Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nenormalno normalni!

Posted by zogca na junij 28, 2010

Naj najprej pojasnim naslov. Izbrana in jaz večkrat na leto skupaj preživiva nekaj dni, ali na počitnicah ali pri njej doma. Ko sem jo obiskala tokrat, je bila nekaj drugače kot med najinimi prejšnjimi druženji. Po nekaj urah sem (kot se za pravo Luno v raku spodobi) začela žalostno ugotavljati, da me Izbrana nima več tako rada kot nekoč in takrat mi je razložila, da je tisto, kar je tokrat drugače, nekaj povsem drugega. Ob vseh najinih prejšnjih srečanjih sva druga drugo skorajda napadli v želji, da si čim prej poveva čim več o najinih nesrečnih ljubeznih, tokrat pa ni bilo nikjer nobene nesreče, nobenih izlivov žalosti, ničesar podobnega. Bili sva preprosto normalni. Nakar je padla izjava, da je nenormalno to, da sva normalni.

In seveda se nimava prav nič manj radi. Aha, Izbrana me je tudi tokrat tako dobro in tako obilno nahranila, da se bom morala nekaj dni postiti, če bom hotela priti k sebi. Na fotografiji so palačinke, ampak daleč od tega, da bi to bile običajne palačinke. Če potrebujete recept, veste, da je Izbrana pravi naslov.

V njenem domu se, kakor lahko vidite, strastno spremlja svetovno prvenstvo v nogometu. In ne samo pri njej doma, ves njej kraj trenutno živi z nogometom. Nekaj tekem sem si ogledala v družbi njenih bližnjih in manj bližnjih sosedov. Luštno, imajo se res luštno.

Nisem pa bila samo pri Izbrani, še prej sem tri dni preživela na Bledu. V čudovitem penzionu, kjer sem imela apartma za štiri osebe z velikim balkonom in s prelepim razgledom.

Nisem, nisem samo “luftala” in gledala nogometne tekme, tudi veliko sem se naučila. Zdaj sem bom z novo zalogo znanja lotila kart, sploh sinastrij, in poskusila postati še veliko boljša. Astrološko gledano.

Ema je tako in tako dobra. Ne samo astrološko, ampak tudi sicer. Tole kremšnito mi je plačala ona, je pa tudi poskrbela, da sem jo “pokurila” s hitro hojo okoli jezera. Drugače pa je bila zelo vesela, da se je njena napoved uresničila. Naketeri izmed vas veste, da mi je na tečaju prognostike napovedala, da bom okoli 21. maja spoznala novega moškega, s katerim bom začela zvezo. In sem ga res, 25. maja. Zato sploh ne dvomim, da se bodo uresničile tudi njene naslednje napovedi in se jih zelo veselim.

47 Responses to “Nenormalno normalni!”

  1. lynx said

    Dobro jutro:

  2. zogca said

  3. Izbrana said

    😉

  4. zogca said

    A si se priklatila s kofetkanja? Ti jutranji kofeti so vsak dan daljši.🙂

  5. Izbrana said

    Sam res….🙂

  6. zogca said

    Sam res, ja. Počasi boš z jutranjih kav hodila ob kosilu.😉 Hvalabogu, ti kar uživaj.

    Jaz se danes postim in to je uradno, neuradno tudi. Se bojim, da me pupi drugače v petek ne bo spoznal. :mrgreen: Ne bo vedel, ali sem prava ali ne. :mrgreen:

  7. zogca said

    Tale post me dela zelo lačno, jaz pa gledam te palačinke in kremšnito. Šment!!!

  8. webmaher said

    I za brana evo še ena kavica😆
    Žogca ti kr jej sam pol kak krog nared pa bo😆

  9. zogca said

    Sklenila sem kompromis s seboj. Bom šla peš na pošto in nazaj, na poti pa si bom vzela tisto mojo kitajsko juho, za katero prodam dušo. Ne v trgovini, v kitajski.

  10. lynx said

    …kitajsko juho…

    Katero že?

  11. Janis said

    Midve imava pa danes večer zase. Greva na koncert😀

  12. zogca said

    Sladko-kislo. Ampak ne tisto iz trgovine, tisto iz restavracije. Se precej razlikujeta. Ta iz restavracije je gostejša in … Zelo drugačna od tiste, ki jo v trgovini kupiš kot kitajsko sladko-kislo. Poskusi enkrat, meni je fantastična.

    Katero že?

  13. zogca said

    Imejta se čim lepše. Saj vem, da se bosta imeli.

