Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Pa sem spet tam! aka Zapoznelo spomladansko hujšanje!

Posted by zogca na junij 15, 2010

Prvi dan. Dan, ko si še lahko premislim, čeprav si ne bom. Ker si ne smem. Premislila bi si, če bi mi kdo hodil preblizu z ravno prav ohlajeno kokakolo, švepsom ali tonikom. Ampak si ne smem, ne smem si premisliti. Če si premislim, bom na poletnem potovanju prikrajšana za tisti največji užitek, to pa je poziranje pred fotoaparatom in posledično ogledovanje svojih fotografij ob vrnitvi domov. Nobena hrana ni tako sladka, kot je sladek občutek, ko zagledaš fotografijo in ob njej izustiš: “Joj, kako sem ljubka.” Čista samovšečnost in zaradi te samovšečnosti bo potrebno zdaj nekaj tednov trpeti. Kot lani pomladi. Ko sem, roko na srce, s hujšanjem začela bolj zgodaj. Ampak kar je, je. Vseeno imam še nekaj časa, da rešim, kar se rešiti da.

Način? Isti kot lani. Iz hrane (predvsem pa iz pijače, ki je tako in tako moja šibka točka) zmetati vse ogljikove hidrate, da bo telo začelo kuriti svoje zaloge. Ko jih bo pokurilo dovolj, takrat si bom spet lahko privoščila ledeno kokakolo in ob tisti prvi bom začutila … Oja, pravi orgazmični užitek.

66 Responses to “Pa sem spet tam! aka Zapoznelo spomladansko hujšanje!”

  1. Vpršanje: Ženske hujšate zaradi moških ali zaradi idealov v ala Cosmo revijah.
    Ko bi le vedele kako vas moški resnično vidimo?

  2. zogca said

    1. Zaradi užitkov, ki jih dobim, ko se gledam na fotografijah in v ogledalu.

    2. Ker hočem obleči to in ono cunjo.

    3. Moški ste na tretjem mestu. Ne morem reči, da ste povsem nepomembni, ampak niste pa tako pomembni, kot menda mislite.😉 Drugače nimam te izkušnje, da bi deset kil gor ali dol pomenilo deset oboževalcev gor ali dol. Je številka kar konstantna. In mislim, da je veliko bolj kot od teže odvisna od hudičkov v očeh.

    Še astrološki intermeco. Se šla jaz hujšanje ali ne, Saturn je vstopil v mojo šesto hišo in mislim, da me bo v tem času (dve leti in pol) tako ali drugače prisilil v to, da se bom hranila bolj zdravo kot do sedaj.

  3. maxi said

    Še astrološki intermeco.

    Tudi moje zvezde postajajo vse prijaznejše…a ne?!🙂

  4. zogca said

    A jih kot takšne občutiš, Maxi? Ker prvo polovico junija si imela precej težke aspekte, kvadrate in inkonjunkcije, predvsem je bil Pluton na delu. Imaš pa v drugi polovici lepše aspekte.

  5. maxi said

    Da…začetek junija je bil mučen; danes je očitno prelomnica (gremo v drugo polovico junija :mrgreen:) – ga tako čutim (zadnji izpit za to štud.leto)

    Drugače pa imam zadnje dni občutek, kot da postopno popušča….kar tako govorim; na bazi instinkta.

  6. 1. Zaradi užitkov, ki jih dobim, ko se gledam na fotografijah in v ogledalu.
    Malo narcisno se ti ne zdi…?
    2. Ker hočem obleči to in ono cunjo.
    Heheheheheee… kam smo prišli…

  7. Izbrana said

    Jaz bi pa to rada vedela! Si moški, da boš povedal?

    Ko bi le vedele kako vas moški resnično vidimo?

  8. zogca said

    Veš, še nekaj dela si bodo ti zoprni planeti dali s teboj v letošnjem letu, ene mesece manj, ene bolj. Se bo pa dalo zdržati. Potem bodo pa velikooooo lepši časi. Just go with a flow. Saturn bo tudi zapustil deveto hišo in bo manj pritiskov zaradi študija. Bi morala zdaj izračunati, kdaj, ampak napamet – leto, leto in pol.

  9. zogca said

    Bi me tudi zanimalo?

    Predvsem to – a vam je ljubše, da smo tečne, ker smo lačne? Ali pa …

    Jaz bi pa to rada vedela! Si moški, da boš povedal?

  10. zogca said

    Jaz sem narciska in to priznam. Pa ne me napak razumeti, nisem nobena lepotica ali fotomodel. Ampak sem pa zaljubljena sama vase. Tega nisi videl na moji karti?

