Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Rajc za moje pupije!

Posted by zogca na junij 10, 2010

Končno bom lahko rekla, da sem držala obljubo. Pred dvema tednoma sem obljubila, da bo rajcu za moje pupe sledil rajc za moje pupije, potem pa sem malo pozabila, da moram rajcati blogovske pupije, ker sem bila tako zaposlena z rajcanjem enega prav posebnega pupija. V bistvu mu zdaj delam krivico, ko se zgovarjam nanj, ker ga res ni bilo treba kaj posebej rajcati.

Oja, Žogca je pa “en malček” zaljubljena. Ampak pustimo zdaj to, ker tale objava ni prava za takšne razglase. Če izkušnje kaj povedo, potem …

… zdaj vsi gledate samo fotografije. Ki so bile, tako mimogrede, objavljene v britanski reviji Nuts.

Če ste ji gledali preveč in na zato ne najbolj primernem kraju, na primer v službi, se zna zgoditi, da boste zaslišali piščalko …

… in vas bodo poslali pod hladno prho. Samo še en dan in nogomet se bo začel!

74 Responses to “Rajc za moje pupije!”

  1. Tana said

    Rajc za moje pupije!

    Pupiji pa kar molčijo. Ali še spijo ali pa ne pridejo do sape🙂

    Oja, Žogca je pa “en malček” zaljubljena.

    Ooooo, bravo za Žogco, bravo za Pupija🙂

    Sem najprej prebrala temo “Venera tokrat drugače” in mi ni šlo “nekaj v račun”. Pa berem enkrat, dvakrat…. sedaj pa vidim, da sem imela prav.

  2. Tana said

    Misel dneva za naše Pupije🙂

    So vprašali enga pupija, kako velik je njegov ‘ponos’.

    Pa, ni preveč velik, je pa zato mehak kot dušica …

  3. lynx said

    Je Mujo vprašal Fato, če ga lahko z enim stavkom razveseli in razžalosti hkrati.
    In Fata pravi: “Imaš največu kurčinu u komšiluku.”

  4. webmaher said

    Tana policajka😆

  5. zogca said

    😉

    Ooooo, bravo za Žogco, bravo za Pupija

  6. zogca said

    Ne morem, da ne bi pripisala. Nezvesta Fata je minljiva, največja kurčina na ostane.:mrgreen:

    In Fata pravi: “Imaš največu kurčinu u komšiluku.”

  7. Tana said

    web, nisi nič komentiral. Katera številka te najbolj rajca🙂

  8. zogca said

    Nisem Web, ampak vseeno … Mene trojka!

  9. Tana said

    Mene trojka!

    Meni tudi trojka na 1. mestu, na 2. pa sedmica🙂

    Žogca očitno bomo bolj pupe komentirale, ker na naše pupije čakat…🙂

  10. zogca said

    Mah, saj veš, kakšni so. Ko je nekaj direktno namenjeno njim, so najbolj sramežljivi.😉 In najbolj glasni pod objavami, ki so namenjene ženskam.

  11. Tana said

    Točno tako. Čisto pravi pupiji so to🙂

    Mogoče bodo še kaj pokomentirali, saj dan je še dolg. Pustimo se presenetiti. Pa da vidimo, kakšne naj bi me imele, da bi jih rajcale🙂

  12. zogca said

    Ej, če bodo pa ostali sramežljivi, nič ne de … Fuzbal se začenja in bomo lahko lepile potne fuzbalerje!!!

  13. webmaher said

    vse so dobre, nobeni ne bi računal:mrgreen:

  14. zogca said

    Ti pa si plemenit!!!

  15. webmaher said

    imaš popolnoma prav😆

  16. zogca said

    Eni bi ga skušali vnovčiti, ti bi ga pa kar podaril. Ups, posodil. Mi možgani odpovedujejo.

  17. zogca said

    Naša Janis je še vedno mojstrica vseh mojstric.

