Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Dan D številka ena! aka Slovenija proti Alžiriji!

Posted by zogca na junij 13, 2010

Zdaj gre pa zares. Zelo zares. Že sinočnja tekma med Anglijo in ZDA nas je uro in pol držala na trnih, danes pa bomo … Mah, na žebljih bomo. Vsaj jaz bom prekleto živčna. Ker sem živčna že v tem trenutku, ko je do tekme še celih trinajst ur. Če zmagamo, bogdaj, bo zahvaljujoč velikodušnosti angleškega vratarja prvi v skupini.

Kot vidite po fotografijah, je nogometna vročica pri meni doma na vrhuncu in ni bilo dovolj, da sem kupila en športni dnevnik, morala sem imeti dva. Da mi ja ne bi kaj ušlo. Naj jutri kaj uide golmanu naših nasprotnikov … Joj, kakšno veselje.

Brez zamere, tale objava ni ničemur podobna. Tako zelo “sem padla noter”, da nisem sposobna ničesar drugega kot čakanja na tekmo. Razmišljam celo o tem, da bi se zjutraj odpravila k maši. Eh, saj smo tako dobri, da ne potrebujemo božje pomoči, mar ne? Dajmo, naši!

135 Responses to “Dan D številka ena! aka Slovenija proti Alžiriji!”

  1. Lynx said

    Dobro jutro:

  2. zogca said

    Ni prava himna, je pa moja najljubša nogometna himna. Začne se pri 1.10 minute.

  3. zogca said

    Če znate angleško, si preberite te žalitve. Ne žalitve, dobesedno raztrgavanje.

    http://tinyurl.com/32rwy6t

    Sem skrajšala povezavo, drugače gre za povezavo na The News of the World.

  4. Izbrana said

    Šibam na “prizorišče”!
    Držite pesti! Se beremo pol!🙂

  5. zogca said

    Se beremo, Izbrana! Navijajte sto na uro. In en pozdrav za mojega malega nogometnega frenda.

  6. Tana said

    Hej, hej, hoj… dobro jutro vsem🙂

  7. Že od prvega dne, ko se je začelo zares (torej od petka), v meni narašča napetost, ampak danes pa bo najbrž dosegla vrhunec. Celo noč nisem spal skoraj nič, ko bo na stadionu v Polokwaneju zaigrala naša sveta Zdravljica pa bolje da me nihče ne tika, ker bom sposoben čisto vsega. Roko na srce, oz. na sveta datuma (http://volkec.blog.siol.net/2006/01/16/iz-zadnje-stevilke-fhm-ja/) IN GREMO SLOVENIJAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

  8. Tana said

    Eh, saj smo tako dobri, da ne potrebujemo božje pomoči, mar ne?

    Kaj dobri, najboljši smo, pa kakršenkoli bo že rezultat. Važno je, da smo sploh tam🙂

    Joj, joj, jaz sem čisto notri. Prva stava je že padla. Jaz pravim 2 : 1 za naše🙂

    p.s.
    web, pijača se že hladi, sladoled v zmrzovalniku, smetano pa bom stepla malo preden ti bom ponudila. Tako da bo ja čisto sveže🙂

  9. zogca said

    Jaz pa šibam na hitro po sladkarije.

    pijača se že hladi, sladoled v zmrzovalniku

  10. zogca said

    Ubožec ti.😉

    Celo noč nisem spal skoraj nič

  11. Jaka said

    Dajmo naši!

    To je lepo prvenstvo. Jaka navija za Slovenijo Srbijo, Španijo,Brazilijo, Argentino, ter daNemčija in Anglija čimprej izpadeta.

  12. zogca said

    Žogca tudi navija za Srbijo. Da se ve.😉

    Jaka navija za Slovenijo Srbijo

  13. romeno said

  14. webmaher said

    pridna Tana, taka si mi še posebej všeč😆
    Danes pride v poštev samo zmaga in to bomo tudi dosegli, jasno ko je beli dan:mrgreen:

  15. zogca said

    Jaz sem povsem mirna, Web. To mi da misliti, da bo vse v redu. Ker če je razlog za strah, ga jaz skoraj vedno začutim.

