Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Skakljanje s pupijem (in verjetno tudi po njegovi glavi)!

Posted by zogca na julij 13, 2010

Ne morem, da ne bi začela s hobotnico. Tale velika zelena je s plaže v Sistjanu. Seveda pa jaz nanjo sploh ne bi bila pozorna in je nikoli ne bi fotografirala, če se dan prej ne bi uresničila še zadnja napoved hobotnice po imenu Paul. Kajpak nisem bila niti malo navdušena nad tem, da je svetovno prvenstvo v nogometu osvojila Španija. Kot veste, sva s pupijem navijala za Nizozemsko.

Če koga moti, da pupi pišem z malo in ne z veliko začetnico … Ne gre za vzdevek. Pupi ga kličem, da ga ne bi klicala ljubi, srčece ali kaj vse že govorimo moškim, dokler jih imamo strašno rade. Moški bi verjetno dodali tudi, kako jih kličemo, ko jih imamo manj rade. Ampak pustimo zdaj to.

Pupi me je peljal tudi na morje in zdaj sem strašno skodrana.

Ne razumete, zakaj je nastala zgornja fotografija? Restavracija, kamor me je peljal na pico, stoji ob obmejnem prehodu, kjer so bile nekoč strašne kolone in kjer sem jaz v tistih časih očetu “pila kri” s tem, kaj vse moram nujno dobiti (in ne bom preživela, če tega ne bom dobila), ko pridemo v Italijo. Kolon zdaj ni več, jaz pa se seveda nisem spremenila. Skakljanje na drugo stran meje je bilo nenehno na tapeti.

Ikea se mi sploh ni dopadla. V resnici ne razumem vse te “fame” okoli nje. Mizice, kakršno sem iskala, ni bilo. Ker pa sem nekaj morala kupiti, sem se zapičila v …

… hobotnico. Joj, je trajalo, da sem prišla do nje. Hobotnica ni bila eden tistih artiklov, katere naj bi šel sam iskat v skladišče, bila naj bi tam. Ampak je ni bilo. Trije prodajalci in kakšnih trideset minut, to je bilo potrebno, da sem prišla do nje.

Je pa kjut. Takole zdaj visi v moji kopalnici.

Obiskati je bilo treba še cel kup trgovin …

… in domov privleči čim več italijanskega. Ko je ena mojih najboljših prijateljic izvedela za pupija, je rekla: “Pa si končno dobila to svojo Gorico.” Ne, saj bom skakljanje po trgovinah in s tem tudi po njegovi glavi omejila, vse drugo pa … Lušten podaljšan konec tedna, res lušten. Samo te vražje hobotnice!

139 Responses to “Skakljanje s pupijem (in verjetno tudi po njegovi glavi)!”

  1. Lynx said

    Sesljan se reče, kot Trst in ne Trieste. 😉 Prva minus točka za pupija. Moral bi te podučiti. 🙂

  2. zogca said

    V bistvu sem zaradi tega jaz včeraj okrcala njega. Zakaj govorijo italijansko, ko pa obstaja slovensko ime? Ampak!!! Vsi tako govorijo, vsi. Ni on kriv. Če ga lahko branim. Čeprav vem, da se moškim ne sme braniti, to je vedno slabo.

  3. Lynx said

    Vsi tako govorijo, vsi.

    To sploh ni res. Večina domorodcev že ne.
    Res pa je, da Tržiču vsi pravijo Monfalkon.

  4. Lynx said

    No, morda kdo Sistjan.

  5. zogca said

    Mislila sem na ljudi v Gorici. Vsi tam so govorili Sistian, ampak res vsi.

    Kaj? Monfalcone je Tržič? Tega pa nisem vedela, čeprav sem bila v Tržiču neštetokrat. Seveda sem gledala trgovine in ne tabel, oće pa nikoli ni uporabil besede Monfalcone. Včeraj je pupi omenjal Monfalcone, tudi na tabli sem ga videla, ampak ni mi bilo pa povedano, da je to Tržič. Mislim, da si bom jaz zdajle odprla en zemljevid in se bom nehala smešiti.

  6. zogca said

    Okej, odprla zemljevid in … Seveda mi nekaj ni štimalo. Tisto, kamor je mene vozil, oče, ni bil Tržič, ampak Trbiž. Mi je bilo čudno, ker tista reč je bila tam gor v Alpah in na tromeji, tale Monfalcone pa je blizu morja … A nimamo mi Trbiža v Sloveniji? Tu mač sramota, jaz sem, kot ne bi nikoli končala osnovne šole.

