Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Venera, ampak tokrat drugače!

Posted by zogca na junij 7, 2010

Gotovo ste opazili, četudi zelo uvidevno niste ničesar pripomnili, da je zadnja dva konca tedna izostala mala šola astrologije. Tako zelo sta me zaposlila Venera in Mars, da za Merkurja preprosto ni ostalo nič časa. Če ste osvojili osnove astrologije, veste, kaj pomeni ta izjava. Da pa vseeno ne bi popolnoma zanemarila astrologije, sem vam prepisala nekaj aforizmov oziroma pregovorov, ki naj bi ustrezali Veneram v posameznim znamenjih. V knjigi Ljubezenski horoskop 2010 jih je zbrala Ema Kurent.

Venera v ovnu – V ljubezni je samo začetek privlačen. Ne čudim se, da ljudje z zadovoljstvom pogosto pričenjajo znova. (Charles Joseph de Ligne)

Venera v biku – Ljubezen gre skozi želodec. (Pregovor)

Venera v dvojčkih – Antiteza ljubezni ni vedno sovraštvo, lahko je tudi druga ljubezen. (Tadeusz Katarbinski)

Venera v raku – Biti ljubljen pomeni več kot biti bogat, ker pomeni biti srečen. (Tiller)

Venera v levu – Zaljubljenci vidijo na svetu samo sebe, a pozabljajo, da jih svet vidi. (Platon)

Venera v devici – Kdor izbira, izbirek dobi. (Pregovor)

Venera v tehtnici – Trajna ljubezen je tista, ki vedno drži sile dveh biti v ravnotežju. (Balzac)

Venera v škorpijonu – Ljubezen ni nikdar tako močna kakor takrat, kadar čuti, da odhaja tja, kjer bo trpela. (Reulgent)

Venera v strelcu – Ljubezen je večna, dokler traja. (Regnier)

Venera v kozorogu – Brez spoštovanja ni resnične ljubezni. (Kant)

Venera v vodnarju – Ločitev začini pravo ljubezen, zastrupi pa lažno. (Perzijski pregovor)

Venera v ribi – Ljubezen, ljubezen, kadar nas imaš v oblasti, lahko z gotovostjo rečemo: “Zbogom, razsodnost.” (La Fontaine)

Ne vem, kako je z vašo Venero, ampak moji zgornji opis povsem ustreza.

71 Responses to “Venera, ampak tokrat drugače!”

  1. Hello, astrogril!
    Kateri sistem hiš pa uporabljaš?
    Enakih hiš, Kochov, Placidusov, Maternjejev?
    Očitno z koffejem ne bo nič, ker očitno ne preneseš kritike na svoj račun, kar je lepo razvidno tudi v tvoji natalni karti.

  2. zogca said

    Že takrat sem ti napisala, da lahko greva na kavo in udariva astrološko debato. Mar nisem? Ti si me vprašal, ali lahko kava, jaz sem napisala, da kava lahko. Predvidevala sem, da boš povedal, kje in kdaj. Imam občutek, da bi se v tvoji karti videlo prenagljeno sklepanje? Ali se morda motim? Če si v moji karti videl, da ne prenesem kritike (je res ne), si verjetno videl tudi to, da pred kritiko ne bežim, še manj pred napadi. Pa ne pravim, da si me ti napadel.

    Placidusov.

  3. lynx said

    astrogril

    To so pa menda zvezde na žaru? 😉

  4. webmaher said

    Astrodekletce v mini krilu zažigaaa pa je prišlo do novega poimenovanja:mrgreen:

  5. Nimaš prave energije, na kavo pa nikoli ne vabim, sem malo bolj visok, pa me morajo drugi…
    res bi bil čas da se spustiš na tla…zvezde do predaleč

  6. zogca said

    To, da ne nikoli ne vabiš na kavo, pač ne bo držalo, ker si na kavo povabil mene. In celo zganjal užaljenost, ko nisem videla tvojega povabila in takoj odgovorila. Ker si to počel tukaj na blogu, je bila zadeva vidna vsem. Lahko pa tudi poiščem objavo, prilepim link in si boš osvežil spomin. To kot prvo. Kot drugo je bilo pa govora o povsem prijateljski oziroma bolje astrološki kavo, kakšnega drugega povabila sploh ne bi sprejela. Tako da mi ni jasno, kakšno energijo bi jaz morala imeti in kaj si ti pravzaprav domišljaš. Kot tretje. Si lahko brez skrbi, ker jaz tebe ne bom nikoli vabila na kavo in ti zato ne bo treba plezati med zvezde, med katerimi naj bi se jaz nahajala.

