Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ko veš, da si revež!

Posted by zogca na junij 11, 2010

Poznate naslednji občutek? Stopiš v trgovino, takoj tvoje ime pokličejo prečudoviti čevlji, ki jih preprosto moraš imeti, pogledaš listek s ceno, na njem vidiš številko, ki se suče tam okoli sto evrov (z nekaj sreče so manj in ne več kot sto), nakar se začne tisti bi ali ne bi. Zadnje čase sem, priznam bolj pri ne bi kot pri bi. Če se ustaviš pri bi, te pa potem še kakšen dan ali dva peče vest, da toliko zapravljaš. Toliko?

Zgornji čevlji stanejo 749 dolarjev. Prav milostno so jih zdaj znižali na 536 dolarjev. Nič ne rečem, fletni so.

Še eno znižanje. Iz 899 na 716 dolarjev. Če se jaz kaj vprašam, so veliko manj fletni od prvih. Mah, povsem iskrena bom. Tudi za 30 dolarjev jih ne bi marala nositi.

Prej 879 dolarjev, zdaj na znižanju 700. Podplat in teh nekaj trakcev stane eno malo premoženje. Aha, ta stavek o podplatu in nekaj trakcih sem včeraj slišala v eni izmed ljubljanskih trgovin s čevlji in to mi je dalo navdih za pisanje te objave.

Ne, seveda niso vsi čevlji na znižanju. Te stanejo pičlih 495 dolarjev in jim zategadelj ni bilo potrebno spustiti cene. Vam pustim povezavo do spletne trgovine, v kateri jih lahko kupite? Izvolite!

155 Responses to “Ko veš, da si revež!”

  1. romeno said

    Nisi edina🙂 Tudi g. Pahor je revež

    http://24ur.com/novice/slovenija/pahor-zeli-studente-narediti-za-zaveznike.html

  2. zogca said

    Se on malo dela norca iz nas? Naj doda, koliko stanejo njegove srajce, obleke, plašči. Vsaka stvar ima svojo mero in on revež ni. Saj jaz tudi nisem, čeprav sem vsak dan bolj revna.

  3. webmaher said

    Začeloooooooooo se je😆
    Ja kaj jamraš no Žogca, sam ne mi rečt da so ti plačo znižali🙄

  4. zogca said

    Znižali mi je niso, mi je pa zato že več kot štiri leta niso povišali, stroški pa so vsak dan višji.

    Jup, začelo se je. Žogca je že doma in teve je seveda prižgan. Tipkam na slepo, ker buljim v ekran.🙂

  5. zogca said

    Zelo uporabna reč.

    http://www.marca.com/deporte/futbol/mundial/sudafrica-2010/calendario-english.html

  6. Izbrana said

    Padel prvi gol!🙂

    No, sam tolk, da ne boste mislili, da Izbrana ne spremlja……🙄
    😉

  7. Izbrana said

    Čeveljčke sem pogledala tudi link. No, tiste, ki so na pogled za moj okus sploh kaj vredne, si itak že ti “ven potegnila”. Tko da…. glede te ponudbe…. tudi, če sem revna!

    Glede Pahorja….. Zadnjič je izjavil, da pri nas nihče ne zasluži tako malo, da ne bi mogel preživeti sebe in še enega zraven….. Danes tole! Ne vem no…. Hvalabogu, zaslužim toliko, da zdajle lahko malega princa peljem na sladoled!
    🙂

  8. webmaher said

    Srećo majo afričan, kaj češ tko to je🙂

  9. zogca said

    Vsaka čast za Izbrano. Tebi pa tega res ne bi pripisala.

    No, sam tolk, da ne boste mislili, da Izbrana ne spremlja……

  10. webmaher said

    1:1 no lepo🙂

  11. zogca said

    1-1!

  12. zogca said

    Blagor mu. Mene se tudi je sladoled.

    da zdajle lahko malega princa peljem na sladoled!

  13. webmaher said

    tri kepce za Žogco🙂

  14. zogca said

    Jaz že dve podpišem. Ali pa en Ledotov kornet.

  15. zogca said

    Foto: Kdo je najlepši tuji nogometaš na svetovnem prvenstvu?

    http://www.rtvslo.si/sport/nogomet/fifa-sp-v-nogometu-2010/foto-kdo-je-najlepsi-tuji-nogometas-na-svetovnem-prvenstvu/232263

    Cincam med Buffonom in Lampardom. Mah, Buffon. Nekaj se mi danes zdi, da bi tudi Lampard moral biti dober v postelji. Kot da se mene to kakorkoli tiče.😉

  16. romeno said

    Gledam tekmo pa mi nič ni jasno. Zakaj Bergant vedno, ko ima Južna Afrika žogo pravi mudi se. A to pomeni, da morajo dat čim prej gol?

  17. webmaher said

    no Mehičani zakockali zmago, domačini pa bi po nikakvi igri lahko celo zmagali …

  18. zogca said

    Očitno je Bergant navijal, Romeno.

