Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Še vedno imam rada dober fajt!

Posted by zogca na julij 4, 2010

Noč iz sobote na nedeljo pri meni vedno služi ponočevanju, bluzenju. Moja močnejša, razumnejša in pridnejša polovica je že zaspala, jaz pa še kar naprej uživam v tej poletni noči. Okej, ko me bo zjutraj zbudil, verjetno ne bom vedela, kako mi je ime, ampak nič hudega. K maši mi ne bo treba, za skakljanje po mestu pa sploh ni potrebno, da poznaš svoje ime. Vsaj dokler imaš pri sebi kakšen dokument. Zakaj sem omenila mašo? Ker se trenutno zabavam z branjem fajta. Še vedno rada preberem dober fajt, čeprav se mi, priznam, ne ljubi več sodelovati. Vsaj dokler me ne začnejo preveč srbeti prsti in začnem tolči po tipkovnici. Kaj mislite pa vi, je Cerkev v Sloveniji (dovolj) ločena od države?

43 Responses to “Še vedno imam rada dober fajt!”

  1. Tjasa said

    Zanimivo so enkrat za spremembo v prednosti pametnejši in razni konci in notranji sovražniki vpijejo v temo.

    Mene te dni “veselijo” zvoniki (ne vem, kaj imajo, ampak že tako moteče butanje so še pojačali) in razmišljam, da bi v slogu “proti paradi” začela nabijat o tem, da bi morali to zvočno onesnaženje prepovedati oziroma ga dovoliti na 4 decibele ob praznikih – in to samo tistih, ki jih obeležuje država z dela prostim dnem.

  2. zogca said

    Mene ne “veselijo” samo te dni, ampak vse dni. Dvomim, da ti bo to nabijanje kaj pomagalo, ker meni ni, ker mojim sosedom ni, ker so celo tisti, ki so najbolj verni zaradi zvonjenja šli menjati okna. Drugače pa je to zvočno onasneževanje kakšnih pet let nazaj nehalo biti hrup in od takrat si lahko dajejo duška. In tudi si.

  3. Zehhh…temu se strokovno pshihološko pravi prcanje u jaja!

  4. Poudarek na “pshihološko”!

  5. zogca said

    Komentar leti name, nanje ali nanje?

  6. Glej, Žogca še enkrat in tokrat zadnjič bom napisal, da nimam nič proti tebi osebno in da določeni komentarji, ki so bili puščeni na tvojem blogu absolutno niso bili podani z moje strani. Kako je do tega prišlo in zakaj in v interesu koga je da vrže slabo luč name in na mojo spletno stran, se pa nimam energije ne časa ukvarjati.
    Pa tudi konec koncev se ne mislim opravičevati za izjave nekoga drugega.
    Prcanje u jaja z spravo in okrog ločitve cerkve od države, pa je vse skupaj kar počne posvetna in naša “demokratična” oblast, da bi prikrila resnično bedno stanje v naši družbi tako na mentalnem kot čisto praktično ekonomskem področju.
    Komur ni jasno, da je Cerkev le ime za multinacionalko, kot so Coca-Cola Co., McDonalds, itd. in da je on le odjemalec njihovih storitev za katere pa konkretno plača, tako iz proračuna, kot iz “prostovolnih” prispevkov.
    Sam osebno nimam nič proti vernim ljudem, ampak dragi moji, če je Bog vas vidi in sliši ali molite pod smreko ali pa v sijoči katedrali, mošeji, sinagogi…

  7. webmaher said

    Bravo Astroskop Zodiak, točno tako in nič drugače kar se tiče cerkve in države …

  8. Lynx said

    Sam osebno nimam nič proti vernim ljudem, ampak dragi moji, če je Bog vas vidi in sliši ali molite pod smreko ali pa v sijoči katedrali, mošeji, sinagogi…

    To je napisano tako, kot da tega ne bi vedeli.

  9. zogca said

    Ampak to je res, lynx, če Bog je, potem vidi povsod. Če ga ni, je vseeno.