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6280334

    “To, da ni nič manj fukiš od tipa, ki si zato, ker ni sposoben dobiti punce, želi, da bi punce v dejtanje z njim prisilila država. Eno je biti luzer, drugo je pa biti nepopravljiv luzer.”

    Talent!!!

  18. zogca said

    Pravila obnašanja v času svetovnega prvenstva za ženske

    1. V obdobju od 11.06. do 11.07. je moški absolutni vladar daljinskega TV upravljalnika.

    2. Žena ali dekle v tem času v tišini opravlja gospodinjska opravila.

    3. Pred vsako tekmo je potrebno moškemu prinesti hladno pivo v njegov naslanjač. S poudarkom na hladnem! Prav tako lahko postrežete z Jim Beam, Asbach, Bacardi, a je potrebno prinesti še hladno kokakolo in kocke ledu.

    4. Med trajanjem tekme ženske ne smejo ostati v dnevni sobi.

    5. Med polčasom ima ženska 15 minutno pravico do odnašanja pepelnika in praznih steklenic pijače, vendar je potrebno prinesti nove, polne steklenice dobro ohlajene! Po potrebi prinese tudi različne prigrizke. Šumenje vrečk je prepovedano.

    6. Najkasneje 30 minut pred začetkom igre mora moški dobiti svojo najljubšo jed, skuhano z ljubeznijo. Da ne bi motili duševne priprave moškega na tekmo v času kosila, mora biti okno zaprto, da ne pride do prepiha.

    7. Med svetovnim prvenstvom se vsa dejanja, ki bi lahko prinesla razmnoževanje, nehajo. Ženske se morajo prav tako vzdržati nošenja oblačil, ki bi lahko sprožile željo pri moških za taka dejanja.

    8. Če moški s svojo velikodušnostjo dovoli, da ženska vrže oko na igro za minuto ali dve, se nujno izogibajte vprašanjem v zvezi z nogometom (Dragi, kaj je to offside?)!

    9. Različnih pripomb (Oh kako dobro danes izgleda Beckham) se v času prvenstva na široko izogibajte. O tem se pogovarjajte samo s prijateljicami!

    Drage ženske!
    Če se boste držale teh minimalnih pravil ravnanja, bo moški v zahvalo poskusil, da:

    a) ne bo razlil piva

    b) ne bo vsak kvadratni centimeter, s polmerom 3 metre okrog fotelja, poln drobtin

    c) da pod točko 6. ne bo kritiziral vaše kuhinje.

    Še nekaj nasvetov, da se vam bo lažje držati teh pravil:

    1. Muca moja, redno prebiraj športne strani naših dnevnikov, le tako bova v tem mesecu dni, kar traja SP v nogometu, lahko našla skupno in dovolj pomembno temo za pogovor. Če ti ta plan ni všeč, bodi raje tiho, ker bom ob vsaki drugi temi zelo, zelo nezadovoljen.

    2. Televizor. Televizijski sprejemnik v času svetovnega prvenstva v nogometu postane sveti predmet. Oboževal ga bom iz ure v uro, verjetno kar 24 ur na dan. Moram ti še povedati, če se misliš v času tekem sprehajati pred televizorjem, da si v življenjski nevarnosti. Če že moraš iti mimo televizorja, to naredi tako, da se plaziš nizko spodaj pri tleh ali pa da si vsaj naga Ampak, če se boš zaradi tega prehladila, ti ne morem pomagati, niti te ne morem voziti k zdravniku ali na urgenco.

