Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ena poletna za vse letne čase!

Posted by zogca na julij 16, 2010

17 Responses to “Ena poletna za vse letne čase!”

  1. zogca said

  2. zogca said

    Pazite, da ne plačate kazni v tem turistom zelo prijaznem mestu. Očitno.

    http://www.siol.net/Slovenija/Lokalne_novice/Gorenjska/2010/07/polezavanje_kaznivo_bled.aspx

  3. webmaher said

    pridi poleževat, teb zihr ne bi nihče nič zaračunal😆

  4. zogca said

    Verjemi, da se jim moj denar prav nič ne gnusi. Samo enkrat v življenje sem vozila neprivezana in to samo petsto metrov dolgo pot, pa me je ustavil policist in sem plačala kazen. Toliko o gledanju pod prste. To, da jaz ne plačujem kazni, je zato, ker se sirota res držim vseh mogočih in nemogočih pravil.

    Joj, mi je vroče, joj.

  5. Izbrana said

    😉
    Tole bi se poleti lahko meni (iz posebnega razloga, ha ha, še neizdanega na tem blogu😛 ) lahko kdaj zgodil, če bi “iskala težave”….🙂

  6. zogca said

    Je bil izdan vsaj meni? Ta pesmica ima disejblano embedanje. Jo bo treba na Tubu poiskat.

    še neizdanega na tem blogu

  7. zogca said

    Takole se je hladil pa moj Al. Tudi on ni hotel kupiti klime.

  8. zogca said

    In ko je končno kupil klimo … Ih, na koncu so se šli hladit v trgovino.

  9. webmaher said

    tole sem pa gledal kaka 2 meseca nazaj😆
    tale je tut iz turističnega kraja😆

    – Zakaj bo tale operiran?
    – Požrl je žogico za golf.
    – Kdo pa je tisti, ki čaka v čakalnici?
    – Lastnik igrišča na Bledu – čaka, da dobi žogico nazaj.

  10. zogca said

    Lepo ponazori kapitalistično požrešnost.

  11. zogca said

    Nestrpno ga čakam.

  12. zogca said

  13. maxi said

    Še ena za vse letne čase:

  14. maxi said

  15. zogca said

    Maxi, jaz sem enkrat pozno pozimi nekaj dni ta komad nabijala non stop, ampak res non stop. Zdi se mi fantastičen.

  16. maxi said

    Se mi zdi, da se spomnem, da si ga reklamirala.

  17. maxi said

Leave a Reply

 
