Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moji dišeči zakladi so prispeli!

Posted by zogca na julij 6, 2010

Če že dolgo berete moj blog, gotovo veste, da zame nobena krema, parfum ali karkoli drugega od kozmetičnih izdelkov nima takšne vrednosti, kot jo imajo geli za prhanje iz Philosophyja. Ker njihovih izdelkov pri nas ni mogoče kupiti oziroma poštnina nanese dvakrat več kot sam izdelek, če se spravite k naročanju, izvedem kar nekaj “akrobacij”, da bi prišla do njih. Ko pride na obisk kdo od mojih ameriških sorodnikov, je cela reč “izi”. Naročim, plačam s kartico, dam poslati na njihov naslov in mi jih prinesejo. Ko obiskov ni, meni pa zaloga začne pojemati, postanem strašno prijazna in jih prosim, ali lahko gele vseeno naročim na njihov naslov, potem pa ga gredo na pošto in mi jih pošljejo. Trudim se, da njihove dobrote ne bi pogosto izkoriščala, ampak kdaj pa kdaj jo moram.

In tako so prispeli novi dišeči zakladi. Vanilijeva rojstnodnevna torta, cimetove štručke in krema brulee. Ne morete si predstavljati, kako zelo sem navdušena.

Od stare zaloge ni ostalo več veliko, pa čeprav sem se še tako trudila in varčevala. Imam še malo, zelo malo, belgijskih vafljev in pa tistega, namenjenega zaljubljanju (vase). Iz stare zaloge mi je bila najbolj všeč stepena smetana, ampak šment, ne delajo je več.

Saj vem, da me nihče ne razume, ker gel za prhanje je samo gel za prhanje. Ampak ni, ti geli so resnično presežek. Tisti, ki sem vam kdaj pomolila pod nos svojo roko in vztrajala s tistim povohaj, to gotovo veste.

26 Responses to “Moji dišeči zakladi so prispeli!”

  1. Tana said

    Žogca, ampak pupiju pa menda ne boš samo roke molila pod nos. Mu boš mu ja privoščila malo “presežka”, da bo tudi on tako fajn dišal🙂

  2. webmaher said

    Tana a zdej si pa že fouš, umiri se malo, če bošpridna boš morda nekoč tudi ti dobila😆

  3. Tana said

    Jaz sem itak že preveč pridna, pa vseeno ne dobim nič🙂
    Imaš pa prav, mogoče nekoč …🙂

  4. zogca said

    Njemu sem kupila moške gele. Pa tudi nisem čisto ziher, da se on zaveda, kakšno čast ima, da lahko voha te gele.

    Mu boš mu ja privoščila malo “presežka”, da bo tudi on tako fajn dišal

  5. zogca said

    Življenje ni fer, to tako in tako vemo. Jaz bi ti pretočila deciliter ali dva, več ne morem odstopiti, ker bogve, kdaj bo nova zaloga.

    sem itak že preveč pridna, pa vseeno ne dobim nič

  6. maxi said

    Saj vem, da me nihče ne razume,ker gel za prhanje je samo gel za prhanje.

    Razumemo, razumemo…saj vsak po svoje kompliciramo, jaz prisegam na Weledo.

  7. zogca said

    Joj, Maxi, tebe sem hotela pa že z detektivi iskati. Si kje bila? Si se imela luštno?

  8. maxi said

    Bila, bila…in tudi lušno je bilo.🙂

  9. zogca said

    Se mi je zdelo, ker sem te pogrešala. Sploh med bi pogovori.:mrgreen: Pa tudi sicer.

  10. maxi said

    Lepo tole slišat:mrgreen:

  11. zogca said

    Normalno, ti si moja pupa.

  12. maxi said

    Nice:mrgreen:

    Ena zate😉

  13. zogca said

    Ooo, tole pa lajkam in jo bom preposlušala, čim bo konec fuzbala. Potem pa še jaz tebi kaj prilepim.

  14. Lynx said

    Ta je za Maxi:

  15. maxi said

    Lynx hvala!!😳

    Vračam;😉

  16. zogca said

  17. zogca said

  18. zogca said

  19. maxi said

  20. zogca said

    Boš zdaj gledala preznojene mladce?😉

  21. maxi said

    Seveda se moram malo (po)sliniti.:mrgreen:

  22. zogca said

    To!!!

  23. Nevenka said

    Oh, dišavice so bljižnica v raj.
    Bolj diši, bolj mi je všeč. Vse po vrsti.
    Doma imam celo zalogico eteričnih olj za dišečo lučko. Kopeli, geli za tuširanje, parfumčki, WC dišavice, mehčalci za perilo, detergent za posodo…
    Name dišavice delujejo osrečujoče in sprostilno…Prav lepšajo mi življenje.

  24. zogca said

    Tako kot meni, Nevenka, enako. Svet je veliko lepši, ko diši.😉

  25. majniška b said

    Ojla! Dolgo me že ni bilo “pri tebi” …in zdaj čekiram, kaj je (bilo) novega. Pa sem začela pri “gelčkih” in pomislila na tole:
    http://oth.strawberrynet.com/skincare/philosophy/

    Jaz parkrat na leto tam naročim maskaro, ki je pri nas nimajo nikjer (pa seveda še kaj drugega pade v košarico) in sem zadovoljna. Poštnina je minimalna, rok dobave resda malo daljši kot obljubljajo, ampak pošiljka je do sedaj vedno prispela.

    Ti pa moram povedat, da se zadnje čase prav zadržujem, da ne odpiram tvoje strani, ker potem padem not. Kar ni samo po sebi nič slabega, kajti tukaj mi je luštno, ampak vzame mi pa preveč čaSA. Da skrajšam: všeč mi je stran in čeprav te osebno ne poznam, mi deluješ simpatična zelo.

    lp

  26. zogca said

    Hvala, srčece si.

    Misliš, da bi bila za gele tudi poštnina tako nizka? Okej, saj lahko poskusim. Ker maskara je ipak lažja. Vidim, da imajo tega s cimetovimi štručkami, tega obožujem. Tudi mimozo sem že imela. In je v redu. Pa torto vanilijevo tudi, to imam doma, ampak je še nisem odprla. Aja, pa seveda je krema Hope in a jar super.

    Mah, kar padi kdaj not. Saj si moramo privoščiti tudi takšne trenutke.😉

Leave a Reply

 