  10. You got the point Žogca!
    Sicer pa sem bil ravno prejšnji vikend na Dunaju na predavanju enega najbolj znanih teoretikov psihoanalize gospoda Petra Koefflerbacha, ki se pretežno ukvarja z teorijo obstoja Boga po principu C.G.Junga. Zanimive teorije, ki bi če bi jih slišali verniki določenih multinacionalk imeli po vsej verjetnosti za bogokletne.
    Ampak le v premislek: Če bi se prikazal ta trenutek med nami nekdo, ki bi trdil, da je božji sin, bi ga jemali resno ali bi ga:
    odgovor A: strpali v psihiatrično ustanovo
    odgovor B: strpali v psihiatrično ustanovo
    Kdo torej odloča kdo je resnično božji, kdo nor in kdo le mogoče konkurenca okostenelim multinacionalkam pod krinko vere?

  11. zogca said

    To je res. Kot je res, da meni verjetno nihče ne bi verjel, če bi izustila, da sem brezmadežno zanosila.

  12. Lynx said

    Ampak to je res, lynx, če Bog je, potem vidi povsod. Če ga ni, je vseeno.

    Ne trdim da ni res. Le to, da večina vernikov to ve. Tudi šola pod milim nebom je čisto v redu, pa to ne pomeni, da učilnic ne potrebujemo. Pa ne mi zdaj spet tisto zlajnano o cerkvenem bogastvu.

  13. zogca said

    Za učilnico je fajn, da ima tablo, mize, stole, a ne?

  14. Lynx. Če cerkve, džamije, sinagoge primerjaš z učilnicami je to zame zgrešeno pojmovanje kaj cerkev je.
    V cerkvah oz. podobnih ustanovah, naj bi ljudje navezovali stik z vsemogočnim večinoma ob organiziranih seansah – verskih obredih. Kdor resnično ima željo, da se poglobljeno duhovno očisti na nek način bi si za to vzel čas takrat ko v cerkvi ni teh obredov in povečini samevajo.
    Glede učilnic pa še tole … v koliko templjev in koliko cerkva se je zgradilo v času Jezusovega življenja in kje je on držal svoje pridige ter kje je spal skupaj z svojimi učenci? Kje so ga pokopali … v zlat tempelj na vrhu jeruzalemskega griča? Ali počiva v baziliki sv.Petra v Vatikanu?
    The answer my friend is blowing in the wind, kajneda?
    Brezmadežno spočetje pa je le metafora, ki si jo je izmislila Cerkev, da je lahko Jezusa prikazala kot nadčloveka brez izvirnega greha.

  15. In ta učilnica mora biti ravno sredi edinega otočka in na najbolj turistično obleganem kraju v lasti cerkve. Kdor je prepričan, da Cerkev rabi blejski otok in objekte na njem za poglabljanje vere svojih vernikov naj verjame, ker takega človeka nebi v nasprotno prepričal tudi sam Jezus.

  16. Lynx said

    Za učilnico je fajn, da ima tablo, mize, stole, a ne?

    Tudi cerkev brez klopi si težko predstavljam.

  17. zogca said

    Mislila sem …. Moliti se da kjerkoli, matematiko pa je brez table težko razlagati. Težko je učiti zemljepis brez zemljevida. In podobno.

    Tudi cerkev brez klopi si težko predstavljam

  18. zogca said

    Menda je vse res. :mrgreen:

    Brezmadežno spočetje pa je le metafora, ki si jo je izmislila Cerkev, da je lahko Jezusa prikazala kot nadčloveka brez izvirnega greha.

  19. Lynx said

    Če cerkve, džamije, sinagoge primerjaš z učilnicami je to zame zgrešeno pojmovanje kaj cerkev je.

    Učilnice sem omenil slučajno, ker se česa drugega pač nisem spomnil. Primerljivost pa obstaja, ker vse našteto nečemu služi.
    Želel sem le oporekati Žogcini logiki,kdaj in če je nekaj potrebno in smotrno. Tudi spomin je v glavi in ne na spomeniku, torej so tudi spomeniki nepotrebni (mimogrede, Žogca jih rada obiskuje).
    Okrog ostalih stvari ne bi debatiral, ker so vprašanja preveč kompleksna. O ločitvi cerkve in države pa težko sodim, ker ne vem točno za kaj gre. Mislim, da kakih vnebovpijočih krivic ni.

  20. Lynx said

    Moliti se da kjerkoli

    Saj tudi se, kar pa ne pomeni, da so cerkve nepotrebna potrata (vsaj v večini primerov).