    Cunje, normalno, da cunje. Je sploh kaj v mojem horoskopu, kar ni povezano s tehtnico? Dobro, je ene par reči, ni jih pa veliko.

    1. Zaradi užitkov, ki jih dobim, ko se gledam na fotografijah in v ogledalu.
    Malo narcisno se ti ne zdi…?
    2. Ker hočem obleči to in ono cunjo.
    Heheheheheee… kam smo prišli…

  11. Nekega univerzalnega merila ni sicer, ker smo si pač tudi moški različni. Dal bom le nekaj za v premislek. Koliko stvari in modnih zapovedi, si je izmislila industrija, predvsem modna in kozmetična, ki so danes “skoraj” že standardne za vsako žensko. Skoraj bi napisal “povprečno” žensko, ampak povprečnih žensk zame ni, so le bolj ali manj zanimive.
    Torej začnimo:
    Depilacija: mednožja, podpazduhe, nog
    Barvanje: las, nohtov, ustnic, trepalnic itd.. pudri in ostale šminkarije gredo v ta predal
    Parfumi in ostale kemikalije za “naravni vonj”
    Solariji: Bolj je zagorelo lepše je… in bolj rakotvorno
    Visoke pete, premajhni push up modrci in kavbojke…
    Tangice…
    Dr.Fabjani in Glumičići, ter ostali ter prav na koncu še teniški komolec od nošnje torbice
    in še 1000 drugih drobnih reči…

  12. Pa da ne bo pomote, imam rad urejene in čiste ženske…ne maram pa potrošniških maškar brez osnovne ženske topline.
    In ja, dobro žensko je dandanes težko najti… še težje pa dobrega in pravega deca, čeprav na koncu drži le en vogal pri hiši.

  13. maxi said

    Veš, še nekaj dela si bodo ti zoprni planeti dali s teboj v letošnjem letu, ene mesece manj, ene bolj. Se bo pa dalo zdržati. Potem bodo pa velikooooo lepši časi. Just go with a flow. Saturn bo tudi zapustil deveto hišo in bo manj pritiskov zaradi študija. Bi morala zdaj izračunati, kdaj, ampak napamet – leto, leto in pol.

    Huuh…. I wish; just go with a flow.

  14. maxi said

    Pa da ne bo pomote, imam rad urejene in čiste ženske…ne maram pa potrošniških maškar brez osnovne ženske topline.

    Dobro povedano; čeprav tu in tam nam paše malo afnanja…🙂

  15. Izbrana said

    Kdo si? Kje si?😉

    Veš, veliko stvari, ki si jih ti naštel v resnici danes večina moških pričakuje od žensk! Se pa strinjam, da je k temu ogromno pripomogla reklamna in potrošniška industrija! Če moški na naslovnicah medijev vsak dan lahko vidi nemalo popolnoma urejenih žensk, potem je posledično logično, da take iščejo tudi na ulicah vsakdana! In enako logično, da si ženske želimo približno približico zaželjenega izgleda!
    Praviš, da imaš rad urejene ženske…. Najbrž vsak moški…. Ampak “urejena ženska” je širok pojem!
    Jaz zase priznam, da veliko več dam na svoj izgled danes, kot pa pred petnajstimi leti! Vse tisto, kar za to počnem, pa je posledica trenda! Če samo pomislim, kako grozno sem se počutila, ko sem pred leti zaradi zdravstvenih razlogov morala pobriti mednožje🙂 !? Danes pa se počutim grozno, če kak dan z “urejanjem” zamudim! Mogoče si ti premlad, ampak tudi moškim je to bilo včasih čudno, danes pa jim je všeč! Res všeč! Taistim….

    Opa, pa nisem stara mama…. Da ne bo pomote!😉 In ja, paše mi, če vem, da ugajam moškim (tudi) vizuelno! In s kakim kilogramom manj, bi še večim! Da ne govorim o tem, kako bolj bi bila šele všeč sama sebi!!!!!

    In tudi jaz rada pogledam urejene moške!

    Pa da ne bo pomote, imam rad urejene in čiste ženske…ne maram pa potrošniških maškar brez osnovne ženske topline.
    In ja, dobro žensko je dandanes težko najti… še težje pa dobrega in pravega deca, čeprav na koncu drži le en vogal pri hiši.

  16. Izbrana said

    Žogca, jaz prisežem da, ko se počutim čedno in zaželjeno, nisem ne tečna, ne lačna!!😉

    Bi me tudi zanimalo?

