaj), samo ena pesmica, jutri pa spet nadaljujem z reportažami iz Sarajeva. Še nekaj jih bo.😉 Med drugim tudi ena fejst slastna.😉 Upam, da niste na dieti.😉

  2. Lynx said

    Ta ni poletna, je pa romantična 🙂

  3. zogca said

    Tale bi tudi verjetno lahko šla med poletne …

    7-letnico skril v prtljažnik, ker ni imela dokumentov

    http://24ur.com/novice/crna-kronika/7-letnico-skril-v-prtljaznik-ker-ni-imela-dokumentov.html

  4. Shirley Valentine said

    Grease je zakon🙂

  5. zogca said

    A si sploh upam priznati, da filma v bistvu nisem nikoli gledala? Mi je pa muzka zakon, drži. Jaz imam takšne filmske luknje, jaz toliko klasik nisem gledala, da se s tem sploh ne bi smela hvaliti.😦

  6. Shirley Valentine said

    Seveda, ti mirno priznaj. Jaz sem bila takrat, ko je prišel ven, še prezelena, potem seveda dolga leta preveč odrasla in big time prepametna, da bi gledala take otročarije za pubertetnike, tako da sem ga prvič gledala lani (!) in uživala vsako minuto (!!!)🙂.

  7. zogca said

    A poznaš ta film?

    Joj, kako sem ga imela rada, joj.

    Vredno ogleda.

  8. zogca said

    Mogoče ga bom jaz letos. Mogoče mi ga kdo dol potegne in še kokice prinese.🙂

    sem ga prvič gledala lani (!) in uživala vsako minuto (!!!)

  9. Shirley Valentine said

    Heh, samo da pridem domov, naprežem torrent🙂😉

  10. webmaher said

    Žogca ti men 50k jaz teb film😆

  11. zogca said

    Je ful kjut film, res. Vsaj jaz imam rada takšne.

    samo da pridem domov, naprežem torrent

  12. zogca said

    A lohka v lirah?🙂

    Žogca ti men 50k

  13. webmaher said

    Lohka sam pol dodaj še 0000 in sva tam tam😆
    Film se že pretaka, računam da se bo še danes proti tebi zato začni šteti lire pa glej da me okol ne prineseš:mrgreen:

  14. zogca said

    A to bo moja FileZilla spet delala? Lepo.

    Lire? Grem oropat šrumf kakšne stare Italijanke. :mrgreen:

  15. webmaher said

    Le glej, da bo dovolj nul za petico, drgač bo gajžla pela😆
    Evo kavica za I za brano za Tano pa Suzi, da jo mal preruka😆

  16. zogca said

    Kavice? Jaz šibam na hitro na juhco, tisto mojo kitajsko. Potem pa spet nazaj delat. Joj, koliko dela, to ni normalno.

  17. webmaher said

    Če te želodec še vedno matra je najboljši domači brinjevec … res da je ogabnega okusa a meni je še vedno pomagal in boljši je od 1000 zdravil😆

  18. webmaher said

    pa kaj ti spavaš – nema, glej da se zbrihtaš do 20.40 in začneš navijat za crnobjele😆

  19. Lynx said

    A si sploh upam priznati, da filma v bistvu nisem nikoli gledala? Mi je pa muzka zakon, drži. Jaz imam takšne filmske luknje, jaz toliko klasik nisem gledala, da se s tem sploh ne bi smela hvaliti.

    Malo manj glej humoristične nanizanke (mimogrede, zame je to čisto zapravljanje časa in denarja) in bo več časa za kakšen dober film.

  20. zogca said

    Nisem spala, nimam časa za to. Gledam.😉

    pa kaj ti spavaš – nema, glej da se zbrihtaš do 20.40 in začneš navijat za crnobjele

  21. zogca said

    Vedela sem, da mi bo nekdo to napisal, samo nisem vedela, kdo bo.😉

    Malo manj glej humoristične nanizanke (mimogrede, zame je to čisto zapravljanje časa in denarja) in bo več časa za kakšen dober film.

  22. Lynx said

    Vedela sem, da mi bo nekdo to napisal, samo nisem vedela, kdo bo.

    Če bi malo pomislila, bi vedela tudi to. 😉

  23. zogca said

    V bistvu res.

    Ampak ti ne razumeš mojih užitkov ob gledanju mojih nanizank.

