Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Joj, kako dobro sem jedla!

Posted by zogca na junij 12, 2010

Gotovo ste opazili, da zadnje čase z Jovanko malo štrajkava in na blogu ni novih receptov. Brez skrbi, spet bodo. Če ne prej, gotovo jeseni. Kar pa ne pomeni, da vas ne smem dražiti s slastnimi dobrotami, kajne? Včeraj sem tako dobro jedla, da si preprosto nisem mogla pomagati, da ne bi …

Moja svinjska pečenka s praženim krompirjem.

In še plošča. Ta seveda ni bila moja, sem pa, priznam, z nje nekaj malega tudi sunila.

V Kmečkem hramu sem bila včeraj prvič in kot vidite, so me navdušili. Priporočam.

52 Responses to “Joj, kako dobro sem jedla!”

  1. webmaher said

    lepo si jim reklamo naredila, naslednjič maš gratis😆

  2. zogca said

    Ni bil moj namen delati reklamo, ampak če sem že nalepila jedi gor, sem pa še napisala, kje sem jedla. Ker vedno napišem.

  3. Tana said

    Moja svinjska pečenka s praženim krompirjem.

    Zgleda zelo slastno, pa tudi redilno🙂

  4. zogca said

    Mah, če bi to bil moj edini greh, bi bila Heidi Klum.🙂

  5. zogca said

    Od jutri sem na mesni dieti. Izbrana zelo dobro ve, kako je to pri meni videti. Malo sem žalostna zaradi odsotnosti kokakole, švepsa in drugih pijač, brez katerih mi živeti ni, ampak okej, se bo preživelo do počitnic. Nujno moram imeti lepe fotke s potovanja in to je edini način.

  6. Izbrana said

    Jaz bi tud! Nujno!!!! Kaj, če bi ti en dan prej napisala jedilnik??? 😳

  7. zogca said

    Ne gre tukaj za jedilnik. Tukaj gre za to, česa se ne sme jesti. Se spomniš, na kakšen način sem jedla, ko sva bili skupaj v toplicah? Drugače pa lahko spišem kaj na to temo, ampak bistvu vsega je, da morajo iz prehrane leteti prav vsi OH. Oziroma si jih potem po dveh tednih lahko nekaj privoščiš, ampak omejeno. Trenutno se bašem z češnjami in jagodami, da jih pojem, ker od jutri jih ne bom smela jesti, da mi ne propadejo.

  8. webmaher said

    vidve hujšate jaz pa vama lahko pridem medtem spraznit višek, da ne bo kaj preteklo pa še merkam vaju lohka, da bo rezultat čimprejšnji in trajnostne narave:mrgreen:

  9. lynx said

    Trenutno se bašem z češnjami in jagodami, da jih pojem, ker od jutri jih ne bom smela jesti, da mi ne propadejo.

    Meni se zdi dieta, ki prepoveduje sadje neumna.

  10. zogca said

    Neumna je lahko, ampak deluje. In ima vso logiko tega sveta.

    Meni se zdi dieta, ki prepoveduje sadje neumna.

  11. zogca said

    Po moje boš pri Izbrani naletel na veliko polnejši hladilnik. Z mojim hladilnikom ne boš prav dolgo preživel.

    vidve hujšate jaz pa vama lahko pridem medtem spraznit višek

  12. lynx said

    Neumna je lahko, ampak deluje. In ima vso logiko tega sveta.

    Še bolj deluje tista brez mesa. In ima vso logiko tega vesolja. 😉

  13. zogca said

    Ne, je nima. Dokler je sladkor v krvi, telo ne bo raztapljalo maščob. Jih ne bo, ker lahko do energije pride na veliko lažji način. To je čista kemija.

  14. Izbrana said

    Ma jaz to vse vem! ampak bi mi bilo lažje, če bi mi nekdo napisal ali rekel – jutri pojej to in to…. Se mi ne bi bilo nič treba ukvarjat kaj lahko in kaj ne! Ma ja, potrebujem crklanje očitno na vseh področjih, tudi pri razmišljanju in pripravljanju hrane!😉

    Ne gre tukaj za jedilnik. Tukaj gre za to, česa se ne sme jesti. Se spomniš, na kakšen način sem jedla, ko sva bili skupaj v toplicah?