    In ne, mi ni jasno, kakšne perverzne užitke doživljaš ob tem, da me prihajaš na moj blog podjebavat.

    Nimaš prave energije, na kavo pa nikoli ne vabim, sem malo bolj visok, pa me morajo drugi… res bi bil čas da se spustiš na tla…zvezde do predaleč

  7. Ženska brez humorja…stay away!

  8. zogca said

    Tebi se tole, kar počneš, zdi humorno? Think again.

  9. happyone said

    Tudi za mene drži citat za Venero🙂 bravo žogca….

  10. zogca said

    Jaz sem jih samo prepisala.

    Si še na morju? Uživaš?

    Jaz se imam super truper luštno, samo delati moram.

  11. happyone said

    Sem prišla popoldne iz morja. Bolj blond, ne morem sicer še konkurirati tule na blogu, ampak še kakšno morje, pa bom že počasi na vaši lestvici “najbolj blondnih”. Se imela res fajn. Nič nisem delala, razen, če šteješ drgnjenje ploščič, ker so prebelili stene. Prava nirvana, še v “Putzfrau” vlogi sem uživala. Pa ležala na kavču, ko so trije hrvaški mladci menjali steklo na oknih🙂 “A meni teško.”

    Nima veze, da si prepisala. Pač dobro izbereš, kar je na netu.

  12. zogca said

    Ooooo …

    Pa ležala na kavču, ko so trije hrvaški mladci menjali steklo na oknih “A meni teško.”

  13. zogca said

    Jaz si bom pa jutri, če se bodo takšne temperature nadaljevale, odprla plažo na balkonu. Grem po ležalnik v klet, banja je tako in tako blizu …

    Sem prišla popoldne iz morja.

  14. webmaher said

    papapapapa raccciiiiiiiiiiiiiii na plano:mrgreen:

  15. webmaher said

    Cici Mici:mrgreen:

  16. zogca said

    “You are finishing a karmic cycle and yet want to jump into the future.”
    Lucky me.

  17. happyone said

    You you lucky…. jaz bi tud🙂

  18. zogca said

    Mah, to je gud njus. So pa tudi bed njus, neke spremembe v domu. Tega ne maram brati. Celo neke selitve se omenjajo. Na splošno je ta mesec neprijetno brati horoskope, ker si vsi dajejo toliko opravka s tem luninim mrkom, ki bo konec meseca.
    Človeka totalno popade groza od teh mrkov. Ker pa sem jaz že v natalu malo paranoična …

    Preberi zase!

    http://www.astrologyzone.com/forecasts/

    In pa!

    http://www.terrynazon.com/index.php#

    Levo izberi Monthly Forecast.

  19. zogca said

    Aja, še to. To s karmo je napisano za tehtnice in narejeno na solarec za tehtnice za to leto. Pa vzeto, kjer je solarni Saturn haral do zdaj. Na moji karti gledano tranzite in progresije, je pa tudi nekaj končal, bogu hvala, in sicer obhod po peti hiši. Zdaj končno odhaja ven in res je bil zelo aktiven, dokler je bil notri. Od njega bo zdaj v šesti hiši res nekaj dejanska korist. V peti je bila sama travma. Seveda poučna, pa vseeno …

  20. happyone said

    “This new emphasis will allow you to enjoy a more balanced life…”

    vsaj nekaj … pa mars odhaja, je bil od oktobra..yessssssssss

  21. zogca said

    Odhaja v devico, kajne? Jaz pa ne vem, ali sem nad tem tako navdušena. Čeprav, po drugi strani se pa veselim, da se mi bo nehal motati po četrti hiši.

  22. zogca said

    Zdaj malo vohljam po tvoji karti. Vse, samo da ne bi delala.😉

  23. webmaher said

    Četrta hiša, kateri hodnik, da ga zjagam drugam 😆

  24. happyone said

    jaz tudi bluzim (brez slabe vesti)🙂 bom zvečer delala🙂

  25. zogca said

    Ha ha ha!

