Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ti boš jaz, jaz bom ti!

Posted by zogca na junij 19, 2010

MIDVA

Spila ti bom dušo
in ti pustila življenje,
da me boš ljubil.
Nežno in obzirno
ti bom strla srce,
da bom čutila,
kako v mojih rokah
utripa zame.
V tvojo bolečino
in v tvojo kri
bom natočila solze,
da boš hrepenel po meni,
da boš nosil v sebi
moje misli.
Moje hrepenenje
te bo zagrnilo.
Ko bom mrtva ležala,
boš venel ob mojem grobu
kakor cvetje,
ki ga izsuši veter.
Ti boš jaz
in jaz bom ti.
Imela bova eno dušo,
eno življenje
in eno smrt.

Anka But

73 Responses to “Ti boš jaz, jaz bom ti!”

  1. zogca said

    En dan predaha od nogometa.😉

  2. zogca said

  3. webmaher said

    še uno daj 28 second😆
    Fuzbal bo tudi danes jaz imam sicer mal musklfibra od počepov a do srede bom tip top😆

  4. Lynx said

  5. zogca said

    Aha, ampak danes za spremembo ne bom dala gor fuzbalske objave.😉

    Fuzbal bo tudi danes

  6. Izbrana said

    Crklanje?😉

  7. zogca said

    Kdo? Jaz? Poglej na koledar. Delam. On pa čepi pred tevejem.

    Crklanje?

  8. lynx said

  9. maxi said

    Hmm…dobra fotka!🙂

  10. zogca said

    Počakaj, da nalepim fotke svojih današnjih nakupov. Kjut, kjut, kjut.

  11. maxi said

    Čakam…😉

  12. zogca said

    Aha, sem se odločila, da iz tega naredim objavo in vse skupaj prilepil jutri gor. A boš huda? Ne, saj nič takšnega nisem kupovala, dve stvari, ampak kjut.

  13. maxi said

    Ne bom huda…😉

  14. zogca said

    Jaz pa tudi nisem huda nase, ker sem vseeno zapravila samo 20 evrov.

  15. webmaher said

    važn da maš še unih 200k €😆

  16. zogca said

    Aha, imam – v monopoliju.🙂

  17. Tana said

    <blockquote cite=""Aha, sem se odločila, da iz tega naredim objavo in vse skupaj prilepil jutri gor. </blockquote cite=""

    Čakamo … objave še kar ni, ura bo skoraj poldan🙂

  18. maxi said

    “Spila ti bom dušo
    in ti pustila življenje,
    da me boš ljubil….”

    Huh…ob dobri sliki tudi dobra pesem…

  19. maxi said

  20. zogca said

    Pupa moja, ne mi zamerit, objava bo, ampak tam ob treh popoldne, mogoče pol urice prej, več pa ne. Ker sem, čeprav je nedelja, v službi. Fuzbal tekmo bom zamudila, pupija imam doma samega, skratka, safr. Ampak je bilo nekaj nujno narediti do konca.

    Čakamo … objave še kar ni, ura bo skoraj poldan

  21. zogca said

  22. maxi said

  23. maxi said

    http://www.lyrics.si/Siddharta/558472-Angel-diabolo.html

  24. Tana said

    Ker sem, čeprav je nedelja, v službi. Fuzbal tekmo bom zamudila, pupija imam doma samega, skratka, safr.

    To je pa več kot opravičljivo🙂

    Torej čimprej končaj v službi in domov in se v prvi vrsti posveti pupiju in glejta skupaj tekmo.

    Saj mi lahko vseeno pišemo, objava pa tudi če bo jutri bo vse v redu.

  25. webmaher said

    Tana lačen, maš kaj dobrega na mizi, Iz a brane trenutno ne vidim:mrgreen:

  26. Tana said

    web, nič ni na mizi, kaj šele da bi bilo kaj dobrega. Saj veš, kako je to pri meni. Kuharija in jaz, to sta dva različna pojma🙂

    Če bo Izbrana kaj dobrega ponudla, se javim tudi jaz🙂

  27. Izbrana said

    Čakaj…. A bi morala biti na Tanini mizi???? 😯 😆

    Tana lačen, maš kaj dobrega na mizi, Iz a brane trenutno ne vidim:mrgreen:

  28. zogca said

    Še kakšni dve ur in bom fertig. Dovolj imam vsega. Ampak kaj, ko je treba končati? Mah, potem bo čas in za pupija in za blog in za tekme. Tako da objava bo, ne bo treba čakati do jutri.