  7. Lynx said

    Trbiž je po italijansko mislim Tarvisio.
    Goricjani pa pravijo Sesljanu kvečjemu (kot sem zgoraj napisal) Sistjan, nikakor pa ne Sistiano ali Sistian.

  8. Lynx said

    Malo pomoči 🙂 :

    http://sl.wikipedia.org/wiki/Tr%C5%BEi%C4%8D,_Italija

    http://en.wikipedia.org/wiki/Tarvisio

  9. zogca said

    V kaj naj zdaj popravim? V Sistjan? Ker meni je pri izgovorjavi Sistjan in Sistian ista reč.

    Jup, sem to že zgoraj ugotovila, kaj je Trbiž.

    Ni dobro, če si kjut punčka, učitelj zemljepisa pa ima tudi sam punčko doma in ga ti spominjaš nanjo. Vedno sem rekla, da pred zemljevid pa ne morem, ker sem pozabila očala. In sem imela pet brez zemljevida. Ki mi očitno fejst fali v glavi.

  10. Lynx said

    V Wikipediji ni nikjer govora o kakem Sistjanu. To je verjetno narečna popačenka italijanskega imena. Popravljati pa ti tudi ni treba.

    http://sl.wikipedia.org/wiki/Sesljan

  11. maxi said

    Lušno!
    Jaz ne maram hobotnic in maram Italijo….pravzaprav natančneje Sicilijo, Elbo, Toscano.
    Maram pa tudi, hm, ja…ne bom rekla družbo pupija, vemo pa kaj mislim:mrgreen:

    Aja, jaz tudi za Nizozemce😦

  12. zogca said

    To mi napišeš zdaj, ko sem že popravila.😉

  13. zogca said

    A vemo?

    Maram pa tudi, hm, ja…ne bom rekla družbo pupija, vemo pa kaj mislim

  14. Lynx said

    Sicilijo, Elbo, Toscano.

    In ti bi še volvota? 😉

    Aja, jaz tudi za Nizozemce

    Žogca, fajta je bilo malo, pa tudi ni bil potreben. Vse je bilo že zdavnaj kristalno jasno. Hobotnica gor ali dol. 😉

    A vemo?

    Če ne vemo lahko ugibamo. Moškega? Ljubimca? Jebača? Tiča? Luleka? Sopotnika? Sogovornika?……

  15. zogca said

    Lahko je mislila na šoping, o katerem je v objavi toliko govora. Ker o tičih in lulekih v objavi ni nobenega govora. Ali pač?

    Če ne vemo lahko ugibamo. Moškega? Ljubimca? Jebača? Tiča? Luleka? Sopotnika? Sogovornika?……

  16. zogca said

    Ob tem komadu mi gredo pokonci vse dlake.

    Očitno se moram depilirati.:mrgreen:

  17. zogca said

  18. Pr Taljančku je spala jo lulika srbi,
    mej rajši Slovenca k mu skoz stoji.
    Glede teh obmejnih Slovencev imam pa jaz zelo izdelano mnenje….v času ko je Italija, to je bilo leta 2003-2004 dajala subvencije za mlade družine in so bila stanovanja v naši Gorici precej draga, se je mnogo takratnih Slovenclnov odločilo, da sprejmejo dvojno državljanstvo za tistih par tisoč evrov subvencije za stanovanje in se preselijo v staro Gorico.
    Imamo pa lep primer srečanja treh predsednikov danes v Trstu…. ma kakšna sprava neki, požgali so nam Narodni dom in se zavezali, da nam ga bodo po vojni PO Londonski dekleraciji vrnili obnovljenega.
    To je pogovor Hrvatov in Italjanov, kako si razdeliti Slovenijo…to so počeli že med 2.svetovno vojno… njihov plan… Hrvati bi morsko mejo z Italijo, Italijani pa Italijo do Vrhnike….
    Boris Pahor ima prav, ko pravi Slovenija je hiša brez temeljev, ki se bo sesedla od klačeplazenja po evropsko!

  19. Spet nam ga bodo zabili v rit in v usta! Oziroma najprej v rit in potem v usta. Mi bomo pa lepo milo gledali in se šli demokracijo ala Ata Turk!
    Jaz upam, da ga bo vsaj Pahor Kosorjevi v pravo luknjo pritisnil!

  20. In ja sovražim Italijane, tko te barbike iz Severa, kot tiste male črne skodrance iz juga… ubili so mojega starega očeta in žal jih nikoli ne bom nikoli drugega kot preziral!