    Dihaj, Werb, dihaj.

  16. webmaher said

    Hm, začetek ni najboljši bo pa zato konec, sam brez panike😆

  17. webmaher said

    tole je manj kot sem pričakoval, nobene prave borbenosti in Alžirci so vseskozi imeli pobudo. V drugem bo treba igrati na zmago ker neodločeno je isto kot poraz …

  18. lynx said

    Ker če je razlog za strah, ga jaz skoraj vedno začutim.

    Če tale igra ni dovolj dober razlog za strah, kaj bodo z nami počeli šele Angleži.

  19. zogca said

    Jup, lynx, ampak jaz si nisem mogla misliti, da se bodo šli tako invalidno igranje. Srčno upam, da bo zdaj, ko pridejo iz slačilnice, bolje. Ker tole je milo rečeno nič. Žoge do napadalcev ne pridejo. Kako bi, ko pa se izgubljajo med najbolj simpl podajami? Ideje pa tako in tako ni.

  20. webmaher said

    bom milo rečeno rekel, da je to italijanska taktika iz leta 1982, ko so se prešvercali brez zmage naprej in na koncu postali svetovni prvaki:mrgreen:

  21. lynx said

    Jaz predvsem mislim, da imate “optimisti” spet enkrat več nerealna pričakovanja. Naš nogomet je tam kamor sodi, za kakšen presežek pa bo potrebno imeti veliko sreče.

  22. lynx said

    bom milo rečeno rekel, da je to italijanska taktika iz leta 1982, ko so se prešvercali brez zmage naprej in na koncu postali svetovni prvaki

    Super taktika, če bi se obnesla 🙂 . Sicer pa mi je pomembnejša sama igra kot rezultat.

  23. webmaher said

    @Lynx dokler so šanse bom navijal, prva tekma je le prva tekma a če se ne bodo borili potem jih bodo tudi slišali😆

  24. lynx said

    Jaz navijam tudi, ko šans ni več. Uvrstitev na SP je že sama po sebi uspeh, zame bi bilo dovolj, če bi pokazali všečno igro. S tako, kot je bil ta prvi polčas, bomo od Angležev in Američanov kasirali po tri gole.

  25. webmaher said

    iz niččččččččččččččččč Koreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen 1:0

  26. webmaher said

    igralca več imamo bomo pa ja zdaj zdržaliiiiiiiiiiiii, Tana eno kavicooo bi prosil pa mal sladoleda ko bo konc:mrgreen:

  27. A65 said

    Sem morala takoj semle pogledat: če kje, se bo tukaj primerno veselilo. :)YES!

  28. Andrej34 said

    webmaher said
    eno kavicooo bi prosil

    ❓❓❓❓❓ kavica ❓❓❓❓

    Gajbo laškega❗:mrgreen:

  29. webmaher said

    Nezaslužena zmaga ampak tako to je, zdej pa upejmo še na zasluženo zmago proti Merikancem in potem smo med 16😆

  30. webmaher said

    @Andrej34, gajba pade samo in le če gremo med 16 ali pa če ne zgubimo ne z ZDA ne Anglijo pa potem karkoli to prinese:mrgreen:

  31. romeno said

    Uf več sreče kot pameti🙂 Ampak zmaga je pa le zmaga🙂

  32. zogca said

    Lej, vsemu nakljub sem jaz – big time čarovnica – napovedala zmago proti Rusiji, pa mi nihče od vas tukaj ni verjel. In tudi zdaj sem napisala, da sem mirna in evo, sem bila z razlogom. Čeprav je bil prvi polčas res porazen.

    Jaz predvsem mislim, da imate “optimisti” spet enkrat več nerealna pričakovanja.

  33. zogca said

    Baš nas briga, kakšna!!!