    Četrta hiša, kateri hodnik, da ga zjagam drugam

  26. zogca said

    Jaz imam večno slabo vest. Ta je moja najzvestješa spremljevalka v tem življenju.

    (brez slabe vesti)

  27. happyone said

    dobra razlaga na astrologyzone ….

    ta drugega linka pa ne morem odpreti…

    ahh..slaba vest…vsaj nekdo ti je zvest…

  28. zogca said

    Desno zgoraj imaš pod Žogca danes bere do strani od Terry. Tam bi pa moralo odpreti. Jaz jo drugače berem na FB. Vsak dan kaj napiše o aspektih, ki so na nebu.

  29. Žogca, če si za, zakopljeva bojno sekiro…če sva jo sploh odkopala.
    V tem mesecu bom prvič predstavil poglobljen horoskop za vsako sončno znamenje posebej na svoji spletni strani. Vem, da je sončno znamenje mogoče le desetina orisa ampak če prebere človek še ascendentalno znamenje…si lahko že oriše kaj ga čaka v naslednjem mesecu…

  30. zogca said

    Kar se mene tiče, jo lahko zakopljeva.

  31. romeno said

    … Mrs. Nazon said. … Be careful with sharp objects, fire and steel.

    Hm. Mam občutek, da bi se bilo pametno zavarovat za kakšen visok znesek😆

  32. zogca said

    Kaj pa je ona en aspekt našla?

    Čisto dobesedno teh napovedi po znamenjih vseeno ne jemlji. Gre za tendenco. Če bi pa nekdo konkretno to rekel za tvojo karto, bi pa že bilo malo več razloga za skrb.

  33. romeno said

    Kaj pa je ona en aspekt našla?

    Nimam pojma. Astro angleščina mi ne leži🙂 Je pa verjetno res, da če bi bilo napisano v slovenščini nebi bilo nič bolje😆

    Preberi si mesečno napoved za devico🙂

  34. zogca said

    Bom prečekirala, da.

  35. zogca said

    Ne vidim tega.

  36. zogca said

    http://24ur.com/horoskop/#libra

    Zdelo se vam bo, kot da ste po dolgem času zadeli glavni dobitek na ljubezenski loteriji.
    🙂 in🙂 in🙂

  37. lynx said

    Jaz bi na loteriji zadel, če bi bila glavna nagrada škaf dreka. 🙂

  38. zogca said

    Joj, kakšen pesimizem.

    Jaz vsekakor sem zadela na loteriji.