  21. maxi said

    Če ne vemo lahko ugibamo. Moškega? Ljubimca? Jebača? Tiča? Luleka? Sopotnika? Sogovornika?……

    Hm…bi se lahko reklo vse našteto; čemur jaz z eno besedo rečem moj črni vranec:mrgreen:

  22. maxi said

    Lahko je mislila na šoping, o katerem je v objavi toliko govora. Ker o tičih in lulekih v objavi ni nobenega govora. Ali pač?

    Mišljeno je bilo nekaj namesto pupija; ker jaz se tega vzdevka ne poslužujem.

  23. maxi said

    Boris Pahor ima prav, ko pravi Slovenija je hiša brez temeljev, ki se bo sesedla od klačeplazenja po evropsko!

    Nekoč sem bisala članek o “Bečkih konjušarjih”….razlika je danes smo v tem, da smo Dunaj zamenjali za Bruselj?!

  24. lynx said

    In ja sovražim Italijane, tko te barbike iz Severa, kot tiste male črne skodrance iz juga… ubili so mojega starega očeta in žal jih nikoli ne bom nikoli drugega kot preziral!

    Če bi vedel za vse krivice, ki so jih doživeli tvoji predniki, bi moral sovražiti cel svet.
    Sicer tudi meni niso najbolj priljubljeni.

    A veste koliko brzin imajo italijanski tanki?
    .
    .
    .
    .
    Eno za naprej in štiri za v rikverc.

    Pa veste zakaj? 😉

  25. Lynx said

    Štiri v rikverc za bežanje, tisto za naprej pa za primer, da jih sovražnik napade s hrbta. 🙂

  26. Lynx said

    Samo za Maxi. Poudarek je na “uboga me”😀 :

  27. Nevenka said

    Menda so Italjani v bežanju najboljši. Mama mia….gremo via.

    Mene pa beseda pupi spominja na mlado žabico🙂

    Saj bo kmalu novo svetovno prvenstvo. Dajmo naši!

    Hobotnica je pa kjutkana.

  28. Pupi said

    @Lynx: Kolikor je meni znano, Primorci rečemo večinoma kar Sistiana, oz. pogovorno “gremo v Sistiano” in glede na to, da živim tukaj že celo življenje, dvomim da imam opravka izključno z ljudmi, ki govorijo drugače kot velika večina drugih. Ja, vem da kompliciram, ampak to je podobno kot kraja Branik in Dornberk. Po vojni je namreč komunistična oblast želela kraja Rihemberk (ne vem če sem slovnično pravilno napisal) in Dornberk preimenovati v Branik in Vinodol. In medtem ko se je ime kraja Branik prijelo, se Dornberk ni in ni hotel in je še dandanes Dornberk. Podobno je z italijanskimi kraji. Udinam ne bomo nikoli, ampak res prav nikoli rekli Videž, stari Gorici pa ne Gorizia ali samo Gorica. Namesto tega raje rečemo naši Novi Gorici samo Gorica, italijanski pa stara Gorica, za zanimivost pa lahko dodam še, da prebivalce slednje to izredno jezi (Slovencev, ki so se po padcu meje preselili tja in ni jih tako zelo malo, seveda ne)

    p.s.

    Monfalcone pa jedrugače za nas kar “Mnflqn” (najbrž je tole videti povsem neizgovorljivo, ampak z malo vaje se da povsem razumljivo izgovoriti, hehe)

  29. Nevenka said

    Uh, kaj bi dala, da bi bila pol Anne Oxe.

  30. Italijani so in vedno bodo velike diplomatske riti, ki se iz poražencev prelevijo v osvoboditelje. Eden izmed razlogov je tudi Vatikan, ki mu tak Berluskonijevski narod paše, ker se ga da dobro manipulirati v duhu demokratičnih načel, ki vedno veljajo le za “prave” Italijane.
    Ta miselnost se prenaša tudi k nam in je čedalje bolj prisotna.
    Če bi bili Italijani resnično tako demokratičen narod, bi imeli mi svoj narodni dom v Trstu sezidan iz čistega zlata in tudi dvojezične table bi morale viseti tja do reke Pad.
    Smrt fašizmu – svoboda narodu!

  31. maxi said

    Samo za Maxi. Poudarek je na “uboga me”

    Maxi pa res ni boga. Jaz pravzaprav prav ne maram ljudi, ki se poigravajo z vlogami “žrtev”.

