Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Malo tu, malo tam!

Posted by zogca na junij 9, 2010

17 Responses to “Malo tu, malo tam!”

  1. zogca said

    Komurkoli odsvetujem, da bi se mi danes približeval na sto metrov, ker bi utegnila zagrešiti kanibalizem. Tako zelo zeham.😉 Možgani mi pregorevajo od dela. Aha, še vedno v službi.😦

  2. happyone said

    Jaz se ti bom malo približala in tudi pojamrala. Kako težak dan je bil. Ravno nehala delati. Kanibalizem je zgleda v modi, kar po sms-ih komuniciram, kar ni sicer moja navada. Še govorit nočem z ljudmi.

  3. romeno said

    … Tako zelo zeham.

    http://www.youtube.com/user/skupinaMi2#p/u/3/ZDautZ69xVs

    Uh mora pa bit jako interesantno

  4. zogca said

    Tudi jaz sem ravno nehala. 12 ur skorajda non stop. Več kot potrebna sem počitnic, teh pa ne bo še vsaj tri tedne. Odpeljalo se mi bo. Pa sploh se mi zdi, da se mi z vsakim letom manj ljubi delati. Je pa res, da imam z vsakim letom manj počitnic. In, šment, manj denarja.

  5. zogca said

    Ta komad vedno zbudi!!!

  6. happyone said

    “I wanna start a fight” Kaj je v zraku??? A samo ta vročina tako zdeluje ljudi, da so vsi tečni…. pa ne mislim tebe žogca…

  7. zogca said

    Jaz pa nimam občutka, da bi bili ljudje danes kaj posebej tečni. Vsaj meni ni nihče nič hotel. Mogoče jutri?

  8. happyone said

    Frendice malo jamrajo, da so same sebi sitne. Po moje nikomur nič nočejo. Ene moti vročina, druge pa moški…

  9. zogca said

    Evo, imam na telefonu jezno prijateljico, ampak ni jezna name.

  10. webmaher said

    še mal pa fuzbal, za ene res kriza😆

  11. zogca said

    Zdaj pa res samo še malo, Web. Noro, noro, noro. Čist hin od sreče. Samo ne vem, kako bom živela, ker že zdaj nimam časa živeti, potem pa še po tri tekme na dan.

  12. webmaher said

    jaz mam že vse rezervirano, vsak dan od 13.30 dalje😆

  13. zogca said

    Jaz bom svojo šefinjo danes opozorila na to, da se jutri začne nogomet. Štiri leta nazaj je bila zelo razumevajoča.😉

  14. zogca said

  15. zogca said

  16. zogca said

  17. maxi said

Leave a Reply

 
