Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Luštne navijačice petič!

Posted by zogca na julij 10, 2010

Ne vem, ali naj se ta konec tedna sploh ukvarjam s fuzbalom. Kriv je seveda Paul, preroška hobotnica. Ne, saj mu nočem verjeti, ampak vseeno … In če ima prav? Potem je zame “špasa” konec in zaključek ni po mojem okusu. Če odmislim Paula, pa sem povsem “našpičena” in komaj čakam tako nocojšnjo tekmo za tretje mesto kot tudi nedeljski finale.

Za dva dni se odpravljam k svojemu pupiju. Če mi bo uspelo ne zgrešiti izvoza na avtocesti. Vse je mogoče. Tudi to, da se znajdem na povsem napačnem koncu Slovenije. Saj ne, da se mi je to že kdaj zgodilo, ampak možnost vedno obstaja. Aha, drug kavč, drug televizor, morala se bom navaditi. In šment, še kaditi ne bom smela v stanovanju. Eh, bom že preživela. V resnici se hecam, veselim se. Tale moj pupi mi je namreč strašno prirasel k srcu. Brez skrbi, tudi po blogu bom “čečkala”.

Naj se vrnem k nogometu. Saj ni nujno, da ima Paul prav, kajne? Mogoče pa samo zleze v tisto škatlo, ki mu je bliže, ker je pač lačen in ne more čakati? Joj, prav trapasto je, kako zdaj vsi verjamemo tej hobotnici. Nekaj zanimivosti …

Z eno izjemno, in sicer gre za Anglijo leta 1966, so naslov svetovnega prvaka vedno osvajale republike. Tokrat bo gotovo zmagala kraljevina. In nekdanja kolonijalna velesila. Veste, da sta se državi “tolkli” celih osemdeset let? Ampak to je zdaj verjetno že pozabljeno. In vsi želijo zmago. Ne, ne vsi …

Nekdo želi ostati neopazen. Seveda, sodnik Howard Webb. Arjenu Robbenu je prav malo mar, ali bomo gledali najslabši finale vseh časom, samo da njegovo moštvo zmaga. In Španci? Očitno mi je njihova novinarska konferenca “ušla”. Še malo zgodovine …

Tako je videti spisek zmagovalcev do današnjega dne. Kot vidite, niti Nizozemska niti Španija še nista osvojili naslova svetovnega prvaka, vendar je Nizozemska dvakrat igrala v finalu, in sicer leta 1974 in 1978. Nocoj in v nedeljo pa se bo bila še ena bitka, bitka za naslov najboljšega nogometaša svetovnega prvenstva. V ožjem izboru so Urugvajec Diego Forlan, Ganec Asamoah Gyan, Španci Andres Iniesta, David Villa in Xavi, Argentinec Lionel Messi, Nemca Mesut Özil in Bastian Schweinsteiger ter Nizozemca Arjen Robben in Wesley Sneijder.

Tako, zdaj pa šibam. Če bom slučajno čez uro ali dve klicala koga iz Maribora, veste, da sem popolnom zgrešila smer in ne samo izvoz. Hmmm, kaj se mi danes posluša v avtu? Katero zgoščenko naj potegnem iz naftalina? Verjetno bo kaj italijanskega. Na primer …

32 Responses to “Luštne navijačice petič!”

  1. Srečmno pot in maksimalno uživaj vikend🙂 Aja, tokrat vzamem Nizozemko in sicer zadnjo, ne tiste z vuvuzelo

    p.s.

    Pa za tolažbo. Sluzasti Pavle včasih tudi zgreši. To se mu je zgodilo za finale Eura 2008😉 Ampak kdo pa danes sploh še verjame orakljem, hihihi

  2. Pa ne pozabit seksat po tekmi, ker bo večina gledalk obeh tekem med njo zagotovo redno izvajalo Keglove vaje. Stisn ga punca!

  3. webmaher said

    nič dogaja, ni Žogce:mrgreen:
    Nemci zasluženo, odlična tekma lohka bi bli še podaljški pa penali😆
    Upejmo, da bo finale tudi tako gledljivo😆

  4. romeno said

    Ta Paul pa ima potencial, da obere stavnice, če že Žogca in Ema nočeta sodelovati😆

  5. Izbrana said

    Vse bo sprejemljivo, tudi podaljški, pa tudi penali, samo, če bodo na koncu prvaki Nizozemci!😉

    Upejmo, da bo finale tudi tako gledljivo😆

  6. Izbrana said

    Naj obere kar hoče, samo naj se je za jutri zmotil! 🙄

    Ta Paul pa ima potencial, da obere stavnice, če že Žogca in Ema nočeta sodelovati😆

  7. zogca said

    In to naj bi kakor bilo v redu? Ni v redu!!!

    blockquote cite=””>

    nič dogaja, ni Žogce

  8. zogca said

    Popolnoma se strinjam.

    Čeprav za nocoj, ups, zdaj že sinoči, je Paul prav napovedal.

    Joj, naj se za jutri moti, res.

    Vse bo sprejemljivo, tudi podaljški, pa tudi penali, samo, če bodo na koncu prvaki Nizozemci!

  9. zogca said

    Ej, jaz enostavno ne znam mundane astrologije. Če bi jo znala, bi ti pomagala.