  32. webmaher said

    Maxi ni boga, Maxi naj uboga😆
    Kdo lahko edini s pametjo konkurira blondinkam?
    Nogometaši Kopra aneda, je bela cesta pa 5 golov od Dina ma…:mrgreen:

  33. zogca said

    Kaj? Pa saj sem še petnajst minut nazaj gledala, zdaj sem dala na Odmeve.

    Nogometaši Kopra aneda, je bela cesta pa 5 golov od Dina ma…

  34. zogca said

    Včasih tudi paše biti kalimero.😉

    Jaz pravzaprav prav ne maram ljudi, ki se poigravajo z vlogami “žrtev”.

  35. zogca said

    Tako se moj oče včasih oglaša na telefon.

    Smrt fašizmu – svoboda narodu!

  36. zogca said

    Njega tudi, zanimivo. Jaz pa o tem ne vem nič. Male žabice jaz poznam izključno kot paglavce.

    Mene pa beseda pupi spominja na mlado žabico

  37. zogca said

    Bom vadila, ko me boš peljal tja.😉

    Monfalcone pa jedrugače za nas kar “Mnflqn” (najbrž je tole videti povsem neizgovorljivo, ampak z malo vaje se da povsem razumljivo izgovoriti, hehe)

  38. zogca said

    Jaz bi samo njen glas.

    Uh, kaj bi dala, da bi bila pol Anne Oxe.

  39. maxi said

    Včasih tudi paše biti kalimero.😉

    😉

    Ampak enim je to glavna smernica.

  40. zogca said

    To pa potem ni dobro. Je treba kaj veselja najti tudi v čem drugem.

  41. zogca said

  42. zogca said

  43. Tipične prodane slovenčkaste duše!

  44. zogca said

    Kdo zdaj?

  45. alja said

    Ej, Žogca, čestitam za pupija!
    Kje si ga našla, Primorca:)?
    Kdaj greva na kavo, jaz sem spet doma…

  46. Tana said

    Pupi ga kličem, da ga ne bi klicala ljubi, srčece ali kaj vse že govorimo moškim, dokler jih imamo strašno rade.

    Vzdevek pupi je meni tako luštkan, prav cart res. Ne bi mi pa bilo všeč, če bi mene moj dragi klical pupika. To pa ne🙂

  47. Tana said

    web: Kdo lahko edini s pametjo konkurira blondinkam?

    Po moje eden in edini… Janezek🙂

    Nekega dne je Janez prišel v službo popolnoma gol. Sodelavci, vsi šokirani, pokličejo šefa. Ta je Janeza nemudoma poklical na zagovor.

    Rekel je: Pa dobro, Janez. Kaj ti je danes, da si prišel gol v službo? A si sploh normalen?

    Janez je začel pripovedovati:
    Poslušajte, šef! Ko sem šel zjutraj, nekoliko prej v službo, me je
    skozi okno zagledala naša soseda Micka in me povabila na kavo.

    Ne razumem, kakšno zvezo ima to s tem, da si prišel gol v službo.

    Poslušajte, naprej! Seveda grem k njej na kavo, za povrh pa dobim še cigarete, šilce žganja in piškote. Super postrežba, vam rečem! No, jaz tako uživam, pijem, kadim in jem piškote, ko pride nenadoma Micka izpod tuša, popolnoma gola in zahteva, da se slečem še jaz. In sem se slekel. Nato me soseda odpelje v spalnico in reče: >>Ajdi, zdaj pa na delo!<<

    in, evo mene v službi.

    :mrgreen:

  48. zogca said

    Ti vse povem na kofetu.

    S pupijem greva naslednji teden v Sarajevo, drugače bom pa v Ljubljani in se lahko dogovoriva za kofe. Lahko pa se kdaj spet dogovoriva tudi za kino pod zvezdami. Saj letos je tudi, ali kako?

    Kje si ga našla, Primorca:)?
    Kdaj greva na kavo, jaz sem spet doma…

  49. zogca said

    Meni pa bi bilo všeč. Ampak me ne kliče tako.

    Ne bi mi pa bilo všeč, če bi mene moj dragi klical pupika. To pa ne

  50. mmisaa said

    Še dobro, da smo si različni. Meni pupi sploh ne potegne. Sprva sem mislila, da pišeš o igrački ali domačem ljubljenčku. Moškega ne bi nikoli tako klicala.
    Sorry

  51. zogca said

    Saj vem, ampak meni pride res iz srca.