  19. romeno said

    Huda reklama🙂 in zanimiv logo youtubea🙂

  20. webmaher said

    ob pol devetih pa še Urugvaj:Francija … jaz napovedujem zmago Francije, čeprav niso več to kar so bili…

  21. webmaher said

    Tanaaaaaaaaaa mamicu ti, z Žogco sva lačna, dej kaj na mizo:mrgreen:

  22. zogca said

    O tej reklami sem poslušala par dni nazaj. Jup, je res huda.

    Huda reklama

  23. webmaher said

    Joj Tana, rumeni kartun maš že🙂
    Ajde gremo Francozi:mrgreen:

  24. zogca said

    A zanje navijamo?

    En dan, ko ne boš tako fuzbal frenzi, te bom malo zaslišala glede računalnikov. Nekaj z mojim ni v redu. Pa ne vem … Ali je starost ali … Enostavno ne dela več, kot bi moral. Kot bi mu v zadnjih dveh tednih hudo začelo primanjkovati rama. Na primer, če bi hotela zdaj pogledati eno serijo … Če bi to naredila v prvih pol ure, ko je prižgan, okej. Pozneje pa … Preprosto šteka, zatika se. Dva, tri programe odprem in … Joj, se mi ne kupuje novega.

  25. maxi said

    Poznate naslednji občutek?

    Da.

    Toliko?

    Da.

    Ps: Ampak jaz prazni denarnici navkljub, nisem revna.🙂

  26. webmaher said

    ubogi Francozi, nič od nič, Tana kje si zdej, kot te najbolj rabim😆
    ma nov ćurunalnik boš morala kupit, tako to je, zgleda da temu vročina nič ne gode😆

  27. happyone said

    a sem lahko še jaz pametna za računalnik? kaj pa ventilator dela v redu?🙂 si upam to reči, ker sem včeraj popravila pomivalni stroj, TV tud spet dela, brezžična internetna povezava je pa spet vzpostavljena. web..hočem tvoje čestitke na moje dosežke…;)

  28. webmaher said

    ena in edinstvena, Happyone, klobuk dol pred njo, klanjam se milostljiva:mrgreen:

  29. webmaher said

    za Žogco, da bo lohka zastonj ruleto igrala in bla na tekočem s fuzbalom😆

  30. webmaher said

    škratje so odnesli link, poiskusimo še enkrat😆

    za Žogco, da bo lohka zastonj ruleto igrala in bla na tekočem s fuzbalom :mrgreen:

  31. zogca said

    Ta isti link sem jaz zgoraj prilepila. Sva na isti frekvenci.

    za Žogco, da bo lohka zastonj ruleto igrala in bla na tekočem s fuzbalom

  32. zogca said

    Ej, pojma nimam. Bi to lahko vplivalo na počasnost?

    Ob sami misli na menjavo računalnika me popade groza.

    a sem lahko še jaz pametna za računalnik? kaj pa ventilator dela v redu?

  33. zogca said

    So kartice polne?😉

    Ampak jaz prazni denarnici navkljub, nisem revna.

  34. maxi said

    😉

    Ps: Trenutno je najbolj dejaven in napolnjen moj RAM🙂🙂

  35. romeno said

    Koliko prostora še imaš na disku? Kdaj si nazadnje windowse na novo naložila?🙂

  36. zogca said

    Windowsov nisem nikoli na novo naložila. Prostora sem imela na C in F disku še veliko, na G malo manj (z G sem spuščala te fajle). Zdaj sem osvobodila tudi G. Bom videla, ali bo pomagalo.

  37. romeno said

    z G sem spuščala te fajle

    Kakšne fajle?

    Pomemben je tisti disk na katerem so sistemske mape, kot sta program files in windows

    A imaš mogoče virus na računalniku?

    A si naložila kakšne nove programe pred kratkim?

    Kaj pa defragmentacijo si kdaj naredila?

  38. Tana said

    Poznate naslednji občutek? Stopiš v trgovino, takoj tvoje ime pokličejo prečudoviti čevlji, ki jih preprosto moraš imeti,

    Poznam, poznam. Pa če bi bili samo čevlji, sploh ne bi bilo problema. Hvala bogu, kakšne čevlje si še vedno lahko privoščim.

    Problem pri meni je v tem, da moram celotno letno garderobo zamenjati, saj ničesar, pa prav ničesar od tega kar imam ne dobim nase. Ej, si nikoli nisem mislila, da se bo meni, ki sem bila skoraj pre(suha) zgodilo kaj takega. Očitno so mi hormoni podivjali in posledice so več kot vidne🙂 Fajn pa je to, da so po besedah kritikov (da ne bo kdo mislil, da se hvalim) te posledice na boljše🙂 No ne vem, jaz se ne bi čisto strinjala.

    Tako da čimprej bo treba v šoping in že sedaj vem, da me bo klicalo iz vseh strani🙂

  39. Tana said

    Tana kje si zdej, kot te najbolj rabim😆

    web, živ dokaz, da se na ženske obljube nikoli ne moreš zanesti. Ko jih najbolj potrebuješ, jih pa ni.🙂 Pa saj z moškimi je isto, da ne bi slučajno kdo mislil, da ste izjeme.

