Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Da dam gol!

Posted by zogca na junij 4, 2010

8 Responses to “Da dam gol!”

  1. zogca said

    Samo še en teden!!!😀

  2. zogca said

    Šest lastnosti najbolj zaželenih moških

    http://moskisvet.com/clanek/rubrika/samo_za_zenske/sest-lastnosti-najbolj-zazelenih-moskih.html

    A se strinjate?❓ Jaz imam cel kup pripomb oziroma preveč stvari mi manjka.

  3. Tana said

    Jaz imam cel kup pripomb oziroma preveč stvari mi manjka.

    Jaz nimam pripomb, ker zame najpomembnejša lastnost je med temi šestimi, da

    Diši kot moški

    🙂

  4. Tana said

    Za lepo jutro … naj diši🙂

  5. Tana said

    še za lepši dan ….

  6. zogca said

    Oja, to pa mora. Vonj po moškem!!!

    Diši kot moški

  7. zogca said

  8. webmaher said

    Tijana ajde da vidimo😆
    Ženska mora sam fuzbal rada met in dat gol, to je point bi djala Lusien in tko to je bi djal jaz:mrgreen:

Leave a Reply

 