    Predvsem to – a vam je ljubše, da smo tečne, ker smo lačne? Ali pa …

  17. Miselnosti ni težko premakniti, če je le volja. Težje je premakniti kapital…si predstavljaš kakšen minus bi recimo imel Gilette in pa drugi proizvajalci, če bi se recimo vse ženske jutri odločile, da si ne bodo več brile – “depilirale” nog…miljardni zneski na letni osnovi!

  18. Izbrana said

    Saj tega se zavedam!
    Kar pa se tiče volje….. Če moški premaknete svojo miselnost, da je prijetno se dotikati nedepiliranih (kosmatih) nog, bom našla voljo, da se ne bom več depilirala!😛

    Čeprav, ojoj no, tudi meni se je lastnih nog prijetneje dotakniti, če so “gladke”!😳

    No, pa povej, je tebi popolnoma vseeno, če je partnerka depilirana ali pa ne?

    Miselnosti ni težko premakniti, če je le volja. Težje je premakniti kapital…si predstavljaš kakšen minus bi recimo imel Gilette in pa drugi proizvajalci, če bi se recimo vse ženske jutri odločile, da si ne bodo več brile – “depilirale” nog…miljardni zneski na letni osnovi!

  19. webmaher said

    tečaj erotično-kapitalistične miselnosti ne:mrgreen:

  20. Izbrana said

    Ampak ti res za vse najdeš izraz – kratko in jedrnato!- !🙂

    tečaj erotično-kapitalistične miselnosti ne:mrgreen:

  21. webmaher said

    Izbrana me je začela vsebolj hvalit😳
    Zdejle si raje Kristijančka oglej, najdražjega tam na jugu črne Afrike:mrgreen:

  22. zogca said

    In vsak dan se domislijo česa novega. Današnji primer iz trgovine. Grem po tonik za obraz in mi ženska začne ponujati serum. Ne, hvala, ne uporabljam seruma. A da ne? A pa jaz vem … Kako si pa predstavljam … Ji povem, da uporabljam milo za obraz, tonik za obraz in kremo za obraz. To je vse, da drugega ne potrebujem. Pa začne spet … Ali vem, da krema sploh ne deluje, če prej ne nanesem seruma? Da je to povsem nesprejemljivo, da nimam seruma, da če bi dala kaj na svojo kožo, bi ga uporabljala … Mah, jebite se, si mislim. Jaz gub nimam in jih verjetno ne bom niti imela, ker imam glede tega dobre gene. Mama brez gub, babica brez gub. Če bi pa imela nagnjenost k gubam, bi gube imela, pa če bi hektolitre serumov zlila nase. Oni to vedo, ampak kaj češ lepšega kot strašiti nas, paranoične ženske. Seveda nisem kupila seruma.

    Koliko stvari in modnih zapovedi, si je izmislila industrija, predvsem modna in kozmetična, ki so danes “skoraj” že standardne za vsako žensko.

  23. zogca said

    Oja, res širok.

    Mnoge ženske (in tudi moški) bi zame rekli, da sem neurejena, ker se ne pudram, ne mažem oči, ne šminkam ustnic, nič od tega ne počnem, na mojem obrazu je samo krema. Nekateri imajo to za neurejeno. Meni pa je to všeč in mislim, da sem brez šminke lepša kot bi bila s šminko. Zame, na primer, je urejenost (ki seveda podrazumeva čistočo) lepa frizura, parfum in dolgi nalakirani nohte. Na primer. Poznam pa ženske, ki menijo, da so dolgi nohti neurejenost. Vsak po svoje.

    Je pa grozno, če je človek suženj česarkoli. In če je suženj te preklete lepotne industrije, je to bed.

    Ampak “urejena ženska” je širok pojem!

  24. zogca said

    To je res, ampak kot je napisala Izbrana – bi me potem stradale seksa? Našim očetom se je zdela najnormalnejša stvar na svetu, da so naše mame imele kosmate muce in noge, to jih ni nič oviralo pri tem, da bi se jim dvignil. Pa danes, se tiči dvigujejo na kosmate noge? Na kosmate muce se še, na kosmate noge pa res ne vem.

    Miselnosti ni težko premakniti, če je le volja. Težje je premakniti kapital…si predstavljaš kakšen minus bi recimo imel Gilette in pa drugi proizvajalci, če bi se recimo vse ženske jutri odločile, da si ne bodo več brile – “depilirale” nog…miljardni zneski na letni osnovi!

  25. zogca said

    Podpišem.

    čeprav tu in tam nam paše malo afnanja…

  26. zogca said

    Kaj porečete pa na tole???