    Še dobro,da imam cel mesec čas, da bom napako popravila🙂

  40. Tana said

  41. zogca said

    Dovolj prostora imam.

    Pomemben je tisti disk na katerem so sistemske mape, kot sta program files in windows

  42. webmaher said

    Tana med polčasom Grčija : J. Koreja se pravi nekje ob 14.20 tri kepce zame in dve kepci za Žogco😆
    Žogca nujno rabi nov PC pa saj to že vrabci na strehi ćivkajo😆

  43. zogca said

    1. Ej, ne vem.

    2. V bistvu ne. Samo posodobiti sem morala avast, antivirusni sistem. Ker moraš vsako leto na novo naložiti. To sem naredila ene dva dni nazaj.

    3. To pa sem delala. In tudi par dni nazaj sem jo malo spustila, ne pa do konca. Misliš, da to bi pomagalo? Drugače mi je enkrat, ampak samo enkrat pred dnevi napisalo, da imam low working Windows memory ali nekaj takšnega.

    A imaš mogoče virus na računalniku?

    A si naložila kakšne nove programe pred kratkim?

    Kaj pa defragmentacijo si kdaj naredila?

  44. zogca said

    Žal res.

    Žogca nujno rabi nov PC pa saj to že vrabci na strehi ćivkajo

  45. zogca said

    Nekateri moški imajo radi obline. Moj kuhar že.😉

    te posledice na boljše No ne vem, jaz se ne bi čisto strinjala.

  46. webmaher said

    No pa gremo, jaz sem redi😆
    50 inčna plazma kaže kristalno jasno sliko programa SLO 2 HD-hvala nacionalka, spet enkrat z veseljem plačam položnico, soba ohlajena na prijetnih 23 stopinj, kavica na mizi, na kolenih pa prenosnik, no ja boljše bi bla kakšna Tana alpa Žogca, ampak bom preživel:mrgreen:

  47. webmaher said

    Obline ala Žogca so vedno zaželjene😆

  48. zogca said

    Se ti pa gode.😉

    50 inčna plazma kaže kristalno jasno sliko programa SLO 2 HD-hvala nacionalka, spet enkrat z veseljem plačam položnico, soba ohlajena na prijetnih 23 stopinj, kavica na mizi, na kolenih pa prenosnik

  49. webmaher said

    No korejski dinamit je eksplodiral, kakšna napaka abrambe grške joj joj joj😆
    Grki še nimajo zmage na SP, ali bo tako ostalo, to je sedaj vprašanje? Upam, da bo zdaj toča golov pa odprti fuzbal😆

  50. webmaher said

    sicer pa najbolje, da Grki vse izgubijo, drugače bodo imeli doma še eno “revolucijo” ….

  51. zogca said

    Znalo bi ostati.

    ali bo tako ostalo, to je sedaj vprašanje?

  52. webmaher said

    Korejci so ta trenutek vsekakor boljša ekipa na igrišču a na klopi majo Grki nemškega lisjaka, zato je treba biti še kako previden😆

  53. zogca said

    Čez eno uro bomo vedeli.

  54. webmaher said

    Tana, sljadoleeeeeed:mrgreen:

  55. webmaher said

    2:0 Koreja je že zmagala, jaz bi sljadoled😆

  56. zogca said

    Dober gol.

  57. webmaher said

    Grki so totalno zanič…će bodo točko dobili boto čudež…

  58. webmaher said

    Tanaaaaaaaaaa lačeeeeeeeeeeeeeen:mrgreen:

  59. Izbrana said

    Protestiram!!!👿

    😉

    na kolenih pa prenosnik, no ja boljše bi bla kakšna Tana alpa Žogca, ampak bom preživel:mrgreen:

  60. Izbrana said

    Čakam naslednjo tekmo….

    Vmes pa vroče borovnice s sladoledom “gozdni sadeži” in smetano lol 😆

  61. webmaher said

    hm, saj res Izbrana bi bla najboljš, evo ti dam še tri kepce sljadoleda:mrgreen:
    še dobro da sem imel rezervni načrt, tako, da Argentince in Nigerijce ne bom gledal lačen😆
    Tana žal mi je, imaš drugi rumeni karton in na večerni tekmi maš frej:mrgreen:

  62. Izbrana said

    Taktik! 😎

    hm, saj res Izbrana bi bla najboljš, evo ti dam še tri kepce sljadoleda:mrgreen:

  63. webmaher said

    kakšen taktik, jaz sem mislil, da fuzbala tut pod razno ne gledaš in da si šla na dopust😆
    Kakšen začetek Argentine aneda Žogca😆

  64. romeno said

    Za začetek poizkusi za nekaj časa izklopit antivirusni program pa boš videla če bo kakšna razlika. Če ne boš obiskovala kakšnih nepreverjenih spletnih strani nebo problema.

    Kakšen računalnik pa imaš?