    Torej čimprej končaj v službi in domov in se v prvi vrsti posveti pupiju in glejta skupaj tekmo.

  29. Izbrana said

    Nič posebnega. Za kosilo bo najbrž kar rižota in zelena solata.
    No ja, sladica bo dobra…. Vroče borovnice s sladoledom treh različnih okusov in smetana po želji.

    Zvečer pa za male prince palačinke s skuto, ker nismo kupili kruha, ob nedeljah pa Izbrana prepoveduje prestopati prag trgovin!!

    Pride kdo?😉

    Če bo Izbrana kaj dobrega ponudla, se javim tudi jaz🙂

  30. Tana said

    Pride kdo?😉

    Jaz bi palačinke s skuto, mhmmmmm🙂

    Vroče borovnice s sladoledom. Kako to zgleda? A to borovnice poliješ po sladoledu?🙂 Joj, joj… tudi to bi… rižoto pa ne🙂

  31. maxi said

    Pride kdo?😉

    JAZ!!… na borovnice…z vanilijevim sladoledom.:mrgreen:

  32. Izbrana said

    Najprej pogreješ borovnice, da so vroče. Daš jih v globok steklen kozarec in čeznje sladoled in smetano! Mmmmm, res je dobro! Lahko so pa tudi maline ali jagode!🙂

    Vroče borovnice s sladoledom. Kako to zgleda?

  33. Izbrana said

    joooj Maxi, pa ravno vanilijevega sladoleda nimam!😦

    JAZ!!… na borovnice…z vanilijevim sladoledom.:mrgreen:

  34. Tana said

    Najprej pogreješ borovnice, da so vroče. Daš jih v globok steklen kozarec in čeznje sladoled in smetano! Mmmmm, res je dobro! Lahko so pa tudi maline ali jagode!

    Sliši se čudovito. A to so sveže borovnice al kako, da jih lahko pogreješ. Tega še nisem videla🙂

    Kaj pa palačinke, jih namažeš s skuto in še potem povrh s kislo smetano in daš potem v pečico?

  35. Tana said

    Aja, Izbrana saj rižoto imam tudi rada. Samo sem jo včeraj imela za kosilo, da ne boš mislila, da sem izbirčno dete🙂

  36. maxi said

    joooj Maxi, pa ravno vanilijevega sladoleda nimam!😦

    Imam jaz…prinesem s sabo.😉

  37. Izbrana said

    Lahko so sveže. Nič pa ni narobe, če so zamrznjene.
    Res je doooobroooo……🙂

    Sliši se čudovito. A to so sveže borovnice al kako, da jih lahko pogreješ. Tega še nisem videla🙂

  38. Izbrana said

    V skuto zmešam eno jajce, sladkor, vanilijev sladkor, pikico ruma in rozine (lahko pa spet borovnice ali pa maline🙂 ), namažem palačinke, jih dam v pekač, v pečico za cca 15min, na koncu jih prelijem s še enim stepenim jajcem in pečem še 5min.
    Imam pa eno napako…. Palačink ne pečem sama, ampak kupim Pečjakove že pečene, zamrznjene.

    Kaj pa palačinke, jih namažeš s skuto in še potem povrh s kislo smetano in daš potem v pečico?

  39. Izbrana said

    Saj sem navajena!🙂
    “….Pa ne spet rižoto!….” Čeprav jo nismo jedli že vsaj mesec dni!😉
    Ampak jo je tako enostavno pripraviti na tako leno, deževno nedeljo!😦

    Aja, Izbrana saj rižoto imam tudi rada. Samo sem jo včeraj imela za kosilo, da ne boš mislila, da sem izbirčno dete🙂

  40. Izbrana said

    Ajde!…..🙂 Čakam!

    Imam jaz…prinesem s sabo.😉

  41. Tana said

    Palačink ne pečem sama, ampak kupim Pečjakove že pečene, zamrznjene.

    Toooooo se traži🙂 Si mi dala super idejo. A povrhu pa z jajcem, zna bit boljše kot smetana.

    Hvala za nasvete, so zelo uporabni.

  42. Tana said

    web, kam si zdaj skliznil. vse je pripravljeno in čaka, tebe pa ni🙂

  43. webmaher said

    ajde Iz a brana še sladico prosim😆
    Tana je bela cesta in sem si pač moral nekaj skuhat aneda. Eno župco pa verjeli ali ne tudi ene vrste rižote😆
    Zdaj pa že fuzbal gledam, kavico pijem in čakam na sladico od Iz a brane:mrgreen:
    Žogca ti pa zdej uživej in pusti objavo na miru, drugače pa naj te pupi po riti namesto mene😆

  44. webmaher said

    Red mora bit pa če tut je slab:mrgreen:

  45. Izbrana said

    Je bela cesta, a veš kolk časa meni že nihče ni skuhal kavice po kosilu!!?? Sem se odločila, da sladico od mene dobi tisti, ki mi bo prvi spet po kosilu kavico skuhal! Tko!