  39. Jp, zadela na loteriji in to po vsej verjetnosti na tisti ljubezenski. Bo pa še precej burno konec Septembra, tako da tale princ bi znal kar delati precej problemov.
    No, kar se tiče napovedi, ki se jih lahko prebere po netu pa takole.
    Na netu je kar nekaj dobrih strani na katerih so precej dobro opisani planetrani in drugi vplivi na človeka rojenega v določenem sončevem znamenju.
    Vse lepo in prav. Ampak treba je biti pošten in povedati, da je določitev svojega sončevega znamenja in nato prebiranje vplivov za to znamenje tako kot bi šel med množico ljudi z opisom, da moraš najti določeno osebo o njej pa imaš le podatek, da ima modre oči. To bi lahko bila precej težka naloga. Veliko ljudi z modrimi očmi, prava oseba je pa samo ena.
    Zato je potrebno take vrste horoskopov brati bolj kot zabavni vodnik skozi možna dogajanja.
    Seveda, so tu potem še zelo površni in z ničemer podkrepljeni horoskopi, ki jih predvsem pišejo ljudje z bujno domišljijo. Npr. V tem mesecu boste veliko časa posvečali svojemu delu….ha, kdo pa danes ne posveča večino svojega časa delu, pa naj bo to takemu ali drugačnemu.
    Ti horoskopi so povečini “balast” za polnjenje strani časopisov in spletnih strani.
    Prave vplive in možne razplete situacij vam lahko s pomočjo vaše natalne karte in planetarnih aspektov v njej s kombinacijo vaše progresirane karte pove le izšolan astrolog z večletnimi izkušnjami.
    Ker pa ljudje astrologijo ne jemljejo kot resno znanstveno vejo oz. podvejo astronomije, ampak kot šarlatansko napovedovanje prihodnosti je v Sloveniji položaj tak, da je astrolog že skoraj vsak, ki zna malo bluziti o planetih in hišah in še čem…
    Temu so v zadnjem času predvsem veliko škode naredile razne astrološke šole, ki jim sam pravim “hitri tečaji pobiranja denarja”, ki organizirajo astrološke tečaje že v skoraj vsaki malo večji vasi. Potem, pa taki ljudje, ki imajo za sabo 40 urni tečaj, na horuk začnejo razlagati karte in ljudem “napovedovati” prihodnost. Škoda, ki pa jo ob tem delajo je velikanska, saj ljudem ne predstavijo kaj astrologija sploh je in kako si lahko z njo pomagamo.
    In še končna resnica na vprašanje vseh o tem ali se da 100% določiti, da se bo neka stvar zgodila.
    Poznamo aktivno in pasivno usodo. Pasivna je zapisana v zvezdah in je nespremenljiva, aktivno pa spreminjamo in živimo vsak dan.
    Če povem z primerom:
    Nekoč je k meni prišlo dekle, ki jo poleg drugih vprašanj zanimalo ali bo imela kaj sreče pri igrah na srečo.
    Po analizi njene karte je bilo jasno razvidno, da bo čez dva meseca v obdobju 3 dni imela zelo pozitivne silnice za to, da se ji ravno pri igrah obeta dobitek. Datum si je dala v opomnik telefona. Dva dni po skrajnem roku me je poklicala in mi v solzah razložila kaj se ji je zgodilo.
    Izpolnila je loto listek, ki ga je imela spravljenega doma. Listek je spravila v denarnico in nanj pozabila. Tisti dan, ko je bilo žrebanje lota je po naključju prižgala TV in izžrebane so bile ravno tiste številke, ki jih je imela označene na svojem nevplačanem loto listku.
    Toliko za primer vsem tistim, ki verjamejo napovedim: Zgodilo se vam bo 12.3. ob 12 in 3 minute….
    Tudi če obstajajo možnosti smo mi tisti, ki se na koncu odločimo.
    Zato te Žogca prosim, da ne posplošuješ zadev in k njim pristopiš ko zadeve vsaj kolikor toliko poznaš.
    Navajanje raznih “kvazi” astrologov, ki so se prodali za denar in po raznih časopisih pišejo bedarije in šmir horoskope, se mi na tem mestu ne zdi primerno.

  40. Seveda je to le moje mnenje in ga ne vsiljujem drugim, zdi se mi pa pomembno, da ljudje vedo in znajo razločiti kaj je v resnici astrologija.

  41. zogca said

    Me strašiš?

    Jp, zadela na loteriji in to po vsej verjetnosti na tisti ljubezenski. Bo pa še precej burno konec Septembra, tako da tale princ bi znal kar delati precej problemov.

  42. Napisal sem le da bo precej burno. Če se bojiš tega se pač bojiš oz. si prestrašena.

  43. zogca said

    Lej, po mojem mnenju Millerjeva ni kvazi, Nazonova ni kvazi in Fox ni kvazi. To je samo moje mnenje. Vsekakor pa vedno napišem, da gre tukaj za napovedi po znamenju in nikakor ne za napovedi za posameznika. In logično je, zdrava pamet to pove, da se ne bo eni dvanajstini populacije zgodilo isto. Vse to je treba jemati z rezervo in prepričana sem, da tisti, ki so se zgoraj oglasili, to tudi jemljejo z rezervo.

    Zato te Žogca prosim, da ne posplošuješ zadev in k njim pristopiš ko zadeve vsaj kolikor toliko poznaš.
    Navajanje raznih “kvazi” astrologov, ki so se prodali za denar in po raznih časopisih pišejo bedarije in šmir horoskope, se mi na tem mestu ne zdi primerno.

  44. zogca said

    Nisem prestrašena.

    Zaupam vanj in zaupam v naju.

    Napisal sem le da bo precej burno. Če se bojiš tega se pač bojiš oz. si prestrašena.

  45. zogca said

    O tem se povsem strinjava.

    Prave vplive in možne razplete situacij vam lahko s pomočjo vaše natalne karte in planetarnih aspektov v njej s kombinacijo vaše progresirane karte pove le izšolan astrolog z večletnimi izkušnjami.