  65. zogca said

    Jaz bi tudi!!!

    Vmes pa vroče borovnice s sladoledom “gozdni sadeži” in smetano lol

  66. zogca said

    Prespala sem prvi polčas. Zdaj gledam.

    Kakšen začetek Argentine aneda Žogca

  67. zogca said

    Joj, kdo bi vedel. Vem, da je star pet let. Moj predbivši bi vedel, ker ga je on izbral. Vem, da imam diska 120 Gb. Pa mogoče 512 rama, čeprav to nisem ziher.

    Kakšen računalnik pa imaš?

  68. Izbrana said

    Mi imamo v našem kraju pravi fuzbalski mesec! Vse družine……
    Atiji, mamice, sinovi, hčerke….🙂
    Jutri se na športnem igrišču kuha golaž v kotlu, pred klubskim lokalom velik TV, otroci na igralih, starši pa NAVIJAMO ZA SLOVENIJO! Žogca, a prideš? Dobiš tudi sladoled in borovnice!😉

    Web, zakaj si pa mislil, da jaz tudi pod razno ne gledam fuzbala? 😆
    Pa, a je to, da ga, + ali – zame? 😳
    Trenutno navijam za Argentino! Ampak šibava zdaj z malim princem na omenjeno igrišče…… Se tam gledajo vse tekme!

  69. zogca said

    Bom prišla tisti vikend, ko bom blizu. Zdaj ne morem, imam obisk.

    Žogca, a prideš? Dobiš tudi sladoled in borovnice!

  70. zogca said

    Tudi jaz sem to mislila.

    Web, zakaj si pa mislil, da jaz tudi pod razno ne gledam fuzbala?

  71. webmaher said

    Vidiš, še Žogca je tako mislila, kaj ne bi jaz – to je seveda ogromen + kar se mene tiče:mrgreen:
    Jutri pa Alžirce nagonit – moja napoved 2:1 za naše😆

  72. zogca said

    A ne, Web, zdaj Izbrano ceniva še veliko bolj.

    Vsakemu jo priporočim za ženo, zdaj pa sploh. Po tem fuzbalu.

    2-1 za naše? Jaz sem zelo za.

  73. Izbrana said

    Jaz se tud priporočam za ženo! Zdaj pa sploh OB tem fizbalu! Ne bi bilo nobenih zahtev! Samo malo crklanja med tekmami…. 😛 Bi tud jaz imela obisk….😉

    Vsakemu jo priporočim za ženo, zdaj pa sploh. Po tem fuzbalu.

  74. Izbrana said

    Fuzbalu, ne fizbalu!🙄

  75. Tana said

    Nekateri moški imajo radi obline. Moj kuhar že.😉

    Žogca, ti pa nisi kar tako, imaš kar svojega kuharja🙂 A je to ta obisk?

  76. Tana said

    Tana žal mi je, imaš drugi rumeni karton in na večerni tekmi maš frej:mrgreen:

    Saj ne morem verjeti. Še začela nisem, pa sem že izključena🙂
    Pa še večer sem si rezervirala. Zdaj pa kar karton🙂

  77. Tana said

    hm, saj res Izbrana bi bla najboljš

    Aha… šele zdaj sem videla razlog moje izključitve🙂

    Dobro, dobro… moram pa tudi sama priznati, da je Izbrana najboljša izbira. Zna kuhat, pa še fuzbal jo zanima. Jaz pa nič od tega🙂

    Tako da web, nič ti ne zamerim, čeprav sem se res veselila tega meseca, da vama bom lahko z Žogco kuhala in stregla. Zdaj pa nič od nič. Žogca je dobila svojega osebnega kuharja, web je pa izbral najboljše od boljšega🙂

  78. zogca said

    Aha, mi on kuha. Že prejšnji teden mi je, zdaj pa spet. In nič tisto vnaprej narejena hrana, vse od nič naredi. Me je kar malo sram, ker jaz … Mu bom jutri spekla palačinke, da pokažem nekaj dobre volje.

    Žogca, ti pa nisi kar tako, imaš kar svojega kuharja A je to ta obisk?

  79. zogca said

    Med enimi tekmami se ne sme motiti.

    Samo malo crklanja med tekmami….

  80. zogca said

    Ziher imaš tudi ti kvalitete, zaradi katerih bi ti hoteli oženiti, samo priznaš jih ne.

    Zna kuhat, pa še fuzbal jo zanima. Jaz pa nič od tega

  81. Tana said

    Aha, mi on kuha.

    Kar pusti se razvajati, kar naj on kuha.

    Mene je glede kuhe kar fejst sram (ne malo). Zadnja leta skoraj nič ne kuham in sploh ne vem, če bi še palačinke znala naredit🙂

  82. Tana said

    Ziher imaš tudi ti kvalitete, zaradi katerih bi ti hoteli oženiti, samo priznaš jih ne.

    Seveda jih imam in še kakšne🙂 priznam pa tudi napake oz. nekvalitete.

