Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Dan D številka dve! aka Slovenija proti ZDA!

Posted by zogca na junij 18, 2010

Če je bil v nedeljo dan D, potem je danes dan, ki je še bolj D. Kajti če bi se današnji dan resnično izkazal za D, potem bo v sredo trening tekma. Aha, če se zgodi tisto najčudovitejše, je Slovenija v osmini finala. Ampak zdaj malo prehitevam dogodke. Kar je sicer zadnje dni rad počel Wayne Rooney. In ne, ne želim mu biti podobna. Če se ne moreva primerjati po debelini denarnice, ni treba, da se po čem drugem. Ampak vseeno, sem optimistika.

Handanović si, kakor vidite, želi, da bi nas Američani podcenjevali. Menda nas ne bodo. Kek ugotavlja, da bi njegove može zmaga naredila nesmrtne. Nikakor se ne moti. In Rooney? On grozi. Ampak z njegovimi grožnjami se bomo ukvarjali naslednji teden.

Živčna sem, ampak ne preveč. Nekje globoko v sebi imam dober “filing”. Joj, ko se vsaj ne bi motila. Priprave so narejene. Ali če hočete, poskrbela sem, da mi med tekmo ne bo zmanjkalo cigaret.

Zdaj moram samo še poskrbeti, da moj pupi ne bo med vsem tem skakanjem pristal pri spodnjih sosedih. V nedeljo se mi je namreč zdelo, da bi se to znalo zgoditi. Drugače pa je moj pupi izjemno vraževeren. Prepričan je, da sem mu v nedeljo jaz prinesla zmago. In če bodo naši zmagali (ali pa vsaj igrali neodločeno) tudi danes, bo naslednjih sto in nekaj tekem gledal pri meni.

Hmmm, mogoče mi bo pa srečo v ljubezni prineslo dejstvo, da sem čarovnica. Če sem. Upam, da sem.

212 Responses to “Dan D številka dve! aka Slovenija proti ZDA!”

  1. webmaher said

    si😆
    zmagamo lahko z najslabšo igro v stilu Murinjovega Žozeja😆
    a hudić je v podrobnostih, mi smo tisti, ki moramo zmagati, neodločeno je za nas isto kot poraz … En gol zna spet odločit in s5 ga bomo dali😆

  2. mikstone said

    kaj se tolk psihiraš zaradi četice bosancev na drugem koncu sveta,nepojemljivo!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Tjasa said

    Kdor ne skače, ni Slovenc, hej, hej, hej!

  4. zogca said

    Obožujem Bosance!😉

    kaj se tolk psihiraš zaradi četice bosancev na drugem koncu sveta,nepojemljivo!

  5. zogca said

    Jutranja telovadba.🙂

    Kdor ne skače, ni Slovenc, hej, hej, hej!

  6. Tjasa said

    Sicer pa, Mikstone, Slovenci pišemo nepojmljivo in skrbimo za jezik, saj nas brez jezika ne bi bilo. Tako da, če imaš problem z Bosanci, hitro nazaj v šolo.

  7. Nevenka said

    Potrudili se naši fantje najbrž bodo.
    Kdo je to pupi?

  8. zogca said

    Moj fant.😉

    Kdo je to pupi?

  9. Tana said

    Nekje globoko v sebi imam dober “filing”.

    Žogca tvoj filing se je, vsaj kolikor se jaz spomnim, še vedno izkazal za pravilnega. Tako da to je dobro.

    Jaz sem zopet stavila in sicer tokrat 1 : 0 za naše.

    web obljubim, da bom danes dala vse od sebe. se bom res potrudila, da zopet ne zamočim, razen če pride kakšna višja sila vmes🙂

  10. lynx said

    Dan D je dan D in je samo eden (kaj ta črka pravzaprav pomeni?). Danes bi bil kvečjemu dan E. Ali je tvoj filing le filing, ali šesti čut? Ker jaz te moram držati za besedo. 🙂
    Tudi jaz sem optimist. Možnosti so 50 proti 50 in če ena ekipa zmaga, bo po sreči. Naši itak slabše predstave od prve ne morejo odigrati. To je moje mnenje.

  11. Tjasa said

    Ej, a ste videli index.hr! Kapo dol!

  12. Izbrana said

    A ste videli tole!?🙂

    Jooooj, jaz komaj čakam!!!!😉

  13. Izbrana said

    Kliknite zgoraj na slovensko zastavo!!!
    Pa tudi članek si preberite…. Kje je Slovenija? Vprašajte Ruse!🙂

    Ej, a ste videli index.hr! Kapo dol!

  14. zogca said

    http://en.wikipedia.org/wiki/D-Day_(military_term)

    Dan D je dan D in je samo eden (kaj ta črka pravzaprav pomeni?).

  15. zogca said

    Lej, obljubit ne morem. In tudi ne trdim, da sem jasnovidka, vedeževalka ali karkoli. Imam samo gud filing, se pa seveda lahko motim.

    Ker jaz te moram držati za besedo.

  16. zogca said

    A lahko direkten link? Ne najdem.

    Pa tudi članek si preberite….

  17. zogca said

    Kakšne imajo pa Angleži!

    They will pray our World Cup stars, including Wayne Rooney, conquer Algeria – 70 years to the day since PM Churchill called for heroism in a wartime speech.

    http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article3019078.ece

  18. webmaher said

    ajde zdej pa naj Srbi izprašijo Nemce za ogrevanje:mrgreen:
    Tana vse je danes odvisno od tebe, ti si jeziček na tehtnici do naše zmage, glej da daš vse od sebe:mrgreen:

  19. romeno said

    in 😆

  20. romeno said

  21. romeno said

    Sem hotel prilepit še povezavo, do komentarjev na članek Naprej sosedi! Lahko posodite Keka? Pa sem ugotovil, da je moja htmljščina malo zarjavela😆 <a href="http://www.index.hr/forum/default.aspx?q=t&idf=43&idt=285905&p=1"Upam, da bo sedaj delalo

  22. webmaher said

    pa sa ti je že v prvo uspelo😆
    človek božji pa ti si živčen bl kot jaz in Žogca skupej:mrgreen:

  23. zogca said

    Ha ha ha!

    ajde zdej pa naj Srbi izprašijo Nemce za ogrevanje

  24. webmaher said

    Srbija do Tokijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1:0, hvalaaaaaaaaaa Klose ti pa si cepec😆

  25. zogca said

    Pa je res cepec, ampak hvala mu.

