Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Luštne navijačice prvič!

Posted by zogca na junij 15, 2010

Nihče ne more reči, da vse ženske, ki gledamo nogomet, to počnemo zaradi potnih mladcev (in starcev), ki po igrišču tekajo za žogo. Nekatere smo povsem očitno tudi na lovu za nepotnimi, ampak zato nič manj luštnimi mladenkami. Žal niso pomankljivo oblečene, ampak krivo je verjetno vreme. V tem trenutku namreč Brazilci in Korejci (tisti severni) igrajo pri temperaturi tri stopinje celzija. Ampak nič ne de, tudi oblečeno je lahko lepo. Meni je bila najlepša Italijanka.

Paragvajki vsa čast za kostum.

Nekaj lepega sem našla tudi na Američanki.

In za konec še Nizozemka. Ne, ta ni bila prav nič lepa, zato pa ima deklina očitno smisel za humor ali pa bi temu lahko rekla samo iznajdljivost. Da, brez dvoma je godna za zakon, nisem pa prepričana, ali bo vsaka denarnica dovolj debela. Van Persiejeva prav gotovo je, čeprav mogoče je pa vseeno bila odločilna njegova lepota. Oja, Van Persie je lep.

Do prihodnjič, do novih navijačic!

55 Responses to “Luštne navijačice prvič!”

  1. maxi said

    Od vsega kar je zgoraj…hm; je tudi meni najbolj všeč Robin Van Persie.:mrgreen:

  2. zogca said

    Njega ni gor, lahko ga pa tukaj nalepimo.😉 Kjut.

  3. zogca said

  4. zogca said

    (Ja)bulani na fuzbal

    http://www.siol.net/Trendi/Moda/Katys_blog/2010/06/Jabulani_na_fuzbal.aspx

  5. webmaher said

    Diego Furlan ni slab kaj Žogca😆
    Držite pesti zame, začel sem igrati prvi krog kvalifikacij za WorldSeriesOfPoker ki je vsako leto v Las Vegasu😆

  6. zogca said

    Tole je pa napeto kot štumpantel.

    Torej moram zdaj navijati tudi zate? Okej, pa bom. Ne vem, kako si vsemu temu kos. Meni zmanjkuje časa za živeti.

  7. happyone said

    Žogca..jaz še na kavo ne morem iti zaradi dela. Jutri si jo bom kljub vsemu privoščila. Dopoldne. Ne vem, kaj je v zraku? A hočejo vsi imeti vse narejeno pred dopusti???😉

  8. webmaher said

    Kakšna zmaga Urugvaja, Diego raztura😆
    Jaz pa izpadel, nekaj časa bil med 20 pol so mi pa vse pobral😆
    Cajta mam do nedelje je pa huda ker morš biti prvi ali drugi pa najman 500 norcev je blo dons:mrgreen:

  9. webmaher said

    HappyOne kaj pa ne poveš ti jo jaz skuham kadar češ😆

  10. happyone said

    Jaz bi šla ven kavo…da kakšnega prižgem in se malo razgledam🙂

    Pomaga tud 1 urca na zraku pa kak klepet…da se malo oddahnem…

    Hvala za ponudbo, jo bom kdaj drugič izkoristila🙂🙂

  11. romeno said

    Če Maradono, kdaj odpustijo predlagam Juana Vasleta za njegovo zamenjavo.🙂

  12. zogca said

    Joj, jaz sem tudi zelo zabezecana. Čeprav me nihče ne priganja, ampak vem, da moram, nujno. V petek zaradi tekme ne morem nič zavleči. Tudi v soboto bo treba delati.😦

    .jaz še na kavo ne morem iti zaradi dela.

  13. webmaher said

    Maradona ma vedno srečo, Juan pa ne tko, da iz te moke ne bo kruha😆
    Zdej pa Hausa in Dexterja gledat😆

  14. zogca said

    Si videl, da gospod kot selektor reklamira ure? Svašta.

    Maradona ma vedno srečo

  15. zogca said

    Gospod se mi dopade.

    predlagam Juana Vasleta

  16. happyone said

    Zaradi vas, si bom še kakšno tekmo ogledala🙂 Petek je res hud dan: Nemčija – Srbija in potem še naši. No, mogoče vsaj gužve ne bo na cesti in se bom prej privlekla do svojega cilja… Si bom pa vsaj kavo privoščila na poti, kjer bodo imeli TV vkljopljen. Vsaj 2 postanka.🙂

  17. zogca said

    Ne, v petek pa ob običajni uri gotovo ne bo gneča. Garantiram.