    3. Med tekmo sem gluh za vse stvari, ki se dogajajo okrog mene. Ne bom dvigoval telefona, odpiral vhodnih vrat, niti ne bom šel po otroka v vrtec (naj kar tam prespi). No, možno pa je le oziroma je velika verjetnost, da postanem žejen in zato je skorajda nujno, da je na dosegu rok na ustrezno temperaturo ohlajeno pivo. Piva, pa tudi čipsa, naj bo zmeraj v večjih količinah, ker se lahko zlahka zgodi, da bo na ogled tekme padla tudi četica mojih prijateljev

    4. Četrta točka je zelo pomembna in tukaj osebe, ki lulate sede, zlahka naredite osnovne napake, ki lahko kaj kmalu pripeljejo do ločitve ali pa vsaj do prepira gigantskih razsežnosti. Zapomni si torej tole: če moji, moje moštvo, izgublja ali pa je že izgubilo, me ne tolaži z naslednjima stavkoma (ker se mi lahko preprosto zmeša): Dragi, ne sekiraj se, saj to je samo igra ali pa: Ne skrbi, dragi, saj bomo zmagali naslednjič.

    5. Seveda lahko med tekmo nekaj minut posediš ob meni (saj si vendar moja punčka). Vendar je najbolje, da si kar tiho (skrij se za kakšno žensko revijo in se delaj, da bereš). Če že moraš govoriti z menoj, delaj to med reklamami (ki so le ob polčasu). In če je zadeva še bolj nujna (recimo, da je pri sosedih požar, ki se bo zdaj zdaj razširil tudi v našo dnevno sobo), mi to povej le, če moji trenutno zmagujejo.

    6. Niti potihoma ne razmišljaj o tem, da bi si ti po koncu tekme ogledala kakšen svoj film ali osladno nadaljevanko (razen če to delaš potihoma v otroški sobi na našem manjšem televizorju) .Zavedaj se namreč, da bo kaj kmalu ponovitev aktualne ali pa katere druge tekme. Mogoče bodo televizijci zavrteli kakšno oddajo o nogometu ali pa bodo le prikazovali gole tistega dne. In goli so zelo pomembni, želim jih gledati, petkrat, desetkrat, stokrat, do onemoglosti oziroma do naslednje tekme.

    7. Bog ne daj, da si se s svojimi prijateljicami zmenila, da se boste v času tekme dobile pri tebi doma. Odpade. Odpadejo tudi obiski po bolnišnicah (me ne zanima, če je rodila tvoja sestra; a je neumna, zakaj ni mogla počakat’ do konca prvenstva?). Prav tako odpadejo praznovanja otroških rojstnih dni. No, oprosti, ne odpadejo, prestavijo se na čas po koncu svetovnega prvenstva v nogometu. Prav tako pozabi na obletnice porok in podobno; intimne večerje v dvoje odpadejo, lahko gremo kvečjemu na obisk k prijateljem, kjer bomo moški v dnevni sobi navijajoč spremljali nogometne bravure največjih svetovnih zvezdnikov, ženske pa boste dokaj tiho v jedilnici v nizkem štartu čakale na ugoden trenutek, ko nam boste lahko v dnevno sobo s hitrimi in neslišnimi koraki prinesle pivo in prigrizek.

    Za konec, ljubezen moja, naj ti povem, da te imam neskončno rad. Vem, da te bom mučil med svetovnim prvenstvom in se zaradi tega iskreno opravičujem že vnaprej. Seveda bom po koncu svetovnega prvenstva čisto tvoj. Počela bova stvari, ki si jih TI želiš. Zares! In tako bo vse do začetka Lige prvakov, ampak to je komaj jeseni (septembra, oktobra, niti ne vem točno), in takrat bova spet ponovila vajo od prve do vključno zadnje točke -.

    POMEMBO: Da bi se izgonile prepirom (morda še čemu hujšemu), prosimo da vsa ta pravila obnašanja, posredujete vsem svojim prijateljicam!

  19. webmaher said

    Bi se skoraj z vsem strinjal😆

  20. zogca said

    Tudi s tem???

    “Med svetovnim prvenstvom se vsa dejanja, ki bi lahko prinesla razmnoževanje, nehajo.”

  21. webmaher said

    vidiš to je pa tisto skorej ne vse s katerim se ne bi strinjal😆
    se vidi da si vsak dan boljša astrologinja:mrgreen:

  22. zogca said

    Ih, za to ni treba biti astrologinja, je dovolj biti ženska.😎

  23. zogca said

    Večni problem. Je 6.15 četrt na sedem? Ali? Sto let če še živim, si tega ne bom zapomnila.

