Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ali si klavec ali boš zaklan!

Posted by zogca na julij 7, 2010

BEG V MESEČINI

Čez mesec bežiš,
čez ledeno nebo,
glasovi vate
in iz tebe gredo.

Človeško hropenje
in sončni vihar,
ti pa naprej, naprej
kot volk samotar.

Iz sline za tabo
rjasta sled
in steza med noži
v nedogled.

Iz časa si pisan,
v čas žrtvovan,
ali si klavec
ali boš zaklan.

Miroslav Košuta

31 Responses to “Ali si klavec ali boš zaklan!”

  1. Nevenka said

    Takole te v črni noči zasleduje jakec razparaček.

    Drugače je pa res, čas pove, po čem se te spominjajo.

  2. zogca said

    “Iz časa si pisan,
    v čas žrtvovan,
    ali si klavec
    ali boš zaklan.”

    Meni se to bere tako zelo astrološko. Ali če hočeš – usodno.

    Verjamem v usodo.

    Se strinjam, čas pove, po čem se te spominjajo. In če si se v življenju trudil delati predvsem dobro, upam, da vsaj kdo po dobrem.

  3. Pofukan Zombi

    In ti ne pride štiri ure, pa lahko fukaš celo noč,

    ugašaš in prižigaš luč, ležiš na mokrih rjuhah, ki se lepijo na vse.

    Potem celo noč v dežju stojiš pred tistim blokom,

    s prstom, ki hoče pritisnit na ime.

    Jebeš ji mater in vse ostalo po spisku, naj ti že odpre,

    da si vsaj posušiš lase.

    Njo pa boli kurac za tebe,

    tko kot tebe boli kurac za vse druge,

    in je krog sklenjen.

    En navaden zombi si, ki se boji ljudi.

    En pofukan zombi, spraskan do krvi.

  4. lynx said

    Meni se to bere tako zelo astrološko. Ali če hočeš – usodno.

    Lahko bereš tudi tako, da imaš možnost izbire. Kot da bi življenje ponujalo le dve skrajnosti.

  5. Gledam te v oči, v njih bolečine sled,
    nešteto solza, izgubilo se je v dolinah tvojega obraza,
    ne najde več tesnoba, poti iz tvojega srca,
    in oči, ki nekdaj so tako žarele,
    zdaj izgubljeno strmijo vame.

    Odprta so nama bila ljubezni vrata,
    in vsakdo ve, ki kdaj je ljubil,
    da vihar ljubosumja, ko v srcu se razdivja,
    ljubezni strastni, hitro krila vzame.

    Kaj tajil bi, da ni res, da vse je laž,
    kaj skrival bi oči v dlani in te prosil odpuščanja,
    porabil bi lahko na milijone besed,
    a popraviti ne mogel bi tega dejanja.

  6. zogca said

    Jaz pač ne verjamem, da lahko o toliko stvareh izbiramo. O nekaterih že, ampak o tistih najbolj pomembnih in usodnih pa žal ne. Vsaj po mojem mnenju.

    Lahko bereš tudi tako, da imaš možnost izbire.

  7. zogca said

    Dicky, a veš, da mi je všeč tvoja poezija?

  8. Zavijanje vetra v krošnjah dreves,
    šumenje reke v dolinah čudes,
    užitek ženske iz sedmih nebes,
    vrtenje oblakov, pripravljenih na divji ples.

    Počitek v najbolj mehki travi,
    vonj kovine, v mrtvi ekstazi,
    nedolžno upanje strtih teles,
    vse se pripravlja na krokarjev ples.

    Lahko sicer upaš, lahko se boriš,
    lahko se upiraš, na ves glas kričiš,
    trgaš verige, jokaš na glas,
    a tako kot za vse, prišel je tvoj čas.

  9. Lynx said

    Jaz pač ne verjamem, da lahko o toliko stvareh izbiramo

    O tem ali boš klavec ali zaklan že.

  10. zogca said

    Mogoče o tem, ali boš klavec. Ali boš zaklan, o tem gotovo ne.

    O tem ali boš klavec ali zaklan že.

  11. Žogca, ti maš same lepe kolegice…rabim ene dve za eno foto akt akcijo, NUJNO!