  52. mmisaa said

    To je glavno! Pa, da se on ves topi.🙂

  53. zogca said

    Mah, tudi njemu pupi ni všeč, cela reč ne zveni najbolj možato, ampak vseeno se mi zdi, da mu je všeč, ko vidi, s kakšnim navdušenjem mu rečem “moj pupi”. Nobene druge besede ne bi mogla izreči s takšnim navdušenjem, tako pač je.

  54. Očitno ima tudi bolj pupija med nogami, hehehe ?

  55. zogca said

    Zdaj si se pa prekleto zmotil. Saj ne vem, ali je pametno, da mu delam takšno reklamo, ampak pupi ima v spuščenem stanju večjega kot večina moških v dvignjenem.

    Očitno ima tudi bolj pupija med nogami, hehehe ?

  56. Punči, šteje le dvignjeno stanje to bi pa že lahko vedela.

  57. zogca said

    Saj vem, da šteje. In to ti tudi pišem. Da ima on v spuščenem večjega kot večina v dvignjenem. Ko je pa dvignjen, je ogromen. In ne me dražit, ker potem ga moram preveč hvaliti in mi ga bo hotela kakšna ukrasti.😉

  58. Dobro blago se samo hvali, kratkega tiča morajo pa nepotešene babe!

  59. zogca said

    Eh, Dicky, eh …

  60. maxi said

    In ne me dražit, ker potem ga moram preveč hvaliti in mi ga bo hotela kakšna ukrasti.😉

    Jaz prisežem, da ne bom kradla.🙂

  61. zogca said

    Nate sem se vedno lahko zanesla, Maxi.

  62. Pupi said

    @Dicky: To pomeni da bi se moral začeti hvaliti z velikostjo? Neeeeeeeee… Ga bom raje še naprej uporabljal😛

  63. zogca said

    Zelo se strinjam s tem stavkom, zelo, zelo, zelo, zelo, zelo.

    Ga bom raje še naprej uporabljal

  64. Ženski, ki ga že dolgo ni videla se zdi tudi čevap – debela in dolga kobra!

  65. Ti ga kar pridno uporabljaj, a vseh nabojev vseeno ne porabi le za eno srno! Če imaš vsaj takega kot jaz ga je za eno samo škoda. Če pa imaš slovenčksto povprečje 15,2 cm potem pa udari navali, ker itak ne boš dolgo veslal…hehehehe

  66. zogca said

    Mene se ne da prinesti okoli.

    Ženski, ki ga že dolgo ni videla se zdi tudi čevap – debela in dolga kobra!

  67. zogca said

    V spuščenem stanju, ja, ne pa v erekciji.

    In daj me nehaj matrat, Dicky, ker bom pupija videla šele jutri.

    Če pa imaš slovenčksto povprečje 15,2 cm

  68. Ok. če ima kaliber 22 tko kot jaz mu je vse oproščeno. Pri tej dolžini naboja je dosedaj že vsaka ostala brez besed in tudi nebi mogla govorit, ker ga ima vsaka že do polovice polna usta. Je pa res, da takim kalibrom hitro stopi stvar v glavo in se nehamo matrat, samo zakaj bi pa se, če sem imel primer ko je pupi prišlo ko ga je vzela v roke. Prisežem!

  69. zogca said

    A organiziram srečanje z naslovom kateri od vaju ima večjega?:mrgreen:

    Ampak da ne boš potem hud, ko bo moj pupi zmagal.😉

  70. Pupi said

    @Dicky: Važna je tudi tehnika, ne samo dolžina😉 Mater, bom še pomislil da si oseba, ki je leta nazaj skakljala po Siol forumu z nickom Kurec_22:mrgreen:

  71. Ah zajček pa si se ujel…. s tehniko težit začnejo le osebki z majhnim kurcem… tehnika je pri velikem kurcu žal ni tako pomembna.
    Vprašaj katero koli žensko katerega fukača si je bolj zapomnila, tistega z odlično tehniko in 15,2 kalibrom ali z nekom, ki je iz hlač preprosto vzel svojo 22 kalibrsko macolo in rekel: zdej pa delaj z njo bejbi kar pač moraš nardit?

  72. Aha tvoj nick je bil pa najbrž MaliMehkiKurac oz. MMK?

  73. zogca said

    Da ti ne bi jaz pofotkala pupijevega tiča in bi potem ti dobil komplekse s svojim 22-kalibrskim?

  74. zogca said

    https://zogca.wordpress.com/2008/04/05/veliki-tici-majhni-tici/

    Debate žal ni več, ker je bila na starem blogu, lahko sem prenesla samo objavo.