  24. Andrej34 said

    Ja hvla za slikce.

    Sem danes dve ure buljil v joške Natalije Verboten in premišljeval, za kaj k***ca mora biti zapeta do vratu?

    Tako da tele slikce so kar za konkretno osvežitev😉😀

  25. Andrej34 said

    Večni problem. Je 6.15 četrt na sedem?

    Pupa ali se ti malček zajebavaš ali res ne veš?😯

  26. maxi said

    Je 6.15 četrt na sedem?

    ???
    6.45 je četrt na sedem.

    Kaj si imaš tu za zapomnit? Deluj po logiki in 60 razdeli na 4/4 in ti bo vse jasno.

  27. Andrej34 said

    6.45 je četrt na sedem.

    Maxi😯😯😯

    6.45 je tričetrt na sedem.

  28. maxi said

    Ups…zamešala sem.😦

    6:45 je četrt do sedmih in ne četrt na sedem.
    Žogca pa govori na sedem in ne do.

  29. maxi said

    6.45 je tričetrt na sedem.

    res je😎

  30. Andrej34 said

    Ups…zamešala sem.

    Ja fredi Maxi.
    Jaz pa sem se fprašal, ka je tota Maxi Štajerka?

  31. maxi said

    Jaz pa sem se fprašal, ka je tota Maxi Štajerka?

    Kako da ne.🙂

  32. maxi said

    Štajerka da, tota ne.😉

  33. Andrej34 said

    Drugače se to razloži takole.

    Kazalec na uri gre ob 6 – tih na pot.

    Ob 6.15
    Je opravil četrt poti do sedme.
    Četrt na sedmo.

    Ob 6.30
    Je kazalec opravil pol poti do sedme.
    Torej je pol na sedmo. Vendar, ker NE pravimo tako, ampak pol sedmih, nastanejo (po mojem skromnem mnenju) problemi z četrtinami.

    Ob 6.45
    Je kazalec opravil 3/4 poti do sedme.
    Torej je tričetrt na sedem.

    To se lahko tudi predstavlja z hojo na hrib. Sem opravil tričetrt poti na Šmarno goro. Torej še greš gor.

    Ali iz SSKJ:

    četrt prisl. (r)
    1. izraža del na štiri enake dele razdeljene a)
    merske enote: naročil je četrt litra vina, spil ga je
    le četrtino; kupiti tri četrt metra blaga; elipt., pog.
    četrt kruha, prosim b) časovne enote: čaka že
    kake tri četrt ure; avtobus odpelje vsake četrt ure;
    pri napovedovanju časa se ura izpušča: osem in četrt
    8.15; četrt (manjka) do petih 4.45; četrt čez
    deset(o) 10.15; četrt čez šest, četrt na sedem 6.15;
    tri četrt na sedem 6.45

    Se pa to v glavnem uporablja na vzhodu Slovenije.
    Kakšna pupa z Primorske, pa ne da ne ve … sploh ji ne potegne…

  34. lynx said

    Večni problem. Je 6.15 četrt na sedem?

    Tudi mi omenjene besedne zveze ne uporabljamo (zakaj bi komplicirali če ni potrebno 😉 )

    Žogca, ti se pa kar nauči, da se ti ne zgodi, da boš zaradi zamude ob Pupija. 🙂

  35. Andrej34 said

    Štajerka da, tota ne.

    Aha. Cele ne.😉😀
    Nekaj takega, kot Tana.

  36. maxi said

    Kakšna pupa z Primorske, pa ne da ne ve … sploh ji ne potegne…

    In kaj ima Primorska s tem?
    Mislim, tole je pa (spet) posploševanje.😛

  37. maxi said

    Aha. Cele ne.😉😀

    Toplo, toplo….😉

  38. maxi said

    Tudi mi omenjene besedne zveze ne uporabljamo (zakaj bi komplicirali če ni potrebno😉 )

    Evo..primorc😆

  39. lynx said

    Je opravil četrt poti do sedme.
    Četrt na sedmo.