  26. webmaher said

    Nemanja cepec številka dve, hvala Stojkoviću😆

  27. zogca said

    Stojković se zahvaljuje Bogu. Očitno je danes Bog res na strani Srbov.

  28. webmaher said

    Zgleda pa ravno tako, kot bi Nmeci vodili in imeli igralca več…vkolikor Srbi zmagajo se Nemcem ne piše nič dobrega pa v prvem krogu so pokazali daleč najboljši nogomet…ja ja, Žoga je okrogla aneda Žogca:mrgreen:

  29. webmaher said

    Zdej še Gana izpraši Avstralce in Nemcem se lahko spusti A sad adijoooooooooooo😆

  30. webmaher said

    Slovenija gre naprejjjjjjjjjjjjjjjj, hej hej hej😆
    Tanaaaaaaa si pripravljena je bela cesta:mrgreen:

  31. zogca said

    Meni se je na FB že javila moja ameriška sestrična. Očitno mislijo tam vsi gledati. In bodo navijali deljeno, eni za Slovenijo, eni za Ameriko.

  32. zogca said

    Astrološko nam menda danes kaže veliko slabše kot v nedeljo. Joj, upam, da to ni res.

  33. Tana said

    Slovenija gre naprejjjjjjjjjjjjjjjj, hej hej hej😆
    Tanaaaaaaa si pripravljena je bela cesta:mrgreen:

    Pripravljena, v popolni bojni opremi🙂

    Prihajam po beli cesti naravnost k tebi. Samo te ne bom upala motiti, zato bom malce osvežitve pustila kar pred vrati. Boš pa videl, ko bo ena na metli mimo tvojega okna letela. In to bom jaz🙂

    Slovenija je že zmagala, ker je šla naprej in je tam🙂

    Bravo naši !!!!!

    Sedaj pa hop na metlo in na pot🙂

    Držite se, se slišimo …..

  34. Tana said

    Astrološko nam menda danes kaže veliko slabše kot v nedeljo. Joj, upam, da to ni res.

    Žogca, ne ga srat zdaj.🙂

    Jaz se zanašam na tvoj dober instikt, kot sem napisala zgoraj.

    Vse bo o.k.

  35. zogca said

    Ne, ne serjem ga, prebrala sem. Ema je napisala tole: Lahko je bilo v nedeljo zmagati Sloveniji, ko je bil Mars (3 Device) v sekstilu s Soncem (3 Raka) karte naše države. A danes je zgodba drugačna, Venera na 5 Leva (vlada 10. in 5. hiši) je v opoziciji s Saturnom (5 Vodnarja). Slaba sreča za Slovenijo, bi dejali, sicer se bo pa čez pol ure menda začelo pa bomo videli🙂

    Žogca, ne ga srat zdaj.

  36. zogca said

    Enak filing ima moja prijateljica, ki je pa res čarovnica.

    Jaz se zanašam na tvoj dober instikt, kot sem napisala zgoraj.

  37. webmaher said

    5:0 za naše, jasno ko je beli dan😆
    No jaz bom srečen če bo 20% od tega:mrgreen:

  38. webmaher said

    Tana oj, lepa metla, še kak krog naredi, da te poslikamo😆
    Jaz sem čarovnik in bom začaral vse čarovnice, ki navijajo za Ameriko😆

  39. zogca said

    Uhhhhhhh …

  40. webmaher said

    Birsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa😆

  41. Tana said

    BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NAŠIIIIIIIIIIIIIIIII

    JUPIIIIIIIIIIIIIIII JEJJJJJJJJJJJJJJ

  42. webmaher said

    Tana ajde še enkrat zaokroži na metli juhuhuhu😆

  43. Tana said

    PRAVI CARIIIIIIIII🙂

  44. Tana said

    Že krožim, krožim…….jupi jeeeeee🙂

  45. Tana said

    Zdaj pa ne rabimo več. Dovolj je, kot sem napovedala🙂

    Če pa še kakšnega stisnemo, pa ne bo nič hudega🙂

  46. A65 said

    Ko skozi odprto okno zadoni potem, ko v Ljubljani kar brni v zraku od napetosti … dirkaš na Žogcino stran …

    VAUUUUUUU!!!

    To!

  47. webmaher said

    To mi deli Tana odlična si😆

  48. webmaher said

    mal sem živčen no pa sem 50 počepov pa 30 sklec naredu, ne morm gledat kako se sam naš žogobrcarji matrajo😆

  49. zogca said

    Še enega, še enega!!!

    Zdaj pa ne rabimo več. Dovolj je, kot sem napovedala

  50. zogca said

    Oja, oja, oja!!!

    Mi tukaj big time navijamo.

    Še enega, samo še enega in …

    Ko skozi odprto okno zadoni potem, ko v Ljubljani kar brni v zraku od napetosti … dirkaš na Žogcino stran …

  51. webmaher said

    Ljubijankičččččččččččččččččččččččččččččččččččččččč😆

  52. webmaher said

    Razturrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Slovenijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:mrgreen:
    A sm čarovnik al nism, kakšne čarovnice:mrgreen:

  53. Tana said

    Ne moreš verjet

    bravooooooooooooooooooo

    krožim, krožim🙂

  54. Tana said

    Sam, da si tokrat zadovoljen web, :)))

    dajem vse od sebe in delammmmmmmmmmmm :))))

  55. webmaher said

    Tana še en krog takoj😆

  56. A65 said

    JEEEEAH!

    Pa saj se ne da delat …

    Očitno je Tana res coprnica …
    Ups! “Dobra vila”.

    Kopiram, kopiram – Žogca, prosim pobriši prejšnji odgovor. Sem kar e-mail pobrkala.🙂 Z vsemi olajševalnimi okoliščinami.🙂

  57. webmaher said

    kaj sem rekel Tana, da boš ti prevesila vse na našo stran, res si odlična, zdej se pa le malo spočij:mrgreen:

  58. zogca said

    Moli, da sem čarovnica.

    kakšne čarovnice

  59. zogca said

    Ne razumem, kaj moram izbrisati.

    Možgani mi ne delajo najbolje, kriv je adrenalin.

    Napiši kaj in izbrišem.

    Kopiram, kopiram – Žogca, prosim pobriši prejšnji odgovor. Sem kar e-mail pobrkala. Z vsemi olajševalnimi okoliščinami.