    Ker prej preverim!!!!!

  75. zogca said

    Tega se res ne sme pisati, ima Dicky prav.

    Važna je tudi tehnika, ne samo dolžina

  76. Hvala Žogca, če bo slučajno kdaj ta tvoj velikan na dopustu ali pa nedosegljiv, lahko z veseljem pretipaš mojega….in obljubim da bo obema fajn lepo tesno. Aja pa uradno se mera za dolžino vzame na spodnjem stičišču med kurcem in jajci… da ne bo pomote…eni bi začetk vzeli kar od notranjega korena naprej.
    Tebi pupi pa obljubim, da ti ne bom delal sramote če se bo odločila za občasno popestritev.

  77. Pupi said

    Zdaj pa dovolj. Kot prvo, jaz sem se zajebaval, še posebej ker tebe, Dicky, poznam tudi iz mojega bloga na katerem si več kot reden gost. Kot drugo, mene prav malo briga kdo in kdaj misli ali sem se ujel ali ne. S svojimi merami sem povsem zadovoljen, prav tako se do sedaj ni pritožila ne Žogca, ne katera druga pred njo in to mi je povsem dovolj. Kot tretje pa imam občutek da se obnašamo kot otroci, zato z moje strani zaključujem debato. Pa naj se pojavi še sto teorij o tem kaj imam v hlačah in kaj ne. Pika.

  78. Njegovo presvetlo veličanstvo užaljeni princ Mali Kurac!

  79. Pupi said

    Neverjeten si, ej…Ja, imaš prav, majhnega tiča imam, priznam. Zadovoljen? Zadovoljén?

  80. zogca said

    Za nič na svetu ne zamenjam pupijevega. Ne vem, ali nisem bila dovolj jasna? To je najdaljši, najdebelejši in najlepši tič, kar sem jih kdaj videla. Tako da …

    če bo slučajno kdaj ta tvoj velikan na dopustu ali pa nedosegljiv, lahko z veseljem pretipaš mojega…

  81. Ljubezen je čudežna…včasih iz majhnih stvari naredi velike!

  82. maxi said

    Vprašaj katero koli žensko katerega fukača si je bolj zapomnila, tistega z odlično tehniko in 15,2 kalibrom ali z nekom, ki je iz hlač preprosto vzel svojo 22 kalibrsko macolo in rekel: zdej pa delaj z njo bejbi kar pač moraš nardit?

    hehe….ti pa nucaš enih potrditev a? Za dobrega fukača(kot se glasi tvoje izrazoslovje), te je že na jeziku preveč.
    Tudi to lahk potrdi vsaka bejba, gobezdačev je bilo vedno (pre)malo v hlačah.

  83. zogca said

    Zdaj pa še ti?

    Zanimivo, kako nobena ženska tega ni komentirala, moški pa se nikakor ne morejo sprijazniti s tem, da ima nekdo ogromnega tiča.

    Saj vama pupi ni konkurenca, je že zaseden.

    Ljubezen je čudežna…včasih iz majhnih stvari naredi velike!

  84. zogca said

    Po mojih izkušnjah gobezdačem predvsem prehitro pride.

    gobezdačev je bilo vedno (pre)malo v hlačah.

  85. romeno said

    Imam občutek, da bo čez tri dni spet nekdo jamral, da so mu nickname ukradli😆

  86. maxi said

    Po mojih izkušnjah gobezdačem predvsem prehitro pride.

    Jaz moram priznat, da tu v glavnem govorim iz druge roke. Na daleč se jih izognem, nekako me ne prepričajo; ni pravega šajna v očeh.

  87. zogca said

    Jaz sem enkrat poskusila enega, ki se je blazno hvalil, kako dober je. In brez dvoma je to bil najslabši seks v življenju, tipu je prišlo po pol minute. In zdaj ne pretiravam. Ga je bilo na smrt sram in kar se mene tiče – upravičeno.

  88. maxi said

    Mah, saj je jasno…da samoreklama še nikoli ni dala kvalitete.

  89. zogca said

    Pa še Armani hlače je imel in Gucci čevlje ali kako je že bilo. Mogoče obratno. Poln samega sebe, v resnici pa je s to nadrkanostjo zdravil kompleks. V bistvu škoda, ker nekje globoko v sebi on sploh ni bil slab. Ampak okej, pustiva zdaj to.

    Me ženske vemo, kdo je dober in kdo ne. To je edino, kar šteje.

  90. maxi said

    Me ženske vemo, kdo je dober in kdo ne. To je edino, kar šteje.