    Ampak zmaga je pa le zmaga

  34. Andrej34 said

    gajba pade samo in le če gremo med 16

    Če gre slovenija med 16, bodo padale gajbeeee:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  35. webmaher said

    Juan Vasle je reku da ma Maradona vedno srečo, jaz pa pravim, da toliko, kot so jo danes naši imeli jo on ne bo nikoli:mrgreen:

  36. O…moj…BOG!!! Izgubil par let življenja, ampak vredno je bilo. Mojbog, čisto vsakega trenutka živčnosti je bilo vredno

    SLOVENIJAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. zogca said

    Jaz se priporočam, če bo kdo častil gajbo kokakole.

    Če gre slovenija med 16, bodo padale gajbeeee

  38. zogca said

    O, moja boginja – to je bolj prav.😉

    O…moj…BOG!!!

  39. Andrej34 said

    zogca said
    Jaz se priporočam, če bo kdo častil gajbo kokakole.

    :mrgreen: Ni blema. Gajbo kokakole in flašo ruma (da bo primerno oplemenitena cola) za Žogco!:mrgreen:

  40. A ni Žogca pravzaprav abstinentka? Ampak glede na to kakšna navijačica je, sem prepričan, da bo danes tudi ona spila pol pira:mrgreen:

  41. webmaher said

    Zdaj pa počas za Srbe navijat Žogca😆

  42. Aja, zdaj, ko so se živci malo umirili, ne… Tisti, ki zahajatee na moj blog, veste, da je kapa moj zaščitni znak, tudi na vsaki fotki sem z njo. No in moja draga, ki očitno poseduje nadnaravne sposobnosti, zaradi česar je bila tudi ves čas tekme tako mirna, da me je še dodatno živcirala s tem, me v nekem trenutku vpraša ali bi za Slovenijo hodil teden dni naokoli brez kape. In sem si rekel, klinc še moje simpatije do Nove “all blacks” Zelendije, katerih kapo nosim trenutno, za Slovenijo naredim tudi to. In zdaj seveda imam, teden dni bom moral hoditi okoli z občutkom da sem kot kanta brez pokrova. Ampak je bilo vredno😛

  43. lynx said

    Lej, vsemu nakljub sem jaz – big time čarovnica – napovedala zmago proti Rusiji, pa mi nihče od vas tukaj ni verjel. In tudi zdaj sem napisala, da sem mirna in evo, sem bila z razlogom. Čeprav je bil prvi polčas res porazen.

    Jaz tvojemu šestemu čutu ne zaupam več. Glede tekme pa sem vesel, ne pa navdušen.

  44. webmaher said

    zaradi mene lahko tudi preostali tekmi dobimo na tak način, čeprav upam, da bo proti ZDA povsem drugače …

  45. http://www.mojvideo.com/video-alzirija-0-1-slovenija/a6f3745f982d40a1b5de
    http://www.mojvideo.com/video-veselje-slovenskih-igralcev/b013b688106a7127908b
    http://www.mojvideo.com/video-alzirija-0-1-slovenija/e5d39ccbfa603f92c2d6
    http://www.mojvideo.com/video-priloznost-za-slovenijo-birsa/97506bf85774ef7d3308

  46. zogca said

    Ojjjjjjjjjjjjja!

    Sem se malo preveč veselila in zato je tvoj komentar čakal v moderaciji. Saj vsi naslednji komenatrji bodo šli skozi sami od sebe.

    Žurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

    Pa lep pozdrav tebi, se te spomnim s foruma.😉

    Sem morala takoj semle pogledat: če kje, se bo tukaj primerno veselilo. YES!

  47. zogca said

    A častiš?

    Ampak glede na to kakšna navijačica je, sem prepričan, da bo danes tudi ona spila pol pira

  48. zogca said

    Zakaj pa ne? Kaj sem jaz napisala zgoraj???

    Jaz tvojemu šestemu čutu ne zaupam več.

  49. zogca said

    Zaradi mene tudi!!!

    zaradi mene lahko tudi preostali tekmi dobimo na tak način

  50. @Žogca: Ma komot častim, tudi dve, ne samo polovičko, danes pa prav zares. Ala, kje se dobimo?😉

  51. zogca said

    Lahko na pol poti.

