Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ugrabljen šoping! aka Novi crocsi krat dva!

Posted by zogca na julij 19, 2010

Pupiju so dan pred potovanjem “škripnile” japonke in seveda ni šlo drugače, kot da se podava v BTC City. Odločila sem se, da ne bom gledala ne levo ne desno, da ne bom skakljala okoli ženskih čevljev in oblek, da z ničemer ne bom motila tistega, zaradi česar sva prišla. In res, bila sem pridna, vse dokler nisem zagledala tega podplata …

Crocsi

Ne, tej nenavadni reči, ki me strašno spominja na čevelj, ki ga je nekoč davno izumil moj idol Al Bundy, se pa res nisem mogla upreti in začasno sem morala ugrabiti šoping, ki sicer ni bil moj. To niso moji prvi crocsi. Imam tudi tiste običajne, mogoče jim lahko rečem klasične, ampak jih nikoli ne nosim zunaj, imam jih namesto copat. Ti novi bodo tudi za ven. Drugače pa zgornji del ni nič posebnega. Vsekakor pa lahko rečem, da so crocs japonke ena najbolj udobnih obutev, kar sem jih kdaj imela na nogah.

Crocsi

Zadovoljna sem z novo pridobitvijo skakaljala s pupijem po trgovinah in nobene, ampak res nobene japonke niso bile dovolj v redu. In na koncu …

Crocsi

… je tudi on pristal s crocsi. Predvidevam, da bodo najine noge zdaj prav zlahka preživele Sarajevo.

10 Responses to “Ugrabljen šoping! aka Novi crocsi krat dva!”

  1. Tana said

    Predvidevam, da bodo najine noge zdaj prav zlahka preživele Sarajevo.

    Pa še modna bosta. Saj baje vsak, ki da kaj nase, poleti crocse nosi.

  2. zogca said

    Misliš? Ne bi rekla. Kolikor jaz vem, se ljudje (beri ženske) precej zgražajo nad tistimi, ki okoli hodijo s crocsi. Vsaj tistimi klasičnimi. Zame velja, da sem bila zelo proti temu, da bi jih kupila in sem se zgražala nad tem, da se daje 40 evrov za “plastiko”. Ko so mi v Pragi skoraj razpadle noge od hudih bolečin, sem bila potem pam pripravljena zanje dati 50 evrov. To je zgodba o mojih crocsih. https://zogca.wordpress.com/2008/07/25/crocsi-junk-food-in-veliko-lepih-spominov/ Je pa res, da sem jih potem oprala in od tedaj jih imam že dve leti za copate, torej jih nosim doma. Te pa se mi zdijo bolj za ven in seveda bodo za ven.

  3. Tana said

    Poglej tule http://www.delo.si/clanek/65721

    Stvarca je pravi modni zadetek: crocse nosi Al Pacino (nebesno modre), Madonna (rožnate), George W. Bush (antracitno sive).

    Čeprav je članek izpred 2 let, še vedno velja, da so crocsi “inn”. Je pa res enim so všeč, drugim ne. Tako kot pri vseh ostlih modnih muhah🙂

  4. zogca said

    Ljudje so dejansko zadnja leta šli bolj na komot, crocsi in uggice. Ne ljubi se jim več lomiti v visokih petah in ozki obutvi. Saj imajo v bistvu prav. Jaz sem bila tudi vedno za komot, čeprav moj sinonim za komot in hkrati lepo so balerinke.

  5. Tana said

    Saj balerinke so verjetno res komot, ampak samo za tiste, ko so navajeni brez petk.

    In kdaj odpotujeta s pupijem? In za koliko časa?

    Poročaj malo, da bomo na tekočem🙂

  6. zogca said

    Sem ravno hotela dati gor objavo. Greva nocoj, ne bo pa naju pet dni.

    In kdaj odpotujeta s pupijem? In za koliko časa?

  7. maxi said

    Crocsov ne bom komentirala, bom pa povedala, da moj fetiš na čevlje, je najbolj izpopolnjen, kadar se afnam v čem takšnem kot Severina v spodnjem spotu;

    Ni za vsak dan taka “štikla” je pa tist dan, ko se spraviš vanje poseben…🙂:mrgreen:

  8. lynx said

    Ni za vsak dan taka “štikla” je pa tist dan, ko se spraviš vanje poseben…

    Tisti dan, tvojih joškov sploh ne bi porajtal. 😉

  9. maxi said

    Tisti dan, tvojih joškov sploh ne bi porajtal.😉

    Bi bili minimalističen manjko ob tako dovršeni obutvi.😛

  10. lynx said

    Bi bili minimalističen manjko ob tako dovršeni obutvi.

    Točno to sem mislil. 🙂

Leave a Reply

 