    To nas rešuje.😉

    Ps: Si vidla, da imam nov(star) mail.

  91. zogca said

    Videla sem, da je prišlo do spremembe, ker sem zjutraj morala tvoj komentar spustiti skozi. Ti zdaj, ko te mejlam, pišem na ta mejl. Ajd mi pošlji en mejl, da te bom imela v gmailu in mi ne bo treba copy pastat. Lena sem kot hudič danes.

  92. maxi said

    Poslala mail.

  93. zogca said

    Kul, hvala.

    Se ti kaj blede od vročine, pupa moja? Ali pa si klimatizirana?

  94. Jaz se lahko pohvalim, nisem neka slovenčkasta rit, ki je zakompleksana če ima pač nekdo dolgega. To sem napisal tudi za Pupija, omenil sem da če ima pač batino, da jo je škoda samo na eni koristit. To je tko kot bi si kupil Porša in z njim skozi po odstavnem pasu za fičotom vozil.
    Glede prihajanja… meni hitro pride lahko pa porivam tudi 3 ure skupaj…pač kokr mi paše, je pa res da pri meni pol minute ni nič, pri meni je hitro 4-5 minut intenzivnega nabijanja.
    Je pa res, da imam še en del telesa, ki je še posebej aerodinamično oblikovan. Jeziček na pičkiček!

  95. asdf said

    oj!

    dick:”omenil sem da če ima pač batino, da jo je škoda samo na eni koristit.”

    ne glede na to kolko dolgega ali kratkega imaš, še vedno nisi pogruntal čemu služi. je pa koristno občasno naletet na takšen koginitivni kaliber, da se zaveš, kako srečen si pravzaprav… glede na vse svoje sposobnosti (jezične in kurčenje nasploh) in izlete po dalnjem vzhodu predvidevam, da si ga boš kmalu uspel potegniti sam. na ta način, bi bil krog sklenjen. hough!

  96. zogca said

    Traparija brez primere.

    To sem napisal tudi za Pupija, omenil sem da če ima pač batino, da jo je škoda samo na eni koristit.

  97. zogca said

    Asdf, bo tebe kaj prineslo v Ljubljano?

  98. Izbrana said

    Poučno branje…..

    Dejstvo:….Ob preverjanju kako dolg ali kratek je tič kandidata, obvezno preveriti kako dolga ali kratka je tudi njegova pamet!……

    Kako dolgega ali kratkega tiča imata pupi in Dicky Hardy lahko sklepam samo po besedah, ki me pa 100% prepričajo, da je pamet pupija daljša, tko da, če bi morala izbirat, bi izbrala pupija!🙂

    Čeprav, Žogca, nič bat, ker kradem pa ne!😉

    Bom raje iskala dalje. Ta dva kandidata definitivno odpadeta!

  99. zogca said

    To je pod mus.

    obvezno preveriti kako dolga ali kratka je tudi njegova pamet!

  100. zogca said

    Saj vem, zato ga pa tudi bom pripeljala na pečenko.😉

    Čeprav, Žogca, nič bat, ker kradem pa ne!

  101. Izbrana said

    Ja, samo kdaj!?😦
    😉

    Saj vem, zato ga pa tudi bom pripeljala na pečenko.😉

  102. zogca said

    To ga moram pa vprašati.

    Jaz sama gotovo pridem še poleti, ko so počitnice, k tebi, ker sem obljubila tvojemu malemu junaku. Ali bo zraven prišel tudi pupi, to odločitev bom prepustila pa njemu.

  103. maxi said

    Se ti kaj blede od vročine, pupa moja? Ali pa si klimatizirana?

    Meni je toplo znosnejše od mraza, tako da mi ni hudega. Blede se mi tu in tam, pa ne od vročine.:mrgreen:
    Nimam klime.

  104. zogca said

    Brez dvoma imam tudi jaz veliko raje poletje kot zimo, ni nobene dileme. Imam pa raje poletje s 30 stopinjami kot poletje s 35 stopinjami. Ga pa ni čez poletje. Okej, tudi pomlad in jesen sta lepa, ampak teh letnih časov pri nas ni več, direkt iz zime pridemo na poletje.

  105. Ejakurirajte se ….

  106. Izbrana…žal tudi ti nisi bila izbrana!

  107. lynx said

    Ali pa si klimatizirana?

    Nimam klime.