  60. A65 said

    En moj prispevek čaka na odobritev, ker mail ni pravi. Ti ga kar zablokiraj …

    Potem.

    Zdaj imaš važneje delo …🙂

  61. zogca said

    Sem že dojela. Ma ne, da bi imela važnejše delo, to meni ni težko, samo dojemam v tem trenutku res slabol. Saj veš, totalna vročica v glavi, adrenalin divja, noro.

  62. zogca said

    Bemtiš, tole bo zdaj treba preživeti in bo težje preživeti kot prvi polčas.

    Ključe imam pri roki, če bo treba koga peljati na urgenco. Bognedaj.

  63. Tana said

    web. ker si mi dal malo pauze,🙂
    sem se sedaj malce podprla, nisem še danes nič jedla, zdaj pa gremo naprej, na drugi del :))))

    jaz že delam, letim, letim, glejjjjjjj in pazi !!!!!!!!!!!

    🙂🙂🙂

  64. zogca said

    Enako, tretja kava se pije.

    nisem še danes nič jedla

  65. webmaher said

    Ajde gremoooooooooooooo Slovenijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa😆
    Zdaj pa po pamet pa še en gol je treba na kontro usekat pa bo:mrgreen:

  66. Tana said

    Žogca, kaj pa pupi pravi?

    Zdaj bo ziher vse tekme pri tebi gledal :))

    Jupi za naše, jupi za Žogco🙂

  67. zogca said

    Pupi ravno govori, da ne ve, ali bo preživel tale drugi polčas.

  68. webmaher said

    To Tanaaaaaaaaaa, ti si naša najboljša dvanajsta igralka😆

  69. zogca said

    Aja, to pa ve, da bom za naslednje oglede zaračunava vstopnino.😉

    Zdaj bo ziher vse tekme pri tebi gledal )

  70. zogca said

    Ji bomo skupinsko kupil dres, si ga zasluži.

    To Tanaaaaaaaaaa, ti si naša najboljša dvanajsta igralka

  71. zogca said

    Fak, fak, fak!!!

  72. webmaher said

    o jebela cesta kakšen neumen gol, gremo Slovenijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa😆

  73. zogca said

    Zdaj sem pa prav v bedu, bed filingi se me lotevaju. Ne, morajo zmagati, morajo.

  74. webmaher said

    ja pa kaj je zdej to no, preluknjan švicarski sir … ne mi to delat no😆

  75. zogca said

    Bemtiš, ko doma nimam nobenih pomirjeval.

  76. Tana said

    Nič hudega, nič hudega,…..

    vse bo v redu

    bravooooooooooo naši!!!!!!!!!!!!

  77. Tana said

    Kaj boš s pomirjevali Žogca? Pupija mal stisni, pa boš takoj pomirjena🙂

    A drugače pa boš ti njemu kar vstopnino zaračunala? To pa ni lepo🙂

  78. Tana said

    Pupi ravno govori, da ne ve, ali bo preživel tale drugi polčas.

    Pripravi se za umetno dihanje, če bi slučajno omedlel🙂

  79. webmaher said

    tega sodnika bi jaz lastnoročno nalomil,tala našim kartone ko pri norcih😆

  80. webmaher said

    jaz sem naredi dodaTNIH 50 počepov in 30 sklec bo pa ja zadostvalo😆

  81. webmaher said

    čas je da damo 3ga in zabetoniramo zmago😆

  82. webmaher said

    ooooooooooooooamaterji saj ni res no

  83. webmaher said

    kaj delajo 2pocarska gola in zdaj bo hudič, ojej zmeraj vse moramo zajebatttttttttttttttttt

  84. webmaher said

    ma naj grejo nekam no, drugi polčas čisti polom ene šanse ni blo, ajejjjjjjjjjjjjjjjj kje je kle kakšna borbenost pa saj to ni res no …. in zdaj bomo branili ko nimamo kaj branit ….

  85. Tana said

    Samo za trenutek me ni, pa je že vse narobe🙂

    Zdaj pa v akcijo, z vsemi silami v napad🙂

  86. Tana said

    uaaaaaaaaaa, škoda🙂

    bravo našiiiiiiiiiiiiiiiii

  87. webmaher said

    a sad adijooooooooooooooooooooooo, adijooooooooooooooooooooooooooooo adijoooooooooooooooooooooooo …

  88. Tana said

    zdaj pa res na vse ali nič

    ajd gremooooooooooooo, vsi v napad🙂

  89. Tana said

    ma kaki adijo,

    bravooooooooooooo naši,

    krasni so, pravi carji🙂

  90. webmaher said

    ta Milo anovič je pa tut en krneki …. a zdej so napadl kje konc joj joj joj, Žoze kje si s tabo smo svetovni😆

  91. Tana said

    dajmo našiiiiiiiiiiiiiiii,

    igrajo kot mince :))))

  92. webmaher said

    ma kaki to ti je balkanska mentaliteta, kako čemo lako čemo … če ne zmagamo nas Angleži odpihnejo … res zgleda da nikoli ne znamo nekaj zadržat …

  93. webmaher said

    zdej pa vsi molit, da Alžirci nabutajo Angleže ako ima Boga😆

  94. webmaher said

    na pa je konc, joj joj joj joj … adijo pa zdrava ostaniiiiiiiiiiiiiiiii😆

  95. Tana said

    web, daj no, ne bodi takšen pesimist.

    naši so carji, v vsakem pogledu, pa če sedaj zmagajo ali ne🙂

    bravvvvvvvvvvvvvvvvvvoooooooooooooooooooooooo

    Slovenijaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    znamo zadržat in zdržat🙂

  96. Tana said

    podaj mi še enkrat roko,
    na me pa nikdar ne pozabiiiiiiiiiiiiiiiii

    bravo naši !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  97. webmaher said

    A dej Miloanović srečno bodo odnesli naši, ki so drug polčas mislili da niso nič mislili …. ajejjjjjj adijooooooooooooooooooo Slovenijaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  98. zogca said

    Še sem živa, toliko da javim.

  99. zogca said

    Ima nas više.

    tega sodnika bi jaz lastnoročno nalomil

  100. Tana said

    Zdaj pa gremo proslavljat.

    Zmagali smo in smo lahko ponosni !!!!!!!!!!!!