  15. Izbrana said

    Sprejmem, če je uspeh zagotovljen!!!!🙂

    vidve hujšate jaz pa vama lahko pridem medtem spraznit višek, da ne bo kaj preteklo pa še merkam vaju lohka, da bo rezultat čimprejšnji in trajnostne narave

  16. webmaher said

    Sutra i onda svaki dan u 20.30 gledajta na OBN kako to radi Seka … morda vama bo šlo lažje:mrgreen:

  17. webmaher said

    Uspeh je garantirano zagotovljen, samo dolgo časa me bosta sovražili eto ti ga na:mrgreen:

  18. zogca said

    Keč je v tem, da niti jaz ne vem. Lahko pa ti v torek zvečer napišem, kaj sem jedla v torek in ti to ješ v sredo, v sredo zvečer, kaj sem jedla v sredo in ti to ješ v četrtek. Na tak način.

    če bi mi nekdo napisal ali rekel – jutri pojej to in to…

  19. zogca said

    Nikoli!!!

    samo dolgo časa me bosta sovražili

  20. Izbrana said

    Prav!!! Pol jaz jutri še lahko pojem sadje, jea!🙂
    Piši pa na mail. Pa resno mislim, če si ti za!

    Keč je v tem, da niti jaz ne vem. Lahko pa ti v torek zvečer napišem, kaj sem jedla v torek in ti to ješ v sredo, v sredo zvečer, kaj sem jedla v sredo in ti to ješ v četrtek. Na tak način.

  21. lynx said

    Ne, je nima. Dokler je sladkor v krvi, telo ne bo raztapljalo maščob. Jih ne bo, ker lahko do energije pride na veliko lažji način. To je čista kemija.

    Tvoja logika morda deluje, če želiš shujšati. Če želiš zdravo shujšati, pa deluje moja. Sicer je tista dieta ob kateri piješ samo vodo definitivno najučinkovitejša.

  22. webmaher said

    še slikce pred in potem gor obesita:mrgreen:

  23. zogca said

    Ni res, z mesno dieto shujšaš več, kot če bi pil samo vodo. Dokazano. Pij samo vodo in tako zelo boš upočasnil metabolizem, da …

    Tvoja logika morda deluje, če želiš shujšati. Če želiš zdravo shujšati, pa deluje moja. Sicer je tista dieta ob kateri piješ samo vodo definitivno najučinkovitejša.

  24. Izbrana said

    Spet te ne razumem!😯
    Ampak, če Žogca pravi – Nikoli!!!!, pol to najbrž tud zame drži!

    samo dolgo časa me bosta sovražili eto ti ga na

  25. zogca said

    Velja.

    In sem za!!!

    Dobiš vsak dan ali na mejl ali prek sms-a.

    Prav!!! Pol jaz jutri še lahko pojem sadje, jea!
    Piši pa na mail. Pa resno mislim, če si ti za!

  26. zogca said

    A lahko v kopalkah?😉

    še slikce pred in potem gor obesita

  27. zogca said

    Da ga ne bova nikoli sovražili. Zakaj bi sovražili tako fejst fanta?

    Ampak, če Žogca pravi – Nikoli!!!!, pol to najbrž tud zame drži!

  28. Izbrana said

    A ti veš, da je fejst????????😉
    Zakaj pa mene nisi že prej na to opozorila?🙂

    Sovražim pa jaz nikogar ne, res ne! Ti veš….

    Da ga ne bova nikoli sovražili. Zakaj bi sovražili tako fejst fanta?

  29. Izbrana said

    Komaj čakam! Res! To sem rabila, crklanje….🙂
    Pa daj povej, se vidiva konec tedna? Tudi to komaj čakam!

    Velja.

