Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Po poteh Irene Sirene!

Posted by zogca na julij 5, 2010

Ne vem, katere bloge obiskujete vi, ampak jaz sem že dolgo zvesta obiskovalka tistega, ki ga piše Irena Sirena. Zahvaljujoč njej vedno vem, kdo, kdaj, kje, s kom, kako, v kakšni opravi itn. In ne samo to, pri Ireni izvem, kaj se dogaja v mojem mestu. Ob prebiranju njenih “ljubljanskih potopisov” si vedno govorim: “To moram videti, preveriti, obiskati …” Zato sem to objavo tudi poimenovala po poteh Irene Sirene.

Irena seveda ni bila kriva za kavo, tukaj je šlo za fiziološko potrebo. Ne mojo, pupijevo.

Tukaj pa se že začnejo Irenina pota. Pri njej sem namreč izvedela, da so bolšji sejem preselili. Na del Ljubljane, ki se mu reče Breg. Sram me je priznati, ampak dejansko sem morala kot kakšna turistka prodajalke redkih odprtih trgovin spraševati, kje je pravzaprav v Ljubljani Breg.

Zdaj vem. Tito in preostanki odpadkov? Hmmm.

Ker na bolšjem sejmu nikoli ne kupujem, tudi včeraj nisem. Čeprav mi je, priznam, zdaj kar malo žal, da si nisem kupila kokakolinega znaka. Na nek način je poklical moje ime.

Če ne bi bilo Irene, tudi ne bi vedela, da imamo v Ljubljani nov most. Mesarski.

Še vedno ni odprt, ampak to očitno nikogar ne ovira. Nekdo je odprl vrata ograje in veselo smo skakljali po njem.

Nikar me ne sprašujte, kaj je to bitje z repom, ampak brez tiča, ker res ne vem. Kot me ne sprašujte, kako se obnese projekt Proga 10, za katerega sem tudi izvedela pri Ireni. Obstaja velika verjetnost, da nikoli ne bom mogla preveriti oziroma da bodo do takrat, ko bom jaz spet na avtobusu že pokradli (ups, si sposodili in nikoli vrnili) vse knjige.

Naslednji konec tedna bom imela povsem drugačne poti. Že več kot mesec dni moj lepi pupi izkoristi skorajda vsak prost trenutek, da pride v Ljubljano. Spodobilo bi se, da se enkrat tudi jaz odpravim k njemu. Še posebej, ker me tako vabi in nagovarja. In ker gre za meni od nekdaj zelo ljubo destinacijo. Imam kar malo treme, ker bi res rada bila on my best behaviour. To zame seveda ni mala mal’ca.

41 Responses to “Po poteh Irene Sirene!”

  1. Kanja said

    Žogca…boLšji, ne boVšji🙂 si ne morem pomagat😛

    Lepe slike delaš btw, mam skoz občutek, da s tabo potujem in skakljam, ko jih gledam🙂

  2. zogca said

    Joj, grem takoj popravit. Hvala, da si me rešila sramote, da bi tako narobe stalo na blogu.

    To pa rada preberem, da se s spomočjo fotk skaklja z menoj. Drugače blazno rada fotkam.😉

  3. Izbrana said

    Tok tok, jaz sem….🙂 Maham iz Telemacha, pa ne vem, če se me vidi!?😉
    Žogca, odpri prosim, če se me ne….

  4. zogca said

    Vidi se te. Očitno sistem opazi, da gre za isti računalnik.

    Piješ?😉

  5. Izbrana said

    Misliš, da bi morala?😉

    Piješ?😉

  6. zogca said

    Ne, ne mislim, da bi morala, se mi pa zdi, da imaš kaj proslavljati.

  7. zogca said

  8. Izbrana said

    Najlepša!

  9. zogca said

    Najlepša, da, ampak najbolj žalostna.

    Ti pa bi morala zdaj biti zelo hepi!!!

  10. Izbrana said

    A tole?🙂

  11. Izbrana said

    Pa saj sem HAAAAPIIII!!!!!;)

  12. zogca said

    Aha.

    A tole?

  13. zogca said

    To sem hotela prebrati.

    Pa saj sem HAAAAPIIII!!!!!;)

  14. webmaher said

    Lepe slikce res😆
    I za brana sam mal še potrpi in bo kavica😆
    Torej te je sedaj osrečil Telemach, saj ne morm verjet:mrgreen:

  15. zogca said

    Mah, ni je osrečil Telemach!!! Čeprav oni imajo kar nekaj postavnih fantov, ki jih pošiljajo okoli, to pa res.😉

  16. webmaher said

    Kako da ne, a je bil sosed Mihec al kva:mrgreen:

  17. zogca said

    Pa saj je dala namig v pesmi. Ni bil sosed.

  18. webmaher said

    Pa jaz sem zabit no, to bi pa že lahko videla in vedela saj si zvezdogledka pa še čarovnica, je bela cesta pa še dež:mrgreen:

  19. zogca said

    A si pozabil, da jaz sploh nimam tvojih zvezdic? Nikoli nisi dal datuma. Pa dvomim, da si zabit, hudo dvomim, verjetno si samo malo raztresen. A si kaj zaljubljen?