    Bravo našiiiiiiiiiiiiiii!
    🙂🙂🙂

  101. webmaher said

    Bil sem optimist a tole je zdaj konec … če se bodo proti Angležem vsaj borili od začetka do konca in res pustili dušo na igrišču pol bom reku, da so ekipa … drugače pa amaterji … tole danes je bilo v drugem polčasu kriminalno ampak samo zato, ker so glave bile narobe naštelane … kaj češ Balkanci smo in Balkanci bomo ostali😆

  102. zogca said

    To je seveda velik uspeh, velik, ampak po 2-0 se zdi manjši. Bi pa pred tekmo takoj podpisala ta rezultat.

    Zmagali smo in smo lahko ponosni !!!!!!!!!!!!

  103. Tana said

    Še sem živa, toliko da javim.

    No, super, kaj pa Pupi je preživel, al si morala kaj umetno dihanje dajat🙂

  104. webmaher said

    Tana dej me potolaži ampak prej dopust vzemi ker bo trajalo … tole danes je porazzzzzzzzzzzzzzzzz, bi blo skorej bolje če bi zgubili …

  105. Tana said

    Tana dej me potolaži ampak prej dopust vzemi ker bo trajalo … tole danes je porazzzzzzzzzzzzzzzzz, bi blo skorej bolje če bi zgubili …

    Eh, tega pa ne razumem. Zakaj bi bilo boljše, če bi izgubili.
    Jaz se na nogomet ne spoznam.

    Ampak navijam za naše in meni so carji, že zato, ker so tam. Če pa pogledam, da so odigrali dve tekmi in nobene izgubili. Jaooooo
    web🙂

  106. webmaher said

    odnos v drugem polčasu je bil kriminalen, da ne omen jam prve tekme, ki so jo sicer zmagal. Kot sem rekel, če se ne osramotijo z Angleži pol bom reku da so pravi, drugače pa …

  107. alja said

    Jaz sem napovedala neodloceno:) Ampak bi bila ful vesela, ce bi zmagali! Mogoce so malo zaspali na lovorikah 2 golov-in morda to loci najboljse od malo manj dobrih- da ne popuscajo?
    Sicer pa se imamo sanse!

  108. romeno said

    Upam, da sedaj ne bo razpad sistema v naši reprezentanci in da bodo ostali klapa, kot so bili do sedaj.
    Še vedno mamo šanse, da se uvrstimo v šestnajstino finala.🙂

  109. zogca said

    Živčen je bil kot sto mater in zdaj ves poklapan leži na kavču, čeprav je po koncu tekme govoril, da je to velik uspeh. Kar težko ga gledam.

    kaj pa Pupi je preživel, al si morala kaj umetno dihanje daja

  110. zogca said

    Web, kaj ti je?

    Bil sem optimist a tole je zdaj konec … če se bodo proti Angležem vsaj borili od začetka do konca in res pustili dušo na igrišču pol bom reku, da so ekipa … drugače pa amaterji …

  111. zogca said

  112. zogca said

    Angleži premagajo Alžirce.

    Alžirci premagajo Američane.

    In mi lahko tudi izgubimo.

    Še vedno mamo šanse, da se uvrstimo v šestnajstino finala.

  113. webmaher said

    Žogca kaj mi je nič mi ni, srce me boli😆

  114. zogca said

    Saj mene tudi.

  115. webmaher said

    Takole bo:
    Angleži bodo zdaj nabutali Alžirce in po dveh krogih bomo skupaj v vodstvu s 4 točkami.
    V sredo, ko bosta obe tekmi istočasno bodo Merikanci povozili Alžirce in bodo imeli 5 točk … torej rabimo vsaj remi z Angleži kar pa je za moje pojme misija (ne)mogoče, ker se ne bodo oni ukvarjali s taktiziranjem … vse kar bo manj kot 3 goli v naši mreži bo uspeh … za razliko od danes ko smo enostavno morali igrati na zmago in v prvem polčasu prekosili same sebe, smo v drugem vse zajebali na najbolj neumen način … proti Angležem lahko torej igramo aktivno obrambo in s kontrami poiskusimo doseči gol … če bi bil naš trener Žoze pol bi ble šanse, tko pa je to zdej manj kot 1% … pravzaprav nas lahko rešijo le Alžirci ampak jaz v to ne verjamem … danes sem bil živčen kot že dolgo ne, v sredo pa bom čisto miren, ker mi je že vse jasno😆

  116. webmaher said

    Od čarovnic je bila pa danes odlična samo Tana, ostale so zatajile na vsej črti:mrgreen:

  117. zogca said

    Ma nisem čisto zatajila, no, saj nismo izgubila. Ampak je pa res, da sem čutila zmago.

  118. zogca said

    Kako je par linija koda za par postotaka popravilo odnose Hrvata i Slovenaca

  119. zogca said

    Eni nas imajo pa radi.

  120. webmaher said

    adijo Slovenija torej, upam, da na dostojen način in da abramba ne bo čist zatajila😆

  121. lynx said

    odnos v drugem polčasu je bil kriminalen, da ne omen jam prve tekme, ki so jo sicer zmagal.

    Jaz pa jim nič ne zamerim. Prvi polčas je bil fantastičen, a je zahteval davek. Še pred koncem tekme, naj bi večina naših nogometašev pretekla več kot deset kilometrov in to je pomemben podatek. Američani pa seveda niso slabi.
    Žogca, šesti čut je spet nekam odplul, pa tudi Ema Kurent se ni izkazala. 😉

  122. webmaher said

    no še tole, šanse bodo morda malček boljše vkolikor danes Angleži napolnijo alžirsko mrežo recimo s 4-imi ali več goli … sam potem se lahko pojavi spet dodaten problem da Alžirci ne bodo več niti malo motivirani in bodo porcijo dobili še od Merikancev in pol nam tut remi z Angleži čisto nič ne nuca …

  123. webmaher said

    Lynx ja davek dveh pocarskih golov in balkanske miselnosti … prvi polčas jasno nad pričakovanji ampak je bil pa drugi kriminalen … bi blo bolje, da bi odigrali tako kot proti Alžircem … taka abramba bo proti Angležem dobila porcijo …

  124. lynx said

    Meni je všeč, da so pokazali da znajo igrati. Ni bistvene razlike med biti šestnajsti po štirih anemičnih tekmah ali biti osemnajsti po treh navdušujočih.