  18. webmaher said

    V petek je Dan resnice za naše še bolj pa za Srbe …
    HappyOne utegne prevesiti jeziček na našo stran kajneda Žogca:mrgreen:

  19. romeno said

    Meni se zdi škoda, da dr. Verdenika nimajo bolj pogosto v oddaji🙂

  20. happyone said

    A tud po jadranski magistrali ne bo gužve?🙂 Koga bodo pa Hrvati gledal?🙂

  21. zogca said

    Hrvati bodo gledali Slovence in Srbe.

    Kaj misliš, Web, sem prav napisala?

  22. webmaher said

    Hrvati bodo za HappyOne še posebej če se bo zgorej brez pojavila na njihovi obali pa še gužva zna ratat pol na Jadranski:mrgreen:

  23. zogca said

    Da ena pupa lahko sproži prometni zastoj?

  24. webmaher said

    seveda saj je slovenska😆

  25. zogca said

    Je to kaj v tem smislu?

  26. webmaher said

    može bit, ko bi ti to sad znao:mrgreen:

  27. Tana said

    Je to kaj v tem smislu?

    Ali pa v tem? Za lepo jutro🙂

  28. happyone said

    ja … lepo mi vi to prerokujete🙂 seveda dobite popolno poročilo drug teden o “težavah” nas slovenk na južnih področij… vam ne uide…🙂

  29. zogca said

    Kakor vidite, so Angleži že osvojili prvo mesto v skupini in se že ukvarjajo z nasprotniki daleč naprej.

    WAYNE ROONEY last night roared: Bring on the Germans!

  30. zogca said

    Why England are in a much better position going into Algeria game than they were after USA draw

  31. webmaher said

    No to pa je fuzbal, Argentina raztura, Maradona je res Srečko😆
    Tana ti si pa vseskozi na meji rumenega kartuna, dej mal merki no😆

  32. zogca said

    Oja, bila je dobra tekma. Žal sem jo gledala po kosih, ne celo, ampak kar sem videla, lušten nogomet.

  33. webmaher said

    Fata pere perilo pri potoku tik pod slapom, ko ji pade kamen na glavo in Fato odpelje rešilec.
    Ko Mujo, ki je medtem gledal fuzbal in zmago Slovenije nad Alžirijo vidi, zastoka: Joj, ta vodni kamen. Že drugi pralni stroj mi je onesposobil pa šele na začetku svetovnega prvenstva smo:mrgreen:

  34. webmaher said

    A bodo Grki spet zgubili? Sploh še niso dali nobenga gola na SP … no zdaj ko majo igralca več bodo pa že kaj spalamudili:mrgreen:

  35. webmaher said

    No pa je Dimitrios le dal gol in malo polepšal dan Grkom … zdaj pa še cel drug polčas da zmagajo😆

  36. zogca said

    Gledam tekmo. Z enim učem. Z drugim rihtam ta računalnik. Se mi je zdelo, da je dva dni že bolje delal in ni štekal, danes pa spet. Zdaj nek sken spuščam skozi za viruse in trojance, pa mislim, da bom tudi tale program spustila. http://www.piriform.com/ccleaner Da popucam Windowse. Čeprav se bojim, da kaj narobe ne izbriše in se bo vse sesulo. Enostavno več nimam filinga, da je za vse tole krivo samo premalo rama.

    Help, Web!

  37. webmaher said

    nov PC in to je to, tega pa v muzej in zraven napis: Neponovljivi Žogcin PC s katerim je ustvarila legendarni blog Žogca v ofsajdu:mrgreen:

  38. webmaher said

    Torosidis in 2:1, glupi Afričani naj kar zgubijo, gremo Grćijaaaaaaaaaaaaaaa😆

  39. zogca said

    Ob vseh teh investicijah v stanovanje, ki bodo nanesele na koncu pet tisoč evrov, bi res rada z novim računalnikom in novimi 400 evri stroškov počakala še kakšen mesec, če se da. In raje šla na počitnice. Da ne omenjam vsaj enega tedna slabe volje, preden se nastavijo spet vsi programi in vse tako, kakor mora biti. Da mu ne delam vedno krivice, če nič drugega, je pa za računalnik bil princ optimalen. Škoda, da ni normalen bivši fant, s katerim se da komunicirati, on bi ena, dve, tri rešil tole sranje, ki je nastalo.