  46. Za vse, ki bi si tako na lahko vzeli branje horoskopa, kot pravim bolj za orientacijo bom pripravil v naslednjih dneh horoskop na svoji spletni strani. Seveda kot sem prej navedel je to le delček mozaika. Za pravo napoved vsakemu predlagam, da si izdela svojo natalno karto in nato najde primernega in izkušenega astrologa, ki mu jo razloži in progresira.
    Za vse, ki vas zanima kako izgleda grafično vaša natalna karta nudim izdelavo le te brezplačno!

  47. zogca said

    Ti bom naredila reklamo. Tako na desni strani v rubriki Žogca bere kot v vikend objavi.

    Za vse, ki bi si tako na lahko vzeli branje horoskopa, kot pravim bolj za orientacijo bom pripravil v naslednjih dneh horoskop na svoji spletni strani.

  48. zogca said

    Aja, če si se voljan kakorkoli astrološko – nogometno poigrati, ti za to odstopim prostor na blogu.😉

  49. Pravilno razmišljaš Žogca. Če si zaupata je to že dober temelj. Pazi se le malo svoje posesivnosti in ljubosumnosti in hitre jeze.
    Kar se tiče “kvazi” astrologov, sem imel v mislih bolj te naše, ki jih pogosto omenjaš… Ema Kurentova in Meta Malusova spadata seveda izključno po mojem mnenju pod rubriko “kvazi”.
    Zame astrolog, ki se podpiše pod horoskop, kot ga napiše ona za Slovenske novice vsako sredo v Astro prilogi, žal ne more biti kaj več kot le astro-šarlatan. Seveda je to izključno moje mnenje.

  50. zogca said

    Nisem jaz tako posesivna, kot ti mogoče misliš. Res nisem. Oja, seveda razni škorpijoni iz mojega terarija kažejo na to, ampak res, se toliko ukvarjam sama s seboj, da se spet tako zelo ne morem z onim drugim. Celo astrološko sem bila pred letom ali dvema opozorjena na to, da se moram bolj zavedati tega, da se je s partnerjem vseeno treba ukvarjati. Ljubosumna sem samo, če za to obstaja dober razlog. Do zdaj nikoli ni obstajal in s tem nikoli ni bilo težav. Hitra jeza, kaj? Mars in Uran gotovo. Jaz se tja od osemnajstega leta dalje zavedam te svoje pomankljivost (v najstniških letih sem imela prav kolerične izpade), tako da v odraslem življenju zavestno to brzdam in sem precej uspešna pri tem. Saj se me še da vreči s tira, ampak veliko težje. Tokrat sem dobila tudi astrološko gledano veliko primernejšega moškega od prvih dveh, velikooooooo primernejšega.

  51. Če želiš lahko skupaj napiševa kaj na to temo, lahko pa ti dovolim tudi vsakomesečno objavo horoskopa na tvojem blogu če si za. No, blog je tvoj in ti odloči….oziroma če imaš kakšen pameten koncept mi sporoči. Meni je poglavitno le to, da ljudje zvedo kaj v resnici je astrologija.
    Ker vsak dan dobim približno deset mailov npr. z vprašanji: Ali bom zanosila? Odgovorite mi le z da ali ne.
    Ali bom kupila novo obleko? in še in še takih vprašanj….

  52. zogca said

    Ema pa res ne. Ne vidim nobenega razloga, zakaj bi dvomila v Emino znanje. Ženska se z astrologijo ukvarja 30 let, ima vse možne diplome in tudi sicer je polna znanja.

    Meta Malus sploh ni astrologinja.

    Ema Kurentova in Meta Malusova spadata seveda izključno po mojem mnenju pod rubriko “kvazi”.

  53. zogca said

    Jaz absolutno sem za sodelovanje. Ker takšnih mesečnih napovedi na splošno za znamenje še nisem pisala, bi pisanje v celoti prepustila tebi. Absolutno sem pripravljena zadevo objaviti na blogu, pustiti povezavo na tvojo stran in vse to, kar sodi zraven. Lahko pa kdaj tudi kaj zanimivega skupaj spiševa, ampak mesečne napovedi presegajo moj domet.

    Če želiš lahko skupaj napiševa kaj na to temo, lahko pa ti dovolim tudi vsakomesečno objavo horoskopa na tvojem blogu če si za. No, blog je tvoj in ti odloči….oziroma če imaš kakšen pameten koncept mi sporoči.