  125. sonček said

    Ne samo da so dobri, tudi lepi so :)))

    http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=picturepoll&op=current&func=list&c_menu=37

  126. sonček said

    Še to: glede na to, kako se Meričani (:)) zdaj kurčijo, da je njihov tretji gol veljaven, upam da se rezultat ne bo razveljavil in spremenil v 3:2.
    A to sploh lahk naredijo?

  127. webmaher said

    nič bat, to se ne more spremeniti več … tako kot se ne more spremeniti Maradonina in Henryeva Sveta roka😆
    kaj bi dal da Merikance Alžirci presenetijo in vsaj remizirajo:mrgreen:
    še bolje bi pa blo da dons namlatjo Engleze😆:mrgreen:😆

  128. webmaher said

    A Fabio ma pa dons clo rojstni dan … naj mu Alžirci čestitajo z napolnjeno mrežo😆

  129. webmaher said

    Tudi proti Angliji imamo dobre možnosti. Smo dosti boljša reprezentanca. Angleži imajo 5 ali 6 vrhunskih igralcev, ostali bi težko našli mesto v kakšnem od slovenskih klubov. Verjamem v slovenske fante. Je pa res, da je samozavest Angležev velika, Slovenci pa dvomimo o vsem, kar je običajno posledica osebnih frustracij, ki jih je pri nekaterih Slovencih veliko,” je v svojem velikem slogu sklenila Žogca:mrgreen:

  130. sonček said

    Zdajle imam Angleže pod drobnogledom in tudi če jim uspe, da bi premagali Alžirijo, niso tak bav bav, da jih naši ne bi mogli streti.
    Kaj pa Nemčija- Srbija, a? Nič ni nemogoče🙂

  131. zogca said

    Ema je žal imela prav. Kako ne?

    Žogca, šesti čut je spet nekam odplul, pa tudi Ema Kurent se ni izkazala.

  132. zogca said

    Če ne zmagajo, bom z velikim zadovoljstom brala njihove cajtnge.

    Zdajle imam Angleže pod drobnogledom in tudi če jim uspe, da bi premagali Alžirijo, niso tak bav bav, da jih naši ne bi mogli streti.

  133. zogca said

    Ne, ne morejo!!!!!!!!!!!!

    Še to: glede na to, kako se Meričani (:)) zdaj kurčijo, da je njihov tretji gol veljaven, upam da se rezultat ne bo razveljavil in spremenil v 3:2.
    A to sploh lahk naredijo?

  134. romeno said

    Hvala bogu. Web grdo si udaril mimo s svojo napovedjo🙂

  135. zogca said

    Ha ha ha!

    Angleži bodo zdaj nabutali Alžirce in po dveh krogih bomo skupaj v vodstvu s 4 točkami.

  136. zogca said

    S kavča sem vstala samo zato, da to napišem.😉

    Hvala bogu. Web grdo si udaril mimo s svojo napovedjo

  137. zogca said

    Pred velikimi zasloni ne manjka navijačev (video)

    http://www.siol.net/Sportal/Nogomet/SP2010/Novice/2010/06/Gospodarsko_razstavisce.aspx

  138. webmaher said

    Kako sem vesel da se kdaj zmotim😆

  139. zogca said

    Enako vesela.

    Kako boš popravil svojo teorijo?

  140. webmaher said

    ampak hudič je v podrobnostih …. prvi smo s 4 točkami, ZDA in GB mata 2 in Alžirci 1..
    in pazi zdaj to: edino nam ustreza remi 1000% po drugi strani pa izgubimo z 1:0 in smo adijooooo … en jebeli gol in adijoooooo …. tragedija … se vidi da je bil Shakespeare Anglež … je bela cesta vse so krivi Angleži z najdražjim trenerjem na svetu pa še rojstni dan so mu dons pokvarili😆

  141. webmaher said

    novinarka nesposobne RTV SLO je ugotovila, da majo v JARu spolne delavke, ne me je bat no:mrgreen:
    še enkrat južnoafriške spolne delavke, saj je res pa ni:mrgreen:

  142. zogca said

    Tako se reče, če človek hoče biti fin oziroma politično korekten.

  143. zogca said

    Ni nujno. Če Američani ne premagajo Alžircev, nismo adijo.

    Ne me prisiliti, da se grem matematiko, ker bom vse razdelala.

    po drugi strani pa izgubimo z 1:0 in smo adijooooo

  144. webmaher said

    Kaj naj rečem, nesposobni Angleži bodo zmagali, vi pa molite da Alžirci ne zgubijo in smo naprej – to je edina teorija, ki naše pripelje med 16😆
    joj zdej je URA Spolne Vzgoje, brez kondomov se ne jebat, sploh ne v JARu:mrgreen:

  145. zogca said

    Zakaj bodo? Da jih ne obesijo?

    nesposobni Angleži bodo zmagali

  146. webmaher said

    torej sreda 23 junij 2010 ob 16.00 uri bosta istočasno potekali dve drami in jaz bom čisto miren, nič sekiranja in nič preklinjanja …

  147. webmaher said

    Žogca seveda naši bi jih morali pojesti za malico in maščevati Hrvate, zgodilo se bo pa ravno obratno … zberi skupaj vse čarovnice in osrečite v sredo ob približno 17.50 uri dalje vso Slovenijo:mrgreen:

  148. zogca said

    Ti ne verjamem.

    jaz bom čisto miren, nič sekiranja in nič preklinjanja …

  149. romeno said

    Web še sreča, da napoveduješ zmago Angležev. Sedaj vem, da imamo šanse🙂

  150. webmaher said

    moraš mi verjeti, zame je bil danes odločilen dan in po najboljšem polčasu kadarkoli so v drugem v glavah čisto odpovedali … menda fizički ni bil probljem … jaz imam v glavi zdaj seveda najbolj črn scenarij, ki je seveda tudi najbolj realen … da bi Angleži izpadli, kaj si nora …. Merikanci so pa tut pokazal karakter in dvomim, da jih Alžirci lahko presenetijo … torej ob 17.50 v sredo bom napisal na Žogcin blog Ima Boga ali … :mrgreen:

  151. webmaher said

    Romeno kaj si nor, Web se 2X ne more zmotiti … moli za Alžirce, moli vsak dan😆

  152. lynx said

    Ema je žal imela prav. Kako ne?

    Glede na to, da praviš, da astrologija ni nedvoumna, ni imela prav.

  153. Lynx said

    ni nedvoumna

    Popravek: ni dvoumna.