  20. webmaher said

    Čarovnica ne rab datumov sploh o moji zabitosti ne gre dvomiti, kar Tano vprašej😆
    No dež se je zlil, treskalo je po pameti, zdej pa mal delat, če se bo dalo:mrgreen:

  21. Tana said

    A tole?🙂

    Izbrana, joj, joj…. ta pesmica pa mene vedno spomni na čas nekaj let nazaj, ko sem na koncertu Helence v Simonovem zalivu, pa še danes ne vem zakaj, jokala ko dež, jokala in jokala … in kar nisem nehala. Solze so dobesedno tekle v potokih. Nikoli prej in ne kasneje se mi ni zgodilo kaj podobnega … da bi tako iz ljubega miru, ko je bilo vse super in fajn, začela tulit🙂 in tulila in kar nisem se mogla ustavit🙂

  22. Izbrana said

    Kaj pa moja kavica?😦

    No dež se je zlil, treskalo je po pameti, zdej pa mal delat, če se bo dalo:mrgreen:

  23. Tana said

    web, kaj je z menoj? lepo se ti izmikaš Žogci. Nisi odgovoril na vprašanje?🙂

    Danes zvečer pa bom zopet pripravljena, da ti postrežem. Sem se odločila, da bom sprobala Izbranino specialiteto. Sladoled z vročimi borovnicami.

    Zdaj borovnice sem kupila sveže, samo ne vem, kako naj jih pogrejem, da bodo vroče. A dam vodo zraven al kako? Bo Izbrana povedala, če bo pred tekmo kaj brala.🙂

  24. Izbrana said

    To sem jaz včeraj!🙂
    Pa ne zaradi pesmice!😉
    Ampak sem res jokala! Po dolgem času….od sreče!🙂
    Sem sina “vzgojila” (že) do (včeraj opravljene) mature!
    Fak (pardon) kakšen filing je to!!!🙂

    ko je bilo vse super in fajn, začela tulit🙂 in tulila in kar nisem se mogla ustavit🙂

  25. Tana said

    O, Izbrana kot da sva čutile ena drugo, isto minutko …🙂

  26. Izbrana said

    Če imaš “mikro” jih tam pogrej! Pa mal posladkaj. Drugače pa, ja, malo (res malo) vode in sladkorja, pa jih pogrej na štedilniku.

    Zdaj borovnice sem kupila sveže, samo ne vem, kako naj jih pogrejem, da bodo vroče.

  27. Izbrana said

    Pomoje obe čakava Webovo kavico!😆

    O, Izbrana kot da sva čutile ena drugo, isto minutko …🙂

  28. Tana said

    Ampak sem res jokala! Po dolgem času….od sreče!🙂

    Ja, saj jaz tudi mislim, da je to takrat bilo od sreče, na nek način, ker je šel na svoje …. ker ni bil več z menoj, skratka ne vem. Jaz zelo redko točim solze (sem seveda žalostna) ampak jok težko spravim iz sebe. Takrat pa ….

    Čestitke mamici in sinu, oba sta bila pridna🙂

  29. Tana said

    Imam mikrovalovko. Če prav razumem borovnice posladkam, dam čisto malo vode in potem v mikro za tolko časa, da bodo vroče in potem posujem po sladoledu (a jih kaj stečkam?) al kar tako cele ?

    Ja bi se prilegla zdaj ena kavica, ampak web se nekaj izmika🙂

  30. zogca said

    Jaz pa čakam, da boš ti častila za maturo. In ne kavico.😉

    Pomoje obe čakava Webovo kavico!

  31. zogca said

    A se lahko še jaz malo pohvalim? Skuhala sem si kosilo, nisem šla ven jest, nisem naročila, nisem kupila vnaprej pripravljeno hrano, skuhala sem si kosilo.

  32. Izbrana said

    Daš v stekleno posodico borovnice, posladkaš in v mikro pogreješ, da so vroče. Postanejo čisto mehke in spusijo sok. Potem pa sladoled daš čez te vroče borovnice in stepeno sladko smetano, če jo imaš. Mmmmmmmmm………🙂

    Imam mikrovalovko. Če prav razumem borovnice posladkam, dam čisto malo vode in potem v mikro za tolko časa, da bodo vroče in potem posujem po sladoledu (a jih kaj stečkam?) al kar tako cele ?

  33. Izbrana said

    Halo??? Bravo bejba! To je to!🙂

    A se lahko še jaz malo pohvalim? Skuhala sem si kosilo, nisem šla ven jest, nisem naročila, nisem kupila vnaprej pripravljeno hrano, skuhala sem si kosilo.

  34. zogca said

    Očitno se me prijemajo dobri vplivi.😉

  35. Izbrana said

    Evo, častim!🙂

    Jaz pa čakam, da boš ti častila za maturo. In ne kavico.😉

  36. Izbrana said

  37. Izbrana said

    Vse ob svojem času!😉

    Očitno se me prijemajo dobri vplivi.😉

  38. zogca said

    Ooooo, kokakola. Pijem kokto v tem trenutku.

  39. zogca said

    Pretiravati vseeno ne mislim.

    Vse ob svojem času!

  40. zogca said

  41. Tana said

    Daš v stekleno posodico borovnice, posladkaš in v mikro pogreješ, da so vroče. Postanejo čisto mehke in spusijo sok. Potem pa sladoled daš čez te vroče borovnice in stepeno sladko smetano, če jo imaš. Mmmmmmmmm………🙂

    Hvala za podrobna navodila.

    Jaz sem dala v porcelanasto šalčko, nalila vode in sladkala in fejst pogrela. Borovnice so bile fajn mehke, soka pa preveč (od vode). Odprem zmrzovalnik, sladoleda pa nikjer. Vse premečen, nič od nič. Najdla sem eno lučko, to je bilo vse. Pojedla borovnice in lučko🙂

    Web bo danes brez sladoleda, sicer pa se tudi ni javil, in s kofetom tudi ni bilo nič. Tako da nimam slabe vesti🙂

Leave a Reply

 