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6291143

  27. Izbrana said

    Uh, težka tema! 🙄
    Misliš, da si upamo komentirat? 😉

    Kaj porečete pa na tole???

  28. zogca said

    Mi tukaj si upamo.😉

  29. zogca said

    Okej, bom pa jaz. To se predlaga ljubici, nikakor pa ne ženi.

    Izbrana, samo zate.

    Današnji jedilnik je bil:

    – za kosilo špinača z veliko kisle smetane (ampak brez moke)

    – za večerjo čevapčiči in solata

  30. maxi said

    Mi tukaj si upamo.😉

    Meni se ne da…tako balastno je.

  31. maxi said

    Bom raj dober komad prilepila:

  32. No o tem govorim Žogca…urejeno in čisto a ne zafnano in prežgano.
    Aja pa še tale podatek. “Povprečna” – (čeprav ta izraz sovražim) prebivalka zahodne Evrope v svojih najbolj šminkiš letih to je od 14 – 29 leta v svoje telo vnese 235 kilogramov umetnih snovi, ki so vezane na kozmetične izdelke (šminke-kremice in ostala druščina)
    Zanimivo kajneda koliko svinjarije prenese človeško telo?

  33. Lahko me pa povabiš na ene dobre čevape, častim kavo…hehehee

  34. zogca said

    Katera te lahko povabi, Izbrana ali jaz? Ona se je zgoraj zanimala zate.😉

    Jamčim, da je njena hrana boljša od moje.

  35. Izbrana gre lahko ta čas v solarij, da bo še bolj podobna čevapu.

  36. Izbrana said

    Hvala!🙂 A je lahko tudi obratni vrstni red?

    Izbrana, samo zate.

  37. zogca said

    Seveda lahko.

    Pri tej dieti je pomembno samo to, da ni OH. Količine so nepomembne, vrstni redi nepomembni.

    A je lahko tudi obratni vrstni red?

  38. zogca said

    Če kdo, potem sem solarija potrebna jaz, ne Izbrana, ker sem jaz tista belo prozorna. Seveda bom takšna tudi ostala.

    Ne špikat žensk.😉

    Izbrana gre lahko ta čas v solarij, da bo še bolj podobna čevapu.

  39. Še nisem slišal za žensko, ki bi se čevapa branila.hehehheee
    Krajnsko mogoče, al rajši malo ogrske narežem?

  40. Izbrana said

    Zgrešil…. Izbrana še nikoli v življenju ni bila v solariju! V nobenem takem ali drugačnem lepotnem salonu, ni preizkusila še niti kozmetičarke, niti manikure, niti pedikure…., še frizerka je prijateljica, ki pride na dom! Izbrana je samo urejena. Za razliko od Žogce Izbrana samo delček narahlo skrije gubice s pudrom!🙂
    No ja, sicer pa Žogca lahko pove…😉

    Zodiak, sem dobila novo gubico, ko sem se nasmejala tvojemu predlogu za solarij!🙂
    Ampak smejalne gubice so menda privlačne…😉

    Izbrana gre lahko ta čas v solarij, da bo še bolj podobna čevapu.

  41. maxi said

  42. zogca said

    Izbrana ni nič umetna, lahko potrdim.

    No ja, sicer pa Žogca lahko pove…

  43. zogca said

    Jaz se navdušujem nad merami, ki so krepko čez čevap.

    Še nisem slišal za žensko, ki bi se čevapa branila.hehehheee
    Krajnsko mogoče, al rajši malo ogrske narežem?

  44. maxi said

    Pri tej dieti je pomembno samo to, da ni OH. Količine so nepomembne, vrstni redi nepomembni.

    Vsi OH? Sem mislila, da je sporen samo škrob.

  45. zogca said

    Vsi.

    Vsi OH? Sem mislila, da je sporen samo škrob.

  46. romeno said

    Ogljikovi hidrati so zato, da se pokurijo🙂 A to imaš neke vrste ločevalno dieto?

  47. maxi said

    Ogljikovi hidrati so zato, da se pokurijo🙂

    Si tudi jaz ne predstavljam…žvet brez sladkorja.

  48. asdf said

    načinov kako jih pokurit, pa je tudi dovolj…
    fucbal- na primer..
    ajt- žogajte se!

  49. zogca said

    V bistvu ne. Pri ločevalni dieti ješ vse, ampak ne na isti dan. Tukaj pa enih stvari sploh ne ješ.

    A to imaš neke vrste ločevalno dieto?

  50. zogca said

    Ampak bi ga morala igrati, ne samo gledati.😉

    fucbal- na primer..

