Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Prvo spomladansko kofetkanje!

Posted by zogca na junij 5, 2010

Vem, tragično, da za kofetkanje, ki se je zgodilo petega junija, pišem, da je bilo prvo spomladansko, ampak res ga tako doživljam. Kratka kiklica brez žab. Balerinke. Majica s kratkimi rokavi. Vse to sem letos nase navlekla prvič. Mah, do današnjega dne ni bilo niti toliko sonca, da bi lahko pridelala alergijo, ki me sicer muči vsako pomlad. V bistvu se je kar veselim.

Aha, fuzbal je vedno bolj na prvem mestu.

24 Responses to “Prvo spomladansko kofetkanje!”

  1. zogca said

  2. zogca said

    Kje ste, druščina???

  3. zogca said

    Brez heca, kje ste vsi? Referendum? Talenti?

    http://med.over.net/forum5/read.php?151,6272799

    Kaj mislite?

  4. lynx said

    Brez heca, kje ste vsi?

    Pred računalnikom. 🙂

    Kaj mislite?

    Zmagovalca Talenta se bo čez deset let komaj še kdo spomnil, izid referenduma oz. odločitev arbitraže pa bo mogoče imela posledice za državo in posredno verjetno tudi za prenekatere njene državljane.

  5. Jaka said

    Lina je zmagala.:)

  6. happyone said

    Pozdrav iz morja. Jaz pa letos prvič v kopalkah (novih seveda), tudi to je nekaj.😉 Kdo je Lina? Se mi ne da guglat🙂 Upps..se vnaprej opravičujem, ker nisem šla na referendum….

  7. zogca said

    Verjetno nihče razen zmagovalca samega.

    Zmagovalca Talenta se bo čez deset let komaj še kdo spomnil

  8. zogca said

    A vi Štajerci niste bili za Majo?

    Lina je zmagala.:)

  9. zogca said

    Kako ti stojijo? Jaz sem se ravno najdela nutelle.😦

    letos prvič v kopalkah (novih seveda)

  10. happyone said

    hehheh..kljub novim kilogramom, se odlično počutim…ne padajo dol v vodi ;)odlična izbira…pa še sama sebi se zdim sexy…po moje je to bistvo teh kopalk :)…..

  11. happyone said

    “Jaz sem se ravno najdela nutelle”

    jaz pa ta velik pir spila🙂 črički, ptički na terasi zunaj🙂

  12. zogca said

    To je bistvo še marsičesa, ne samo kopalk.

    pa še sama sebi se zdim sexy…po moje je to bistvo teh kopalk

  13. Slovenčki….tipično

  14. zogca said

    Dicky, jaz do konca nisem gledala, na koncu pa ni šlo drugače … Sploh pa … Saj danes ne bi mogla med ljudi, če ne bi vedela, kdo je zmagal.

  15. zogca said

  16. zogca said

    Tekmovanje za naj ritko

    http://www.joj.si/ojoj/fotogalerije/5046/tekmovanje_za_naj_ritko_suhe_manekenke_v_tem_primeru_odpadejo/

  17. Jaz lahko glede referenduma glede arbitraže samo zapišem…. zakaj rabimo politike če so plačani, da sprejemajo odločitve…če nekoga ne rabiš oz. nečesa ne zna ga pač odpustiš…pa to velja tako za leve kot desne in črne, bele, rdeče in zelene…
    Jaz sem za, da se pobratimo skupaj z našimi krvnimi brati Slovaki ali Čehi….skupne meje nimamo imamo pa skupaj precej plodnih lepih mladenk…
    Čehoslovenska Republika…. Oni k nam na morje, ki ga imamo za en lavor, mi k njim v Prago na pir…pa bo mir!

  18. zogca said

    Plodnih? Si hotel napisati pohotnih?

  19. Me je pa v dobro voljo spravila Jelinčičeva izjava, da so v Slovenijo iz juga prišli samo polpismeni ljudje in fizikalci, ker če bi imeli malo več znanja in pameti bi se naučili nemško in bi šli via Dojtšland ali pa Švajz. Njegove izjave so povečini absurdne…ampak v tej je pa kar nekaj resnice…

  20. Ne plodnih bo kar prav … mi njihove oni naše … pa nas bo kmalu več kot kitajcev

  21. zogca said

    Kar se mene tiče, ne, ampak okej … To je ta isti Jelinčič, ki je leta 2000 v parlament prišel z glasovi Srbov, kajne?

    Me je pa v dobro voljo spravila Jelinčičeva izjava, da so v Slovenijo iz juga prišli samo polpismeni ljudje in fizikalci, ker če bi imeli malo več znanja in pameti bi se naučili nemško in bi šli via Dojtšland ali pa Švajz. Njegove izjave so povečini absurdne…ampak v tej je pa kar nekaj resnice…

  22. zogca said

    Jaz sem mislila, da je tebi to porivanja, ampak zdaj pa vidim, da ti je še veliko bolj do razmnoževanja.😉

    Ne plodnih bo kar prav

  23. zogca said

  24. zogca said

Leave a Reply

 