    Zdaj pa že fuzbal gledam, kavico pijem in čakam na sladico od Iz a brane:mrgreen:

  46. Izbrana said

    Jaz tut tko pravm!😉

    Red mora bit pa če tut je slab:mrgreen:

  47. Izbrana said

    Naj ti bo Web, sladica….😉

  48. zogca said

    Konec službe!!!!!!!!

  49. zogca said

    Jaz lačna bi takoj.

    Pride kdo?

  50. webmaher said

    Izvoli kavica še zate Iz a brana😆
    od danes dalje može svaki dan ali samo posle ručka:mrgreen:

  51. zogca said

    To je meni Izbrana enkrat naredila.

    Lahko nalepim fotko.

    Če želite.

    Najprej pogreješ borovnice, da so vroče. Daš jih v globok steklen kozarec in čeznje sladoled in smetano!

  52. webmaher said

    Hvala Iz a brana, evo Žogca ima viška rižote tko da boš lohka normalno Para gvajce in Slovensko gledala😆

  53. zogca said

    Ne morem verjeti, da sem vsaj v eni stvari boljša gospodinja od Izbrane.

    Palačink ne pečem sama, ampak kupim Pečjakove že pečene, zamrznjene.

  54. zogca said

    Po moje ne bi utegnil od fuzbala.😉

    drugače pa naj te pupi po riti namesto mene

  55. Izbrana said

    Mmmm, dobra! Ajde, važi!😉

    Izvoli kavica še zate Iz a brana😆
    od danes dalje može svaki dan ali samo posle ručka:mrgreen:

  56. Izbrana said

    A res? Pozabila! redface 😳

    To je meni Izbrana enkrat naredila.

    Lahko nalepim fotko.

    Če želite.

  57. Izbrana said

    🙄

    Ne morem verjeti, da sem vsaj v eni stvari boljša gospodinja od Izbrane.

  58. webmaher said

    Zmenjeno Iz a brana, Žogca saj te ni treba sam ubogej😆
    Slovensko sploh nič ne more – upam, da jih po zelo verjetnem porazu ne prekrstijo v Slovenijo😆

  59. webmaher said

    Iz a brana ne zavijej taku, mau vesela ji pa le pust no:mrgreen:

  60. zogca said

    Evo, sladica od Izbrane.

  61. Izbrana said

    Na mailu imaš današnjo, bo bolj verodostojna!😉

    Evo, sladica od Izbrane.

  62. zogca said

    Bom pobrala dol in nalepila sem.😉

  63. Izbrana said

    No daj!🙂
    Za današnje sladokusce!😉

    Bom pobrala dol in nalepila sem.😉

  64. zogca said

    S ponosom predstavljamo Izbranino današnjo sladico.

  65. webmaher said

    i tata bi sine😆
    I za brana sedi 10 pa mamici nič na roditelskega hodt😆
    No ta mali kengurujčki so Špagetarjem zabili gol … biče fešta, ne zamudite, še posebej Žogca, ki pa žal bo pogrešala Đanluidžija bar 4 mesece:mrgreen:

  66. zogca said

    Mi je sfalil gol, ker sva pospravljala ono rusvaj sobo. Ne pitaj.

    Kakšen gol je bil? Že pred tevejem.

  67. webmaher said

    no upam da si makAronarskega videla, če bo sodnik slučajno takle penal piskal proti našim, ga lastnoročno obesim za jajca😆
    Podn od podna, so se že začele namještalke🙄

  68. webmaher said

    tegale de Rossija bi pa tko u rt zabasal da se cel tedn ne bi mogu usest, glumac jadan:mrgreen:

  69. zogca said

    Si lahko misliš finančno polomijo, da bi šli domov tako Italijani kot Angleži, Francozi grejo pa tako in tako?

  70. webmaher said

    ja seveda, saj zato se pa bojim srede in sem že napisal kar sem napisal …
    zdej glej studio bodo vse ana lizirali pa gol boš vidla😆

  71. webmaher said

    Bravo Kiviji😆

  72. zogca said

    So se borili, res, kot levi.

  73. webmaher said

    zdej naj pa še Slovensko preseneti kaj😆

Leave a Reply

 