  40. zogca said

    Pandin active scan je našel že 132 infected fajlov. Ne vem, ali gre samo za maleware, ali celo za viruse in trojance, to bom videla na koncu. Čeprav popucal jih pa ta scan ne bo. Upam, da me bo vsaj obvestil o tem, kaj imam in ne samo dal številko.

  41. webmaher said

    Ne vem kako so kaj točni tile antivirusni in res mi ni jasno kako biti lahko dobila trojance pa te zadeve, če to še men ne rata😆

    Sicer pa ne se zezat sa Slovencima:mrgreen:

  42. zogca said

    Dobra je tale!!!!!

    Ne, niso trojanci in virusi, gre predvsem za Tracking Cookieje oziroma samo zanje in nek adware. In en dialer. Vse je kakor latent danger. Okužena torej nisem. Zdaj me zanima še, ali naj spustim tisti Windows Cleaner, da mi očisti navlako. Ne vem. Bi še kaj poskusila, preden sem grem skeširat za pol tisočaka.

  43. romeno said

    Po moje se cookijev ne splača brisat🙂 Razen če veš vsa gesla, ki jih uporabljaš na pamet. Bolj pomembno je, da počistiš register in Third-party applications. Je pa fajn naredit prej backup podatkov, če ga program omogoča ali pa windows restore point🙂

  44. romeno said

    Za kaj vse uporabljaš računalnik ?

  45. zogca said

    Za delo in zabavo. Imam gor tudi nekaj programov za službo, ker dostikrat tudi popoldne in zvečer kaj naredim.

    Kako se počisti register in Third-party applications?

  46. romeno said

    Na levi strani klikneš na Registry in nato Scan for issues. Third party applications pa si verjetno že počistila z Cleaerjem.🙂

    Kaj ko bi naložila še program Speccy http://www.piriform.com/speccy in bi napisala katero motherboard imaš v računalniku. Bi pogledal koliko bi te stalo če bi nadgradila samo ram🙂

  47. zogca said

    Ram sem že našla, 28 evrov bi me stalo. Če je to edina težava, sem na konju. Lahko zaženem program, ampak mi je že takrat princ rekel, da lahko dam gor samo oni 512 rama, nič drugega.

    Nisem še zagnala tega clearerja, si nisem upala. Da ne bo kaj narobe.

  48. webmaher said

    Probej torej z RAMom pa kar tam naj ti ga vstavijo in sprobajo😆
    A bodo Francozom zapeli A sad adijo …😆

  49. romeno said

    Problem osnovne plošče je, da niso vsi rami kompatibilni z vsako osnovno ploščo in tudi maksimalna količina je omejena. Kateri ram pa si gledala?

  50. zogca said

    http://www.eventus.si/c/24_Pomnilniki

    Bolj spodaj so trije po 512. Enega od teh. Ne vem, kateri je zame.

    Kateri ram pa si gledala?

  51. zogca said

    Aha, Web, a sad adio.

  52. romeno said

    Ne verjamem, da lahko tvoj računalnik prebavi samo 512mb rama. Mogoče na eno režo. Sem pa siguren, da sta na osnovni plošči najmanj dve. Tako, da potem lahko imaš 1gb rama.

    Če hočeš izvedet kateri ram potrebuješ pa moraš vedet katera osnovna plošča je v računalniku.

  53. webmaher said

    Romeno saj Žogca vse to že ve, raje pomagi pet A sad adijooooooooooooooooooooo😆
    imam občutek da je nekaj počilo med polčasom v slačilnici, ker tako slabih Francozov kot so bili v drugem polčasu nisem videl že sto let:mrgreen:

  54. zogca said

    To bodo oni vedeli. Upam. Ker jaz …

    Kaj sem pa zdaj zašuštrala, da se moram vsakokrat, ko hočem kaj napisati, prijavljati na blog?

    Ne verjamem, da lahko tvoj računalnik prebavi samo 512mb rama. Mogoče na eno režo. Sem pa siguren, da sta na osnovni plošči najmanj dve. Tako, da potem lahko imaš 1gb rama.

    Če hočeš izvedet kateri ram potrebuješ pa moraš vedet katera osnovna plošča je v računalniku.

  55. zogca said

    Jutri bo vse v medijih.

    imam občutek da je nekaj počilo med polčasom v slačilnici

Leave a Reply

 