    Ala, kje se dobimo?

  52. Jaka said

    Igrali smo slabo, ampak važna je zgodovinska zmaga.

  53. zogca said

    Tako je, Jaka. In prav dol mi maha danes za dobesedno porazno igro v prvem polčasu in nekako prebavljivo v drugem.

  54. V Postojni?

  55. webmaher said

    Žogca kako to, da Srbi bolje igrajo z igralcem manj – kaj ko bi sudija še enga izkljućil, morda potem celo zadanejo😆

  56. maxi said

    YES! YES! YES!
    Lahko še zame zvrnete en beeeeeeeeeeer🙂

  57. webmaher said

    a bednik Kuzmanović igral z roko in Ganci so preko Gyana povedli …

  58. webmaher said

    Maxi na kle maš enga rogakozo😆

  59. webmaher said

    Ganci zmagali povsem zasluženo in morebitna tekma osmine finala med Slovenijo in Srbijo je sedaj pod velikim vprašanjem😆

  60. zogca said

    Eno vprašanje za fante. Je kje kakšna spletna stran, kjer bi lahko preverila, ali imam kakšen virus na računalniku? Seveda imam antivirusni program, ampak če ga ta ni ustavil, ga tudi zdaj ne bo našel. Tale moj računalnik pa vsak dan bolj zeza.

  61. zogca said

    Mah, bo treba kar v Ljubljano priti. A nisi nikoli v Ljubljani?😉

    V Postojni?

  62. zogca said

    Izjava moje mame: Če butec ne ve, kaj naj dela z roko, naj se raje prime za tisto stvar.😉

    tekma osmine finala med Slovenijo in Srbijo je sedaj pod velikim vprašanjem

  63. romeno said

    Je kje kakšna spletna stran, kjer bi lahko preverila, ali imam kakšen virus na računalniku?

    Polno jih je. Odpri internet explorer, in vprašaj google za online virus scan🙂 Bitdefender ali eset, bi ga morala najti. Lahko pa poizkusiš še z Housecallom ali Nortonom.🙂

    p.s. Ne pozabit na palačinke🙂

  64. zogca said

    Zakaj pa Explorer? Jaz uporabljam Opero. Imam tudi IE. Moram z IE?

    Palačinke bom pekla nocoj. Zakaj?

  65. romeno said

    Ti programi so narejeni za IE. Lahko probaš z Opero, ampak ne verjamem da bo delalo.

    Včasih čas za računalnikom zelo hitro mine😆

  66. webmaher said

    Mamici čisto desetko, tvoj PC pa bo delal sedaj vsak dan bolje, razen če ne kuriš:mrgreen:

  67. Andrej34 said

    zogca said

    Eno vprašanje za fante. Je kje kakšna spletna stran, kjer bi lahko preverila, ali imam kakšen virus na računalniku? Seveda imam antivirusni program, ampak če ga ta ni ustavil, ga tudi zdaj ne bo našel. Tale moj računalnik pa vsak dan bolj zeza.

    Če imaš protivirusni program, ga uporabi in zaženi v “varnem načinu” Safe mode.

    Ko zaženeš računalnik, malo pritiskaj F8, toliko, da ti bo izpisal spisek možnih zagonov in izberi Safe mode.
    Počakaš kakšno minuto ali dve in boš tam.
    Grafika in vse ostalo je malo hecno.

    Zaženi protivirusni program in preišči celoten računalnik.

    Čiščenje diska in defragmentacijo diska pa je tudi občasno dobro narediti.
    Upam da to znaš narediti.

    Priporočam tudi branje MON – računalniški fourm. Vse je že napisano, tako da uporabi funkcijo iskanja … s tem se ogromno naučiš.

  68. zogca said

    Našel je kakor en fajl in to od enega starega antivirus programa, reč stara več let. Drugega ne. Mah, lahko je kriv ram, čeprav … Lahko grafična kartica. Vsekakor zadeva dobro dela, ko jo zaženem. Ko pa imam malo dlje prižgan računalnik, ko imam odprto toliko in toliko programov, začne štekati. Pa prej ni, na isto število programov ni.