    Za moje pojme, razlaga u kurcu. 😉

    Bolj logično bi bilo, da je 6,15 četrt na šest. Še eno četrtino naložiš na šest. 🙂 🙂 🙂

  40. Andrej34 said

    In kaj ima Primorska s tem?
    Mislim, tole je pa (spet) posploševanje.

    Res je Maksi.:mrgreen:
    Posploševanje na vzorcu več kot 100 pup in pupijev z Primorske, ki jim ob tričetrt na sedem učki stopijo na peclje in začnejo neke mone omenjati.😉:mrgreen:

  41. lynx said

    Evo..primorc

    Samo da meni potegne. Če je dobra, še boljše. 🙂

  42. lynx said

    In kaj ima Primorska s tem?
    Mislim, tole je pa (spet) posploševanje.

    Res je Maksi.
    Posploševanje na vzorcu več kot 100 pup in pupijev z Primorske, ki jim ob tričetrt na sedem učki stopijo na peclje in začnejo neke mone omenjati.

    Kot ekspert za to področje dam tokrat prav Andreju.

  43. zogca said

    Res ne vem. Moj oče bi to portdil, ker mi je že tisočkrat moral razlagati in se mi zdi, da sem končno dojela, ker sem očitno tokrat prav ugotovila.

    Pupa ali se ti malček zajebavaš ali res ne veš?

  44. zogca said

    V tem je keč. Logika tukaj ne deluje. Ker je 6.15 četrt na sedem. Logika bi bila tri četrt na sedem.

    Kaj si imaš tu za zapomnit? Deluj po logiki in 60 razdeli na 4/4 in ti bo vse jasno.

  45. zogca said

    Prebrala vse do konca in ugotavljam, da je najbolje, da pokličem očeta in preverim.😉

  46. zogca said

    Jur velkam.😉

    Ja hvla za slikce.

  47. Andrej34 said

    zogca said

    V tem je keč. Logika tukaj ne deluje. Ker je 6.15 četrt na sedem. Logika bi bila tri četrt na sedem.

    Namesto NA zgoraj, bi morala uporabiti besedico DO sedmih, da bi normalna logika delovala.

  48. zogca said

    Ampak reče se na, ne reče se do. Vsaj pri nas v Ljubljani.

  49. maxi said

    Namesto NA zgoraj, bi morala uporabiti besedico DO sedmih, da bi normalna logika delovala/blockquote cite=””>

    To pa sploh ne drži.

    Potem bi bilo namesto:
    6.45 je tričetrt na sedem
    6.45 je tričetrt DO sedmih

    To pa spet ne gre.

  50. maxi said

    Ampak reče se na, ne reče se do.

    Pri nas rečejo eno in drugo….ampak ne moreš teh besed samo zamenjat, je treba cel stavek na novo sestavit, ker dobi DO drug pomen kot NA.

  51. zogca said

    A je 6.15 četrt na sedem? Ne vem, zakaj ne more biti preprosto šest in četrt.

  52. zogca said

    10 najlepših bikini teles

    http://zadovoljna.si/clanek/trend_report/10-najlepsih-bikini-teles.html

  53. Andrej34 said

    Iz SSKJ:

    četrt prisl. (r)
    1. izraža del na štiri enake dele razdeljene a)
    merske enote: naročil je četrt litra vina, spil ga je
    le četrtino; kupiti tri četrt metra blaga; elipt., pog.
    četrt kruha, prosim b) časovne enote: čaka že
    kake tri četrt ure; avtobus odpelje vsake četrt ure;
    pri napovedovanju časa se ura izpušča: osem in četrt
    8.15; četrt (manjka) do petih 4.45; četrt čez
    deset(o) 10.15; četrt čez šest, četrt na sedem 6.15;
    tri četrt na sedem 6.45

  54. happyone said

    men je pa Beyonce sexy….bikini telesca..