    Midve imava pa danes večer zase. Greva na koncert

  14. zogca said

    Vidim, da bi morala navijati za Špance, ker potem bi šli domov. Moja prijateljica je čisto preč od žalosti, Ronaldo je namreč najnovejši objekt njenih seksualnih fantazij.😉

  15. romeno said

    Portugalska pa v jok. Kristina gre domov🙂

  16. Zodiak said

    Žogca, skoraj me je kap ko pridem po dolgem času malo pogledat kako ti gre kaj z astrologijo, pa najdem nekaj deset komentarjev podpisanih z mojim nickom in povezavo na mojo spletno stran.
    Koliko časa pa že to traja?
    Prosim če blokiraš tega komentatorja. Na mail ti napišem z kakšnim nickom se bom podpisoval če bom puščal komentarje.
    Nimam pojma komu je v interesu, da me postavi v slabo luč.

  17. zogca said

    Kako bi te moja prijateljica tepla, ajoj.😉

  18. zogca said

    Ne me hecat!!!

    Žogca, skoraj me je kap ko pridem po dolgem času malo pogledat kako ti gre kaj z astrologijo, pa najdem nekaj deset komentarjev podpisanih z mojim nickom in povezavo na mojo spletno stran.

  19. Izbrana said

    Aaaaaa???????
    A je to sploh možno????? 😯

    Ne me hecat!!!

    Žogca, skoraj me je kap ko pridem po dolgem času malo pogledat kako ti gre kaj z astrologijo, pa najdem nekaj deset komentarjev podpisanih z mojim nickom in povezavo na mojo spletno stran.

  20. zogca said

    Možno je vse, ni pa prav verjetno. Kdor bi šel krast passworde, tega ne bi počel zato, da bi pisaril bedarije po mojem blogu.

    A je to sploh možno?????

  21. zogca said

    Zodiak, kot si videl, ta tvoj drugi poskus ni uspel. Zakaj ne? Ker moram od vsakega novega avtorja prvič potrditi sporočilo. Prvega sem dala skozi moderacijo, drugega nisem. Tako da ni res to, kar si trdil v svojem poskusu, da ni potrebno nobeno geslo. Je potrebno. Če nekdo hoče pisati kot Izbrana, na primer, potrebuje njeno geslo in njen IP naslov. Tudi geslo ni dovolj. Vsaka sprememba potrebuje moderacijo.

  22. romeno said

    Kako bi te moja prijateljica tepla, ajoj.

    I could use a good spanking😆

    Zodiak. Ko se znajdeš v luknji je čas, da nehaš kopat😉

  23. Žogca, pa si v tem času potrjevala oz. dala možnost, da piše še kdo pod mojim nickom? Lahko, da je le naredil presledek za mojim nickom in si ga potrdila.

  24. Izbrana said

    Joj, daj že napiši novo objavo! Vsakič, ko pogledam na blog, postanem lačna!🙂
    Pa še tako hecno je vsak dan gledat svoj krožnik na internetu, ha ha ha!😉

  25. zogca said

    Ne, nisem. Nikogar nisem podtrdila oziroma spustila skozi moderacijo. Do včeraj, ko sem potrdila nick Zodiak. Ampak se ti zavedaš, da zdaj ne pišeš s tistim nickom, ki sem ga včeraj potrdila, da pišeš s tem prvim, za katerega praviš, da je bil zlorabljen? Če naj bi bil, vedi, da ne samo, da bi nekdo moral vedeti tvoj password, ampak bi moral pisati s tvojega računalnika, ker moja moderacija zazna že to, da gre za drug računalnik. Kar ti tukaj lahko potrdijo mnogi. Dve leti in pol imam že ta blog in še nikoli se ni zgodilo, da bi od koga nick bil zlorabljen, zato ti preprosto ne morem verjeti, da je bil zdaj tvoj. Še posebej glede na to, kar sicer tukaj zganjaš.

    Žogca, pa si v tem času potrjevala oz. dala možnost, da piše še kdo pod mojim nickom? Lahko, da je le naredil presledek za mojim nickom in si ga potrdila.

  26. zogca said

    Bom popoldne, obljubim.

    Vem, mene tudi dela lačno.

    Joj, daj že napiši novo objavo! Vsakič, ko pogledam na blog, postanem lačna!

  27. zogca said

  28. zogca said

  29. zogca said

    Lej, Zodiak, lahko pišeš kot Astro Zodiak plus včeraj sem te odobrila kot Zodiak. Ne vem, kaj bi rad dokazal s tem, da zdaj poskušaš poslati sporočila z tem, da ena črka manjka, da je en presledek več, te stvari ne gredo skozi brez moderacije in nikoli ne bodo šle. Ja, in vse te poskuse ne spustim skozi moderacijo, ker se mi zdi nesmiselno, da bi ti imel dvajset različnih nickov za pisanje po blogu. Imaš dva in to je dovolj.