    Če imaš protivirusni program, ga uporabi in zaženi v “varnem načinu” Safe mode.

  69. Andrej34 said

    Pa prej ni, na isto število programov ni.

    Kdaj prej?
    Si vmes nalagala kakšne nove programe itd.
    Ker zelo enostavno je, da če si v tem času kaj “kvačakla” z računalnikom, da si prenastaviš datum računalnika na datum pred tem.

    To je isti postopek, kot ko greš v varni zagon, samo izbereš drugo možnost in ti punudi datume za “restavracijo računalnika” na določeni datum. In izbereš datum, ko ti je računalnik še v redu delal.

    Je vroče. Kako kaj hlajenje računalnika. Kdaj si ga nazadnje sčistila od znotraj? Zelo pazljivo posesaj notranjost računalnika. Pred tem računalnik čisto izklopi … potegni vtikač iz vtičnice.

  70. zogca said

    Srbi se že nervirajo!

    Ljudi, bolje se posvetite američkom fudbalu, kriketu, karlingu… ostavite fudbal nije to za vas. I što pre se vratite, nemojte više da nas brukate! Što je dosta, dosta je.
    (Iznervirani, 13. jun 2010 20:27)

  71. zogca said

    Hmmmm …

    Jaz ga nisem nikoli ščistila. Zadnjikrat ga je odpiral princ, to pa je že leto in pol nazaj. Jaz sem popoln antitalent.

    Je vroče. Kako kaj hlajenje računalnika. Kdaj si ga nazadnje sčistila od znotraj?

  72. webmaher said

    Nemci gladko do zmage, še sudija jim je nepotrebno pomagal z rdečim kartunom … Srbov jaz še ne bi odpisal … lahko premagajo Nmece in zna se zgoditi da bodo trije imeli dve zmagi … sicer pa po videnem bodo zgleda Nemci prvi v svoji skupini in 99,99% naši nasprotniki v osmini finala, kjer jih bomo seveda premagal … saj veste, zgodovina se ponavlja:mrgreen:
    Žogcinemu PCju lahko pomaga samo manj zahtevna Žogca, ki kljub visokim temperaturam nima nobene milosti do njega:mrgreen:

  73. zogca said

    Mah ne, nisem. Zdi se mi, da se to dogaja zadnja dva tedna. Mogoče se je že prej rahlo, ampak … Nič nisem novega nalagala, edino antivirus program sem morala na novo dati gor. Ker ga moram vsako leto. Gre pa za isti program – avast. Drugega nisem nič počela.

    Mi je pa enkrat par dni nazaj spodal javilo – you have low working Windows memory. Zato me je zaskrbelo, da gre za ram.

    Kdaj prej?
    Si vmes nalagala kakšne nove programe itd.
    Ker zelo enostavno je, da če si v tem času kaj “kvačakla” z računalnikom, da si prenastaviš datum računalnika na datum pred tem.

  74. webmaher said

    Kar se tiče čiščenja na sesalec daš un nastavek za pajčevine in posesaš ves prah😆

  75. webmaher said

    Premalo RAMa maš itak, zdej se ti je pa verjetn nabral za en koš nepotrebnih začasnih datotek pa ti je zmanjkal še hard diska za virtualni spomin pa vroćina in leta neusmiljenega mučenja s strani lastnice in to je to😆

  76. webmaher said

    Tana in Izbrana, kad jih najviše trebaš, njih nema😆
    Evo za nami je osmina prvenstva, ki je zahvaljujoč današnji naši zmagi najboljše doslej:mrgreen:

  77. romeno said

    A znaš uporabljat Task manager? Bi pogledala kateri program požre največ rama. Morda je med njimi kakšen, ki ga ne potrebuješ. Lahko pa naložiš kakšen program, ki ti meri temperaturo. Npr. speedfan🙂

  78. romeno said

    Glede na to, da v petih letih nisi niti enkrat formatirala sistemskega diska in na novo naložila windowsov me ne preseneča, da dela računalnik vedno počasneje. Moj brat je tudi razmišljal o novem računalniku, a si je po frišni inštalaciji premislil🙂

  79. zogca said

    Kaj pomeni frišni inštalaciji?