  54. Samo še dobronamerno opozorilo. Po svojih izkušnjah in več sto opravljenih sinastrijah, ti povem, da še vedno najbolj drži rek nasprotja se privlačijo. Ker sem videl veliko lepih planternih povezav med dvema ampak sta se ravno zaradi teh sklandnosti prenehala truditi eden za drugega, ker ni bilo izzivov in je bilo vse preveč harmonično.
    Želim ti obilo sreče in predvsem potrpljenja, tega z nami moškimi ni nikoli preveč. A vseeno naj ne bo prelepo, da ne bo na koncu zelo grdo.

  55. zogca said

    Saj ne gre pri naju za podobnost. Daleč od tega. Najini astrološki karti sta si podobni samo v tem, da imava oba vladarja horoskopa v škorpijonu. Ali če hočeš, dobila sem tako želenega Plutonovca.

    vedno najbolj drži rek nasprotja se privlačijo.

  56. zogca said

    Ne bo!!!

    A vseeno naj ne bo prelepo, da ne bo na koncu zelo grdo.

  57. Glede obeh sem striktno napisal, da je to moje osebno mnenje in da si o njiju pač mislim, kar si mislim.
    Meta Malus med drugim tudi piše tudi take knjigice za naivne: http://www.emka.si/lunine-bukve-2010/PR/67714,448
    To se meni zdi kot bi pisal navodila za uporabo hladilnika.
    In še nekaj, vsi ki se ukvarjamo z astrologijo in smo se tudi na tem področju izobraževali nam je bil posredovan in predstavljen astrologov kodeks, ki pa striktno prepoveduje pisanje kvazi horoskopov brez konkretnih podkrepitev.
    Vsak astrolog pa naj bi tudi v svojem obdobju delovanja prenesel svoje znanje na največ tri osebe. To je v precejšnji povezavi z prostozidarstvom in malteškimi vitezi, saj tudi tam velja pravilo da lahko vsak član pripelje v družino le tri nove člane.
    Koliko učencev je že imel Placidus Fixlmillner?

  58. zogca said

    Absolutno imaš pravico do svojega mnenja. Jaz pač Emo Kurent cenim in spoštujem, tako po astrološki kot po človeški plati, o Meti Malus pa nisem slišala prav nič dobrega, je ne poznam, je ne želim spoznati, njene metode “dela” pa me niti malo ne spominjajo na astrologijo, ampak mi vse skupaj “smrdi” po vedeževanju. Sploh ne želim vedeti.

  59. Odgovor je 3.
    Koliko jih je šlo čez “izobraževanja” Kurentove….mislim, da niti sama ne ve.
    No, pa bodi dovolj o tem.

  60. zogca said

    Lej, Kurentova ti da neko osnovno znanje, kaj pa ti z njim delaš naprej, ali se učiš, bereš, skušaš postati boljši … Ali pa se preprosto zaženeš v ta biznis in začneš vleči denar … To ni na njej. Jaz osebno iz astrologije biznisa ne nameravam delati nikoli. To je trenutno moj najljubši hobi in pri tem naj ostane.

  61. Zato pa imamo toliko kvazi astrologov pri nas. Znanje astrologije ni namreč v nekih knjigah, ki povedo zakaj je nekdo tak pa tak če ima Venero v 11.hiši. Ampak, danes je itak vse instant…in ljudje bi radi vse na hitro pridobili, tudi znanje. Tega pa pri astrologiji ni. Tudi sam čeprav se že več kot 10 let ukvarjam z njo, sleherni dan odkrijem nekaj novega in nepoznanega.

  62. zogca said

    Že res, ampak vsakdo se ima pravico učiti. Astrologija ni ekskluzivna in samo za nekatere. Vsaj jo ima pravico raziskovati. Je pa res sporno, o tem se strinjava, da jo prodajajo premnogi, ki o njej nimajo pojma. Poudarek na prodajajo.

  63. Glej, nič nimam proti učenju in pravici posameznika, da se o astrologiji poduči če ga to zanima. Sem pa precej slabe volje, ker ljudje ki podajajo znanje o astrologiji o njej ne vedo kaj več kot si lahko človek prebere iz knjig. Torej podajo tehnično znanje, človeka pa bi morali najprej podučiti da je bistvo astrologije marsikdaj očem skrito. Poznam osebno osebo, ki je bila na teh šnelkurz tečajih…plačala 350 eurov za 40 ur.
    Potem pa je prišel nekk tip, strašno nedostopen in poln samega sebe in jim v 4 urah vrgel po 10 prosojnic in nekaj momljal sam zase, ter jim na koncu prodal še neko svojo knjigo o kristalih. To je zame striženje ovac, seveda pa se ovca sama odloči da jo odo postrigli, to je res.