    Dobro jutro!

  154. zogca said

    Ne vem. Jaz nisem dobila vtisa, da se je šla Ema napovedovanje rezultata in da je hotela biti nedvoumna. Ona je samo odprla karto Slovenije in izpostavila, da smo na včerajšnji dan imeli slab aspekt in iz tega sklepala, da se stvari ne bodo odvijale tako, kot bi si mi najbolj želeli. In v tem je bila zelo kategorična. Celo toliko, da je bila včeraj napadena v trgovini, ker je enemu gospodu rekla, naj ne kupuje zastavic, ker ne bo mogel proslavljati. Za razliko od vedeževalk in jasnovidk, ki so dajale napovedi, je bila pa bolj nedvoumna. Ker so vse vedeževalke in jasnovidke dajale takšne napovedi, da bi iz njih lahko sklepal na vse tri možne rezultate.

  155. Lynx said

    Če bi bil aspekt slab, bi morali tekmo izgubiti.

  156. zogca said

    To pa ni res. Reciva takole. Jaz se vse naučim, vse. In grem na izpit. Na dan z dobrimi aspekti bom s tem znanjem dobila desetico. Na dan s slabimi aspekti pa sedmico, šestico.

  157. Lynx said

    To pa ni res. Reciva takole. Jaz se vse naučim, vse. In grem na izpit. Na dan z dobrimi aspekti bom s tem znanjem dobila desetico. Na dan s slabimi aspekti pa sedmico, šestico.

    Popolnoma se strinjam. Ampak to je moja astrološka teorija, ki upošteva tudi človeški faktor.
    Zaključek tega bi bil, da se nekaj lahko zgodi, ali pa tudi ne, in ravno zato pride točnost napovedi pod vprašaj, kar jaz stalno trdim.

  158. zogca said

    Ne, to pa ni res. Vsaj jaz tako mislim. Ko gledaš karto posameznika, vidiš, kakšen domet ima ta človek. Domet v smislu, kaj vse lahko doseže. In če ima slab domet, tudi z najboljšimi aspekti na ta dan ne bo čudeža.

  159. lynx said

    Ko gledaš karto posameznika, vidiš, kakšen domet ima ta človek.

    Ja, Žogca. Ampak domet je relativno širok pojem oz. interval od-do. Temu pa težko rečemo točnost.

  160. zogca said

    Ne razumeš. Če jaz v karti nimam tega, da bi lahko dosegla kakšen akademski uspeh, mi ne pomaga, da hodim na izpite samo na najboljše aspekte, ker vseeno ne bom končala fakultete. Na takšen način je to mišljeno. Če jaz v karti nimam tega, da bi kdaj bila na visoki funkciji, se lahko še tako grebem in prilizujem, ne bo nič.

  161. webmaher said

    pa nehajta no, nihče ne more točno nekaj napovedat, ker potem bi vsi ti kvazi napovedovalci služili z Lotom, Športnimi napovedmi, Pokrom, Forexom …. in ljudi za nategovanje sploh ne bi rabili … tako to je in amen. Raje molita za Alžirce vsak dan en Očenaš:mrgreen:
    Sicer pa takole: za sredino tekmo bwin ponuja za GB zmago 1,48 … za SLo zmago 6,5 …in neodločeno 4,0

  162. romeno said

    Nogomet pač ni črno bel šport in omogoča še neodločen izid. Je pa verjetno tako, da če bi ga. Kurent rekla da imamo dobre aspekte bi potem Američani povedli 2 proti nič, mi bi izenačili pet minut pred koncem in odšli kot moralni zmagovalci. Rezultat bi bil pa isti🙂

    Sem pa razmišljal, da bi nekaj malega stavil na zmago GB. Če izgubimo dobim nekaj denarja, če je neodločeno ali pa če celo zmagamo pa bom tako ali tako vesel kot radio😆

  163. webmaher said

    Torej računica je jasna: stavimo 10.000€ na zmago GB in zaslužimo 4.800€ ampak za vsak slučaj stavimo še 4.800€ na NEOdločeno in zaslužimo 19.200€ … kar na koncu znese 10000+4800=14800 …. 19200-14800 = 4.400€ čistega zaslužka
    če pa pač zmagajo Angleži od tega nimamo nič in lahko žalujemo skupaj z našimi nogometaši…
    Vkolikor naši zmagajo smo prispevali za to zmago celih 14.800€ zato nam lahko predsednik podeli Red za izredne zasluge in nam podeli službo diplomata v novem konzularnem predstavništvu na Britanskih deviških otokih, tako da se čimprej opomoremo od neslutenega šoka. Da bo okrevanje potekalo čimhitreje in da bo odlično vzdušje za svetovalki vzamem še Tano in Žogco:mrgreen:😆:mrgreen:

  164. lynx said

    Kakorkoli…natančnosti, kot jo ti opisuješ v astrologiji ni, drugače bi Ema napisala, da ne bomo zmagali. Da se stvari ne bodo odvijale tako, kot bi si mi želeli…če si jaz želim zmago s 5:0, tudi zmaga z 1:0 ni to kar sem želel, zato so te napovedi večumne.

  165. zogca said

    Ne vem, lynx, jaz sem včeraj napisala, kaj je napisala ona in žal je imela prav. Lahko si mislimo tudi, da je ugibala.

  166. webmaher said

    tudi če si totalen zarukanec imaš 33,33% šanse da zadaneš, če pa znaš besede odlično premetavat pa si pri ljudeh skoraj 100% zadel in jih pelješ preko vode žejne 1X, 2X, 3X ….😆

  167. Lynx said

    Zdaj me pa zanima napoved za tekmo z Anglijo. 😉

  168. Izbrana said

    Je bela cesta (kakor reče Web😉 )……
    Je bila včerajšna napoved točna!!! Kdor je prebral, je videl, da je z aspekti razložila nedeljsko zmago! In z včerajšnjimi aspekti je razložila, da zmage ne bo!!!! A je zmaga bila? NI! Kje je zdaj točnost pod kakšnim vprašajem?

    Uf….🙂

    Zaključek tega bi bil, da se nekaj lahko zgodi, ali pa tudi ne, in ravno zato pride točnost napovedi pod vprašaj, kar jaz stalno trdim.

  169. Izbrana said

    A ja…. Škoda, da se je izognila stavku “Zmage ne bo!” in je pisala o tem, da ne bodo imeli take sreče kot v nedeljo. Potem bi bilo bolj sprejemljivo za nekatere!