    Glede na to, da v petih letih nisi niti enkrat formatirala sistemskega diska in na novo naložila windowsov me ne preseneča, da dela računalnik vedno počasneje. Moj brat je tudi razmišljal o novem računalniku, a si je po frišni inštalaciji premislil

  80. zogca said

    Oja, znam. Večkrat tudi pogledam. In imam CPU 100 %. Ne zdaj, zdaj ne, im,am samo Opero odprto, zdaj je CPU 8 %. Je pa spisek zadev doooolg, ki so kakor odprte, čeprav imam odprt samo en program. Pa ne vem, kaj se sme brisati. Koliko se mi pojavi nek svchost.exe, parkrat je napisan, ne vem, kaj je.

    Speefan sem včeraj ravno ruknila z računalnika, ko sem brisala programe v neki želji, da je stvari na računalniku vedno manj.

    A znaš uporabljat Task manager? Bi pogledala kateri program požre največ rama. Morda je med njimi kakšen, ki ga ne potrebuješ. Lahko pa naložiš kakšen program, ki ti meri temperaturo. Npr. speedfan

  81. zogca said

    Hard diska je preverjetno dovolj.

    Kaj lahko naredim, da bo virtualnega spomina dovolj oziroma da ga ne bo zmanjkovalo?

    Premalo RAMa maš itak, zdej se ti je pa verjetn nabral za en koš nepotrebnih začasnih datotek pa ti je zmanjkal še hard diska za virtualni spomin pa vroćina in leta neusmiljenega mučenja s strani lastnice in to je to

  82. romeno said

    Kaj pomeni frišni inštalaciji?

    Da formatiraš disk in na novo naložiš windowse.

    Za vsak proces, ki se dogaja v računalniku pa je najbolje vprašati google. Najbolj te zanimajo tisti, ki požrejo največ spomina. Verjetno veš, da če klikneš na memory ti jih razvrsti po požrešnosti🙂

  83. webmaher said

    ajd dost o tem, nov PC pa konc … namest enih unih čeveljčkov dobiš že hudo spodoben PC še posebno če se ne misliš odreči monitorju:mrgreen:

  84. Andrej34 said

    namest enih unih čeveljčkov dobiš že hudo spodoben PC

    Ali še ceneje … kupiš novo RAM ploščico, jo vtakneš v luknjo v računalniku, pa je mir

  85. webmaher said

    Z RAMom znajo biti probljemi, ker tako starega težko dobiš pa še nekompatibilen je lahko pol pa maš jajca😆
    A Tana i Izbrana sta se ga pa natankali i o njima ni glasa još:mrgreen:

  86. Izbrana said

    Pogrešaš?😳
    Mene je včeraj bolel želodec za znort! Pa ne vem, od golaža al od živčkov?😉 Preventiva, da se ga ni dal natankat🙂 !

    A Tana i Izbrana sta se ga pa natankali i o njima ni glasa još

  87. Izbrana said

    OK, Tana bi naj stregla s sladoledom….zakaj si pa mene “najviše trebal”? 🙄

    Tana in Izbrana, kad jih najviše trebaš, njih nema

  88. webmaher said

    Da me ni strah😆

  89. Izbrana said

    ??? A misliš, da sem jaz strah za strah? Kdaj je pa to Žogca razložila?🙂

    Da me ni strah😆

  90. Izbrana said

    Kje pa je Žogca danes? Na poti na “pol poti” mogoče?😉

  91. zogca said

    Eh, kje pa. Niti za milimeter se nisem premaknila iz Ljubljane. You know me. Me s konji težko zvlečeš od tukaj.

    Kje pa je Žogca danes? Na poti na “pol poti” mogoče?