  51. lynx said

    Meni se še vedno zdi, da gre pri tvojem hujšanju bolj za psihološke igrice same s sabo.

  52. zogca said

    Ne razumem, v kakšnem smislu. Če misliš, da si domišljam, da od takšne kombinacije hrane shujšam, vedi, da si ne. Ti Izbrana lahko to potrdi, ker je videla na lastne oči, ko sva bili skupaj na počitnicah. Če pa misliš na splošno, imaš pa gotovo prav. Bi se verjetno dalo držati tudi konstantno težo in ne izvajati vsega tega leto za letom.

  53. Najboljše za urejeno postavo in zadovoljstvo človeka je da ima zanimivo, vzburljivo in zadovoljivo spolno življenje. Enkrat samkrat nisem videl tudi precej “močne” ženske, ki je imela vse zgornje pogoje obkljukane, da bi se spravljala na dieto.
    Hujšajo po mojih oceni:
    – osebe s slabo samopodobo
    – osebe z zelo zahtevnimi starši ali partnerji, ki hočejo preko njih prikriti svoje napake, zato od njih zahtevajo popolnost
    – osebe, ki so spolno nepotešeni ali zavrti
    – osebe, ki imajo preveliko spolno slo a ej ne morejo izživeti
    – osebe z določenim vzgibom po “osebnem mučenju” – osebnostnem mazohizmu
    – osebe, ki so nagnjene k neprestanemu sledenju modnim trendom

  54. zogca said

    Temu spisku bi dodala še tehtnice z ascendentom v biku in Jupitrom v konjunkciji z ascendentom. Tebi ni treba razlagati, kaj našteto pomeni.

  55. happyone said

    Zodiak, kaj pa velja za tiste, ki so pridobile kakšnen kilogram in se jim ne da v shopping po nove obleke? A one lahko hujšajo brez psihološkega ozadja?😉 Oziroma, kaj je narobe z njimi?😉

  56. Če gre za samo za kakšen kilogram, potem ne vidim problema. Bolj so problematične tiste ženske in dekleta, ki se najprej čez zimo zredijo za 10 in potem stradajo celo pomlad in poletje.

  57. zogca said

    Glih deset kil se pa ne zredimo čez zimo. Se nas pa precej čez zimo zredi tam okoli pet kil. In če se že – je bolje, da teh kil potem ne shujšamo? Koliko viška bi to naneslo v desetih letih? In veš, kaj pomeni ta višek? Ne mislim zdaj v estetskem smislu, sploh ne, ampak v zdravstvenem. Naj mi preveliko težo še tako jemljemo kot estetsko težavo, je ona prvenstveno zdravstvena težava oziroma vzrok za mnoge zdravstvene težave. Ne tistih par kil preveč, seveda ne, ampak če teh par kil postane veliko preveč.

  58. lynx said

    Ne razumem, v kakšnem smislu.

    Da se ne tehtaš in torej niti ne veš za koliko si shujšala.

  59. zogca said

    Oja, pa jaz vem, ker se vidim v ogledalu in ker vem po cunjah, ki jih spravim oziroma ne spravim gor. To mi več pove od samih kilogramov, veliko več.

  60. webmaher said

    Važno da ne shujšata tvoji dvojčici:mrgreen:

  61. zogca said

    Malo tudi njiju dve pobere, ampak se trudim, da ne preveč. To bi bila katastrofa.

  62. webmaher said

    To bi bila nacionalna katastrofa za tako majhno državo kot je naša zato z dietami res ne pretiravej😆

  63. Ah, saj po prvem porodu ženske mine hujšanje, ker itak tekajo za otroci in sproti shujšajo. Meni se zdi hujšanje smiselno le če je ogroženo zdravje.
    Žogca….kokakola=orgazem
    hrana=orgazem
    sex=orgazem
    sex=hrana
    where is the point hujšanja?
    ne jej ker ne boš seksal, ali rajši jej in ne seksaj
    jst pravim takole: pol ure telovadbe, pa en pol litrški sladoled
    pa se vse pogliha!

  64. postelne telovadbe…no oziroma kjerkoli že komu paše…

  65. zogca said

    Meni daš enega otroka v oskrbu in ne da bi shujšala, shirala bi.

    saj po prvem porodu ženske mine hujšanje, ker itak tekajo za otroci in sproti shujšajo

  66. zogca said

    Meni pa se zdi smiselno kot prevencija pred tem, da bi zdravje sploh bilo ogroženo. Nekako v smislu … Je bolj pametno, da neham kaditi, preden dobim raka.

    Meni se zdi hujšanje smiselno le če je ogroženo zdravje.

Leave a Reply

 