    če že Žogca in Ema nočeta sodelovati

  10. webmaher said

    Malce bolj zmago privoščim tulipančkom, ker so tako nesrečno izgubili 74 in še bolj 78 leta … če so Nemci takrat imeli izjemno ekipo s še bolj izjemnimi posamezniki mi pa nijasno kako so takrat lahko zmagali Argentinci … no ja bila je ena sumljiva, zelo sumljiva tekma prej s Perujem a o tem kdaj drugič … Na žalost Tulipančki tudi kasneje ko so meli res izjemne posameznike ala Gullit, Rijkard in seveda Marco van Basten niso prišli do konca … če bi danes v ekipi še branil van der Sar in še posebno v napadu razturaval Ruud potem bi jaz 1000% navijal za njih … tako pa malček privoščim tudi Špancem, sploh če bodo si z igro to zaslužili, nenazadnje pa folk kamlu čaka nova Grčija pa naj se prej raje še malo poveselijo😆
    Moja napoved je kakopak 2:1 za Španijo in ker se skorej vedno zmotim … torej:mrgreen:
    Od Žogce odgovore ala ne znam, ne vem, nisem prepričana več tolerirali ne bomo in to je prvi opomin … takoj naj se seveda začne dodatno izpopolnjevati, nenazadnje naj bi v tem uživala, torej ni opravičila, zato rokave zavihat takoj😆
    Tako to je in tako sem spisal kar sem imel:mrgreen:

  11. webmaher said

    “Tega pa ne razumem sploh. Kako bo vodil tako pomembno tekmo, če doma niti otrok ne zna brzdati?” pravi žena sodnika Webba, ki bo danes vodil Veliki Finale … Ženi Žogcin blog podarja naslednjo pesem upajoč, da bo ugotovila, da je še kak stavek zamolčala:mrgreen:

  12. maxi said

    Tale moj pupi mi je namreč strašno prirasel k srcu.

    Me veseli, vsaj ena od naju je rešena bolj kot ne mučnega status quo stanja.
    Jaz sem še vedno v začaranem krogu iz katerega; ne vem točno – ali ne znam, ali nočem izstopit.😦

  13. maxi said

  14. webmaher said

    Taktičko nadmudrivanje in Roben je v 63. minuti zapravil prvo meč žogo za Tulipančke😆
    Zdej pa da vidimo ali drži še pregovor, ki pravi, kdor ne da dobi:mrgreen:

  15. webmaher said

    no to kar je zdaj zgrešil Ramos je pa za v rubriko “Pa ljudi jel to moguće”😆
    se pravi bomo gledali podaljške … ali pa tudi ne😆

  16. webmaher said

    na pa mamo po daljške, je bela cesta pa tako fi nale:mrgreen:

  17. webmaher said

    in Španija zmagala 1:0, ni kej kva zasluženo😆

  18. Izbrana said

    En mesec sem (OK, poleg Slovenije) gledala nogomet, da bi danes videla zmago Nizozemcev!🙄
    Evo ti ga na….. Španci prvaki!😕
    No ja, kakorkoli, konec je!😆
    Ste bili pa fajn družba! Itak zvesta do konca pa Web in Izbrana! Kje je Tana, je bela cesta!?:mrgreen:

    OK, Žogca, tebi naj bo! V takih razmerah bi tudi jaz najbrž mal manjkala…😉

  19. Izbrana said

    Do naslednjega prvenstva….😉

  20. Mona said

    Navijala sva za Nizozemce, seveda. Zato sva zdaj oba trenutno še precej poklapana …😦.

    Glede Paula pa verjamem, da je povsem običajna hobotnica, z lastniki, ki imajo najbrž dovolj nogometnega znanja in tudi kanček sreče, kot je napisala ena na SČ, da Paulu v pravo posodo nastavijo bolj svežo in zato zanj tudi bolj privlačno hrano. http://med.over.net/forum5/read.php?151,6339096,6339134#msg-6339134

  21. zogca said

    Se najgloblje opravičujem. Dejansko nisem pet minut časa imela, da bi šla na računalnik.

    Prišla sem domov, čeprav bi kar ostala. Ampak moram delati.

    OK, Žogca, tebi naj bo! V takih razmerah bi tudi jaz najbrž mal manjkala…

  22. zogca said

    Kupila sem hobotnico.😉 Jo pozneje pofotkam.😉

  23. zogca said

    Čez noč se obrne, moja Maxi. Tako na boljše kot na slabše.

    Me veseli, vsaj ena od naju je rešena bolj kot ne mučnega status quo stanja.

  24. maxi said

  25. zogca said

  26. zogca said

  27. Lynx said

    Meni je seveda všeč Nemka. 😉

  28. zogca said

    Ti si moj, lynx, midva se razumeva.🙂

  29. zogca said

    Paul ni preroški, ima le rad rumeno barvo!

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/paul-ni-preroski-ima-le-rad-rumeno-barvo.html

  30. zogca said

    Bo EP v nogometu leta 2020 v Sloveniji? Poslanci SD navijajo za kandidaturo z Italijo in Hrvaško

    http://www.dnevnik.si/sport/nogomet/1042373838

  31. zogca said

    Rekord na lestvici Fifa: Slovenija se je uvrstila na 19. mesto

    http://www.dnevnik.si/sport/nogomet/1042373836

  32. zogca said

    Koliko so po uspešnem nastopu na SP vredni slovenski nogometaši?

    http://mundijal.dnevnik.si/sl/Reprezentance+in+tekme/Države/Slovenija/1526/Koliko+so+po+uspešnem+nastopu+na+SP+vredni+slovenski+nogometaši

Leave a Reply

 