  92. zogca said

    Vem, mi je takrat davno to že princ razložil.

    Z RAMom znajo biti probljemi, ker tako starega težko dobiš pa še nekompatibilen je lahko pol pa maš jajca

  93. webmaher said

    Izbrana, dej mal pomisli no če je pa prevroče počakej še dan dva bo bolje😆
    No Nizozemska srečno do treh točk potem , ko so si Danci sami zabili nesrečni avtogol:mrgreen:

  94. zogca said

    Se ni dalo gledat te tekme. Razen med čik pavzo.

    Popoldansko in večerno pa seveda.😉

  95. webmaher said

    Meni zaenkrat še nobena ni ušla😆

  96. Izbrana said

    Web, a si ti ugankar? Kaj naj pomislim? Jebelacesta, Žogca, tale moja blond očitno deluje!😉🙂

    Izbrana, dej mal pomisli no če je pa prevroče počakej še dan dva bo bolje😆

  97. zogca said

    Jaz sem še bolj blond, ker očitno nič več ne razumem.

  98. zogca said

  99. zogca said

    Fifa se je odločila, da ne bo prepovedala nadležnih vuvuzel

    http://www.dnevnik.si/sport/nogomet/1042366849

  100. webmaher said

    Izbrana, verjamem, da se je težko prav skoncentrirati te dni ampak kot sem rekel, bo kmalu bolje😆
    Japončki so s Hondo srečno izvlekli zmago, zdej pa da vidmo makaronarje z Žogcinim golmanom na čelu😆
    Upam, da bo vsaj enkrat šel po Žogco v mrežo:mrgreen:

  101. zogca said

    A on ve, da je moj? In tudi strinja se?😉

    z Žogcinim golmanom na čelu

  102. webmaher said

    Mu bom koj SMS poslal naj ti mal pomežikne😆

  103. Izbrana said

    Ti mene mal hecaš!😉

    Izbrana, verjamem, da se je težko prav skoncentrirati te dni ampak kot sem rekel, bo kmalu bolje😆

  104. lynx said

    Upam, da bo vsaj enkrat šel po Žogco v mrežo

    Še eden, ki upa. 🙂

  105. zogca said

    Jaz ne, jaz navijam za Italijo.

  106. lynx said

    Jaz ne, jaz navijam za Italijo.

    Še en razlog več, da se strinjam z Webom. 😉

  107. webmaher said

    Jaz čisto resno brez heca, hecaš se ti ko ne prebereš vsako vrstico pol pa mene matraš z dodatnim pojasnevanjem, ki mi nekako ne gre najbolje😆
    Taljančki se švercajo kot vedno😆

  108. webmaher said

    za Žogco je vreden le Đanluka Điđi Bufon:mrgreen:

  109. Izbrana said

    Joj Web, si ti trd oreh!🙂 A zdej moram pa vse še enkrat prebrat? Veš, da sem firbčna! Še zmeraj ne vem zakaj si mene včeraj rabil in kaj “strah”! Dej no, razloži! Prosim!:oops:

    Jaz čisto resno brez heca, hecaš se ti ko ne prebereš vsako vrstico pol pa mene matraš z dodatnim pojasnevanjem, ki mi nekako ne gre najbolje

  110. webmaher said

    ĐiĐi je že moral po Žogco v mrežo, neprecenljivo:mrgreen:

  111. lynx said

    Upam, da bo vsaj enkrat šel po Žogco v mrežo

    Enkrat je šel. Kaj praviš na moj šesti čut, Žogca? 😉

  112. webmaher said

    Izbrana trda lupina mehko srce:mrgreen:

  113. Izbrana said

    Kaj pomaga mehko srce, če pa še lupine ne morem stret!?:roll: 😦 😛

    Izbrana trda lupina mehko srce

  114. zogca said

    Dober je!!!!!

    Kaj praviš na moj šesti čut, Žogca?

  115. zogca said

    Seksi, seksi, seksi.

