Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kamor vodi pot!

Posted by zogca na junij 14, 2010

PRIMI ME ZA ROKO

Primi me za roko
in bova šla tja,
kamor sonce ne hodi,
kjer tema šepeta skozi tišino,
kamor nihče več ne stopi.

Primi me za roko
in bova poletela
med daljne vrhove,
kjer oblakov ni,
kamor črni vran leti.

Primi me za roko
in pojdiva
skozi temo in upanje,
nesmrtnost in ljubezen.
Kamor vodi pot.

Tamara Vasić

63 Responses to “Kamor vodi pot!”

  1. zogca said

  2. lynx said

  3. zogca said

  4. lynx said

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6288420

  5. Izbrana said

  6. zogca said

  7. Izbrana said

  8. Izbrana said

    Žogca, kje je moj Ta vlak?????

  9. Izbrana said

    Kar izgubil se je, če pa hočem še enkrat pa napiše, da ne morem!!!!????

  10. zogca said

    Očitno je končal v spamu, ga grem takoj rešit.😉

  11. Izbrana said

    Iiiii, hvala!🙂

  12. zogca said

    Evo, je že rešen. Drugače meni eden izmed najljubših slovenskih komadov. Ga pa seveda ni čez Poslednji vlak. Joj, sem solze točila na to pesem, hektolitre in hektolitre solz.

  13. lynx said

  14. Tana said

    Ko sem se peljala proti domu sem na radiu slišala eno pesmico. Sem takoj šla iskat in našla. Ne morem verjeti, da se tudi meni kdaj posreči🙂

    Tako me je raznežila, da ne morem opisati🙂

  15. webmaher said

    in kdo je ta Srečko:mrgreen:

  16. zogca said

    Katanec.😉

  17. zogca said

    Meni pa se je ta pesem uprla, ko je en moj prijatelj … Je bil nesrečno zaljubljen v svojo bivšo (zveni znano, kaj) travmiral do nezavesti in eno od teh travmiral je bilo povezano s to pesmijo. Ženska je bila tako in tako nevredna ene same solze. Drugače je pesem sama po sebi fantastična.

    Tako me je raznežila, da ne morem opisati

  18. webmaher said

    Žogca bo gajžla pela ne izzivaj😆

  19. zogca said

    Kaj je gajžla?

  20. webmaher said

    Izbrano vpraš ona zihr ve😆

  21. Tana said

    Drugače je pesem sama po sebi fantastična.

    Ja res je krasna. Jaz se jo sploh ne spomnim od prej. Mogoče, da sem jo kdaj slišala, pa nisem bila pozorna. Danes pa je bil en tak trenutek, ko sem jo slišala, da ne znam povedat.

    Ta prijatelj pa verjetno sedaj ne travmira več. Ali pač🙂

  22. Tana said

    Žogca, gajžlja je BIČ🙂

  23. Tana said

    web, a Tana prav ve ?🙂

    A to bi ti Žogco z gajžljo al kako?

  24. zogca said

    Ojej, to je pa že sado mazo scena.

  25. zogca said

    Ne, je našel drugo pupo. Sicer na začetku ni bil niti pol toliko navdušen kot nad bivšo, zdaj pa jo ima tisočkrat raje.

    Ta prijatelj pa verjetno sedaj ne travmira več. Ali pač

  26. webmaher said

    Tana ne tako hudo no😆

    gajžla
    1.) Na leseni palici privezana tanka vrv, ki je služila kot pripomoček pri vodenju krav ali volov. Z njo so “vzpodbujali” živino k hitrejši hoji ali poslušnosti.

  27. lynx said

    Ko sem se peljala proti domu sem na radiu slišala eno pesmico. Sem takoj šla iskat in našla. Ne morem verjeti, da se tudi meni kdaj posreči

    Mene vedno asocira na eno blond, zelenooko…

  28. Tana said

    Mene vedno asocira na eno blond, zelenooko…

    A to verjetno na Žogco. Saj kolkor vem je ona blond in zelenooka🙂

  29. Tana said

    web, saj to je neke vrste bič.🙂

    Moja stara mama je vedno rekla: “vzemi bič v roke pa krave na pašo peli”🙂

  30. Tana said

    madonca sem res blond🙂

    pravilno glasi: “vzemi gajžjo v roke pa krave na pašo peli”🙂

  31. webmaher said

    tvoja stara mama je faca, tko kot ti, sam da ti do danes tega nisi vedela😆

  32. Lynx said

    A to verjetno na Žogco. Saj kolkor vem je ona blond in zelenooka

    Ne. Na Žogco me še ne nobena. Na Maxi me tista This Is The Life od Amy.