  83. zogca said

    Palačinke so trenutno ene redkih stvari, pri keterih sem suverena. Vse drugo … Tako malo sem kuhala zadnja leta, da sem pozabila še tisto, kar sem nekoč res znala.

    Mene je glede kuhe kar fejst sram (ne malo). Zadnja leta skoraj nič ne kuham in sploh ne vem, če bi še palačinke znala naredit

  84. zogca said

    Še poudarim jih. Naj bodo pripravljeni na najhujše.😉

    priznam pa tudi napake oz. nekvalitete.

  85. zogca said

    Heh, kakšen gol so dobili Angleži!!!

  86. romeno said

    Tistega talenta, ki si je izmislil Vuvuzele bi morali zapret😆

    Ta golman si bi lahko kakšno napako prišparal še za tekmo s Slovenijo🙂

  87. zogca said

    Po moje bodo takrat imeli že drugega golmana.

    Ta golman si bi lahko kakšno napako prišparal še za tekmo s Slovenijo

  88. romeno said

    Me nebi presenetilo😆

  89. zogca said

    Nazaj na kavč. Se beremo, ko bo konec.

  90. Izbrana said

    Mislila sem med eno in drugo tekmo, ne med tekmami!😉

    Med enimi tekmami se ne sme motiti.

  91. Izbrana said

    Iz prve roke povem, da so druge kvalitete veliko bolj pomembne kot kuhanje in fuzbal! Tudi jaz spreminjam svoje kvalitete!🙂 Počasi nekuhanje in nepospravljanje postajata moja kvaliteta in priznam, mi prav paše!😉
    Še obisk dobim, da bom lahko pokazala skrite kvalitete, pol pa napake sploh ne bodo več opazne!🙂

    Seveda jih imam in še kakšne🙂 priznam pa tudi napake oz. nekvalitete.

  92. Tana said

    Iz prve roke povem, da so druge kvalitete veliko bolj pomembne kot kuhanje in fuzbal!

    Izbrana, nič se zdaj ven mazat🙂 zdaj je kar je.

    Čudno, da je nocoj web čisto tiho. Ali mu je tako vroče ali pa ga zebe🙂

  93. webmaher said

    Tana ne se ven mazat, tole tekmo sem si pač malo bolj natanko ogledal, nenazadnje gre za naše nasprotnike…plan je jasen, jutri nabutamo Alžirce, z Merikanci odigramo taktično in na kontro kaj zabijemo in slabše od neodločenega ne more biti, seveda pa zmagamo in smo naprej😆
    Angleži so se pa dons osramotili, še enkrat več so Merikanci pokazal kako se bori za svojo državo … golman je potem tut nekaj rešil tko, da un gol bo pa naj poc gol prvenstva:mrgreen:

  94. webmaher said

    Tana zdej bi mi zapasale tudi ćalapinke, ajde da te vidimo, morda dobiš samo opomin namesto kartuna😆

  95. Tana said

    Evo, se ne morem odkupit, sem že zgoraj napisala, da jih verjetno ne bi skupi spacala.🙂 Pa tudi trudila se ne bom, ker opomin mi itak sledi.

    Mogoče ti bo Žogca naredila, se je nekaj hvalila, da to pa res zna.

    Kaj je tekme že konec. Kdo je zmagal. Jaz sem nekaj drugega delala, pa sploh ne vem, kaj se dogaja.🙂

  96. Izbrana said

    Ti, Tana, a veš, da se tudi meni iz dneva v dan bolj zdi, da je kar je! 🙄
    Ampak probat pa ni greh! Mogoče pa ni prepozno! 😳 😆

    Izbrana, nič se zdaj ven mazat🙂 zdaj je kar je.

  97. Izbrana said

    Jaz sem tudi za Merikance navijala!
    A je to vredu, Web?😳

    Ooooo, ob enajstih zvečer pa jaz ne bi čalapinke pekla!🙄
    No, al pa, če bi bil zraven na razpolago sladki greh!😉

  98. Tana said

    Ampak probat pa ni greh! Mogoče pa ni prepozno!😳

    Kakšen greh neki🙂

    Izbrana, nikoli ni prepozno. In nikoli ni tako, da bi bilo kar je je :)))

  99. Tana said

    Ooooo, ob enajstih zvečer pa jaz ne bi čalapinke pekla

    Sem se zdaj spomnila ene moje sodelavke, ki ne samo ob 11 zvečer še kasneje svojemu dragemu, ko pride domov zrezke in pomfri peče in še marsikaj drugega. In potem še zraven njega sedi, ko on je, ker pač on ni pes, da bi sam pri mizi jedel. Pa to ni hec. Živa resnica.🙂

  100. zogca said

    Potem razumeš sistem.😉

    Mislila sem med eno in drugo tekmo, ne med tekmami!

  101. zogca said

    Kaj, kaj?

    Še obisk dobim, da bom lahko pokazala skrite kvalitete, pol pa napake sploh ne bodo več opazne!

  102. zogca said

    Nihče.

    Kdo je zmagal.

