Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Luštne navijačice drugič!

Posted by zogca na junij 22, 2010

Danes so spet na vrsti navijačice. Da pa objava ne bo povsem neresna in da ne bo samo za gledanje, bom navrgla še nekaj podatkov, ki ste jih mogoče zasledili že v medijih. Če jih niste, jih boste verjetno z veseljem prebrali. Ameriške navijačice od spredaj …

… in od zadaj. Prenos nogometne tekme si je na drugem programu Televizije Slovenija ogledalo 26,7 odstotka ali 521.200 gledalcev oziroma 81-odstotni delež vseh gledalcev televizije v času prenosa, piše Dnevnik. Kaj so delali vsi drugi?

Tale Angležinja je pa meni strašansko všeč. Aha, precej bolj od Američank. Ampak takšne pupe na tribunah očitno ne zadoščajo, kajti škof Nick Baines je angleškim nogometašem na prizorišče svetovnega prvenstva v Južnoafriško republiko “poslal” posebno molitev v upanju, da bodo z božjo pomočjo pred odločilno tekmo proti Sloveniji le našli pravo formo. Vem, zlobna sem, ampak upam, da ima Bog pametnejše delo.

Joj, za tole pupo pa ne vem, od kod je. Če sodim po kopalkah, domačinka, ampak dvomim. Pojavila se je na tekmi reprezentance Nizozemske in bila je v družbi nizozemskih navijačev, torej …

… Nizozemka je. Z vuvuzelo. Veste, kdo prav mastno služi na račun tega nadležnega brenčečega navijaškega pripomočka? Če sodim po članku na portalu RTV SLO, Kitajci. Za konec še prikupni Brazilki.

Jutri pa zares!

71 Responses to “Luštne navijačice drugič!”

  1. zogca said

    Kje ste, druščina?

  2. Mmmm, paša za oči, tista Angležinja pa je tudi meni prav frdamano luštna. BTW, misliš da bo tudi naš škrlatni princ (se pravi Rode) ali vsaj Stres zmolil par očenašev za naše?:mrgreen:

  3. romeno said

    Jaz bom pa začel navijat za South Afriko😆

  4. zogca said

    Frdamano luštna Angležinja je moja. Ne mi krast punc.❗ A si poslušal teh famoznih sedem pravil (ali koliko jih že je), če imata dve reprezentanci enako točk? Zamudila sem jih, samo se mi zdi, da je bilo kdo je koga premagal šele na koncu.

  5. zogca said

    Nizozemka je, res.

    Jaz bom pa začel navijat za South Afriko

  6. romeno said

    Mene bolj moti sprememba pravila, da se kartoni iz predtekmovanja izničijo šele pred četrtfinalom. Imam občutek, da če pridemo naprej bomo igrali z tretjo postavo🙂

  7. zogca said

    Američani so nas tolkli, mi pa smo kasirali kartone. Ih, če pridejo v osmino finala, imajo zaradi mene lahko piknik na terenu. 😎 To pravim zdaj, če bodo prišli, bom pela drugo pesem.😉

  8. Romeno, v bistvu se kartoni po novem izničijo šele PO četrtfinalu in ne po rednem delu kot je bilo to doslej. Torej še pozneje kot si rekel ti

  9. webmaher said

    pravila so jasna ko je beli dan😆
    matr kdo bo vse to gledal pa še tenis je😆
    ker sem len še zdaj nisem uštimal da bi imel več slik na zaslonu, zaenkrat bo JAR:Francija čez cel zaslon in Mehika:Urugvaj v desnem kotu zgorej in brez tona:mrgreen:
    Pravila so jasna in glej ga zlomka enkrat taka kot morjo biti…če mata dve reprezentanci enako število točk, gre naprej tisti, ki ima boljšo gol-razliko…če je ta enaka potem tisti, ki je dal več golov in če je še to enako medsebojna tekma in če je bila ta neodločeno potem jim Mojzerjev Ivek zapoje Hey hopla cifra mož:mrgreen:

  10. Žogca, a niti malo je ne smem imeti tudi jaz? Smrk…

  11. webmaher said

    Angležinjo bi najprej umil pol jo pa cel teden ne bi nikamor spustil😆

  12. webmaher said

    Alex ne zdej težit ne rabš Angežinje maš boljšo:mrgreen:

  13. Wbmaher, tudi ti se motiš. Sram vas bodi, če bi brali Ekipo, bi vse to že vedeli. Če je gol razlika enaka, se pri FIFI takoj poslužijo žreba, kar je vsaj zame absolutna sramota. Lahko bi recimo upoštevali še načela fair playja (kartoni, prekrški itd…)

  14. webmaher said

    JAR povedu juhuhuhuhu saj ni res pa je😆

  15. zogca said

    Francozi očitno mislijo doživeti še eno pušiono!

  16. zogca said

    Nič ne bo.😉

    Žogca, a niti malo je ne smem imeti tudi jaz?

  17. zogca said

    Moja je, Web, moja, torej bi jo umivala jaz.😉

    Kje je Janis, ko se jaz borim za pravice nas, ki se trudimo postati bi?:mrgreen:

    Angležinjo bi najprej umil pol jo pa cel teden ne bi nikamor spustil

  18. zogca said

    Ziher si hotel reči najboljšo, a ne da?😉

    maš boljšo

  19. webmaher said

    Kljub temu ni še vse izgubljeno za Franceke če dajo 4 komade, kar bi bil sicr pravi čudež in Urugvaj premaga Mehiko 1:0 gredo naprej … hudič je v podrobnostih zato bodo namesto naprej šli verjetno najprej domov, če bodo sploh upal😆

  20. zogca said

    Ne mi potenciral zlih slutenj, Web. Loteva se me neka paranoja, da bo šlo jutri vse narobe. Bognedaj!

  21. webmaher said

    Najboljšo od tanaj ta boljših, eto ti ga na, tako to je Žogca😉

  22. zogca said

    Če kdo, si ti vedno znal in še vedno znaš.😉

    Najboljšo od tanaj ta boljših, eto ti ga na, tako to je Žogca

  23. webmaher said

    Dej že med zvezde poglej in nas pomiri, jaz že švicam sam pomislim na jutri😆
    bom si res reskiral nekih 20 ojrov, ki jih zgubim samo v primeru naše zmage, tako, da se bom pol lahko hvalil, da je bil to moj prispevek k našemu uspehu😆

  24. BTW, ORF1 in ZDF prenašata tekmo JAR – Francija. Zakaj so se naši odločili za Urugvaj – Mehika je zame nerešljiva uganka

  25. webmaher said

    cepci, verjamemo v poštenje obojih, no saj zdej res ni vidt pretiranega kalkuliranja razen če je Urugvajec namenoma zgrešil gol😆

  26. zogca said

    Nimam astrološke karte Slovenije. Ampak mora biti kje na netu. Počakaj.

    Dej že med zvezde poglej in nas pomiri

  27. zogca said

    Ker so se tako zelo razveselili izjave, da ne bo nameštaljka. 😛

    Zakaj so se naši odločili za Urugvaj – Mehika je zame nerešljiva uganka

  28. Web, pri Južnoameričanih nikoli ne veš😉 Ampak tekma med JAR in Francijo je pa res na nož

  29. Žogca, vprašaj Alexo, ona jo ima, če se ne motim

  30. webmaher said

    če sem prou informiran bi drugi potem imel za nasprotnika Argentino in morebiti je to vzrok…morda bodo Mehikanci, če na drugi tekmi ne bo še golov, v drugem malo več tvegali, ker oni so tisti ki morjo zmagat…