    Jaz jo imam.
    Poleti tropsko in pozimi polarno. 😉

  108. zogca said

    Jaz pozimi nisem polarna, me dobro grejejo.🙂

  109. maxi said

    Poleti tropsko in pozimi polarno.😉

    Kako polarno?… sem misla, da si primorc.

  110. zogca said

    Jaz tudi. Vidiš, Maxi razmišlja, jaz ne.

  111. maxi said

    Ko sem jaz na off, se ne oglašam.😉

  112. zogca said

    Jaz sem ves čas delno na offu. Bi bil greh, če me nikoli ne bi bilo.😉

  113. Lynx said

    Kako polarno?… sem misla, da si primorc.

    Saj tiste zunanje niso tako nizke, notranje pa se pogosto niti približajo ne tistim pri Žogci.🙂

  114. maxi said

    Potem bi pa mene zeblo pri tebi…pozimi.:mrgreen:

  115. zogca said

    To zato, ker varčuješ pri gretju. Zakaj pa?

  116. Lynx said

    Potem bi pa mene zeblo pri tebi…pozimi.

    Odvisno. 😉 Za vsak problem se najde rešitev.

    To zato, ker varčuješ pri gretju.

    Ne. Slučajno.
    Tisto o polarni klimi je bilo mišljeno kot vic.

  117. zogca said

    Lynx se pa ponuja Maxi, lynx se pa ponuja Maxi …😉

  118. maxi said

    Po moje pa zgolj testira, kolk hitr zagrabi😉

  119. lynx said

    Po moje pa zgolj testira, kolk hitr zagrabi

    Ponavadi je to odvisno od vabe.

  120. maxi said

    Ponavadi je to odvisno od vabe.

    Yp, verjetno res.🙂

  121. lynx said

    Ponavadi je to odvisno od vabe.

    Dicky bi sedaj sigurno pripomnil, da od velikosti črva, čeprav jaz ne mislim točno tega. 😉

  122. zogca said

    Jaz pa čakam pupija. Ima avto na servisu, pa na štop prihaja k meni.

  123. maxi said

    Ima avto na servisu, pa na štop prihaja k meni.

    Uf, to je pa kar daleč za štop.

  124. zogca said

    Je že tukaj.

    Eh, njemu to ni daleč. On je ogromno preštopal.

  125. asdf said

    če maš več kot 20.54826 cm, ni nič predaleč! če deliš to število z obsegom zemlje in vlečeš še koren iz neznanke hkrati, pa dobiš čarobno število!
    maxić, kdaj bo perje letelo nad nama?😉

  126. zogca said

    Kaj pomeni to z letenjem perja nad vama?

  127. asdf said

    podobno ko haranje svije, sam’ ni isto! ker kot vsi dobro vemo, svija nima letanc!

  128. zogca said

    Kaj? Zdaj pa res nič več ne razumem.

  129. Lynx said

    Kaj? Zdaj pa res nič več ne razumem.

    Kaj pa delaš ob tej uri za računalnikom? Pavza? 😀

  130. zogca said

    Pupi je šel spat, jaz pa sem šla še nekaj naredit za službo.

  131. Lynx said

    Pridna.

  132. zogca said

    Zdaj grem pa res spat, da bom lahko jutri vstala ob desetih ali kdaj že moram vstati. Moram nujno obiskati par štacun, da vidim, če je na razprodajah ostalo še kaj zame.😉

  133. Izbrana said

    Ha ha ha….. Hvala bogu!🙂

    Izbrana…žal tudi ti nisi bila izbrana!

  134. webmaher said

    zakaj hvala bogu, saj ni on izbiral😆

  135. asdf said

    oj!
    ena največjih fuzbalerskih izjav, kar svet stoji! kapo dol, fasciniran! mogoče me samo recenzije knjig na dickovem blogu bolj prepričajo…

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/bo-beckham-zamenjal-kariero.html

  136. maxi said

    maxić, kdaj bo perje letelo nad nama?😉

    Hmm, bi mogla (po)letet, na kak badminton….tam bi zagotov (kaj) frčalo.🙂

  137. Če smo že pri hobotnicah :))

  138. zogca said

    To pa nisem vedela, da ima Paul že svojo pesem.

  139. Janis said

    tehnika je pri velikem kurcu žal ni tako pomembna.

    Tisti trenutek, ko tip izjavi tako bedarijo, je lahko vsaki izkušeni ženski jasno, da jo hoče naskočit model, ki ne vidi nobene ralike med drkanjem in seksom. In vsaka izkušena ženska bo takega modela mirno preprustila drkanju.

Leave a Reply

 