  33. Lynx said

  34. zogca said

    Še huje!!!

    tanka vrv, ki je služila kot pripomoček pri vodenju krav ali volov.

  35. zogca said

    Prav veš.

    Saj kolkor vem je ona blond in zelenooka

  36. zogca said

    Greh! Hitro se spomni ene.

    Na Žogco me še ne nobena.

  37. webmaher said

    Vroča čokolada za Tano :mrgreen:

  38. Lynx said

    Greh! Hitro se spomni ene.

    Ne gre tako, da se jaz spomnim pesmi za tebe, ampak mora ona mene na tebe.🙂

  39. maxi said

    Na Maxi me tista This Is The Life od Amy

    Niiceee🙂

    Amy je kar cela “moja”, trenutno sem pri tej njeni:😉

  40. zogca said

    Saj, greh, kaj bi te pa že lahko spomnilo name.

    ampak mora ona mene na tebe.

  41. zogca said

  42. Izbrana said

  43. zogca said

    Izbrana, ali vsaj ti imaš pesmico, ki te spominja name? Vsaj nekdo bi jo lahko imel in ti si my best bet v tem trenutku.

  44. Izbrana said

    Grem poiskat!😉

  45. zogca said

    Lepo prosim.

  46. Izbrana said

    Evo jo! Mogoče si presenečena, mogoče ti ni všeč…. Ampak jaz ne bom pozabila solznih kristalov v tvojih očeh na tisti “terasi”, ko si me prosila, naj za svoje dobro NEHAM…..!!!
    Evo, zdej mam pa jast solzne kristalčke! Ja, ta me spominja nate!🙂

    http://www.mojvideo.com/video-lahko-noc-piran/4e04967e10528450fd99

  47. zogca said

    Joj, a veš, da se tega ne spomnim. Razen če misliš na zadnji večer, ko sem se odpravljala domov, da bi … Misliš to? A sem takrat jokala?

  48. maxi said

    Jaz jo imam; eno ki me spomni nate :

  49. Izbrana said

    Ne, mislim tisto, po mojem dolgem telefonskem pogovoru…. Si res pozabila?

    Joj, a veš, da se tega ne spomnim. Razen če misliš na zadnji večer, ko sem se odpravljala domov, da bi … Misliš to? A sem takrat jokala?

  50. zogca said

    Ne, sem se že spomnila in zelo dobro vem, kaj misliš. Dobila sem neko drugo asocijacijo, ampak zdaj pa zelo dobro vem. Sicer jaz to v glavi povezujem s pisanjem sms, ne klicem, ampak vem pa, o čem je stvar. Je pa tisto takrat prišlo iz dna duše.

    Ne, mislim tisto, po mojem dolgem telefonskem pogovoru…. Si res pozabila?

  51. zogca said

    Maxič moj, enega velikega lupčka zate!!!!!!

    Jaz jo imam; eno ki me spomni nate

  52. zogca said

  53. zogca said

    In pesmica, ki mene spominja na Maxi. Zaradi enega pogovora zelooooo dolgo nazaj.

  54. maxi said

    Maxič moj, enega velikega lupčka zate!!!!!!

    😳

    In pesmica, ki mene spominja na Maxi. Zaradi enega pogovora zelooooo dolgo nazaj.

    Aha…se spomnim. Ta pesem me je na svoj naćin zaznamova.

  55. zogca said

    Zakaj pa žalosten smajli na velikega lupčka?

  56. maxi said

    A žalosten je??….Ma ni žalosten, kaj ni to ta ki zardeva?!

  57. zogca said

    Aaaaaa … Imaš prav. Bi si želela manj dvoumne smajlije, ampak je, kar je.

    Potem si zardela, ko si dobila lupčka? To pa lahko. Ker je bil fejst cmok.

  58. maxi said

    Potem si zardela, ko si dobila lupčka?

    Seveda!😉

  59. zogca said

    Pošiljam še enega, da boš res rdečelična. Menda je moškim to všeč.😉

  60. maxi said

    😳😳

    Ps: Čeprav sicer ne maram bit rdečelična:mrgreen:

  61. zogca said

    Zdrava kmečka deklina in to. Je pa res, da je danes bolj kot to moderno biti solarijsko zapečen.

  62. maxi said

    Je pa res, da je danes bolj kot to moderno biti solarijsko zapečen.

    Ne maram biti niti to. Jaz sem za svetlo kožo…modra kri in to…😀😀

  63. zogca said

    Moja pupa si.😉 Jaz sem tako svetla, da sem modra.

Leave a Reply

 