  31. FRANCIJA JE RAZBITA!!!!

  32. Saj se ni lepo veseliti tuje nesreče, ker kot prvo mi dobro vemo kako je bilo našim fantom igrat tekmi z JAR in Paragvajem pred osmimi leti, kot drugo pa se škodoželjnost lahko hitro vrne, ampak vseeno. Upam da bo tisti idiot od Domenecha dobil brco še preden mu izteče pogodba. Joj kako ga ne morem

  33. webmaher said

    U 2:0 za JAR….mam občutek da bodo namenoma spušili Franceki ..
    Alex povej kolkokrat si na stavnicah vidu da je faktor za neodločeno veliko nižji kot pa za zmago ali poraz …
    Zdej sem še tolko bolj prepričan da nihče tam ne bo tvegal, ker jAR lahko kamot da še ene 2-3 gole😆

  34. zogca said

    Na misel mi je prišla tale pesem …

  35. Web: Pred štirimi leti na tekmi kjer je bila situacija v bistvu povsem enaka, samo se ne morem zdaj spomnit za katere ekipe se je šlo

  36. webmaher said

    Francozi bi moral igrat najmanj v polfinalu bodo pa spakirali kot zadnji … ja tale Domenek je res en lolek res ne vem kako ga niso zjagal … če bi stavil proti Francozom bi bil zdaj bogat😆

  37. zogca said

    Prestavila sem na ZDF. Očitno je v meni en malček sadista.

  38. webmaher said

    ampak igralci so tut podn od podna … namesto da bi stisnili in saj na zadnji tekmi pokazal klaso in srce se jim gladko je be …
    U Urugvaj povedu ulalalalala fešta:mrgreen:

  39. Opa, začelo dogajati…

  40. webmaher said

    Mehičani majo zdaj 3:2 … JAR pa 3:4 … še dva gola dajo in smo tam😆

  41. zogca said

    Zamenjam kanal in pade gol na tisti drugi tekmi.

    Najbolje, da grem obešat perilo. Ker za fuzbal očitno nisem.😥

  42. Aja, za JAR ni dovolj da Mehičani zgubijo, ampak mora biti tudi gol razlika? Tega pa res nisem vedel

  43. webmaher said

    Urugvaj ma zdej ogromen motiv, igrajo zase in se izognejo Argentincem in igrajo za domačine se pravi vsi navijajo za njih😆
    Mehičani so zdej v precej nezavidljivi situaciji, še posebno ko bo če bo JAR dosegel naslednji gol …

  44. webmaher said

    saj sem napisal Alex, ob istem številu pik, gol-razlika, potem pa število danih golov in tu so pol JAR lahko boljši…lahko celo Urugvaj da 2 gola in pol je vse popolnoma enako in potem je Mojzerjeva Hej cifra mož, se pravi žrebanje:mrgreen:

  45. zogca said

    Zakaj je Francoz dobil rdeči karton, ne morem verjeti!!!

  46. Ja, ampak to zame ni fer in pika. Sto stvari je, ki bi jih lahko gledali preden bi se poslužili žreba, četudi bi morali na koncu gledati kdo je imel več priložnosti proti nosilcu skupine. Skrajno skrajna možnost, ampak vseeno bolj fer kot žreb🙄

  47. zogca said

  48. webmaher said

    ajd Alex zdej pa ne pretiravej:
    Število točk
    Gol razlika
    Število danih golov
    Medsebojna tekma
    če bi ble tri enake pa še:
    medsebojne točke
    medsebojan gol razlika
    medsebojno število danih golov

    No ja žrebal tudi jaz ne bi ampak bi uvedel streljanje penalov in to cela ekipa, se pravi 10 X in če je enako potem med sabo obraćunata golmana do konca in naprej:mrgreen:

  49. Priznam, da me to skrbi tudi zaradi nas, ker se prav lahko znajdemo v isti situaciji in pri takšnih rečeh ponavadi nimamo ravno sreče

  50. zogca said

    World Cup Group Tiebreakers, Rules: Can USA Advance From Group C?

    FIFA World Cup Group Tiebreaker Rules
    greatest number of points obtained in all group matches;
    goal difference in all group matches;
    greatest number of goals scored in all group matches.