  12. Lynx said

    Ali boš zaklan, o tem gotovo ne.

    Tega ne moreš vzeti dobesedno. Marsikdo bi v primeru, da bi moral izbirati med dvema skrajnostima, izbral vlogo žrtve ali kakšen drug podrejen položaj. To se dogaja. Tebi ne?

  13. zogca said

    Ene par jih bere ta blog in mogoče se ti kakšna javi. Čeprav dvomim, ker moje kolegice se ne gredo ekshibicionizma.

    Žogca, ti maš same lepe kolegice…rabim ene dve za eno foto akt akcijo, NUJNO!

  14. zogca said

    Saj ne jemljem tega dobesedno.

    To je odvisno od karakterja, katero vlogo raje prevzamemo. S karakterjem pa se rodimo.

    Tega ne moreš vzeti dobesedno. Marsikdo bi v primeru, da bi moral izbirati med dvema skrajnostima, izbral vlogo žrtve ali kakšen drug podrejen položaj. To se dogaja. Tebi ne?

  15. zogca said

    Pogrešam fuzbal.😦

  16. maxi said

    Ali boš zaklan, o tem gotovo ne.

    Hm, hm…

  17. zogca said

    Ja, a ne? Kdo pa hoče sam na giljotino? Dobesedno in preneseno?

  18. maxi said

    Saj ne da hočeš na giljotino….lahko zadevo obrneš; akceptiraš kot izkušnjo. In greš dalje, za eno znanje bolj bogat…🙂

  19. zogca said

    Jaz za nazaj lahko to rečem, ko pa si v tunelu in nikjer nobene svetlobe …

    Pa saj vemo, kaj vse smo dali skozi. In preživeli.🙂

  20. maxi said

    …… ko pa si v tunelu in nikjer nobene svetlobe …

    Mi pravijo (bolj) izkušni, da v drugo baje ni tako temno… :mrgeen:

  21. zogca said

    To sem slišala tudi jaz, pa ne vem, ali verjamem. Ker pri meni je bilo v drugo tisočkrat hujše kot v prvo.

  22. zogca said

    Pa da ne bo tema pretežka …

    Cristiano Ronaldo je svojega sina poimenoval kar po sebi

    http://www.dnevnik.si/novice/estrada/1042372421

    Rodila ga je surogat mama. Menda.

  23. maxi said

    Da bo tema še lažja; Si ti že menjala avto?

  24. zogca said

    Ne, moj še dela. Si pa po novem lahko kdaj sposodim očetovega. Enkrat sem si ga že, pa tudi ta vikend si ga bom. Bom pa potem kupila ta avto in sem ga začela vnaprej odplačevati po obrokih.

    Ti? Je volvo kaj bliže?

  25. maxi said

    Ne še..sem pa blizu.
    Hm….volvo?! Ne bo volvo, žal😦

  26. lynx said

    Ne bo volvo, žal

    Naj ti ne bo pretirano žal. Študij, otroci….še marsikaj bi se našlo pomembnejšega od pleha.

  27. maxi said

    Naj ti ne bo pretirano žal. Študij, otroci….še marsikaj bi se našlo pomembnejšega od pleha.

    Hvala Lynx, res je.🙂

  28. lynx said

    Lahko noč. Se tipkamo čez štiri dni…če te bo Žogca zasrbelo, da bi mi talala neopravičene 😀

  29. zogca said

    Ti že naprej opravičujem te dni.😉 Imej se čim bolj luštno, kjerkoli že boš.

    če te bo Žogca zasrbelo, da bi mi talala neopravičene

  30. zogca said

    Pa kdaj drugič. V končni fazi – pomembno je, da pelje. To je moj moto, ko gre za avtomobile. Čim manj denarja dati zanje.

    Ne bo volvo, žal

  31. asdf said

    jap, maxi- jaz vozim avto, ki je skoraj toliko star kot moja hčerka… in tamala bo kmalu polnoletna…
    in ob rednem vzdrževanju in servisu mojemu avtu popolnoma nič ne manjka…
    ima klimo (poleti tropsko, pozimi polarno) in vse ostalo kar potrebujem..
    ajt- fajn se mejte!

Leave a Reply

 
