Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ne se hecat, Paul!

Posted by zogca na julij 9, 2010

Cela reč postaja smešna, da ne rečem že kar bizarna. Seveda vsi (okej, skoraj vsi) nestrpno pričakujemo nedeljski finale svetovnega prvenstva, ampak še bolj nestrpno je svet čakal, kaj bo o zmagovalcu “imel povedati” Paul. Ne, Paul seveda ni bog, on je hobotnica. Hobotnica iz Oberhausna, ki je doslej pravilno napovedala vse zmage in poraze nemške izbrane vrste, med drugim na veliko žalost Nemcev (in mene) tudi poraz v polfinalu s Španijo. Ker je bil Paul doslej nezmotljiv, je bila danes, ko je napovedoval svetovnega prvaka, popolna norija. Kakor sem zasledila, so nekatere spletne strani, menda tudi Bild, njegovo napovedovanje prenašale v živo. Ne se hecat, Paul, Španija?

Ne, to mi ni niti malo všeč in če ima Paul prav, si bom v nedeljo za kosilo privoščila solato iz hobotnice. Vem, kruto, ampak vseeno. Mimogrede, Paul se je odločil, da bodo tretje mesto osvojili Nemci.

11 Responses to “Ne se hecat, Paul!”

  1. zogca said

    Prostitutke zadovoljne z izkupičkom na SP: “Največ smo zaslužile z britanskimi turisti“

    http://www.dnevnik.si/novice/zdravje/1042372750

  2. romeno said

    Me zanima, kako bi Paul reagiral, če bi mu ponudili izbiro med FC Koper in NK Maribor. Verjetno bi postal vegetarijanec😆

  3. zogca said

    Zdaj sem se pa nasmejala!!!

  4. zogca said

    FOTO: Najbolj vroča navijačica pokazala svoje čare

    http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/foto-najbolj-vroca-navijacica-pokazala-svoje-care.html

  5. cija said

    jaz že cel teden fantaziram, da bom naredila drug teden hobotnico s krompirjem. Zdaj mi pa še tega tintenfiša ponujajo povsod. Saj po eni strani se mi ti stvori smilijo, baje so najintelegentnejši morski organizmi, takoj za delfini, samo po drugi strani pa…. njami… mmmm

  6. zogca said

    Aha, smo kruti. Ko ga tako vidiš živega in potem pomisliš, da ga ješ … Saj jaz jih res jem zelo redko in verjetno jih tudi v ponedeljek ne bom. V bistvu so mi blazno kjut bitja.

  7. webmaher said

    Dej Žogca posodi mi že tistih 50 000 ojrov pa stavim na Špance in izgubim potem boš pa jedla najdražjo hubotnico v svojem življenju😆

  8. zogca said

    A mi nisi mogel reči, ko je bila banka še odprta?:mrgreen:

  9. webmaher said

    pa saj midva delava to kar prek spletne banke aneda, dej že odpri mošnjiček in stresi tisti drobiž zate:mrgreen:

  10. zogca said

    Ne, nimam jaz spletne banke. Ne zaupam. Mislim, kaj če mi ukradejo moje silne milijone?

  11. webmaher said

    pa teb ne morjo ukrast nič, ker imaš vse v posebnem trezorju😆

Leave a Reply

 
