Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Razstava otroških likovnih del!

Posted by zogca na julij 8, 2010

Zvesti bralci mojega bloga gotovo veste, da vedno pripravim objavo o razstavi na nabrežju Ljubljanice med Tromostovjem in Čevljarskim mostom. Potem veste tudi, da so to objave, v katerih najmanj napišem. Sicer mi nikoli ne zmanjka besed, ko pa gre za opisovanje umetniških del, ostanem brez teksta.

Tokrat ne gre za uveljavljenega umetnika, ampak za veliko mladih umetnikov. Zelo mladih.

Na risbicah so liki iz domače in tuje otroške literature.

Likovna dela so prispevali otroci, ki obiskujejo dejavnosti v Art centru Pionirskega dom.

Razstavo si lahko ogledate vse do konca avgusta.

To je to. Več res ne znam napisati. Pa saj, razstavo je treba videti, gledati, ne razpravljati o njej. Menda.

4 Responses to “Razstava otroških likovnih del!”

  1. trnovčanka said

    Vidim, da je tale tema brez komentarjev. Pa tako lušna objava. Škoda, ker sem zamudila tole.😦

  2. trnovčanka said

    Mogoče je pa nisem. Se bo treba do mesta sprehodit ampak je prevorooooče.

  3. zogca said

    Nisi, nisi zamudila.

    Jaz grem zdaj v mesto s pupijem. Okej, čez eno uro. Bi te povabila na kofe, pa spet nekaj piham. Sem dva dni nazaj imela poln nos, včeraj ne, zdaj pa … Tako poln nos, da nisem mogla več spati in dihati in sem zdaj napihala že cel paket robcem. Pa premišljujem, sem res prehlajena ali pa sem mogoče postala na kaj alergična. Ker prehlajen verjetno nisi – en dan si, en dan si? Sem morala potožiti. Je zoprno tole v tej vročini z robcem.

  4. trnovčanka said

    Bi znala bit res kak alergija😐

    Bova že uskladili tole kavo, nič bat. Jaz sem itak, ko se živo srebro povzpne nad 30, tako nemogoča, da nisem za med ljudi.

Leave a Reply

 
