Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Jezik do tal! aka Vedno lepša Monica Bellucci!

Posted by zogca na julij 14, 2010

Monica Bellucci je konec meseca junija v Rimu snemala reklamo za pijačo Martini Gold. Konec meseca junija pomeni malo več kot mesec dni po rojstvu druge hčerke Leonie. In kako je videti petinštirideset let stara ženska malo več kot mesec dni po rojstvu drugega otroka? Takole …

Monica Bellucci

Aha, me prime, da se nikoli več ne bi sprehodila mimo ogledala.

Monica Bellucci

Če se vam je zazdelo, da so ustvarjalci reklame navdih dobili iz filma Malena, ste se zmotili. Poskusili so narediti reklamo po zgledu fotografij z naslovom Američanka v Italiji.

Monica Bellucci

Sem dovolj opravljala, da bo nocoj padla vsaj kakšna kapljica dežja?

11 Responses to “Jezik do tal! aka Vedno lepša Monica Bellucci!”

  1. Schnuy said

    Odločila sem se, da bom tudi jaz tako zgledaa pri 45-ih. Zanalašč!

  2. zogca said

    Jaz bi tudi. Zanalašč. Ampak kaj, ko mi niti pri 33-ih ne uspeva?🙂

  3. vlatka said

    žogca,

    pri teh letih, je videti zelo stara, če mene vprašaš.

    Samo vrat poglej. 😀

    Jaz jih imam nekaj več, a je moj vrat še čisto v redu.

    No, ja, imam gube na obrazi – nimam lepotnih operacij, ta jih pa ima.

    P.S.

    Sem včeraj gledala MM – Mišo Molk – v eni reviji…., me je zvilo. kaj je naredila iz sebe? Pa tako lepa ženska je bila!

  4. vlatka said

    In poglej njeno desno koleno…, stara je, stara,pa ji šminka ne more prikriti.

  5. Mona said

    Desno koleno je padlo v oči tudi meni, prav tako otečeni gležnji in, hm, nekoliko “pojačano” oprsje, malce širši obseg pasu … Ampak, kaj ni to, le dober mesec po porodu, nekaj povsem normalnega, ne glede na starost?

    Monica je, vsaj zame, še vedno ena najlepših žensk. Tudi jaz imam jezik do tal, ko vidim kakšno njeno fotko🙂.

  6. zogca said

    Meni se zdi pa čisto lep, res.

    Samo vrat poglej.

  7. zogca said

    To mi je pa prestrašno. Tako lepa ženska in bi se lahko tudi lepo in dostojanstveno postarala, bi še vedno bila lepa, ampak pač kazala svoja leta. Tako pa je iz sebe naredila cirkus. Povsem brez potrebe.

    Manca Košir, na primer, se zelo lepo stara. Meni je ona fantastično lepa. Kaže svoja leta, ampak je lepa.

    Sem včeraj gledala MM – Mišo Molk – v eni reviji…., me je zvilo. kaj je naredila iz sebe? Pa tako lepa ženska je bila!

  8. zogca said

    Po moje, da ja. Telo se ne more kar čez noč prestaviti na prejšnje stanje. Oprsje pa ima zelo očitno večje kot sicer. Če ne bi vedela, da je rodila in da doji, bi pomislila na silikone.

    Desno koleno je padlo v oči tudi meni, prav tako otečeni gležnji in, hm, nekoliko “pojačano” oprsje, malce širši obseg pasu … Ampak, kaj ni to, le dober mesec po porodu, nekaj povsem normalnega, ne glede na starost?

  9. Tana said

    Odločila sem se, da bom tudi jaz tako zgledaa pri 45-ih. Zanalašč!

    Pametna odločitev. Se pridružujem. Zares!🙂

  10. Tana said

    Manca Košir, na primer, se zelo lepo stara. Meni je ona fantastično lepa. Kaže svoja leta, ampak je lepa.

    Res je lepa. Ima oz. izžareva notranjo lepoto.

    Meni je Manca vzor, kako lepo lahko izgledajo starejše ženske. Vedno elegantna, moderna frizurca, skratka ženska, ki se ji takoj vidi, da ima tudi nekaj v glavi. Za razliko od M.M.🙂

  11. zogca said

    Jup, in v živo je še lepša kot na fotografijah.

    Aja, ena Mančina iz mladih let.

Leave a Reply

 