  103. Tana said

    Žogca pa ti povej, kakšen je bil rezultat?🙂

  104. webmaher said

    No Tana, ker si vsaj večerno tekmo mal spremljala, rumen kartun odpade a jutri glej da med polčasom ko bodo igrali naši dobiva z žogco porcijo sljadoleda😆
    @Izbrana, če so ti Merikanci bolj všeč ni čisto nič napak, ampak precej bolje bi bilo za nas, da bi seveda Angleži zmagali, ker sedaj nam zmaga proti Alžircem in remi proti Merikancem še nič ne garantirata …

  105. zogca said

    Ajoj.

    Sem se zdaj spomnila ene moje sodelavke, ki ne samo ob 11 zvečer še kasneje svojemu dragemu, ko pride domov zrezke in pomfri peče in še marsikaj drugega. In potem še zraven njega sedi, ko on je, ker pač on ni pes, da bi sam pri mizi jedel. Pa to ni hec. Živa resnica.

  106. zogca said

    1-1.

    Žogca pa ti povej, kakšen je bil rezultat?

  107. Tana said

    O vidim, da si že zgoraj napisala. Kaj je bilo neodločeno? 0 : 0

  108. webmaher said

    Tana ja 1:1 je blo aneda😆

  109. Tana said

    Smo pa vsi hitri, da je joj, aneda web?🙂

    Kako je sedaj z mojim kuhanjem in hranjenjem. Lepo točno napiši razpored, kdaj, kaj, kako …. če sploh še :))

  110. webmaher said

    jutri ti nič ne bo treba kuhati, sam nekje ob pol treh, ko se začne drug polčas naših nama ponudi sljadoled, potem pa čez dan večkrat povprašej, če bi rada še kaj:mrgreen:

  111. Izbrana said

    No evo, Žogca, tud za takele razlage med tekmami, bi jaz rabila obisk!:oops:
    A veš, razlage med tekmami in crklanje med tekmami!😛
    A vidiš no, da razumem celoten sistem fuzbala, ha ha!? 😆

    @Izbrana, če so ti Merikanci bolj všeč ni čisto nič napak, ampak precej bolje bi bilo za nas, da bi seveda Angleži zmagali, ker sedaj nam zmaga proti Alžircem in remi proti Merikancem še nič ne garantirata …

  112. Tana said

    Se strinjam. Se bom potrudila, razen če ne bom po kosilu šla malo počivat in da slučajno ne zaspim. Si bom budilko naštimala za vsak slučaj🙂

    Samo zdaj za Žogco ne vem, če bo treba kaj kuhat in pripravljat. Ona ima sedaj svojega osebnega kuharja. Tako, da ….🙂

  113. Izbrana said

    Nič, nič! Samo želje……😳
    Mi delaš skomine! 🙄

    Kaj, kaj?

  114. Izbrana said

    Ej, Tana, saj jaz bi greh!😛
    Pa bi pol z veseljem rekla – je kar je 😆 !

    Kakšen greh neki🙂

    Izbrana, nikoli ni prepozno. In nikoli ni tako, da bi bilo kar je je🙂 ))

  115. webmaher said

    Tana jutri ko igrajo naši pa res ne moreš spat. Če slučajno prespiš ti tudi žunik ne more več pomagat😆
    Od Žogce pa res ni pošteno, da še draži Izbrano in to v času svetovnega nogometnega prvenstva, ko se ve koliko je ura …🙄

  116. Tana said

    Ej, Tana, saj jaz bi greh!😛

    Baje je do 11. julija vse prepovedano. Tudi grešiti🙂 Tako da obeta se nam suh in vroč mesec🙂

  117. Izbrana said

    Mogoče sem pa zato tako korajžna, ker vem, da bom težko zdaj našla grešnika, ha ha!😉

    Baje je do 11. julija vse prepovedano. Tudi grešiti🙂 Tako da obeta se nam suh in vroč mesec🙂

  118. Tana said

    Tana jutri ko igrajo naši pa res ne moreš spat. Če slučajno prespiš ti tudi žunik ne more več pomagat😆

    Če je pa tako resno, potem pa si res ne bom drznila, kaj takega storiti🙂

    Drugače pa imaš tudi prav to glede Žogce. Zdaj, ko je tako napeta situacija, ona pa si privošči še osebnega kuharja. Pol nas pa rajca z nekimi palačinkami. Mene samo zanima, kakšen namaz bo naredila (marmelado, čokolado…)🙂

  119. Izbrana said

    Do naslednjega svetovnega prvenstva se bom od Žogce naučila, da je za želje treba poskrbeti pred začetkom! In to tik pred začetkom! Da ti obisk še kuha zraven! Ker, če bi poskrbela za svoje želje prezgodaj, bi bilo nevarno, da bi zdaj morala kuhati že ona!😛

    Ma, Žogca zna! Sem se že veliko pametnega od nje naučila! In ona mene draži ravno v taki meri, da se jaz potem mal premaknem! Do takrat, ko se bom premaknila, bo že zagotovo konec letošnjega prvenstva! Sem bolj počasne sorte! A ne Žogca?😉

    Od Žogce pa res ni pošteno, da še draži Izbrano in to v času svetovnega nogometnega prvenstva, ko se ve koliko je ura …🙄

  120. zogca said

    Jaz bi ti lahko razlagala, ampak crkljala te pa ne bi.

