Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moja bela koža ga čaka!

Posted by zogca na junij 25, 2010

NAJ PRIDE

Kmalu naj pride.
Kmalu naj pride
s svojimi lepimi koraki,
ki poljubljajo usta granitnih kock.

Ker sem ga pričakovala,
še preden sem ga spoznala,
naj pride kmalu:
moja bela koža ga čaka,
moje vroče drobovje,
moje lačno mesojedo srce.

Kmalu naj pride,
naj pride kmalu v barve mojih slik,
naj pride kmalu v zvoke moje glasbe,
kmalu naj pride s svojimi lepimi koraki
v črke mojih besed.

Petra Kolmančič

26 Responses to “Moja bela koža ga čaka!”

  1. zogca said

    Upam, da me ne boste preveč pogrešali. Saj ne bom dolgo manjkala, obljubim. ;-)

  2. Tana said

    Upam, da me ne boste preveč pogrešali.

    Žogca, Žogca… seveda te bomo pogrešali. Če bi nam nalepla enga seksi “Pupija” ali “Pupo”, da bi se malo rajcali, potem bi že še šlo :) Tako pa nam daš belo kožo in eno lojtro, to pa še za glodat ni, kaj šele kaj drugega :)

  3. Tana said

    Čestitam za praznik in veselo praznovanje želim :)

  4. Tana said

  5. webmaher said

    Tanaaaaa gdje si ovih danaaa a tek I za brana :lol: :mrgreen: :lol:

  6. Izbrana said

    Evo mene! :)
    Na broju svaki dan, al kafe nema :( !

  7. webmaher said

    ima kafe ali nije dobra :lol:

  8. zogca said

    Cajta mi je zmanjkalo, hotela pa sem.

    Če bi nam nalepla enga seksi “Pupija” ali “Pupo”, da bi se malo rajcali, potem bi že še šlo

  9. zogca said

    Danes sem pri Izbrani. Ko smo že pri kofetu … Me je navsezgodaj peljala na kofe. Da me je zbudila. Kje ste druščina, tudi vi štrajkate? Ko bom sebi dala par neopravičenih, jih bom začela talati tudi vam. ;-)

  10. Nevenka said

    Evo mene, zadnje čase več ali manj povsod manjkam :-)
    Na vrtičku čebele preštevam.
    Saj jih ni veliko.
    Včeraj sem bila na morju.
    Danes sem pa opečena. Sploh se nisem cmarila. Je pa pihljalo in sonca čutila nisem, pa je bilo takoj preveč.
    Drugače uživam v domačem miru. Če kdo samo poskusi težiti, je takoj skenslan.

  11. zogca said

    Jaz na svojem blogu manjkam že četrti dan, tako da … ;-) Danes v bistvu ne manjkam. Sem se pa res ta podaljšan vikend ogromno naučila na tečaju in sem zato ekstra hepi, da sem šla. Skačem po računalniku zdaj, ker Izbrana dela kosilo. Ene prav posebne palačinke. Bom pofotkala. ;-)

  12. webmaher said

    enim se pa gode, vam še kavico postrežem :lol:

  13. webmaher said

    sicer pa vse laufa na 1000% poleg fuzbala je še Wimbledon.
    Včeraj so sodniki dodobra goljufali, čeprav sta na koncu zmagala prava dva :lol:

  14. Lynx said

    Drugače uživam v domačem miru. Če kdo samo poskusi težiti, je takoj skenslan.

    Tudi preveč miru dosadi. Kaj spada pod “teženje”?

    Včeraj so sodniki dodobra goljufali, čeprav sta na koncu zmagala prava dva

    Žogcini “favoriti” odpadajo. Če bo šlo tako naprej, bo Španija svetovni prvak. Anglija pa se je po napovedih uvrstila ful visoko. ;-)

  15. romeno said

    Kakšna je kazen za neupravičene :) ?

  16. webmaher said

    Ja Lynx greva do Eme in zahtevava da nama poplača vso zgubo, Žogca naja pa pelje zakazen do mora da si namočiva noge pa plača večerjo da nava lačna :lol:

  17. zogca said

    Ijoj, ne!

    Če bo šlo tako naprej, bo Španija svetovni prvak.

  18. zogca said

    Ti Brazilci očitno mislijo zmagati. ;-)

  19. webmaher said

    Ja itak, sam tvoji Englezi so jo nekam hitro popihali domov in zdej te čaka kazen, ker zavajaš :-)

  20. lynx said

    Ti Brazilci očitno mislijo zmagati.

    Lep nogomet. Zato zanje navija pol sveta.

  21. zogca said

    Niso bili moji.

    tvoji Englezi

  22. webmaher said

    pa še kako, še bolj pa Emini :mrgreen:
    Obe si zaslužita dodatno nadstandardno zvezdoslovno izobraževanje :mrgreen:

  23. zogca said

    Ne, se je Ema pred tekmo bolj nagibala k Nemcem. Pa saj ni šla preučevat kart pred to tekmo, je pa bilo nekaj s tem, da naj bi obe državi imeli Sonce na isti stopinj ali pa vsaj podobni in bi zato planeti … Saj ne vem. Ema ima tako in tako veliko raje tenis in ga res spremlja, fuzbala niti gleda ne.

  24. Nevenka said

    Lynx :-)

    v mirno okolje spuščam samo prijazne, dobrovoljne in zadovoljne. Takim kuham kavice.

    Ni vsak trenutek dober, da ti ljudje prinašajo svoje viharje. Čeprav tudi takim kuham kavice.

  25. webmaher said

    dej naj napove mal za tenis da vidm kako dobra je … zdela zgleda da bo Venus izgubila z Bolgarko Pironkovo … če bi pred tekmo upal stavit bi bil kaj že :mrgreen:
    evu Bugarka ma 5:2 v drugem in če bo dobila svoj servis bo odpihnila starejšo sestrico :lol:

  26. webmaher said

    Huda tale Tsvetana, odpihnila očetovo ljubljenko sa 2:0 in jaz nič stavil, Ema pomagi no :lol:

Leave a Reply

 
