Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Hočem ga!

Posted by zogca na julij 15, 2010

Če je recesija, ki se je po obnavljanju stanovanja za tri mesece naselila v mojo denarnico, mimo, se lahko malo sprostim in kdaj pa kdaj posvetim tudi dejavnosti, ki mi nudi velike užitke. Seveda je govora o nakupovanju. Na razprodajah še nisem bila, to nameravam popraviti ta konec tedna in takrat bom o tem napisala tudi stavek ali dva. Ta objava je namenjena parfumu, ki je v moj nos zašel pred dvema tednoma in name naredil tako močan vtis, da …

Midnight Poison

Hočem ga! In ga bom tudi imela. Mogoče ne še ta teden, mogoče bom počakala do avgusta, da se prepričam, da finančno res spet dobro stojim, ampak imela ga pa bom. Seveda ga bom naročila na spletu, kajti pretekle izkušnje so pokazale, da se naročanje parfumov na spletu zelo splača, dobiti jih je namreč mogoče tudi 30 odstotkov ceneje. Okoli polnoči sem jaz tako in tako strup, zato mi parfum ne ustreza samo po vonju, ampak tudi po imenu.

8 Responses to “Hočem ga!”

  1. zogca said

    Hladim se.😉

  2. maxi said

    Meni je to poletje zmešal glavo ta;

    http://www.fragrantica.com/perfume/Giorgio-Armani/Acqua-di-Gioia-8442.html

    Tudi hotla in imam.:mrgreen:

  3. zogca said

    A veš, da se mi zdi, da sem vohala tega tvojega in mi je bil všeč?

  4. zogca said

    V tej vročini sem se uspela prehladiti.😦

  5. romeno said

    Preveč maš klimo vklopljeno🙂

  6. zogca said

    Nimam klime, ne v stanovanju ne v avtu.

  7. webmaher said

    v glavi je prepih, nočni strup je zdaj navdih:mrgreen:

  8. zogca said

    Prepih v glavi, prepih sem delala tudi v stanovanju in evo … Okej, je že veliko bolje, ampak ene dve uri sem pa kihala in pihala kot nora. Bognedaj, da bi res zbolela, ker v tej vročini je pa neznosno biti bolan.

Leave a Reply

 