  30. Jovanka Broz said

    jaz bi prosila Izbrano,da mi napiše recept za te palačinke. Izbrana prosimmmmmmmmm

  31. zogca said

    Evo, Izbrana!

    Pa so res dobre, Jova. Sem ziher, da bi bila tvoja fanta navdušena. Ker jaz sem bila.

  32. webmaher said

    jaz bi pa prosil I za brano, da mi jih postreže, tako kot Žogci. Hvala😆

  33. Izbrana said

    Jovanka, v čast mi je!🙂

    Piščančji file narežeš na drobne kocke. Sesekljaš čebulo, jo popražiš na olivnem olju, dodaš piščanca in pražiš dalje dokler ni meso gotovo. Pet minut pred koncem začiniš (čisto po kakršnemkoli okusu), jaz sem z vegeto, česnom v prahu, rdečo papriko, poper, majaron, suh petršilj…. Zaliješ s paradižnikovo omako ( a veš, kot “zmiksani” pelati), ampak ne preveč, dodaš kislo smetano in na koncu še naribaš sir. V pečene palačinke potem ta nadev namažeš, jih zviješ, daš v pekač in pečeš prib. 15 min na 180 stopinj. Medtem zmešaš jajce, kislo smetano in nariban sir (jaz malo posolim) in to potem premažeš čez palačinke in daš še za 5 min v pečico (jaz takrat vklopim tiso funkcijo “gril zgoraj” ). To je to!

    jaz bi prosila Izbrano,da mi napiše recept za te palačinke. Izbrana prosimmmmmmmmm

  34. Izbrana said

    Pridi! Tako kot Žogca…..😉

    jaz bi pa prosil I za brano, da mi jih postreže, tako kot Žogci. Hvala😆

  35. Jovanka Broz said

    Izbrana hvala ti. Ko prideš v Ljubljano naj te Žogca pripelje k meni, cmoka

  36. zogca said

    Oja, z veseljem. Kakšen žur bi pa to bil.🙂 Sploh pa jaz letos poleti nisem še bila pri tebi. Bom enkrat en večer priletela na kofe. Seveda prej najavljena, kot se spodobi. Ampak res šele zvečer, da boš imela dan zase, ker če pridem opoldne se mi potem ti totalno posvetiš in ne opraviš svojih stvari.

  37. Izbrana said

    A so bile enkrat ene diskretne slikce tvojega vrta na tem blogu? Ker, če ja, pol je tako lepo, da sploh ne bom hotla domov!!🙂

    Izbrana hvala ti. Ko prideš v Ljubljano naj te Žogca pripelje k meni, cmoka

  38. zogca said

    Bile so, ja. Totalen raj na zemlji, res. Prideš in sploh ne bi šel domov.

  39. romeno said

    @ Izbrana. Hvala za recept. Shranjeno.🙂

  40. Lynx said

    …jaz bi prosila Izbrano,da mi napiše recept za te palačinke.

    Pri nas palačinkam, ki niso sladke, pravimo kaneloni. Ponavadi so s šunko in sirom.

  41. zogca said

    A niso kaneloni drugačni? Pri kanelonu gre za “ovoj”, ki je testenina, ne palačinka.

  42. Izbrana said

    Kaneloni so nadevane palačinke (nadev ja lahko različen: mleto meso, gobice, sir in šunka….), zavite in potem panirane v jajcu in drobtinah in ocvrte v olju kot dunajski zrezki!🙂

  43. zogca said

    Zanimivo. Ker sem jih večkrat jedla, ampak sem vedno mislila, da gre za testenine. Se vidi, da kupujem že pripravljeno hrano.

  44. lynx said

    Kaneloni so nadevane palačinke (nadev ja lahko različen: mleto meso, gobice, sir in šunka….), zavite in potem panirane v jajcu in drobtinah in ocvrte v olju kot dunajski zrezki!

    Res je. Ampak mi pravimo tudi tistim, ki niso panirani enako. Ne vem pa če je to prav. Vsekakor niso palačinke.

  45. lynx said

    Pri kanelonu gre za “ovoj”, ki je testenina, ne palačinka.

    Nečemu podobnemu se reče pastičo. Kot nekakšna lazanja z mletim mesom.

  46. zogca said

    Saj, mene okus spominja na lazanjo. So mi pa kaneloni boljši od lazanje.

  47. webmaher said

    jaz nism pa skori nič zbirčen, sam da ni treba kuhat pa da je nekaj za pojest😆

Leave a Reply

 