  24. Lynx said

    Ampak ti ne razumeš mojih užitkov ob gledanju mojih nanizank

    Ne, ne razumem. Kot tudi ne tistih, ki gledajo mehiške nadaljevanke in se jim skoraj svet podre, če zamudijo kakšen del. Očitno tudi oni uživajo. Sto ljudi, sto čudi.

  25. Lynx said

  26. asdf said

    oj!
    ja, kot jaz ne razumem ljudi, ki lahko poslušajo takšno glasbo in rečejo, da je boljše pogledati ta(briljantino) (dober!!!) film, namesto mash-a!
    dobri filmi so zanesljivo popolnoma kaj drugega! pa brez zamere risek!

  27. maxi said

    Ampak ti ne razumeš mojih užitkov ob gledanju mojih nanizank.

    Jaz tudi ne.:mrgreen:

  28. webmaher said

    Bravo Žogca, kar 3:0 še mal pa bo tut film gor😆
    Lynx lahko bi že vedel, da Žogca gleda samo najboljše in tam je nekaj več …:mrgreen:

  29. Lynx said

    ja, kot jaz ne razumem ljudi, ki lahko poslušajo takšno glasbo in rečejo, da je boljše pogledati ta(briljantino) (dober!!!) film, namesto mash-a!
    dobri filmi so zanesljivo popolnoma kaj drugega! pa brez zamere risek!

    Slabo si razumel. Nisem mislil Briljantine, pa tudi proti humorističnim nanizankam nimam nič. Marsikatero sem si z veseljem ogledal. Mislil sem na Žogcine zbirke cedejev in dejstvo, da jih gleda po večkrat. Velikokrat se tudi dobre humoreske razvlečejo in tudi enih in istih for se naveličaš. Okoli kvalitete filmov ne bi debatiral kakor tudi ti težko, pod pojmom “dober film” pa nisem imel v mislih kakega posebnega žanra, ampak film, ki te prevzame ali sprosti.

    Lynx lahko bi že vedel, da Žogca gleda samo najboljše in tam je nekaj več …

    Včasih sem si kakšno ogledal, se tudi nasmejal, to pa je bilo zame tudi dovolj.

  30. asdf said

    oj!
    vsi imamo svoje navade in razvade. kaj je dobro, ali slabo, pa ni pomembno. vsekakor nas prevzamejo podobe, ki so nam blizu. čustveno ali racionalno.
    ajt!

  31. Lynx said

    vsi imamo svoje navade in razvade…

    Sigurno. Jaz v “izmenjavi mnenj” vidim spoznavanje ljudi in širjenje “obzorja”. Komentarji hkrati služijo sproščanju, zabavi, mogoče tešitvi radovednosti…
    Ni moja želja kritiziranje ali uveljavljanje svojega “prav” za vsako ceno.
    Ko imam čas kot danes, pa seveda z veseljem oglodam vsako kost. Žogca jih navrže največ, pa tudi sicer se mi zdi najprikladnejša tarča za “obstreljevanje”. Howgh!

  32. Lynx said

    Samo za Nevenko, kavbojci in indijanci tugeder:

  33. Lynx said

    Suze liju, plave oči…. zmanjkalo je kosti za glodanje.
    Dokler je bil to še blog hrepeneče nepotešenih, smo včasih kakšno o seksu rekli. Odkar so si babnice našle frajerje, samo še skakljamo…. 😦

  34. Lynx said

    Za Žogco:

  35. Lynx said

    Za Maxi:

  36. Lynx said

    Za Tano:

  37. Lynx said

    Za Izbrano ki ne razume moje radovednosti:

  38. Lynx said

    Za Janis da si bo popevala:

  39. Lynx said

    Očitno se me je še računalnik naveličal in požrl dva komentarja. Prav ima. Ta je zadnja, za Lynxa:

  40. Izbrana said

    Ups, kdaj se je pa to zgodil? 😳
    Drugač je pa izbor, kar se mene tiče, zadetek v polno, točno na sredino! Hvala!🙂

    Za Izbrano ki ne razume moje radovednosti:

  41. webmaher said

    kavica za I Za branu😆

  42. Izbrana said

    Mmmmmm😆 , paše……

    kavica za I Za branu😆

  43. webmaher said

    ko tale dež na travico😆

  44. Izbrana said

  45. webmaher said

    vauuu, I za brana pa klavir obvlada😆

Leave a Reply

 