    No evo, Žogca, tud za takele razlage med tekmami, bi jaz rabila obisk!:oops:
    A veš, razlage med tekmami in crklanje med tekmami!
    A vidiš no, da razumem celoten sistem fuzbala, ha ha!?

  121. zogca said

    Me dražim, sploh ne. Imela sem filing, da mi hoče nekaj skrivoma povedati, zato sem vprašala kaj, kaj. V smislu – ali se je zgodilo kaj, česar ne vem.

    Od Žogce pa res ni pošteno, da še draži Izbrano in to v času svetovnega nogometnega prvenstva, ko se ve koliko je ura …

  122. zogca said

    On je sam rekel, da bo kuhal. Jaz s tem nimam težav, kupim stvari, ki so za pogret. On pravi, da je to vse strupeno in polno e-jev, da mora hrana biti doma pripravljena in da on z veseljem kuha.

    Laki mi, res.

    Da ti obisk še kuha zraven!

    Ma, Žogca zna!

  123. zogca said

    To je pravi trenutek. Takrat so moški najbolj … nared. Takrat moraš biti v top pripravljenosti. Zdaj ji fuzbal pobere preveč energije. Tale moj je kar zaspal. Če ne bi videla, da se mu pljučni koš premika, bi mislila, da ni živ.😉

    Do takrat, ko se bom premaknila, bo že zagotovo konec letošnjega prvenstva!

  124. webmaher said

    Ja ja, Žogca je v kako se že reče, sedmih nebesih in to ne samo zaradi žogobrcarjev😆
    In Tana, od sedaj skrbiš samo zame, Žogci bi v tej novi situaciji prej škodilo kot koristilo😆
    Izbrana, kar počas, saj veš da se tudi tako daleč pride pa še kokr bi polž reku te z ovinka ne more vržt:mrgreen:

  125. Izbrana said

    Končno!!!!!😎
    Privoščim iz dna srca! Res! Pa saj to veš!🙂

    Laki mi, res.

  126. Tana said

    In Tana, od sedaj skrbiš samo zame, Žogci bi v tej novi situaciji prej škodilo kot koristilo😆

    web, ti pa vsakih pet minut pravila spreminjaš. Pa enkrat karton, drugič opomin, tako sem že čisto zbegana, kako in kaj naj se sedaj obnašam🙂

  127. Izbrana said

    Ja! Počas pa ziher!😉

    Izbrana, kar počas, saj veš da se tudi tako daleč pride pa še kokr bi polž reku te z ovinka ne more vržt:mrgreen:

  128. Tana said

    Tale moj je kar zaspal.

    Saj ni čudno… kuhat, pa fuzbal, pa grehe delat🙂 pa saj to te mora pobrat🙂

  129. Izbrana said

    Nič bat, boš prej po telefonu zvedela kot pa na blogu! Ker hitreje govorim kot tipkam! Bo namreč taka sila hitro ti povedat!:mrgreen:

    Me dražim, sploh ne. Imela sem filing, da mi hoče nekaj skrivoma povedati, zato sem vprašala kaj, kaj. V smislu – ali se je zgodilo kaj, česar ne vem.

  130. zogca said

    Vem, pupa moja, vem. In jaz tebi tisto lepo, kar še pride. In bo gotovo prišlo.

    Privoščim iz dna srca! Res! Pa saj to veš!

  131. zogca said

    Računam na to, da bom o breaking news pravočasno obveščena.

    Bo namreč taka sila hitro ti povedat!

  132. Izbrana said

    Samo res! Kuhanje bi moral ven spustit!😆

    Saj ni čudno… kuhat, pa fuzbal, pa grehe delat🙂 pa saj to te mora pobrat🙂

  133. webmaher said

    Tana vse je zakuhala Žogca in sem še jaz dobre volje, tako da lahko še mal grešiš pa nam nič hud, sam s kartoni bom mal mahal naokoli, da se ne razvadiš:mrgreen:

  134. zogca said

    Imam razumevanje in ga ne budim.

    Saj ni čudno… kuhat, pa fuzbal, pa grehe delat pa saj to te mora pobrat

  135. zogca said

    Oja, Web. Ampak sem vseeno Lamparda zelo lepo gledala.😉

    in to ne samo zaradi žogobrcarjev

  136. zogca said

    Pozdravljam to!

    sam s kartoni bom mal mahal naokoli, da se ne razvadiš

  137. webmaher said

    No danes bom pa šel prej spat, da bom za naše navijal kot je treba. Ob golu bom tako vpil, da se me bo slišalo celo preko meje, zato se nič ustrašit😆
    Kosilo bom imel okoli 13 ure potem pred tekmo vam pa lohka kavico skuham😆

  138. Izbrana said

    Ja no, saj mal časa mora pa tebi tudi za nas ostat, a ne?😉

    Imam razumevanje in ga ne budim.