  21. Kdo se že vrti okrog koga? Sonce okrog Zemlje, Zemlja okrog Sonca? Predvsem za rimskokatoliško cerkev je v Sloveniji dobro, če ne predobro poskrbljeno, pa ni važno kdo je na oblasti zadnjih 20 let. Pa saj tudi McDonalds za lobiranje porabi 1,2 miljarde zelencev letno, pa nebi Cerkev dosegla tistega kar si zada, ko je to zanjo drobiž.
    Ampak ali ni ravno Jezus podil trgovce in prekupčevalce iz templja, ker tja denar naj nebi sodil?

  22. Cerkev bi si moral posameznik zgraditi okrog svoje duše z lepimi nameni in dejanji okrog svoje duše. Vse ostalo je balast!

  23. Tana said

    Da se ne bomo samo fajtali, se pa še malo smejmo🙂

    Mali Žigec sedi v avtobusu in poje:
    mami mi je slonica očka mi je slon jaz sem mali slonček,
    mama mi je zajklja očka mi je zajec jaz sem mali
    zajček,… itd.

    Šoferju dopizdi in se razkuri: “kaj pa če ti je mama
    pijana stara kurba, oče pa zabit pederski luzer, kaj si takrat?” pa reče mali; “voznik avtobusa”.

  24. Lynx said

  25. zogca said

    Saj se ne fajtamo prehudo. Očitno nismo dovolj našpičeni.😉

  26. zogca said

    Ne, so opomin.

    torej so tudi spomeniki nepotrebni (mimogrede, Žogca jih rada obiskuje).

  27. Lynx said

  28. romeno said

    En vici na to temo.

    Pri verouku, župnik pravi. Bog je vsepovsod.
    Pa ga vpraša Janezek, a je tudi v naši kleti?
    Pravi župnik. Seveda.
    Pa reče Janezek. Aha, sedaj pa vem, kdo v naši kleti jabolka krade.
    😆

  29. webmaher said

    Romeno, Bog ne krade, on daje, ne se hecat:mrgreen:

  30. Lynx said

  31. Lynx said

  32. zogca said

    Nekdo je pa nocoj romantično razpoložen.😉

  33. Lynx said

    …dok se ne skidaju gaćice… 😉

  34. Tana said

    Dobro jutro …

    Misel dneva🙂

    Brak je trijumf mašte i inteligencije.
    Ako hoćeš da ti suprug pažljivo sluša svaku riječ koju kažeš,
    pričaj u snu.

  35. Izbrana said

    Kar se tiče ločenosti, je moje mnenje, da je v Sloveniji itak vse pomešano kot “masa” za šmorn!
    Edino kar me še razveseljuje in cenim, je šport!🙂 Pa še to ne smem zraven mislit kaj vse se počne v “zakulisju”!

    O veri pa bolje, da ne začnem razglabljati, ker bi bilo predolgo. Bog je ali ni… Kateri je pravi….. Je Kristus res bil božji sin….. Brezveze! Zagotovo ni človeka (tudi ateisti), ki ne bi v življenju, ko ima v določeni situaciji “zvezane roke”, imel vere v “nekaj” kar mu bo pomagalo! Zame je bog, na kratko, neke vrste “energija”.

  36. zogca said

    Ponavadi tisti, ki je naš.😉

    Kateri je pravi…..

  37. Tudi ime Bog si je konec koncu izmislil človek.

  38. zogca said

    Saj si je čas tudi. Ali ne?

  39. zogca said

    Ena stvar, ki jo razumem še manj kot tole z Bogom.

    Prenovljeno krožišče Tomačevo: Promet zaenkrat poteka brez večjih posebnosti

    http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1042371528

    Kamor se na internetu obrnem, povsod neka navodila, kako voziti po tem križišču. Je stvar res tako zapletena (v živo), da človek potrebuje posebna navodila in da ni dovolj imeti vozniški izpit?

  40. Nevenka said

    Cerkev sedi v parlamentu in razdeljuje Slovence na prave in neprave.

  41. zogca said

    Oja, in nisi oni edini, ki sedijo v parlamentu in delijo.

  42. Pri nas Slovenčkih je vedno bilo in vedno bo: Spri med sabo in mirno vladaj!

  43. zogca said

    To ni naš izum, poznali so ga že stari Rimljani.😉

Leave a Reply

 