  64. Koliko astrologov se pri nas misliš zapelje poleti na kakšen hrib recimo Snežnik je idealen in opazuje zvezde. Jaz vem, da mogoče bi znali poiskati veliki in mali voz, če bi jih vprašali kje leži zvezda Sirius, bi ti pa rekli da se jo brez teleskopa ne vidi.
    Astrologije ni v knjigah, ne na internetu, nikjer drugje je ni kot le v ljudeh samih.

  65. zogca said

    Jaz ne, priznam.😉 Ampak jaz se nimam za astrologa, mogoče mi je oproščeno.

    mogoče bi znali poiskati veliki in mali voz

  66. zogca said

    Tole sem zdaj prebrala v enem od komentarjev na Facebooku:

    Vse tisto, kar obstaja kot zapis na vsaj bazičnih treh nivojih – znamenje, hiša, planet; teži k manifestaciji. Ker teži k manifestaciji, nima svobodne volje, pač pa deterministično obliko.

    Svobodna volja bi v danem primeru pomenila objeti določen problematičen aspekt in ga zadržati v polnosti prepoznanja znotraj umskega polja, ter nato znotraj njega videti njegov negativen pol / kot tudi pozitiven, ko bi prišlo do njegove materializacije, nakar bi dano ozaveščenje aspekt osvobodilo energijskega determinističnega impulza k temu, da se inkarnira, utelesi. Podoben pristop bi veljal v primeru pozitivnega aspekta, in njegove diskreacije.

    Oziroma, svobodna volja bi pomenila, da pustiš, da se specifični faktor materializira, vendar pa bi se obenem zavedal njegovega protipola, bil torej glede tega v polnosti ozaveščen, kot neke vrste duhovni bojevnik…

    Moderni človek svobodno voljo zamenjuje s pozitivnimi determinističnimi faktorji, ki težijo k udejanjenju.

    Kaj praviš na to?

    Se mi zdi, da veliko daš na svobodno voljo.

  67. ASTROLOGIJA LOČI DVE VRSTI USODE:
    KOLEKTIVNA RAVEN ČLOVEKA ali PASIVNA USODA: pogojena je s Saturnom, Uranom, Neptunom, Plutonom in delno tudi z Luno (z njo se rodimo).
    To je tisti del našega življenja, ki nam je dan. Nekaj je globoko v nas in to je tematika našega življenja, ne glede na to, kaj počnemo. Pomembno pa je kakšen imamo odnos do usode.
    OSEBNA RAVEN ČLOVEKA ali AKTIVNA USODA: določen del svobodne volje, ki sodeluje z usodo, pa je aktivna usoda. Pogojena je s Soncem, Merkurjem, Venero in Marsom, delno pa tudi z Luno. Osebni planeti nam omogočajo lasten odnos do aktivne usode, ki je zaščitnik individualnosti, seveda, če se za to potrudimo.
    Z aktivnim delom usode potem preraščamo pasivni del in krog neprestano teče.

  68. zogca said

    Hmmm …

    Ko se spomnim Saturn chasing Moon obdobja, ko sem vse vedela, ampak si nisem mogla pomagati, da bi se izvila iz črne luknje, bila sem nemočna dobesedno …. Odkar sem preučila vse to, je moj pogled na astrologijo precej fatalističen in veliko manj manj dam na lastno voljo. Pa še cel kup drugih stvari. Oja, se pa strinjam glede transaturnovcev. Ko te trešči Pluton, dvomim, da je tukaj sploh kaj odvisno od tebe. Lahko se greš samo go with the flow, pa kamor te odnese.

  69. No v krtakem malo bolj poglobljen astroskop na moji spletni strani. Komentarji zaželjeni

  70. zogca said

    Mi ne odpre. Ko kliknem, vidim samo znakec za bika in to je vse. Nobenih drugih znakov, sploh pa ni nobenega teksta. Kaj narobe klikam?

  71. Objavim jutri. vse je o.k.

Leave a Reply

 