    Nihče nikomur astrologije ne vsiljuje. Je pa to veda o kateri je treba pač kaj vedeti, da lahko o njej sploh razpravljaš!

  170. zogca said

    Tole je napisala:

    čist tko na splošno mislim da bo anglija na tem prvenstvu ful daleč prišla čeprav za načetku menda niso nevemkaj pokazali.

    Ne vem pa, ali je to astrološka napoved. Če bo prišla daleč, potem nas bo morala premagati, torej …

    Zdaj me pa zanima napoved za tekmo z Anglijo.

  171. zogca said

    Ne, se ni. Je napisala, da je v trgovini nekemu liku rekla, da ne bo zmage in naj ne kupuje zastavim in je bila za to napadena. Je napisala.

    Škoda, da se je izognila stavku “Zmage ne bo!

  172. lynx said

    Ne vem pa, ali je to astrološka napoved.

    Ne, ni. Kolikor jaz vem v astrologiji beseda misliti nima kaj iskati.

  173. webmaher said

    Izbrana, je bela cesta neskončna, kje se potikaš, sem te mal velik že preimenoval v Izgubljena😆
    Pa ne mi zdej stemi teorijami Ema je kvečjemu tok fuzbalsko razgledana, da bi bila napoved zmage naših včeraj totalna idiotarija po vsem kar smo videli na prvih tekmah in poznavajoč merikansko mentaliteto in uspehe v zadnjem letu … nenazadnje so leto nazaj na generalki prišli Celo v finale in Celo vodili 2:0 proti Braziliji … ampak če je bila tudi po prvem polčasu tolko prepričana da naši ne bodo zmagali, potem ima danes na svojem račun vsaj 20.000€ več, če pa temu ni tako potem naj se pa v bodoče bolj kuhovnice drži😆
    No Žogca, če ji toliko verjameš potem nimaš kej kva in stavi 203 000 € na Anglijo in v sredo nekje ob 17.50 uri boš bogatejša za 100 000€:mrgreen: potem te pa briga do kam Englezi lahko prilezejo:mrgreen:

  174. webmaher said

    zdej pa počas za Tulipane navijat proti Kamikazam😆
    ako bom danes pri volji se bom pomatral in sestavil stavo po kateri nam bo zmaga Englezov prinesla cel Euro (to je bla ena dobra fora iz filma Kolo sreče, kjer je prvič zablestel Edijev Mrfi😆 ) neodločen izid nekaj več in zmaga naših nič Eurov:mrgreen:

  175. Izbrana said

    Ne veš veliko!

    Ne, ni. Kolikor jaz vem v astrologiji beseda misliti nima kaj iskati.

  176. Izbrana said

    Joj Web, jaz fuzbal spremljam na “krajevnem prizorišču”, pa nimam dostopa do interneta!🙂
    Lahko Žogca potrdi, da sem z sms-i pa ves čas tekme ažurna!😉

    A veš, da glede na to, zakaj in kako je bil izmišljen moj nick, bi se tudi v resnici lahko že preimenovala iz Izbrana v Izgubljena, ha ha!🙂
    Je bela cesta, Web, očitno imaš tudi ti neke sposobnosti….😉

    Izbrana, je bela cesta neskončna, kje se potikaš, sem te mal velik že preimenoval v Izgubljena😆

  177. zogca said

    Res je! Izbrana gleda tekme in mi pošilja sporočila.

    Lahko Žogca potrdi, da sem z sms-i pa ves čas tekme ažurna!

  178. Izbrana said

    Glej, če bi včeraj po astrologiji teoretično napovedali morebitno zmago Srbov proti Nemcem, bi ta napoved bila totalna idiotarija……, ki pa se je zgodila!

    Pa ne bom več o astrologiji. Jaz imam svoje izkušnje, grozljivo resnične za nazaj….
    Astrologija ni vedeževanje, je dejstvo!

    Pa ne mi zdej stemi teorijami Ema je kvečjemu tok fuzbalsko razgledana, da bi bila napoved zmage naših včeraj totalna idiotarija po vsem kar smo videli na prvih tekmah in poznavajoč merikansko mentaliteto in uspehe v zadnjem letu …

  179. zogca said

    To pa ni res. Brez misliti ni interpretacije karte.

    Kolikor jaz vem v astrologiji beseda misliti nima kaj iskati.

  180. Lynx said

    Ne veš veliko!

    Tega nisem nikoli trdil. Zato pa večinoma sprašujem.

  181. Lynx said

    Brez misliti ni interpretacije karte.

    Potem to pomeni, da karta nekaj kaže, vse ostalo pa je stvar interpretacije? Ker misliš si lahko karkoli.

  182. zogca said

    Ne, tega pa nisem rekla. Rekla sem, da sama karta ne pomeni nič, če nekdo ob njej nič ne misli in je ne interpretira. Kar pa ne pomeni, da jo vsak interpretira drugače. Vsaj ne bi je smel.

  183. webmaher said

    Izbrana ne mi mešat zdej Germanov in Srbov, ker ne ana liziramo tega ampak Žogci pošlji po SMSju naj izpljune tistih 200kilo eurov na Engleze in naj nama potem v sredo ob 18 uri nakaže 10k provizije, ker sva ji svetovala, da je prišla do 100k ojrov zaslužka😆
    Tulipani spretno i sretno bez muke je bela cesta pa žabulani bi reku Đapanese golman😆
    Zdej pa Ganci izprašijo Avstralce alpa tut ne, kaj pravijo zvezde Žogca:mrgreen:

  184. webmaher said

    predno Izbrano dokončno preimenujemo naj bo še malo Iza brana:mrgreen:

  185. webmaher said

    Avstralci povedli, Bred pa ne Pit, ki bi ga Žogca najprej pošteno ostrigla je po neumni golmanovi napaki povedel kengurujčke v vodstvo😆
    To bo še fešta, če bodo pred zadnjim krogom vsi s tremi točkami😆

  186. lynx said

    Rekla sem, da sama karta ne pomeni nič, če nekdo ob njej nič ne misli in je ne interpretira.

    Logično je, da ko se z nečim ukvarjaš, o tem razmišljaš. Da pa po tem postopku astrolog izjavi, da zgolj misli in ne da ve, se mi zdi za malo. Še vedno trdim, da tukaj besede misliti ne bi smelo biti, ker izničuje verodostojnost.