    In sem za!!!

    Dobiš vsak dan ali na mejl ali prek sms-a.

  30. Izbrana said

    Al pa v korzetku? Moj je že predolgo v predalu!😉

    A lahko v kopalkah?😉

  31. zogca said

    Nimam korzetka? Mi ga kdo kupi?

  32. zogca said

    Oja, se vidiva, samo jaz trapa sem narobe preračunala te konce tedna. Zadeva je 25, 26 in 27, torej gre za naslednji konec tedna.

    a daj povej, se vidiva konec tedna? Tudi to komaj čakam!

  33. Izbrana said

    Jih imam več!😉
    Ti lahko kakšnega posodim!🙂

    Nimam korzetka? Mi ga kdo kupi?

  34. Izbrana said

    Ne no!😦 Takrat pa ne vem, če bom doma!!??

    Oja, se vidiva, samo jaz trapa sem narobe preračunala te konce tedna. Zadeva je 25, 26 in 27, torej gre za naslednji konec tedna.

  35. webmaher said

    Ne komplicirajta, kakor vama paše😆
    Policija trenira strogoću

  36. zogca said

    Ojej! Bom pa potem prišla prav posebej samo k tebi, ali velja?

    Greš v toplice?

    Ne no! Takrat pa ne vem, če bom doma!!??

  37. zogca said

    Najprej moram koga vprašati, ali me želi videti v korzetku. Ni dobro strašiti ljudil.

    Ti lahko kakšnega posodim!

  38. lynx said

    Pij samo vodo in tako zelo boš upočasnil metabolizem, da …

    …boš podoben taboriščniku.

  39. zogca said

    Ne, ni res. Zgodi se to, da hujšaš vedno manj, ker se telo vrže na stradanje mode. To pa ni nekaj, kar bi si človek, ki hujša, želel.

  40. lynx said

    Z odpovedovanjem sadju narediš več škode kot koristi. Nihče ni debel zaradi jagod in češenj, niti banan. Problem so cvrtje in tortice. In premalo gibanja.

  41. webmaher said

    dejta vsak svojo bukvo hujšanja napisat pa bosta še zaslužila ornk😆

  42. zogca said

    Mah, dvomim, da se da na to temo napisati še kaj novega. Čeprav ne dvomim, da se da zaslužiti, ker vse, kar je o hujšanju, gre za med.

  43. Tana said

    Jaz pa sem se odločila. Ne bom delala nobene diete. Malo bom sicer gledala pri hrani, da čisto vsega pa res ne pojem, sem pa začela s telovadbo🙂

  44. webmaher said

    Tana ti telovadi jaz ti pa ves višek pojem in problem rešen😆

  45. Tana said

    web, dogovorjeno lahko vse poješ. Samo saj veš, da jaz bolj švoh kuham🙂 Tako, da na lastno odgovornost🙂

  46. zogca said

    Jaz tudi!

    sem pa začela s telovadbo

  47. webmaher said

    Jaz bi tut telovadu-za začetek bi sklece delal nad Tano in Žogco:mrgreen:

  48. Tana said

    Jaz tudi!

    Bravo za naju🙂 Saj telovadba je čisto krasna zadeva in koristna. Samo začet je treba in potem vse steče. In ko so vidni še učinki ni da ni.

    Kaj pa včeraj zvečer si pekla palačinke? So bile dobre?

  49. Tana said

    web to bi ti nad obema naenkrat, ali nad vsako posebej🙂

  50. Lynx said

    Malo bom sicer gledala pri hrani, da čisto vsega pa res ne pojem, sem pa začela s telovadbo

    Na glavno si pozabila. 🙂

  51. webmaher said

    ker ima Žogca kakopak že nekaj dni osebnoga kuvara bi seveda samo nad tabo pa še to ne vem če ti nimaš enga Srečka na obisku:mrgreen:

  52. zogca said

    Žogca tudi več nima Srečka na obisku. Si bo sama pripravljala dietno hrano.

Leave a Reply

 