  139. Tana said

    web, zdaj, ko si me tako lepo potolažil, grem z veseljem spat🙂

    Vsem želim lepe sanje in malce lahko grešite🙂

  140. zogca said

    Jaz pa zdaj spišem še eno ekstra partiorsko navijaško objavo za jutri, da bomo imeli kje jutri navijati skupaj, bodriti drug drugega, pisati vtise itn.

    No danes bom pa šel prej spat, da bom za naše navijal kot je treba.

  141. zogca said

    Logično. Pa saj se jaz nikomur ne pustimn motiti, ko gre za internetne aktivnosti. Ali za prijatelje.

    Ja no, saj mal časa mora pa tebi tudi za nas ostat, a ne?

  142. Izbrana said

    Jaz tudi grem spat. Jutri bomo s prijatelji že dopoldan skupaj spili kavo, pristavili cel kotel(?) golaža, da se bo kar sam kuhal in potem (staro in mlado, žensko in moško) navijali za naše!!!!
    Skupaj nam bo uspelo!😉
    Ja ja, grem hitro spat, da bo prej jutri!🙂

    No danes bom pa šel prej spat, da bom za naše navijal kot je treba.

  143. Izbrana said

    A ja, nočko vsem!🙂

  144. zogca said

    Lahko noč vsem. Jutri pa stiskamo pesti in seveda se pred tekmo in po njej dobimo tudi na blogu. Bogdaj, da bomo veseli do neba.

  145. webmaher said

    je že jutri, je že, velik daaaaaaaaaan za nas …. čaka nas prva zmaga na SP v nogometu in nato se je treba ornk pripraviti … lahko noč vsem😆

  146. Tana said

    A je mogoče danes polna luna ? Mene tako lakota daje, da se mi kar meša.🙂

    Grem še malo hladilnik praznit.

  147. Izbrana said

    Se dobimo!🙂
    Tana, ni polna luna, mlaj je! Ne v hladilnik, v posteljo je zdaj treba!😉

    Zdaj pa res lahko noč!

    Lahko noč vsem. Jutri pa stiskamo pesti in seveda se pred tekmo in po njej dobimo tudi na blogu. Bogdaj, da bomo veseli do neba.

  148. zogca said

    Ne, to pa gotovo ne. Ampak ti si kar privošči. Jaz bi si tudi, pa sem brez sladkarij.

    A je mogoče danes polna luna ?

  149. zogca said

    Pred spanjem zmoli za naše.

    lahko noč vsem

  150. Andrej34 said

    Tana said

    A je mogoče danes polna luna ? Mene tako lakota daje, da se mi kar meša.

    Ne polna luna. Mlaj (prazna) luna je bil.

    Vpliv je takšen:

    Luna se zadrzuje v istem znaku kot Sonce. Ta zdruzena energija nam daje veliko nove moci – zato smo nemirni, iscemo zabavo, vlece nas ven. Lazje zacnemo z novim delom, se lotimo novih projektov in stvari, ki smo jih ze dolgo odlagali. Dogovarjamo se za poslovne zmenke ali druzabne prireditve, lotimo se velikega ciscenja.
    Vcasih se njuna zdruzena moc izrazi tudi negativno; skozi jezo, agresijo in celo krutost. Nasi instinkti so povecani, imamo vecji apetit . Obcutimo lahko tesnobo, depresijo ali samo nerazlozljivo nezadovoljstvo.

    To je dobro obdobje za zacetek cesarkoli novega (tudi Luna zacenja svoj nov ciklus po nebu), saj se nam poti kar same odpirajo in vse peljejo le naprej.

    Ko Luna raste – od prazne do polne Lune – je custveno obdobje, cas za duhovne, spiritualne in ljubezenske zadeve. V tem casu je tudi priporocljivo strizenje las.

    Glede na zadnji stavek … krasen izgovor za obisk frizerja.:mrgreen:

    Pa še nekaj pomembnega je, vendar ne bom kvaril razpoloženja.

  151. Andrej34 said

    Jejhata, jehata Žogca.

    Daš gor fotke “potplatov z paščki”, ki jim ene celo pravijo čevljelčki … in imaš čez 150 postov.:mrgreen:

  152. zogca said

    Kaj naj ti rečem? Bistveno je druženje, objava je samo za okras.😉

    Daš gor fotke “potplatov z paščki”, ki jim ene celo pravijo čevljelčki … in imaš čez 150 postov.

  153. zogca said

    Kaj, vseeno povej?

    Pa še nekaj pomembnega je, vendar ne bom kvaril razpoloženja.

  154. Andrej34 said

    zogca said
    Bistveno je druženje.

    Hej, tole pa zveni, kot geslo našega društva samskih.

  155. zogca said

    Pa saj je res, imeti se luštno, to je cilj. Drugega ni.

Leave a Reply

 