  187. lynx said

    Razen če je ta stavek

    čist tko na splošno mislim da bo anglija na tem prvenstvu ful daleč prišla čeprav za načetku menda niso nevemkaj pokazali.

    izrekla kot osebno mnenje in ne kot analizo karte Anglije.

  188. webmaher said

    ajej 1:1 in Kengurujček izključen, zdej bo pa čudna😆
    Sudija lopove, penal upravičeno, rdeč kartun neupravičeno😆

  189. webmaher said

    Kengurujčki so zdržali, kaj zdržali celo boljši so bli z igralcem manj. V zadnjem krogu pričakujem gladko zmago Nemcev proti Gani in Srbov proti Kengurujčkom😆

  190. romeno said

    Web tukaj si pa zadel🙂 http://www.siol.net/Sportal/Nogomet/SP2010/Novice/2010/06/Skandal_v_francoski_reprezentanci_Anelka_domov.aspx

  191. webmaher said

    Hvala Romeno, jaz bi raje na športni 100k € namesto Žogce … upam da mi da vsaj oblublenih 10k provizije😆

  192. zogca said

    Bi rekla, da je to na podlagi karte in ne kar tako napamet. Ne predstavljam si Eme kot fuzbalskega stručkota.

    izrekla kot osebno mnenje in ne kot analizo karte Anglije.

  193. webmaher said

    kva je zdej to nihče več ne gleda pa tako dobr prvi polčas med Danci in Kamerunci😆
    Ema stručko že ni zna pa verjetno kaj prebrat in mal pogledat😆
    Grem zdaj igrat kvalifikacije za drugi krog WSOPa, držite pesti😆

  194. zogca said

    Lynx, verjel ti ali ne, ampak Ema je zadela, ko je prognozirala vrstni red prvih treh leta 2006.

    http://www.facebook.com/topic.php?uid=116722679009&topic=14415

  195. romeno said

    Po tako napetem dnevu, kot je bil včeraj imam prost dan (tako kot naši nogometaši)😆

  196. webmaher said

    jaz čakam na sredo in na Žogcinih 10k € … s karto za 2 krog WSOPa bolj slabo kaže:mrgreen:

  197. lynx said

    Lynx, verjel ti ali ne, ampak Ema je zadela, ko je prognozirala vrstni red prvih treh leta 2006.

    Čisto verjamem. Ampak napoved je bila dana dan pred zadnjima tekmama. Če bi se to zgodilo deset dni prej, bi rekel wau.

  198. zogca said

    To je že res, ampak tudi med štirimi ni tako izi določiti vrstnega reda, mar ne? Ne vem, bom spremljala, kaj bo pisala med tem prvenstvom in ti kopirala. Sploh pa bom naslednji konec tedna cel preživela z Emo in jo bom malo vprašala o tem, kako ona to gleda in ugotavlja ter poskusila tudi sama.

  199. webmaher said

    ja ja Žogca, pol pa firmo ustanovimo <b<Stavnice dajte nam peneze nazaj Jaz bom Prvi svetnik, ti boš samostojna Astrosvetnica s svetniškim sijem, okoli katere se bo vse vrtelo, Izbrana in Tana bosta skrbeli, da ne bom lačni in žejni ter vedno v kondiciji in dobri volji, Maxi bo pa računovodstvo imela na čez in štela dobiček dan na dan:mrgreen: 😆 :mrgreen:
    Slovenija ma talent tako to je in nič drugače:mrgreen:

  200. lynx said

    To je že res, ampak tudi med štirimi ni tako izi določiti vrstnega reda, mar ne?

    Bom poskusil še jaz, brez kart, je še težje.😉 . Vrstni red: Anglija, ZDA, Slovenija, Alžirija.
    Če ne zadanem, bom vsaj zelo vesel. 🙂

  201. zogca said

    Bojim se, da imaš prav. Tudi moj gat filing je takšen.

  202. webmaher said

    Kva je zdej a pol kr zalaufamo firmo Stavnice dajte nam peneze nazaj
    Strinjal bi se z vrstnim redom stem, da so tut Merikanci lohka prvi saj majo zdej golrazliko 3:3, Englezi pa 1:1, kar posledično pomeni da če oboji zmagajo z golom razlike so Merikanci prvi saj so dali več golov … mal pa mormo biti optimisti pa ne morjo nas zdej nabutat ko norce no😆
    ja Lynx aneda, kako bi zdej vsi radi videli, da smo eni navadni osli, ki nimajo pojma o fuzbalu:mrgreen:

  203. Lynx said

    Strinjal bi se z vrstnim redom stem, da so tut Merikanci lohka prvi

    Recimo, da bojo naši po izostanku 1:0 navalili na angleška vrata in potem v kontri dobili še drugega. 😉

    Jaz upam, da bodo igrali za nas Alžirci.

  204. webmaher said

    Problem pri Alžircih je ta, da sploh še niso gola dal. Zdej lahko samo molimo, da nobenga ne dobijo in smo zmagal😆

  205. zogca said

    Zase bodo že. In Alžirci fantazirajo marsikaj, kako bo pa zares …

    Jaz upam, da bodo igrali za nas Alžirci.

  206. webmaher said

    Dej Žogca ne nas v negotovosti držat in takoj pejt zvezde gledat pa Še Emo kontaktirej za svaki slučaj:mrgreen:
    Evo kavica za I za brano😆

  207. zogca said

    7-0, to je nehumano.

    Emo bom videla za vikend, v petek, soboto in nedeljo bomo skupaj. Ema, jaz in še par pup.

  208. Izbrana said

    Nice! Nisi pozabil!😉

    Evo kavica za I za brano😆

  209. Izbrana said

    Prav res!😦

    7-0, to je nehumano.

  210. romeno said

    Severni Korejci spet ne bodo smeli gledati tekme po televiziji. Ampak danes vsaj ne bodo nič zamudili🙂 proti Braziliji pa niso igrali slabo🙂 .

  211. webmaher said

    po moje bodo vsi šli v zapor če ne popravijo vtisa z Obalo slonovaće🙂
    Španci so že mal prestavili na višji nivo, še Torresu se more odpret😆

  212. Tana said

    web, čaj te čaka, samo sporoči, kaj naj dam notri🙂 potem pa takoj priletim do tebe🙂

Leave a Reply

 