    Ampak ni edini!

    za Žogco je vreden le Đanluka Điđi Bufon

  116. webmaher said

    ajej golman od Pragvaja pa je romar in makaronarji so izenačili😡

  117. webmaher said

    Makaronarji srečno remizirali, čeprav so bili v drugem polčasu boljši😆

  118. webmaher said

    Žogca kaj si pa Điđiju naredila a si ga izkoristila da ga v drugem ni blo na vratih:mrgreen:

  119. zogca said

    Poškodovan je!!! Ampak jaz nimam nič pri tem, res ne.

  120. Tana said

    A Tana i Izbrana sta se ga pa natankali i o njima ni glasa još:mrgreen:

    web, dajem glas od sebe🙂🙂🙂

    A sem že dobila rdeči karton? Joj, joj, prejoj… nisem jaz resna. Mislim to, kar se fuzbala tiče🙂

  121. webmaher said

    Do petka se zberi, da nama boš z Žogco stregla a la karte:mrgreen:
    Će še v petek zamoćiš bo hudo, še posebno če na igrišću ne bo po naših željah😆

  122. Tana said

    Obljubim, da se bom vzela v roke in se skušala zbrati🙂 A v petek so zopet naši ane? Sem prepričana, da bo tudi drugič po naših željah🙂

  123. webmaher said

    No tako se govori Tana, spet si na pravi poti😆

  124. Tana said

    Ja z božjo pomočjo in tvojim vodstvom mi je ponovno uspelo najti pravo pot🙂 Uf, kako sem vesela🙂

  125. zogca said

    Tako je. Ogled tekme – obvezen.

    A v petek so zopet naši ane?

  126. webmaher said

    Drugače bo Žogca spisek naredila in gajžla bo pela😆

  127. zogca said

    Američani se posmehujejo igri Slovencev: Bradley pričakuje partijo šaha

    http://www.dnevnik.si/sport/nogomet/1042366924

  128. webmaher said

    Zgleda da bodo tudi Slovaki oz. Slovensko danes zmagali in nabutali Zelandce z 1:0 … še dobre tri minute:mrgreen:
    Kar se Merikancev tiče bi blo dobr da jih res nabutamo, bo pa težka, ker so psihično in fizično na precej višem nivoju od naših … v glavnem naši morajo igrati z glavo kar vsekakor bolje obvladajo:mrgreen:

  129. webmaher said

    ajej Slovensko romarji dobijo gol v zadnjih sekundah podaljška, bognedaj da se kaj takega našim zgodi, explodiram😆
    upam, da jih Paragvajci nalomijo čeprav bodo to verjetno storili Špagetarji 100%:mrgreen:

  130. zogca said

    Bergant: Kako tekma ne bi bila lepa, če sta igrala Ronaldo in Drogba, takšna lepotca?

    Ha ha ha!

  131. webmaher said

    Lepotca z lepotno napako in 0 od O😆
    Kristijanček je pa sploh angleško govorno v reklami tako bogi, da ni čudno da ga je sir Alex zjagal:mrgreen:

  132. zogca said

    Meni je Drogba lepši od Ronalda, sam tok.

  133. webmaher said

    Španci usranci – neki jebiveter Švicarji jih taktično zmeljejo, bravo Otto😆
    še sreča da nism kaj stavil, ker bi izgubil … zgleda da se Španci vračajo na stara pota … zdej se manjka da jih še Čileanci zmeljejo in bo fešta:mrgreen:
    Tako prvi krog je končan, zvečer pa se začne že drugi … največ so do sedaj pokazali seveda Nemci, kar pa še nič ne pomeni …

  134. zogca said

    Dejmo se gor preselit s komentarji, pod zadnjo objavo. Tukaj verjetno še redko kdo bere.

    Jaz ne maram Špancev, vedno navijam proti, tako da sem zdaj hepi.

  135. lynx said

    Jaz ne maram Špancev, vedno navijam proti, tako da sem zdaj hepi.

    Kako sva si različna. 🙂
    Če bi že moral navijati, bi za njih ali Nizozemce.

Leave a Reply

 