    If two or more teams are equal on the basis of the above three then the following will be used to determine which teams advance to the knockout round.
    greatest number of points obtained in the group matches between the teams concerned;
    goal difference resulting from the group matches between the teams concerned;
    greater number of goals scored in all group matches between the teams concerned;
    drawing of lots by the FIFA Organising Committee.

    Bottom line the USA must beat Algeria and it would greatly help their chances of advancing by scoring 2 more goals. The same applies for England in their remaining match with Slovenia.

    http://www.nowpublic.com/sports/world-cup-group-tiebreakers-rules-can-usa-advance-group-c-2630969.html

  51. zogca said

    Jaz spet gledam RTV SLO.

  52. Ti torej jaz sporočim, da na drugi tekmi Francija enostavno ne more. Ribery se nekaj matra, ampak tudi njemu ne gre

  53. webmaher said

    Francozi zgleda rešili Mehičane in dali gol😆

  54. webmaher said

    Alex si videl, kako se hitro zarećeš😆
    Jaz mam čez cel ekran FRA:JAR na ITV HD 1 brez tona in zgorej na sredi pomanjšano sliko SLO 2 HD s tonom…
    bo treba počas 50 inčev zamenjat za 65 ni druge😆

  55. zogca said

    Pa res. Bo jutri moral ponavljati, da našim ne gre in bodo hitro dali gol.😉

  56. Bentiš, res mi je žal za JAR

  57. webmaher said

    Zgleda da je vse odločeno: 1)Urugvaj, 2) Mehika in zvečer še skupina B, kjer bodo prvi Argentinci, drugi pa verjetno J. Korejci in mamo prva dva para osmine finala: Urugvaj: J. Koreja in Argentina:Mehika ….
    ma kdo kaj proti😆

  58. zogca said

    V bistvu nimam. Sem preveč zaspana, da bi lahko bila proti. Kava je skuhana. Pred večerno tekmo moram urediti še tisoč in eno stvar. Upam, da upokojenci danes ne bodo spet imeli invazijo na mojo pošto.

  59. webmaher said

    jaz morm tut malček delat, ker dve tekme naenkrat je bolj težko spremljat pa še kaj delat zraven🙂
    s kakšnimi upokojenci maš težave🙄

  60. zogca said

    Včeraj sem bila na pošti, prišli so neki paketi, plačati moram nekaj položnic. In so imeli upokojenci invazijo. En par je petnajst minut dvigoval nek denar, eni so se izgubljali s položnicami. Po petnajstih minutah sem obupala in zdaj grem poskusit znova.

  61. webmaher said

    jej jej, da ti ušesa navijem, ker ne plačuješ prek neta😆

  62. romeno said

    Počasi bom postal poliglot🙂 Kako se reče živjo stari po južno afriško😕

    YEBO BABO😆

  63. Lynx said

    Evo cukra za pupe:

  64. Zadnji vic, pred sekundo pobran na širnih prostranstvih interneta:

    Just got a new South African girlfriend. I’ve just discovered if I write ‘Vuvuzela’ on my cock, she blows it for 90 minutes:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  65. zogca said

    Zamudila sem prvi polčas.

  66. Se ni kaj veliko dogajalo😉

  67. zogca said

    Trenutno sta v osmini finala Argentina in kdo še?

  68. zogca said

    Gol.😉

  69. Koreja, ker ima piko več😉

  70. webmaher said

    poglejte mojo 57. objavo😆
    Grki so pokazali nič od nič, so se bali porcije Argentincev, ki so več ali manj igrali z napol rezervno ekipo – Messi je igral na lastno željo. Očak Palermo pa je pobral odbitek do Messija in zabil gol pri 36 letih:mrgreen:

  71. zogca said

    Nič ne rečem, Web, nič ne rečem, mojster.

    Kaj pa za jutri? Ups, je že danes.

Leave a Reply

 