  55. Andrej34 said

    6.15

    Imaš 7 kozarcev.
    Napolniš šest kozarcev in ura je 6.

    Začneš polniti 7 kozarec.

    &.15
    Ko je kozarec napolnjen do 1/4 imaš četrt (ure) v sedmem kozarcu.

    6.45
    Ko je kozarec napolnjen do 3/4 imaš tričetrt (ure) v sedmem kozarcu.

  56. zogca said

    Potem je lahko šest in četrt? Jaz to tako razumem.

  57. Andrej34 said

    10 najlepših bikini teles
    http://zadovoljna.si/clanek/trend_report/10-najlepsih-bikini-teles.html

    😯 Kdo to j**e?🙄:mrgreen:

  58. Andrej34 said

    6.15 je šest in četrt (ure) ali četrt na sedem.

    Bom mogel razložiti z kur**m, potem pa boš, upam razumela.

    Imaš 20 cm dolgega oneta.
    Na njega natikaš kondom!

    Kondom se odvija in je na 5 centimetrih ali 1/4.
    Torej je kondom četrt na tiču (četrt na sedem).

    Kondom se odvija dalje in pride na 15 cm ali 3/4.
    Kondom je tri četrt na kurcu (ali tričetrt na sedem).

    Malo razmišlaj o tem in danes ponoči sanjaj o tem in jutri zjutraj boš “štekala”.:mrgreen:

  59. zogca said

    Tole s kurcem se pa razumela.❗

  60. zogca said

    A hočeš spisek?😉

    Kdo to j**e?

  61. vlatka said

    žogca,

    jaz nimam cajta, a čestitke k zaljubljenosti…. 🙂

  62. zogca said

    Hvala, Vlatka, hvala.

  63. zogca said

    Aja, Vlatka, ima bel avto. Naj mu rečem, naj kupi črnega?😉

  64. Lynx said

    Andrej, ne trudi se več. Od te (ne)logike je lažje, če se naučimo na pamet. 🙂

  65. Lynx said

    Naj mu rečem, naj kupi črnega?

    Če zvezde tako kažejo, ga mora vsaj prebarvati. 🙂

  66. zogca said

    Saj, nelogika je to. Zato moram jaz vsakokrat posebej vprašati. Čeprav tisti, ki to razumejo, pravijo, da je stvar totalno logična. Moj oče na primer. Jaz … Šest in četrt bo, kar se mene tiče. Ne bom se mučila.

    Raje gledam rite. Pa čeprav ženske.😉

  67. zogca said

    Ne zvezde, ne zvezde.

    Če zvezde tako kažejo, ga mora vsaj prebarvati.

  68. romeno said

    Tale objava me spominja na en vic.

    Se sprehajata mož in žena po mestu in gresta mimo slaščičarne.
    Pa pravi žena … mmmm kako pa tukaj lepo diši.
    Pa pravi mož a res, potem pa pojdiva še enkrat mimo.🙂

  69. zogca said

    Ne razumem.

  70. romeno said

    Ne razumeš vica ali povezave med vicem in objavo.

  71. zogca said

    Vica ne razumem.

    Blond sem, res.

  72. webmaher said

    nepreračunljiva ženska si, eto to bo Žogca, sem v zvezde pogledal😆

  73. Janis said

    Žogca, a spet mene diskriminiraš v svojih objavah:mrgreen:

    Slikice sem dala še v strokovno presojo moji kraljici🙂 Je zadovoljna, ampak meni, da bi lahko nekam pripopala še Leno z Eurosonga😉

  74. zogca said

    Veš, da sem razmišljala o tem, da bi dodala plus še za eno pupiko. Ampak sem si mislila, da Janis tako in tako ve … Mislim, ti veš, da sem se tudi nate spomnila, kajneda? Nekam? Nekam bi jo lahko prilepila in bom to tudi naredila, ni mi pa šla v kontekst te objave.

Leave a Reply

 
