Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca v Sarajevu prvi del! aka Že doma!

Posted by zogca na julij 25, 2010

Sem že doma! Ne, nisem utrujena, sem pa zelo prijetno lena in prav zato sem se odločila, da danes spišem samo krajšo objavo, vse drugo, kar želim sporočiti oziroma pokazati, pa v naslednjih dneh, in sicer po tematskih sklopih; znamenitosti, posledice vojne, po sledeh olimpijade, hrana, širjenje islamizma itn. Ta objava bo bolj tjavendan, kajti čim prej se želim vreči na kavč in brati knjigo z naslovom Kako je lijepa moja Vectra, avtorja Ozrena Kebe. Ta knjiga je tudi edino, kar sem si v Sarajevu kupila. Zelo sem ponosna nase, ker nisem norela po trgovinah in kupovala stvari, ki jih nikakor ne potrebujem. Eden od sarajevskih blokov …

Sarajevo

Še bolj pa sem ponosna nase, ker sem na poti do Sarajeva v vlaku spala pet ur, ob povratku pa celih osem. Vsa moja dosedanja nočna potovanja z vlakom so bila videti tako, da so vsi drugi spali, jaz pa sem vso noč zijala v strop. Joj, je potovanje veliko prijetnejše, če zaspiš v enem mestu in se preprosto zbudiš v drugem. O tem, da bo pupi spal kot ubit, pa tako in tako ni bilo nobenega dvoma. Reševanje težav s parkiranjem na sarajevski način …

Sarajevo

Veliko manj oziroma skorajda nič nisem ponosna na svoje noge. Videti so tako, kot bi se bila ravnokar vrnila z večmesečne bitke. Karkoli sem navlekla nanje, s seboj pa sem imela tri pare obutve, nastale so samo še nove rane. Ne žulji, rane. Hotela sem “prilepiti” fotografije najinih “tac”, ampak sem si premislila. Kaj vem, mogoče ste pa malo prej jedli. Šah na sarajevski način …

Sarajevo

Od nočnega življenja nisva imela nič. Pač, če od jutra do mraka hodiš naokoli, potem najkasneje ob desetih padeš v posteljo in v trenutku zaspiš. Oja, se pa v Sarajevu dogaja. Ulice so polne, lokali in restavracije prav tako. Ali je naslednji mladenič (na fotografiji tega ne vidite, je pa na ulici plesal brejkdens kot navit) mislil zares ali pa se je samo šalil, ne vem, lahko pa preverite. Iskanje žene na zelo nenavaden način …

Sarajevo

Ampak pozor, ulice so polne knjig o islamskem zakonu. Ne vem, ali si katera izmed nas želi živeti na takšen način. Vendar o tem veliko več v eni od naslednjih objav, v kateri vam bom “prilepila” tudi citate iz knig. Ne, to pa ni hec. In še za konec. Pozabila sem napisati, da je bilo peklensko vroče. Ena pijača z ledom preprosto ni bila dovolj …

Sarajevo

Naj bo za danes to vse. Šibam na kavč, jutri pa bomo skupaj naredili nekaj korakov po sledeh zadnje bosanske vojne.

2 Responses to “Žogca v Sarajevu prvi del! aka Že doma!”

  1. Nevenka said

    Ubogi blok. Še vedno kaže rane.
    In koliko je tistih skritih, ki jih ljudje ne kažejo.

  2. zogca said

    Nevenka, ravno zdaj pišem objavo o sledeh vojne. Boš videla, koliko je tega. Človek na začetku gleda vsako luknjo na zgradbah, potem pa … Po nekaj dneh sploh ne gledaš več, ker se ti ne zdijo več nič posebnega, nenavadnega, navadiš se. Enako je bilo med vojno. Prve žrtve so bile breaking news ali prva novica na dnevniku, potem se je svet navadil na to, da ljudje tam umirajo in počasi so žrtve postale predzadnja, zadnja novica. Tako to je …

Leave a Reply

 
